Dit dus. Mods zijn zo selectief met bannenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:48 schreef Szura het volgende:
Flikker die Temlin eens van dit forum af man
Dan breek je niet je arm, pols of schouder schijnbaar (ik herhaal ook maar wat ik hoorde).quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vraag me maar af of dat een goede tip is eigenlijk
Wil 'm wel eens zien tegen Grol dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef Falco het volgende:
Die Gesink he, die heeft wel op judo gezeten toch?
Kijk eens boven je..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef Cara het volgende:
He ambrosius, waar ben je nou met die edits op het moment dat het er wel toe doet?
Val je dan niet vol op je harses?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan breek je niet je arm, pols of schouder schijnbaar (ik herhaal ook maar wat ik hoorde).
Les gehad van Mr Miyagi, ´weg op, weg af´quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef Falco het volgende:
Die Gesink he, die heeft wel op judo gezeten toch?
Ten Dam heb daar niet echt wat aan Gesink misschien welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan breek je niet je arm, pols of schouder schijnbaar (ik herhaal ook maar wat ik hoorde).
Met 70 per uur moet je bidden dat je niet het ravijn in gaat en dat je nog leeft.. dan denk je niet oh hand bij houden, judoroll etcquote:
Geduwtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef Susi het volgende:
Misschien heeft Arjen Robben Laurens er weer bovenop geholpen.
Je moet er alleen wel mee ademenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef Nober het volgende:
Gewoon een gebroken neus maar daar hoef je niet mee te trappen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ten Dam heb daar niet echt wat aan Gesink misschien wel
Nooit gebroken neus gehad? 50km en een HC-tje doen met gebroken neus is niet echt tofquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef Nober het volgende:
Gewoon een gebroken neus maar daar hoef je niet mee te trappen.
mja als je dan wel je nek breekt, zou ik het wel weten...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Was die val van Laurens een paar jaar geleden in de tour ook al niet zo vreemd? Hij is iig niet de beste daler van het peloton.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef marcodej het volgende:
LTD weer op de fiets. Die mag van geluk spreken dat hij in die berm viel.
Ongelooflijk dat je uit zo'n bocht glijdt. Dan kun je dus geen bochten aansnijden.
Zou je denkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef Temlin het volgende:
Denk helaas dat Ten Dam niet meer terug keert bij de favorieten
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef Temlin het volgende:
Denk helaas dat Ten Dam niet meer terug keert bij de favorieten
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Les gehad van Mr Miyagi, ´weg op, weg af´
Inderdaad. In Zwitserland daalde hij ook als een drol.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was die val van Laurens een paar jaar geleden in de tour ook al niet zo vreemd? Hij is iig niet de beste daler van het peloton.
En het is niet de eerste keer dat hij valt deze tour.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was die val van Laurens een paar jaar geleden in de tour ook al niet zo vreemd? Hij is iig niet de beste daler van het peloton.
Nooit gehad nee, weet ook niet of Laurens dat heeft (hopelijk niet).quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nooit gebroken neus gehad? 50km en een HC-tje doen met gebroken neus is niet echt tof.
Le Taalnazi est arrivéquote:
En als je goed hebt leren vallen, steek je je handen dus niet meer uit, je reflex verandert dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, dat bedoel ik, je gebruikt je natuurlijke reflex en dat is je hand uitsteken, je kunt niet eens nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |