quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:51 schreef Gitank2 het volgende:
Ik kom binnen, eerste beeld: Ten dam die grondonderzoek verricht.
Ja, anders had hij de etappe gewonnenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef Temlin het volgende:
Denk helaas dat Ten Dam niet meer terug keert bij de favorieten
Waar, maar dat moet je dan wel al heel jong aanleren denk ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En als je goed hebt leren vallen, steek je je handen dus niet meer uit, je reflex verandert dan.
Niks gemist. Buitenuit dat LL en Mollema als een van de eerste uit de kopgroep gelost waren. Owja en Cav had het snel moeilijk en Gilbert speelt met het peleton.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:51 schreef Gitank2 het volgende:
Ik kom binnen, eerste beeld: Ten dam die grondonderzoek verricht.
Ja!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:52 schreef OmniRocket het volgende:
Zouden dit voortekenen zijn dat de rabobank binnenkort gaat vallen?
wimderon maakt er dan wel een gifje van voor ons allenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:52 schreef ZaZoe het volgende:
Zo meteen horrorshow, LTD in full HD ingezoomd op zijn bakkes!
Nee, dan breek je je gezicht als je valt zoals Ten Dam.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan breek je niet je arm, pols of schouder schijnbaar (ik herhaal ook maar wat ik hoorde).
Moet blauwdruk in je hersenen worden ja.. Net zoiets als rustig blijven als er iemand met een mes loopt te zwaaien tegenover je etc..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar, maar dat moet je dan wel al heel jong aanleren denk ik.
Opgestapt kan ook iets anders betekenen ja, wat een lul. M'n pacemaker sloeg twee slagen overquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:52 schreef danos het volgende:
Omgg die recaps van herbert blijven tenenkrommdend...
Die eigenlijk Limbo isquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:53 schreef Wilskracht het volgende:
Nederland is afhankelijk van Rob Ruigh
Nederland heeft in de Tour geen kandidaat winnaar meer, op naar de Vuelta.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:53 schreef Wilskracht het volgende:
En Vacansolei.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:53 schreef Wilskracht het volgende:
Hollands glorie potverdoriequote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:52 schreef marcodej het volgende:
Mollema en LL nog steeds niet teruggepakt.
Onzin, als je gaat zoals hij gaat kan je niet goed vallenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En als je goed hebt leren vallen, steek je je handen dus niet meer uit, je reflex verandert dan.
je mist een letterquote:
Vuelta wordt prachtig, met Sagan in de rol van Gilbert.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland heeft in de Tour geen kandidaat winnaar meer, op naar de Vuelta.
Hahahaha!! Wie neemt er dan ook een Rabobankrekening!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en ik wilde iets kopen via Internetmet ideal.
Echt hequote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:55 schreef pullup het volgende:
Hey daar komt er een met fiets en al de bosjes uit.
Nutteloos die letter, ze spreken hem toch niet uitquote:
Volgens mij doen de Nederlandse ronderenners niet mee aan de vueltaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:55 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Nederland heeft in de Tour geen kandidaat winnaar meer, op naar de Vuelta.
wtf ja datquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:56 schreef Karina het volgende:
6 kinderen! Dat hij daar nog tijd voor heeft
En Duitsers die ook op andere fietsen kunnen rijden...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:56 schreef Haarklip het volgende:
Nu komt het kinderfiets verhaal natuurlijk.
Nee hoor hij wordt gebruikt om keihard tempo naar de laatste col te rijden.quote:
Ik zou even wachten met dit soort voorbarige uitspraken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is echt een wonder dat F Schleck nog op zijn fiets zit..
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:56 schreef Gitank2 het volgende:
Struik nr 76, daar lag het.
Voigt rijdt zodadelijk alles kwijt op Plateau de beille
Ik hoop het maar hij heeft al Italie en Zwitseland gereden dus heb er een hard hooft in.quote:
Hij zat te twitteren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:57 schreef ZaZoe het volgende:
Voigt zat alleen maar naar z'n tomtom op zijn fiets te kijken..
Fiets meegenomen omdat ie bang is dat die gejat zou wordenquote:
Hoezo? Kwakkie dumpen in 2 min. 13 (gemiddeld) en weer op de fiets klimmen. Die Frau doet de rest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |