Misschien wel de kans voor hem om de tour te winnen.quote:
Die moeten het gaan doen. Contador kan niet, Evans en Voeckler moeten niet en Basso lijkt ook al tevreden als hij geen tijd verliest.quote:
Laten we hopen van niet, wat ee lafbekken zien het.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:08 schreef Evertjan het volgende:
wat een klasbakken die Schlecks kunnen we daar geen Nederlanders van maken
Wat heeft dat hier nou weer mee te maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:09 schreef Evertjan het volgende:
die Sammy Sanchez is ook een prachtige renner. Zal nooit meer de race in Peking vergeten![]()
Of hij blaast zich helemaal opquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:09 schreef Ferdii het volgende:
evans meot zelf gaan, dan beslist ie hier gewoon de tour
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien wel de kans voor hem om de tour te winnen.
ripquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:10 schreef Evertjan het volgende:
kennen jullie het verhaal van de vader van Voeckler? Die is gaan varen en nooit meer terug gekomen
Ah, ben jij er ook weer?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:08 schreef Evertjan het volgende:
wat een klasbakken die Schlecks kunnen we daar geen Nederlanders van maken
Meneer Benoit Botje toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:10 schreef Evertjan het volgende:
kennen jullie het verhaal van de vader van Voeckler? Die is gaan varen en nooit meer terug gekomen
twitter:lancearmstrong twitterde op zaterdag 16-07-2011 om 17:09:37If Voeckler makes it to the top
the leaders today then we have to say he can win the TdF. He's got 2 mins and they can't shake him. reageer retweet
Jij valt al bekaf van je fiets af op het eind vd straatquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:09 schreef Nober het volgende:
Ik zal ook eens een wielrenfiets gaan kopen.
Met gemak!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:10 schreef Evertjan het volgende:
Evans pakt 10 min op de Schlecks in de tijdrit
Aandacht, je komt op tv namelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:10 schreef gers het volgende:
wat is trouwens de lol van het rennen als een mongool ?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:11 schreef Swomp het volgende:
Volgend jaar een auto met deze mensen bij de kopgroep mee laten rijden, wat een tuig langs de weg![]()
[ afbeelding ]
Gast helemaal niet. Nieuwe tour kijkersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:11 schreef Swomp het volgende:
Volgend jaar een auto met deze mensen bij de kopgroep mee laten rijden, wat een tuig langs de weg![]()
[ afbeelding ]
Nee, zal eens een keer de bunnikside op fietsen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jij valt al bekaf van je fiets af op het eind vd straat
Je loopt nu mensen hier na te praten, rot op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:12 schreef Evertjan het volgende:
ik mis de ''doei ik ga alvast'' ettape van Lance
Bedankt.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:13 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga voortaan dammen gaan kijken, daar vallen ze tenminste aan.
Is nog sneller klaar ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:13 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga voortaan dammen kijken, daar vallen ze tenminste aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |