quote:
BOTS!quote:
quote:
Er is niks mis met kannibalisme.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:36 schreef kLowJow het volgende:
The Issue
A coalition of tribalists, health experts, and civil rights proponents have recently suggested legalizing cannibalism for consumers of willing would-be meals.
The Debate
"I see absolutely no problem with people digging into each other at dinnertime, so long as everyone is willing," Freddy Spirit, the editor of the monthly magazine 'To Serve Man', quips, "Not only does it solve hunger problems and create jobs, but it also adds variety to Schiermonnikeig's sometimes dull palette."
This is the position your government is preparing to adopt.
Die vraag kan ik beantwoorden zonder het bericht te lezen: Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:43 schreef Friek_ het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)stad-van-de-PvdA.htm
Ben wel eens benieuwd of het echt zo ernstig is als Ellian nu schetst.
Cannibal Holocaustquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Inderdaad, het komt in de dierenwereld nog vaker voor dan homoseksualiteit.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:43 schreef Friek_ het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)stad-van-de-PvdA.htm
Ben wel eens benieuwd of het echt zo ernstig is als Ellian nu schetst.
LOL! NO SHIT SHERLOCK!quote:Maar de Marokkanen in Nederland hebben meer invloed dan de Marokkanen in Marokko. Deze omgekeerde wereld is de Amsterdamse wereld. De wereld van de PvdA.
Zet de liberal template aan, dan noemt het spel Inoffensive Centrist Democracy zelf Fascism.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:46 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of
Left-Leaning College State
er bij remlof wel mee door kan?
Eerder noemde hij Inoffensive Centrist Democracy fascistisch. En wat is Truckler?
Ik weet niet waar ik die template kan vinden? Weet ook niet waar jullie op het forum zitten trouwens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zet de liberal template aan, dan noemt het spel Inoffensive Centrist Democracy zelf Fascism.
http://liberal.nationstates.net/region=fokpolquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik die template kan vinden? Weet ook niet waar jullie op het forum zitten trouwens.
Ah dankjewel. Nu heb ik ineens een paradijsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
http://liberal.nationstates.net/region=fokpol
kijk bij settings voor de template.
Dat klopt. Ik bestuur Marokko per telefoon, tenslotte.quote:Maar de Marokkanen in Nederland hebben meer invloed dan de Marokkanen in Marokko.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah dankjewel. Nu heb ik ineens een paradijs
Zo kun je hem ook lezen ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik bestuur Marokko per telefoon, tenslotte.
Die van jou vind ik ook wel mooi. Maar ik lees af en toe dat jullie daar op het forum posten, waar is dat dan of vergis ik me?quote:
http://liberal.nationstates.net/region=fokpol en dan naar beneden scrollen, zit een messageboard.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Die van jou vind ik ook wel mooi. Maar ik lees af en toe dat jullie daar op het forum posten, waar is dat dan of vergis ik me?
Nou! Daar heb ik nu al die tijd overheen gekeken. Dankjewelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:08 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
http://liberal.nationstates.net/region=fokpol en dan naar beneden scrollen, zit een messageboard.
http://m.nationstates.net/region=fokpolquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Die van jou vind ik ook wel mooi. Maar ik lees af en toe dat jullie daar op het forum posten, waar is dat dan of vergis ik me?
Zonder. Pas bij een titel ('Master of Science') gebruik je hoofdletters.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
Schrijf je mastervakken nou met of zonder hoofdletter?
Het radiosignaal is uitgevallen hier en in een deel van de stad het water. De wereld vergaatquote:
In jullie deel van de wereld is dat toch heel normaal? Hier in het beschaafde westen zijn we dergelijke ongemakken niet gewoon.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het radiosignaal is uitgevallen hier en in een deel van de stad het water. De wereld vergaat!
Dank.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zonder. Pas bij een titel ('Master of Science') gebruik je hoofdletters.
Ik dacht dat we toen we vorig jaar werden aangesloten op elektriciteit en water van dat gedoe af warenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In jullie deel van de wereld is dat toch heel normaal? Hier in het beschaafde westen zijn we dergelijke ongemakken niet gewoon.
Waarlijk, ik snap niet wat er walgelijk is aan mijn Utopia.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:11 schreef Reya het volgende:
Gsbrder en Voorschrift strijden hevig om de eer van het meest onleefbare land.
Alle begin is moeilijk!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik dacht dat we toen we vorig jaar werden aangesloten op elektriciteit en water van dat gedoe af waren
Wat een luxe!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik dacht dat we toen we vorig jaar werden aangesloten op elektriciteit en water van dat gedoe af waren
Het feit dat jij daar de scepter zwaait.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk, ik snap niet wat er walgelijk is aan mijn Utopia.
Het feit dat het naar jouw inzicht geschapen is?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk, ik snap niet wat er walgelijk is aan mijn Utopia.
Dat zijn de termen!quote:Suspiciously Liberal Dictatorship
quote:Phil Collinstan is ranked 24th in FOKPOL and 43,852nd in the world for Most Avoided.
Hihi, linkspoot.quote:
Ja vind ik dus ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het feit dat jij daar de scepter zwaait zou het anders geweldig moeten maken.
Ik ga denk ik mijn ontbijt maar even plukken in het tulpenveld.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:24 schreef du_ke het volgende:
Er is waterdruk, ik ga de turfkachel maar eens opstoken om me te kunnen wassen.
Dat compenseert nog niet zijn voorliefde voor Phil Collinsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Hihi, die Erik is gewoon links. Wat een gek.
Net ook weer een mooi compromis erdoorheen gebaggerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Hihi, die Erik is gewoon links. Wat een gek.
Klassensamenleving for the win!quote:The Issue
A peculiar confederacy of small-government advocates, regular attendees at Capitalistiana's annual Medieval Faire, and the super rich have demanded that the government grant estates and confer titles of nobility upon certain influential persons.
The Debate
"Of course I should be appointed as the Duke of Capitalistiana City," says multi-billionaire May Licorish. "Not only would it be an apt reward for my contributions to Capitalistiana, but the citizens who become landed serfs on my estate would work harder than they ever have in all their lives." Adds small-government advocate Elizabeth Jong-Il, "Government would at last return to the local level, close to the people and the land to which they would be bound for life."
This is the position your government is preparing to adopt.
Search your feelings, you know it to be true. Erik, loop over naar de left side.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Net ook weer een mooi compromis erdoorheen gebaggerd.
Ik moet eerst een kat knuppelen voor wat ik wat binnen krijg.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga denk ik mijn ontbijt maar even plukken in het tulpenveld.
Ach, Phil is best tof. In Genesis-verband althans.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat compenseert nog niet zijn voorliefde voor Phil Collins
Het is gewoon jammer dat de World Report iedere inwoner meeneemt in haar calculaties.quote:
Ik ben helemaal niet linnks. Ik ben gewoon een wat moderne variant van sociaal-liberalisme. Dat VS en GS mij dan meteen een softie vindenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Search your feelings, you know it to be true. Erik, loop over naar de left side.
Ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet linnks. Ik ben gewoon een wat moderne variant van sociaal-liberalisme. Dat VS en GS mij dan meteen een softie vinden
Ik vind hem wel vrij typisch voor mijzelf eigenlijkquote:Suspiciously Liberal Dictatorship
Ah, flikker toch op man. Als ik jouw opinies lees, dan denk ik: 'ja, daar kan ik mij wel in vinden'. Als VS of GS iets schrijft moet ik altijd een beetje huilen. Dat mensen er zulke rare ideeen op na kunnen houden,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet linnks. Ik ben gewoon een wat moderne variant van sociaal-liberalisme. Dat VS en GS mij dan meteen een softie vinden
Sommige inwoners zien de bui al hangen:quote:
quote:"I can't believe I'm hearing this," exclaims noted civil rights advocate Billy-Bob Frederickson. "Those who are behind this espouse a system that grants inordinate amounts of institutional power to the rich and ensures that no one will be able to climb the social ladder. Everyone in society must be granted an equal opportunity to succeed or fail. Say 'no' to a nobility!"
Ik hoop dat de armen jouw regering omverwerpen. Lul.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat de World Report iedere inwoner meeneemt in haar calculaties.
De armen verpesten mijn ratings.
Nee, over 8 uur worden ze onderworpen aan de nobiliteit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop dat de armen jouw regering omverwerpen. Lul.
quote:The Incorporated States of Lollerbertopia is a small, socially progressive nation, renowned for its barren, inhospitable landscape. Its hard-nosed, hard-working, intelligent population of 23 million live in a state of perpetual fear, as a complete breakdown of social order has led to the rise of order through biker gangs.
Toegegeven, doe mij die ook maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb trouwens wel fancy space-weapons.
Onacceptabel inderdaad.quote:
Die revolutie laat niet meer lang op zich wachtenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sommige inwoners zien de bui al hangen:
[..]
ZIe je dat VS, ik ben gewoon de diplomaat.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, flikker toch op man. Als ik jouw opinies lees, dan denk ik: 'ja, daar kan ik mij wel in vinden'. Als VS of GS iets schrijft moet ik altijd een beetje huilen. Dat mensen er zulke rare ideeen op na kunnen houden,
JIj bent inderdaad vrij links ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eerste wat ik met mijn ruimte-arsenaal doe is jouw parlementsgebouw opblazen en de armen redden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toegegeven, doe mij die ook maar.
Search your feelings, erik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
ZIe je dat VS, ik ben gewoon de diplomaat.
Als ik links zou zijn dan word ik door VS en GS in elkaar gebeukt.quote:
Hm, in elkaa gebeukt worden door een homo is toch wel enigszins genant. Maar ik besscherm je wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik links zou zijn dan word ik door VS en GS in elkaar gebeukt.
VS is toch best wel een alfa-mannetje hoor, vergis je niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, in elkaa gebeukt worden door een homo is toch wel enigszins genant. Maar ik besscherm je wel.
Een potige poot?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
VS is toch best wel een alfa-mannetje hoor, vergis je niet.
Zijn zus heeft hooikoorts en is een Pollige Pot.quote:
VS lijkt mij het prototype enig kind..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn zus heeft hooikoorts en is een Pollige Pot.
Volgens mij zijn alle rechtsen enig kind.quote:
Het is wel vaak kiezen tussen twee of drie kwaden ja. Er zijn maar weinig keuzes die sturen in de richting die je wilt gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:12 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik per ongeluk wat besluiten genomen die niet zo lekker waren. Wat ik wilde was dat iedereen vlees kon blijven eten, maar wat er gebeurde was dat ik alle dierenactivisten de bajes in gooide. Nu vind ik die lui toch vaak maar irritant, maar het betekende wel dat m'n geliefde civil rights een klap te verduren kregen.
.quote:Someone who can listen to his iPod, read the newspaper, and even answer the phone while sitting on the toilet.
Fout gegokt, ben geen enigskind.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS lijkt mij het prototype enig kind..
Zo gedraag je je wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fout gegokt, ben geen enigskind.
Ben gewoon erg individualistisch ingesteld.quote:
Je laat wel vaker blijken dat je inderdaad geen bal geeft om andere mensen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben gewoon erg individualistisch ingesteld.
Och heb gewoon dingen meegemaakt die me gevormd hebben in die positie, maar heb wel gevoelens hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je laat wel vaker blijken dat je inderdaad geen bal geeft om andere mensen.
Mensen met etiquette zeggen enig kind.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fout gegokt, ben geen enigskind.
Dat ben ik dan weer wel, maar wel wat oud om kind genoemd te worden.quote:
VS houdt zn glas wijn ook niet bij de steel vast, die pauper.quote:
Ja, daarom. Vind ik trouwens een slechte eigenschap.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben gewoon erg individualistisch ingesteld.
Zijn vork in zijn vuist en geen mes gebruiken. Harkt dat voer naar binnen, slurpt het laatste restje soep direct uit de kom en likt zijn bord schoon.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS houdt zn glas wijn ook niet bij de steel vast, die pauper.
Smaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, daarom. Vind ik trouwens een slechte eigenschap.
Want?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, daarom. Vind ik trouwens een slechte eigenschap.
Je bent niet dik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:07 schreef eriksd het volgende:
Collega's komen altijd met eten voor mij aanzetten.
Terwijl ik ook de hele tijd hoor dat ik dik geworden ben
Vroeger was ik wat atletischer.quote:
Op zaterdagochtend? Nee hoor.quote:
Gewoon, omdat ik dat vind.quote:
Staat hier ook aanquote:
Collectivistisch denken levert je altijd meer problemen op, behalve als je een enorme kennissenkring ambieert, maar wat heb je er aan.quote:
Een fijn sociaal leven enzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Collectivistisch denken levert je altijd meer problemen op, behalve als je een enorme kennissenkring ambieert, maar wat heb je er aan.
En een functie in het bedrijfsleven van likmevesje.quote:
Het bedrijfsleven is dan ook voor stumperds.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En een functie in het bedrijfsleven van likmevesje.
Ja, hehe.quote:Niks mis met mijn sociale leven, het is alleen niet zo dat ik met iedereen in m'n omgeving door een deur hoef.
Wat jij wil, mediocre just aint good enough.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het bedrijfsleven is dan ook voor stumperds.
[..]
Ja, hehe.
obesitasquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:07 schreef eriksd het volgende:
Collega's komen altijd met eten voor mij aanzetten.
Terwijl ik ook de hele tijd hoor dat ik dik geworden ben
Had je maar naar de meet moeten komen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:15 schreef Tem het volgende:
Zou wel een stunt zijn wanneer blijkt dat VS gewoon een kamper is.
Mee eens, maar dan nog blijft het bedrijfsleven kut.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat jij wil, mediocre just aint good enough.
Hey, ik zeik niet, mensen zeiken tegen mijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Erik, je lijkt wel een wijf man, met je gezeik over je gewicht.
Ach het is maar net waar je je ei in kwijt kan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan nog blijft het bedrijfsleven kut.
Erik, zin in een roombroodje, ouwe dikkerd?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hey, ik zeik niet, mensen zeiken tegen mij
Absoluut. Ik zou het niet kunnen. Daar heb ik teveel diepgang voor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach het is maar net waar je je ei in kwijt kan.
Mijn lunch was roomijs, 3 roze koeken en chips.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik, zin in een roombroodje, ouwe dikkerd?
De nieuwe Ton Elias.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn lunch was roomijs, 3 roze koeken en chips.
Geen idee, dat zal ik nog moeten uitproberen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Absoluut. Ik zou het niet kunnen. Daar heb ik teveel diepgang voor.
Oh come on.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, dat zal ik nog moeten uitproberen.
Vies mannetje,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, dat zal ik nog moeten uitproberen.
Ben geen vrouw.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:23 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk moeten we niet dat posticon met die vinger gebruiken, misschien ziet hij dat als aanmoediging.
Die lamzak ziet alles als aanmoediging.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:23 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk moeten we niet dat posticon met die vinger gebruiken, misschien ziet hij dat als aanmoediging.
quote:
Nee hoor, jij een kutscheet wel?quote:
Op papier is hij wel de beste klimmer van het groepje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:28 schreef Tem het volgende:
nou, nou nog een aardig lange weg te gaan koos.
Stelletje heethoofden.quote:
Jawel maar er komen nog 4 beklimmingen na deze.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op papier is hij wel de beste klimmer van het groepje.
Een beetje optimisme kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Jawel maar er komen nog 4 beklimmingen na deze.
veel bier, wijn en vreten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
Ik snap niet hoe je urenlang kan kijken naar de Tour.
Ik snap niet hoe je Thatcher tof kunt vinden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
Ik snap niet hoe je urenlang kan kijken naar de Tour.
Die zou ook niet tof zijn als haar prestatie was om 3 week lang bergjes op te fietsen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je Thatcher tof kunt vinden.
Oei, nog effe geen bier en wijn voor Koos.quote:
Sociaal gehandicapte tyfushoer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zou ook niet tof zijn als haar prestatie was om 3 week lang bergjes op te fietsen.
Like I said; perfection.quote:
Klopt ik heb ook geen idee met deze etappe eigenlijk. Kan alle kanten op maar ik denk Evans, Basso of een van de schlecksquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een beetje optimisme kan geen kwaad.
Inderdaad, ik heb namelijk wel een sociaal leven, in tegenstelling tot Thatcher.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Like I said; perfection.
Uit jouw mond komende is dat altijd een compliment voor iemand als Lady Thatcher.
dan maar Basso of Cunego voor wat hernieuwde spanningquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt ik heb ook geen idee met deze etappe eigenlijk. Kan alle kanten op maar ik denk Evans, Basso of een van de schlecks
Goede Tijden Slechte Tijden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:35 schreef eriksd het volgende:
VS en Koos moeten een reallife soap krijgen.
Ik verwacht dat Frankie voor het geel gaat vandag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt ik heb ook geen idee met deze etappe eigenlijk. Kan alle kanten op maar ik denk Evans, Basso of een van de schlecks
Ik denk inderdaad dat de plaatselijke kroeghouder tevredener is met jou dan met Thatcher.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb namelijk wel een sociaal leven, in tegenstelling tot Thatcher.
En toch wordt je land het meest ontweken van heel FOKPOL.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:36 schreef GSbrder het volgende:
Haters gonna hate.
Mijn land is geweldig en heeft de meeste punten op economie, politieke en civiele vrijheid.
Puh
Big Brother goes politiek.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:35 schreef eriksd het volgende:
VS en Koos moeten een reallife soap krijgen.
Haar Alzheimer viel in in 1979 daar mag je niet mee spottenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb namelijk wel een sociaal leven, in tegenstelling tot Thatcher.
Ik kom dan op gezette tijden buurten.quote:
Die kans is aardig groot, aangezien ik ze vrijwel allemaal ken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat de plaatselijke kroeghouder tevredener is met jou dan met Thatcher.
Basso was in 2004 echt een held voor mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
dan maar Basso of Cunego voor wat hernieuwde spanning
Tel haar autisme daarbij op en je weet hoe laat het is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haar Alzheimer viel in in 1979 daar mag je niet mee spotten
We zetten wel een bak bitterballen voor je klaar. En een roombroodje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kom dan op gezette tijden buurten.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
O god, nog even en we gaan allemaal in dezelfde volksbuurt wonen en liedjes zingen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
In de Giro van vorig jaar was hij ook erg goedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Basso was in 2004 echt een held voor mij.
Ik was vorige week bij een bbq-feest en daar was zo'n Henk die doordeweeks voor de deur Schultenbrauers naar binnen zit te harken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
O god, nog even en we gaan allemaal in dezelfde volksbuurt wonen en liedjes zingen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was vorige week bij een bbq-feest en daar was zo'n Henk die doordeweeks voor de deur Schultenbrauers naar binnen zit te harken.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
O god, nog even en we gaan allemaal in dezelfde volksbuurt wonen en liedjes zingen.
Aha, dat moet mijn overbuurman geweest zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was vorige week bij een bbq-feest en daar was zo'n Henk die doordeweeks voor de deur Schultenbrauers naar binnen zit te harken.
Mijn favoriet!quote:
Jij wordt omringd door proleten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, dat moet mijn overbuurman geweest zijn.
Kalm an.quote:
Tja op al te goede smaak ben je niet te betrappenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn favoriet!
Nee serieus, die vraag ik altijd aan in de kroeg, evenals de Jordaan Medley.
Wat denk je zelf, je gaat toch niet nuchter naar een bruine kroeg om te luisteren naar Rihanna gezeik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja op al te goede smaak ben je niet te betrappen.
Moet overigens zeggen dat ik het op z'n tijd ook wel kan waarderen
Een soort Studio Voetbal maar dan in de kroeg.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie POL wel voor me als een soort Schaep met de 5 pooten of Vrije Schaep eigenlijk.
Er is geen tekort aan dat volk hierquote:
Frogerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, je gaat toch niet nuchter naar een bruine kroeg om te luisteren naar Rihanna gezeik.
Hoppa, het Nederlandse lied er op, Jenever of bier in de mik en gaan met die banaan.
Hm, of de Avondetappe, maar wie is dan Smeets?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een soort Studio Voetbal maar dan in de kroeg.
Jenever en bier in dat gevalquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, je gaat toch niet nuchter naar een bruine kroeg om te luisteren naar Rihanna gezeik.
Hoppa, het Nederlandse lied er op, Jenever of bier in de mik en gaan met die banaan.
Je land is gewoon klote.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:46 schreef GSbrder het volgende:
Wat maakt het uit als je land ontweken wordt?
Ze kunnen me gewoon niet aan, but there's no time for losers.
Ach Koos Alberts, Froger, Django Wagner, Joling, Johnny Jordaan, Tante Leen, Andre Hazes, Corry Konings, Zangeres zonder Naam.quote:
Meer dan dat stelt hij niet voor, lul.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meer dan dat stelt hij niet voor, lul.
Ehm. Je land valt uiteen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:46 schreef GSbrder het volgende:
Wat maakt het uit als je land ontweken wordt?
Ze kunnen me gewoon niet aan, but there's no time for losers.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach Koos Alberts, Froger, Django Wagner, Joling, Johnny Jordaan, Tante Leen, Andre Hazes, Corry Konings, Zangeres zonder Naam.
Ach, het was een protestlied.quote:
Opbokken, kutlinkse.quote:
Zei het toch, erik.quote:
Dat is bèta mannetjes gedrag. En dan bèta als in niet-alfa.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:48 schreef dotCommunism het volgende:
Ik voel de liefde voor elkaar weer hier.
Och voel je je buitengesloten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is bèta mannetjes gedrag. En dan bèta als in niet-alfa.
Cool, chill, types hebben dat niet nodig dat 'leuke' scheleden op elkaar.
Ah, onze huis-autist.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is bèta mannetjes gedrag. En dan bèta als in niet-alfa.
Cool, chill, types hebben dat niet nodig dat 'leuke' scheleden op elkaar.
Nah, het is maar een aapies kijken op een uithoek van internet he.quote:
Wederom 1 uit het leger du bist autist roepers waar fok forum mee op 1 staat wereldwijdquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:51 schreef dotCommunism het volgende:
Kom maar naar onze kant Erik, wij houden wel van je.
quote:
Rhythm kan hij niet eens spellen.quote:
Vergeeft hen heer ze roepen maar wat.quote:
Juist. Wij hebben bitterballen en roomijs voor Erik.quote:
Hoeft niet, hij zingt het en verdient er goed mee.quote:
Amsterdams-Engels. Rhithem.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rhythm kan hij niet eens spellen.
Dat klinkt bijna EVEN GOOR ALS BITTERBaLLEN-ROOMIJS.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:54 schreef dotCommunism het volgende:
Juist. Wij hebben bitterballen en roomijs voor Erik.
No such thing exists, goddank.quote:
Jij bouwde ook die 2 zendmasten die er recent aan gingen?quote:
Je meent het?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:01 schreef fokthesystem het volgende:
Zo wat is ie goed...:
Momenteel is Gesink actief in de Tour de France, waar hij na twee weken de teleurstellende 38e plaats in het klassement bezet.
Mollema aanmoedigen.quote:
Tja, 38e is niet bepaald zoetemelk materiaal hè.quote:
Je moet gewoon nooit hardop zeggen dat je voor het klassement gaat rijden. Dan wordt Nederland helemaal gek.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Rabo moet gewoon voortaan nooit meer voor het klassement gaan maar voor etappes.
Alleen de gekkies dan....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
Je moet gewoon nooit hardop zeggen dat je voor het klassement gaat rijden. Dan wordt Nederland helemaal gek.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:08 schreef dotCommunism het volgende:
Je moet uberhaupt niet naar de Tour kijken.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:08 schreef dotCommunism het volgende:
Naja met Menchov was het ook altijd net niet. Rabo had meer etappes kunnen winnen zonder dat autistische klassement gedoe.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet gewoon nooit hardop zeggen dat je voor het klassement gaat rijden. Dan wordt Nederland helemaal gek.
Deal, kijk jij weer naar zwetende mannen in strakke broekjes.quote:
quote:The Most Avoided in FOKPOL
Nations ranked highly on this list are considered by many to be the most inhospitable, charmless, and ghastly places to spend a vacation, or, indeed, any time at all.
4. The Dictatorship of Cerbie
Precies, terwijl jij bezig bent in je poesiealbum.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Deal, kijk jij weer naar zwetende mannen in strakke broekjes.
Ik ben een Death Star aan het bouwen.quote:
Dat verklaart. Wie wil er nou mijn heilstaat bezoeken als de buren guided Death Star tours hebbenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een Death Star aan het bouwen.
Ja, niemand.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat verklaart. Wie wil er nou mijn heilstaat bezoeken als de buren guided Death Star tours hebben
Ik sta helemaal onderaan. Mijn land is het mooiste.quote:
Het ultieme bewijs dat het gros der mensen gestoord zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:26 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik sta helemaal onderaan. Mijn land is het mooiste.
Jouw land is een cultuurloze puinbende waar het landschap wordt bepaald door wolkenkrabbers en zwervers di e opgestapeld liggen in de straten. Welke gek wil door nou heen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het ultieme bewijs dat het gros der mensen gestoord zijn.
Vergeet de massa's oproerpolitie en militaire parades niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw land is een cultuurloze puinbende waar het landschap wordt bepaald door wolkenkrabbers en zwervers di e opgestapeld liggen in de straten. Welke gek wil door nou heen?
Jouw land is gewoon kut, Het ultieme bewijs dat rechtsen een kut-mentaliteit hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vergeet de massa's oproerpolitie en militaire parades niet.
~308 miljoen Amerikanen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw land is een cultuurloze puinbende waar het landschap wordt bepaald door wolkenkrabbers en zwervers di e opgestapeld liggen in de straten. Welke gek wil door nou heen?
Dat zijn ook geen mensen.quote:
Nou en, landen als die van Ethi zijn failliet, hebben net zoveel zwervers. Enige verschil is dat ze elkaar knuffelen in plaats van dat er zakenlui over ze heen stappen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw land is gewoon kut, Het ultieme bewijs dat rechtsen een kut-mentaliteit hebben.
Genoeg inkomsten dankzij het toerisme.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou en, landen als die van Ethi zijn failliet, hebben net zoveel zwervers. Enige verschil is dat ze elkaar knuffelen in plaats van dat er zakenlui over ze heen stappen.
Net genoeg inkomsten om de verhongerende bevolking een paar sneetjes brood te geven inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Genoeg inkomsten dankzij het toerisme.
Ah zo'n amphibibus?quote:
Zolang ze zich maar moreel verheven kunnen voelen over die gemene rechtsmensen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net genoeg inkomsten om de verhongerende bevolking een paar sneetjes brood te geven inderdaad.
Zeer juist opgemerkt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:08 schreef dotCommunism het volgende:
Dat is niet moeilijk. In VS zijn land wordt iedereen doodgemaakt die niet precies doet wat er wordt gezegd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zolang ze zich maar moreel verheven kunnen voelen over die gemene rechtsmensen.
Nicht nur diese Leute, aber auch:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk. In VS zijn land wordt iedereen doodgemaakt die niet precies doet wat er wordt gezegd.
En gezien dat bijna iedereen van mijn natie-leeftijd 23 miljoen inwoners heeft, en ik 20, heeft dat aardig wat levens gekost.quote:the government is well known for declaring war on other countries for suspected slights
Mijn land is ouder, heel vredelievend, 89% sterft er aan old age en ik heb er ook pas 20 miljoen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nicht nur diese Leute, aber auch:
[..]
En gezien dat bijna iedereen van mijn natie-leeftijd 23 miljoen inwoners heeft, en ik 20, heeft dat aardig wat levens gekost.
Je kan natuurlijk ook gaan juichen voor FC Twente. Ooh wacht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
Zit iedereen nou zichzelf urenlang te vergapen aan fietsers op een weg?
Bij mij sterven er meer aan politieke moord en doodstraf dan aan old age.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn land is ouder, heel vredelievend, 89% sterft er aan old age en ik heb er ook pas 20 miljoen.
Valt weinig te juichen en moment.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gaan juichen voor FC Twente. Ooh wacht.
AJAX!
Je ziet wel regelmatig dat een wielrenner instort.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gaan juichen voor FC Twente. Ooh wacht.
AJAX!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Je ziet wel regelmatig dat een wielrenner instort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |