Moet je Tour gaan kijken, daar knap ik altijd van op.quote:
Dat is wel het laatste waar ik zin aan heb, ben eerlijk gezegd gewoon aan 't zuipen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je Tour gaan kijken, daar knap ik altijd van op.
Goed bezig, Het kenmerk van de ware alcoholist. Ik wacht nog effetjes.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar ik zin aan heb, ben eerlijk gezegd gewoon aan 't zuipen.
Alcohol werkt tegen alles.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed bezig, Het kenmerk van de ware alcoholist. Ik wacht nog effetjes.
Mwoah.quote:
Die bosjes zagen er nog wel enigszins gastvrij uit.quote:
quote:
Dat commentaar van sommige.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
De PVV, het afvoerputje van Nederland.
Och ja, lang leve de huidige samenleving, en vrees de toekomstige.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
Dat zei m'n opa ook toen in de jaren 60 de nozems opkwamen, en kijk waar we nu zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, lang leve de huidige samenleving, en vrees de toekomstige.
Hoe moeilijk is het nou om gewoon te leven en te laten leven?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, lang leve de huidige samenleving, en vrees de toekomstige.
Wat een eikelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
Intolerantie moet men nooit toleren, maar nooit intolereren met respectsverlies.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nou om gewoon te leven en te laten leven?
Geen last van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook tegen lelijke bedpartners zeker.
He, maar de PVV heeft niets tegen moslims, hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een eikel
Maar hij heeft het kennelijk moeten verwijderen van de grote blonde voorvechter van de vrijheid van meningsuiting.
Bekijk deze YouTube-video
Nee joh, net als dat de nazi's niets tegen joden haddenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
He, maar de PVV heeft niets tegen moslims, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |