Doping.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe kan het dat die mensen zo hard kunnen rennen? Die wilerenners gaan toch iets van 70 km per uur ofzo?
bergop niet hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe kan het dat die mensen zo hard kunnen rennen? Die wilerenners gaan toch iets van 70 km per uur ofzo?
Bergopquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Berg opquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Usain Bolt is overrated.. dat jij in die hype traptquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ga jij ff lekker tennis kijken ofzoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Om ze op te jagen want ze fietsen niet door.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:04 schreef Susi het volgende:
Godsamme, klerelijers. blijf aan de kant staan en klap netjes ofzo. Waarom rennen die lui mee ?
Dat is verboden hoor.quote:
quote:
Ow.quote:
Trolololoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap ook nooit hoe tennissers achter ballen van 200 km per uur aan kunnen rennenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, hoe is zijn tijdrit?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
of op die brugquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou natuurlijk hopen dat ze later nog spijt krijgen dat ze Basso, die hier te pakken was, hier geen minuten hebben aangesmeerd.
Mislukte grap...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit hoe tennissers achter ballen van 200 km per uur aan kunnen rennen
Exponentieel verbeterd dit jaar gok ik. Net als zijn klim kwaliteiten.quote:
Je gaat bijna hopen dat Voeckler de tour wint.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou natuurlijk hopen dat ze later nog spijt krijgen dat ze Basso, die hier te pakken was, hier geen minuten hebben aangesmeerd.
Biefstuk eet hij niet meerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:05 schreef Gitank2 het volgende:
Contador en een stier, nou hij is toch vegetariër geworden?
Jelle Vanendert die harder bergop rijdt dan de hele wereldtop, hoe wil je het hebben inderdaad, dit kan toch niet...quote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou het niet eens erg vinden. Wat een ongelooflijke saaie tour zeg. Alleen maar naar elkaar kijken.......quote:
kan geen tijdrit rijdenquote:
Ga weer es tennis kijken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Hij staat nog altijd anderhalve minuut voor.quote:
Doet niks anders dan in het wiel hangen, zoals altijdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:08 schreef Evertjan het volgende:
heerlijke strijd vandaag. Prachtig om die Evans te zien rijden
Ik vind het maar een anticlimax.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:08 schreef Evertjan het volgende:
heerlijke strijd vandaag. Prachtig om die Evans te zien rijden
Misschien wel de kans voor hem om de tour te winnen.quote:
Die moeten het gaan doen. Contador kan niet, Evans en Voeckler moeten niet en Basso lijkt ook al tevreden als hij geen tijd verliest.quote:
Laten we hopen van niet, wat ee lafbekken zien het.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:08 schreef Evertjan het volgende:
wat een klasbakken die Schlecks kunnen we daar geen Nederlanders van maken
Wat heeft dat hier nou weer mee te maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:09 schreef Evertjan het volgende:
die Sammy Sanchez is ook een prachtige renner. Zal nooit meer de race in Peking vergeten![]()
Of hij blaast zich helemaal opquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:09 schreef Ferdii het volgende:
evans meot zelf gaan, dan beslist ie hier gewoon de tour
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien wel de kans voor hem om de tour te winnen.
ripquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:10 schreef Evertjan het volgende:
kennen jullie het verhaal van de vader van Voeckler? Die is gaan varen en nooit meer terug gekomen
Ah, ben jij er ook weer?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:08 schreef Evertjan het volgende:
wat een klasbakken die Schlecks kunnen we daar geen Nederlanders van maken
Meneer Benoit Botje toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:10 schreef Evertjan het volgende:
kennen jullie het verhaal van de vader van Voeckler? Die is gaan varen en nooit meer terug gekomen
twitter:lancearmstrong twitterde op zaterdag 16-07-2011 om 17:09:37If Voeckler makes it to the top
the leaders today then we have to say he can win the TdF. He's got 2 mins and they can't shake him. reageer retweet
Jij valt al bekaf van je fiets af op het eind vd straatquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:09 schreef Nober het volgende:
Ik zal ook eens een wielrenfiets gaan kopen.
Met gemak!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:10 schreef Evertjan het volgende:
Evans pakt 10 min op de Schlecks in de tijdrit
Aandacht, je komt op tv namelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:10 schreef gers het volgende:
wat is trouwens de lol van het rennen als een mongool ?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:11 schreef Swomp het volgende:
Volgend jaar een auto met deze mensen bij de kopgroep mee laten rijden, wat een tuig langs de weg![]()
[ afbeelding ]
Gast helemaal niet. Nieuwe tour kijkersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:11 schreef Swomp het volgende:
Volgend jaar een auto met deze mensen bij de kopgroep mee laten rijden, wat een tuig langs de weg![]()
[ afbeelding ]
Nee, zal eens een keer de bunnikside op fietsen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jij valt al bekaf van je fiets af op het eind vd straat
Je loopt nu mensen hier na te praten, rot op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:12 schreef Evertjan het volgende:
ik mis de ''doei ik ga alvast'' ettape van Lance
Bedankt.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:13 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga voortaan dammen gaan kijken, daar vallen ze tenminste aan.
Is nog sneller klaar ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:13 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga voortaan dammen kijken, daar vallen ze tenminste aan.
Als Sanchez er langs is waarschijnlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:13 schreef groenen het volgende:
Wanneer zou Herbert er achter komen dat die tijdsmeting niet met Sanchez is?
Voeckler dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik supporter voor de renner wiens succes hier voor de zuurste reacties zal zorgen.
Voeckler dusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik supporter voor de renner wiens succes hier voor de zuurste reacties zal zorgen.
Vanendertquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alles wat niet Nederlands isquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
trololololquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop dat Vanendert wint.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |