Dit dus. Mods zijn zo selectief met bannenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:48 schreef Szura het volgende:
Flikker die Temlin eens van dit forum af man
Dan breek je niet je arm, pols of schouder schijnbaar (ik herhaal ook maar wat ik hoorde).quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vraag me maar af of dat een goede tip is eigenlijk
Wil 'm wel eens zien tegen Grol dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef Falco het volgende:
Die Gesink he, die heeft wel op judo gezeten toch?
Kijk eens boven je..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef Cara het volgende:
He ambrosius, waar ben je nou met die edits op het moment dat het er wel toe doet?
Val je dan niet vol op je harses?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan breek je niet je arm, pols of schouder schijnbaar (ik herhaal ook maar wat ik hoorde).
Les gehad van Mr Miyagi, ´weg op, weg af´quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef Falco het volgende:
Die Gesink he, die heeft wel op judo gezeten toch?
Ten Dam heb daar niet echt wat aan Gesink misschien welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan breek je niet je arm, pols of schouder schijnbaar (ik herhaal ook maar wat ik hoorde).
Met 70 per uur moet je bidden dat je niet het ravijn in gaat en dat je nog leeft.. dan denk je niet oh hand bij houden, judoroll etcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |