quote:
BOTS!quote:
quote:
Er is niks mis met kannibalisme.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:36 schreef kLowJow het volgende:
The Issue
A coalition of tribalists, health experts, and civil rights proponents have recently suggested legalizing cannibalism for consumers of willing would-be meals.
The Debate
"I see absolutely no problem with people digging into each other at dinnertime, so long as everyone is willing," Freddy Spirit, the editor of the monthly magazine 'To Serve Man', quips, "Not only does it solve hunger problems and create jobs, but it also adds variety to Schiermonnikeig's sometimes dull palette."
This is the position your government is preparing to adopt.
Die vraag kan ik beantwoorden zonder het bericht te lezen: Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:43 schreef Friek_ het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)stad-van-de-PvdA.htm
Ben wel eens benieuwd of het echt zo ernstig is als Ellian nu schetst.
Cannibal Holocaustquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Inderdaad, het komt in de dierenwereld nog vaker voor dan homoseksualiteit.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:43 schreef Friek_ het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)stad-van-de-PvdA.htm
Ben wel eens benieuwd of het echt zo ernstig is als Ellian nu schetst.
LOL! NO SHIT SHERLOCK!quote:Maar de Marokkanen in Nederland hebben meer invloed dan de Marokkanen in Marokko. Deze omgekeerde wereld is de Amsterdamse wereld. De wereld van de PvdA.
Zet de liberal template aan, dan noemt het spel Inoffensive Centrist Democracy zelf Fascism.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:46 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of
Left-Leaning College State
er bij remlof wel mee door kan?
Eerder noemde hij Inoffensive Centrist Democracy fascistisch. En wat is Truckler?
Ik weet niet waar ik die template kan vinden? Weet ook niet waar jullie op het forum zitten trouwens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zet de liberal template aan, dan noemt het spel Inoffensive Centrist Democracy zelf Fascism.
http://liberal.nationstates.net/region=fokpolquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik die template kan vinden? Weet ook niet waar jullie op het forum zitten trouwens.
Ah dankjewel. Nu heb ik ineens een paradijsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
http://liberal.nationstates.net/region=fokpol
kijk bij settings voor de template.
Dat klopt. Ik bestuur Marokko per telefoon, tenslotte.quote:Maar de Marokkanen in Nederland hebben meer invloed dan de Marokkanen in Marokko.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah dankjewel. Nu heb ik ineens een paradijs
Zo kun je hem ook lezen ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik bestuur Marokko per telefoon, tenslotte.
Die van jou vind ik ook wel mooi. Maar ik lees af en toe dat jullie daar op het forum posten, waar is dat dan of vergis ik me?quote:
http://liberal.nationstates.net/region=fokpol en dan naar beneden scrollen, zit een messageboard.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Die van jou vind ik ook wel mooi. Maar ik lees af en toe dat jullie daar op het forum posten, waar is dat dan of vergis ik me?
Nou! Daar heb ik nu al die tijd overheen gekeken. Dankjewelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:08 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
http://liberal.nationstates.net/region=fokpol en dan naar beneden scrollen, zit een messageboard.
http://m.nationstates.net/region=fokpolquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Die van jou vind ik ook wel mooi. Maar ik lees af en toe dat jullie daar op het forum posten, waar is dat dan of vergis ik me?
Zonder. Pas bij een titel ('Master of Science') gebruik je hoofdletters.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
Schrijf je mastervakken nou met of zonder hoofdletter?
Het radiosignaal is uitgevallen hier en in een deel van de stad het water. De wereld vergaatquote:
In jullie deel van de wereld is dat toch heel normaal? Hier in het beschaafde westen zijn we dergelijke ongemakken niet gewoon.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het radiosignaal is uitgevallen hier en in een deel van de stad het water. De wereld vergaat!
Dank.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zonder. Pas bij een titel ('Master of Science') gebruik je hoofdletters.
Ik dacht dat we toen we vorig jaar werden aangesloten op elektriciteit en water van dat gedoe af warenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In jullie deel van de wereld is dat toch heel normaal? Hier in het beschaafde westen zijn we dergelijke ongemakken niet gewoon.
Waarlijk, ik snap niet wat er walgelijk is aan mijn Utopia.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:11 schreef Reya het volgende:
Gsbrder en Voorschrift strijden hevig om de eer van het meest onleefbare land.
Alle begin is moeilijk!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik dacht dat we toen we vorig jaar werden aangesloten op elektriciteit en water van dat gedoe af waren
Wat een luxe!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik dacht dat we toen we vorig jaar werden aangesloten op elektriciteit en water van dat gedoe af waren
Het feit dat jij daar de scepter zwaait.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk, ik snap niet wat er walgelijk is aan mijn Utopia.
Het feit dat het naar jouw inzicht geschapen is?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk, ik snap niet wat er walgelijk is aan mijn Utopia.
Dat zijn de termen!quote:Suspiciously Liberal Dictatorship
quote:Phil Collinstan is ranked 24th in FOKPOL and 43,852nd in the world for Most Avoided.
Hihi, linkspoot.quote:
Ja vind ik dus ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het feit dat jij daar de scepter zwaait zou het anders geweldig moeten maken.
Ik ga denk ik mijn ontbijt maar even plukken in het tulpenveld.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:24 schreef du_ke het volgende:
Er is waterdruk, ik ga de turfkachel maar eens opstoken om me te kunnen wassen.
Dat compenseert nog niet zijn voorliefde voor Phil Collinsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Hihi, die Erik is gewoon links. Wat een gek.
Net ook weer een mooi compromis erdoorheen gebaggerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Hihi, die Erik is gewoon links. Wat een gek.
Klassensamenleving for the win!quote:The Issue
A peculiar confederacy of small-government advocates, regular attendees at Capitalistiana's annual Medieval Faire, and the super rich have demanded that the government grant estates and confer titles of nobility upon certain influential persons.
The Debate
"Of course I should be appointed as the Duke of Capitalistiana City," says multi-billionaire May Licorish. "Not only would it be an apt reward for my contributions to Capitalistiana, but the citizens who become landed serfs on my estate would work harder than they ever have in all their lives." Adds small-government advocate Elizabeth Jong-Il, "Government would at last return to the local level, close to the people and the land to which they would be bound for life."
This is the position your government is preparing to adopt.
Search your feelings, you know it to be true. Erik, loop over naar de left side.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Net ook weer een mooi compromis erdoorheen gebaggerd.
Ik moet eerst een kat knuppelen voor wat ik wat binnen krijg.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga denk ik mijn ontbijt maar even plukken in het tulpenveld.
Ach, Phil is best tof. In Genesis-verband althans.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat compenseert nog niet zijn voorliefde voor Phil Collins
Het is gewoon jammer dat de World Report iedere inwoner meeneemt in haar calculaties.quote:
Ik ben helemaal niet linnks. Ik ben gewoon een wat moderne variant van sociaal-liberalisme. Dat VS en GS mij dan meteen een softie vindenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Search your feelings, you know it to be true. Erik, loop over naar de left side.
Ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet linnks. Ik ben gewoon een wat moderne variant van sociaal-liberalisme. Dat VS en GS mij dan meteen een softie vinden
Ik vind hem wel vrij typisch voor mijzelf eigenlijkquote:Suspiciously Liberal Dictatorship
Ah, flikker toch op man. Als ik jouw opinies lees, dan denk ik: 'ja, daar kan ik mij wel in vinden'. Als VS of GS iets schrijft moet ik altijd een beetje huilen. Dat mensen er zulke rare ideeen op na kunnen houden,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet linnks. Ik ben gewoon een wat moderne variant van sociaal-liberalisme. Dat VS en GS mij dan meteen een softie vinden
Sommige inwoners zien de bui al hangen:quote:
quote:"I can't believe I'm hearing this," exclaims noted civil rights advocate Billy-Bob Frederickson. "Those who are behind this espouse a system that grants inordinate amounts of institutional power to the rich and ensures that no one will be able to climb the social ladder. Everyone in society must be granted an equal opportunity to succeed or fail. Say 'no' to a nobility!"
Ik hoop dat de armen jouw regering omverwerpen. Lul.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat de World Report iedere inwoner meeneemt in haar calculaties.
De armen verpesten mijn ratings.
Nee, over 8 uur worden ze onderworpen aan de nobiliteit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop dat de armen jouw regering omverwerpen. Lul.
quote:The Incorporated States of Lollerbertopia is a small, socially progressive nation, renowned for its barren, inhospitable landscape. Its hard-nosed, hard-working, intelligent population of 23 million live in a state of perpetual fear, as a complete breakdown of social order has led to the rise of order through biker gangs.
Toegegeven, doe mij die ook maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb trouwens wel fancy space-weapons.
Onacceptabel inderdaad.quote:
Die revolutie laat niet meer lang op zich wachtenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sommige inwoners zien de bui al hangen:
[..]
ZIe je dat VS, ik ben gewoon de diplomaat.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, flikker toch op man. Als ik jouw opinies lees, dan denk ik: 'ja, daar kan ik mij wel in vinden'. Als VS of GS iets schrijft moet ik altijd een beetje huilen. Dat mensen er zulke rare ideeen op na kunnen houden,
JIj bent inderdaad vrij links ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eerste wat ik met mijn ruimte-arsenaal doe is jouw parlementsgebouw opblazen en de armen redden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toegegeven, doe mij die ook maar.
Search your feelings, erik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
ZIe je dat VS, ik ben gewoon de diplomaat.
Als ik links zou zijn dan word ik door VS en GS in elkaar gebeukt.quote:
Hm, in elkaa gebeukt worden door een homo is toch wel enigszins genant. Maar ik besscherm je wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik links zou zijn dan word ik door VS en GS in elkaar gebeukt.
VS is toch best wel een alfa-mannetje hoor, vergis je niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, in elkaa gebeukt worden door een homo is toch wel enigszins genant. Maar ik besscherm je wel.
Een potige poot?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
VS is toch best wel een alfa-mannetje hoor, vergis je niet.
Zijn zus heeft hooikoorts en is een Pollige Pot.quote:
VS lijkt mij het prototype enig kind..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn zus heeft hooikoorts en is een Pollige Pot.
Volgens mij zijn alle rechtsen enig kind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |