Moet je Tour gaan kijken, daar knap ik altijd van op.quote:
Dat is wel het laatste waar ik zin aan heb, ben eerlijk gezegd gewoon aan 't zuipen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je Tour gaan kijken, daar knap ik altijd van op.
Goed bezig, Het kenmerk van de ware alcoholist. Ik wacht nog effetjes.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar ik zin aan heb, ben eerlijk gezegd gewoon aan 't zuipen.
Alcohol werkt tegen alles.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed bezig, Het kenmerk van de ware alcoholist. Ik wacht nog effetjes.
Mwoah.quote:
Die bosjes zagen er nog wel enigszins gastvrij uit.quote:
quote:
Dat commentaar van sommige.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
De PVV, het afvoerputje van Nederland.
Och ja, lang leve de huidige samenleving, en vrees de toekomstige.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
Dat zei m'n opa ook toen in de jaren 60 de nozems opkwamen, en kijk waar we nu zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, lang leve de huidige samenleving, en vrees de toekomstige.
Hoe moeilijk is het nou om gewoon te leven en te laten leven?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, lang leve de huidige samenleving, en vrees de toekomstige.
Wat een eikelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
Intolerantie moet men nooit toleren, maar nooit intolereren met respectsverlies.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nou om gewoon te leven en te laten leven?
Geen last van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook tegen lelijke bedpartners zeker.
He, maar de PVV heeft niets tegen moslims, hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een eikel
Maar hij heeft het kennelijk moeten verwijderen van de grote blonde voorvechter van de vrijheid van meningsuiting.
Bekijk deze YouTube-video
Nee joh, net als dat de nazi's niets tegen joden haddenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
He, maar de PVV heeft niets tegen moslims, hoor.
Je krijgt die vrouwen iig niet uit die vodden door ze uit te schelden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:24 schreef Voorschrift het volgende:
Zijn acties zijn zeker kwalijk te nemen, maar dat valt ook te zeggen over het dragen van zo'n vod.
Like I said, zijn acties zijn niet goed te praten en zijn hem kwalijk te nemen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Je krijgt die vrouwen iig niet uit die vodden door ze uit te schelden.
Ach, ik ook de schurft aan dikke wijven die het nodig vinden om korte rokjes te dragen. Zo kunnen we blijven zeiken. Laat die Belg gewoon zn frietenbek houden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:24 schreef Voorschrift het volgende:
Zijn acties zijn zeker kwalijk te nemen, maar dat valt ook te zeggen over het dragen van zo'n vod.
Nee maar je moet met ze in dialoog gaan en uitleggen dat gezichtsbedekkende kledij niet gewenst is in onze samenleving.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Like I said, zijn acties zijn niet goed te praten en zijn hem kwalijk te nemen.
Maar iemand die zo over straat loopt in Nederland hoeft ook geen complimenten te verwachten, sorry hoor.
Neen, gewoon buitensluiten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee maar je moet met ze in dialoog gaan en uitleggen dat gezichtsbedekkende kledij niet gewenst is in onze samenleving.
Mannen met baarden zijn inderdaad eng. Bekrompen figuur.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, datzelfde heb ik met moslims met lange baarden, mutsje en jurk.
Van m'n levensdage niet dat ik die in normale omstandigheden gedag ga zeggen.
Dat vraag ik me ook af als ik dergelijke beelden zie:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nou om gewoon te leven en te laten leven?
Nee, ik had het expliciet over fundamentalistische moslims.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mannen met baarden zijn inderdaad eng. Bekrompen figuur.
Wat hoop je hier nou eigenlijk mee te bereiken? Ik zie die plaatjes godverdomme elke week voorbij komen. Trek je je er op af ofzo, donderse Tristan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af als ik dergelijke beelden zie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, dat "links" en "tolerantie" niet zo goed samen gaat is wel weer eens duidelijk geworden.
Zijn er ook zo lekker veel hier in Nederland.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik had het expliciet over fundamentalistische moslims.
En ja, ik weiger met ze te communiceren, hun uiterlijk vertoon en hun denkwijzen zijn een belediging voor Nederland, Nederlanders, het Westen en boven alles; mij.
Ik vind jou een beetje een dominee die in de kerk verhalen over kuisheid loopt op te hangen terwijl ie daarna meteen het bordeel induikt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat hoop je hier nou eigenlijk mee te bereiken? Ik zie die plaatjes godverdomme elke week voorbij komen. Trek je je er op af ofzo, donderse Tristan.
Je ziet ze wel hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn er ook zo lekker veel hier in Nederland.
Ik zie totaal niet de link tussen dit soort fotos en "tolerante" en "links". Maar goed, zoals koos zegT: je zal wel klaarkomen op zulke fotos.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af als ik dergelijke beelden zie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, dat "links" en "tolerantie" niet zo goed samen gaat is wel weer eens duidelijk geworden.
En er dan wat van zeggen als die mannen vrouwen geen hand willen geven?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je ziet ze wel hoor.
Maar ik zeg dan geen gedag, weiger ik gewoon uit principe.
Ja, want je kent mij zo goed.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje een dominee die in de kerk verhalen over kuisheid loopt op te hangen terwijl ie daarna meteen het bordeel induikt.
In hun eigen land? Zeker.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:30 schreef remlof het volgende:
[..]
En er dan wat van zeggen als die mannen vrouwen geen hand willen geven?
Dat is heel anders, je weet toch. VS is lid van de verlichte Westerse ras, dus die heeft alle recht om zo te doen, in tegenstelling tot die verrekte minderwaardige moslims.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:30 schreef remlof het volgende:
[..]
En er dan wat van zeggen als die mannen vrouwen geen hand willen geven?
Kan je niet ergens anders lopen trollen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is heel anders, je weet toch. VS is lid van de verlichte Westerse ras, dus die heeft alle recht om zo te doen, in tegenstelling tot die verrekte minderwaardige moslims.
Ach, Koos fantaseert tenminste hier niet over mensen vermoorden, zoals jij al vaker hebt gedaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, je laat je op het forum enorm kennen.
Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je niet ergens anders lopen trollen?
He jammer, dan flikker ik er nog maar een biertje in.quote:
Heel simpel, op de foto rellen linkse terroristen die anders lopen te schreeuwen over een tolerante samenleving. Rellen om je (politieke) doeleinden te bereiken doet nu niet aan tolerantie denken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik zie totaal niet de link tussen dit soort fotos en "tolerante" en "links". Maar goed, zoals koos zegT: je zal wel klaarkomen op zulke fotos.
Echte tolerantie vindt je in het onderdrukken van intolerantie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel simpel, op de foto rellen linkse terroristen die anders lopen te schreeuwen over een tolerante samenleving. Rellen om je (politieke) doeleinden te bereiken doet nu niet aan tolerantie denken.
Sowieso vind je echte tolerantie slechts ter rechter zijde van het politieke spectrum, in de liberale stroming.
En elke voetbalsupporter is een hooligan, of niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel simpel, op de foto rellen linkse terroristen die anders lopen te schreeuwen over een tolerante samenleving. Rellen om je (politieke) doeleinden te bereiken doet nu niet aan tolerantie denken.
Sowieso vind je echte tolerantie slechts ter rechter zijde van het politieke spectrum, in de liberale stroming.
Ik pest je alleen maar omdat ik van je hou.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
He jammer, dan flikker ik er nog maar een biertje in.
Oh ja, hij is een Übermensch, dat was ik even vergetenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is heel anders, je weet toch. VS is lid van de verlichte Westerse ras, dus die heeft alle recht om zo te doen, in tegenstelling tot die verrekte minderwaardige moslims.
Sowieso, meteen de hondenbrigade en de ME met rubber kogels op afsturen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En elke voetbalsupporter is een hooligan, of niet?
Wat een schatje is het ook hè?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
V_P gooit ons dood met foto's van relpartijen, geweren, tanks en oorlog. En vervolgens zijn de linkse users de gewelddadige geesten
Laat links nu politiek geweld als pressiemiddel bij uitstek gebruiken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
V_P gooit ons dood met foto's van relpartijen, geweren, tanks en oorlog. En vervolgens zijn de linkse users de gewelddadige geesten
Oke, en nu?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat links nu politiek geweld als pressiemiddel bij uitstek gebruiken.
Dat heeft Pinochet bijvoorbeeld inderdaad nooit gedaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goed, maar in het hoofd van V_P zijn jij en ik, omdat we links stemmen, verantwoordelijk voor het gedrag van linkse relschoppers.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft Pinochet bijvoorbeeld inderdaad nooit gedaan
Hou ook van jou.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:34 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik pest je alleen maar omdat ik van je hou.
Doe 's niet zo overdreven.quote:
Nee, maar ik preek ook niet heilig te zijn, das een heel verschil.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft Pinochet bijvoorbeeld inderdaad nooit gedaan
En alle homo's voor het Aids-virus.quote:
Wij wel dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar ik preek ook niet heilig te zijn, das een heel verschil.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En alle homo's voor het Aids-virus.
Sorry, kan die opmerking even niet waarderen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En alle homo's voor het Aids-virus.
Oke, die was misschien wat te hardquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry, kan die opmerking even niet waarderen.
Waarom zouden moslims alles wat er tegen hen wordt geschreeuwd wel moeten pikken dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry, kan die opmerking even niet waarderen.
De Rabo is de schuld van alle doping die in de tour wordt gebruiktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
Maar komt door die verrekte Rabo's in de verrekte Tour.
Vind het normaal niet erg, je mag van mij alles zeggen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zouden moslims alles wat er tegen hen wordt geschreeuwd wel moeten pikken dan?
Nee, dat is gewoon de schuld van Cees Priem.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:48 schreef remlof het volgende:
[..]
De Rabo is de schuld van alle doping die in de tour wordt gebruikt
Hmm ja, ik word inderdaad dagelijks door kloppartijen aangepakt zodat ik bij verkiezingen links stem.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je in zo'n tolerant land woont danquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind het normaal niet erg, je mag van mij alles zeggen.
Alleen door omstandigheden zit ik beetje in de knup in de hersenpan, thats all.
Hard, maar waar, en dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, die was misschien wat te hard
Tolerant, pff.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je in zo'n tolerant land woont dan
Fijn dat je het zelf ook inziet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tolerant, pff.
Nederland is niet tolerant, Nederlanders ook niet.
Ik vond Australie veel toleranter.quote:
"Buurtregisseurs"quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:56 schreef eriksd het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)edrag-van-omstanders
Ik heb vandaag nog een portemonnee bij de politie ingeleverd. De agent heette nog erik ook
Zo waar is het volgens mij ook weer niet. Was ook een sarcastische opmerking van mijn kant.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hard, maar waar, en dat weet ik ook wel.
Alleen ff niet opbeurend.
Als je het hebt over Afrika niet, als je het hebt over de Westerse wereld zijn de cijfers wel duidelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo waar is het volgens mij ook weer niet. Was ook een sarcastische opmerking van mijn kant.
Ik neem helemaal niemand wat kwalijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je het hebt over Afrika niet, als je het hebt over de Westerse wereld zijn de cijfers wel duidelijk.
Maar niet getreurd, dat neem ik "ons" ook kwalijk.
Lekker een keer per week douchen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:55 schreef eriksd het volgende:
Ik zou VS wel eens een kraakpand willen laten zien.
Die man wordt ook steeds senieler.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:01 schreef eriksd het volgende:
Volgens Hans Wiegel is de coalitie van de toekomst CDA - VVD - SP
Ik wel, het gore lef dat sommige homo's hebben om hun HIV status te verhullen, anderen moedwillig besmetten of blootstellen, of zelfs die Groningers met hun ludieke acties.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik neem helemaal niemand wat kwalijk.
"Zolang het maar geen PvdA is!"quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:01 schreef eriksd het volgende:
Dat zegt genoeg over de VVDquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:01 schreef eriksd het volgende:
Kut Marokkanen ook altijd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:56 schreef eriksd het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)edrag-van-omstanders
Ik heb vandaag nog een portemonnee bij de politie ingeleverd. De agent heette nog erik ook
Mwoah, met name de SP en VVD hebben gemeen dat ze wel betrouwbaar zijn. Afspraak is afspraak, dat zei Roemer laatst ook over de VVD.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die man wordt ook steeds senieler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |