Heb je al een bolletjestrui?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben aan het etappe-stofzuigen; iedere 10 minuten verzin ik wel weer een reden om ff te stoppen.
Tis net de Tour De France hier
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben aan het etappe-stofzuigen; iedere 10 minuten verzin ik wel weer een reden om ff te stoppen.
Tis net de Tour De France hier
Er zitten wel 2 kleine bolletjes in m'n trui iddquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je al een bolletjestrui?![]()
Ik ben halverwege mijn afwas. Ook in etappes.
OMGquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Er zitten wel 2 kleine bolletjes in m'n trui idd
Oh ja, sorry Eliesquote:
Awww!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er zitten wel 2 kleine bolletjes in m'n trui idd
Whahahahaaaaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Sjon mag elke dag met de bus mee naar de sosjale werkplaats met zijn mama en zijn broers
Dat had ik gisteren , dat zijn de hormonenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zoooo chagrijnig vandaagmijn vriend moet het ontgelden
Zou je denken ja?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren , dat zijn de hormonen
Biet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:51 schreef Qwea het volgende:
zo, ff voor Biet wat kauwstaven op de markt gescoord. Volgens de marktman kan Bink ze ook kauwen
Ze zijn ook schattigquote:
Vind je het niet jammer dat je geen poes bent? Dan had je er 8.quote:
Een halve dag ongeveer totdat ik al mijn frustraties eruit gegooid had, toen was het overquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zou je denken ja?
Hoe lang heeft het bij jou geduurd? Dan houd ik daar vast rekening mee
Ik heb wel......quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat je geen poes bent? Dan had je er 8.
Ik vind het niet zo gek dat Volpi niet gekozen werd dan. Je wil een hond, en als het niet meezit ben je ineens gastgezin voor een hond die blijkbaar niet werke in jouw gezin.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja dan ben je het opvanggezin tot er een nieuw baasje komt.
datquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek dat Volpi niet gekozen werd dan. Je wil een hond, en als het niet meezit ben je ineens gastgezin voor een hond die blijkbaar niet werke in jouw gezin.
Geen idee, verschillende jaargangenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:18 schreef Rewimo het volgende:
De tijdschriften? Is toch niet duur joh, 10 cent per nummer. Van wanneer zijn ze?
Wat nee? Er is toch een reden dat het niet werkt met de hond, anders had je hem zelf wel genomen. En vervolgens blijf je ermee zitten tenzij hij jouw eigen dieren opeet oid.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee hoor, bij Nacho was het ook zoDie had ik ook 2 weken in optie adoptie. Als het echt niet zou gaan, is er altijd wel ergens anders plek. Maar als je de hond zelf gewoon niet leuk vind, is het wel de bedoeling dat die bij je in de opvang blijft tot er een ander baasje is. Die oudjes worden gewoon niet snel geadopteerd, dus daarom nemen ze die niet mee voor de normale opvanggezinnen.
Die van jou lopen toch meer dan genoeg om niets aan de nagels te hoeven doen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooooooow.
Chico is geschoren en alle nagels en tandjes zijn weer bij![]()
Over die oude hondjes, daarvan snap ik echt echt niet waarom we die uit het buitenland moeten halen hoor, dat zijn hier ook echt de honden die jaren in asiels zitten.
Maja
En dan heb je dus een hond, die niet gelukkig is bij een gezin wat hem eigenlijk niet wilquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat nee? Er is toch een reden dat het niet werkt met de hond, anders had je hem zelf wel genomen. En vervolgens blijf je ermee zitten tenzij hij jouw eigen dieren opeet oid.
Nou ja, 't zou mij ervan weerhouden zo'n hond te kiezen i.i.g is all I'm saying
Ik bedoel dat dat de reden niet is dat mensen hem niet willen, er worden genoeg oudjes geadopteerd op deze manier. Maar zulke kortharige bruine hondjes zijn niet zo populair, er had ook niemand interesse in Nacho. De langharige hondjes zijn altijd best snel geadopteerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat nee? Er is toch een reden dat het niet werkt met de hond, anders had je hem zelf wel genomen. En vervolgens blijf je ermee zitten tenzij hij jouw eigen dieren opeet oid.
Nou ja, 't zou mij ervan weerhouden zo'n hond te kiezen i.i.g is all I'm saying
En nu heeft ie alsnog pechquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
er had ook niemand interesse in Nacho.
Hoe is het eigenlijk met je naakt hond? Of heeft die al pech gehad en is de hype voorbij?quote:
Ooh, dat is verrassend.quote:
leven, bij jou? of elders?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou Yns, als je m gevonden hebt mag je m ff doorschoppen tot hier
idd, dit is nietsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:33 schreef Harajuku. het volgende:
Gisteren was weer zo hoopvol, en dan het weer van vandaag
Niet verdwalen he. Dat zou sneu voor Nacho zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga zo maar eens boodschappen doen.
Ja en het belangrijkste wat je hebt gemist is dat ik een rooie kater/poes krijg als alles goed gaatquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja en het belangrijkste wat je hebt gemist is dat ik een rooie kater/poes krijg als alles goed gaatover een week of 8
Da's een leuke voor scrabble.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:41 schreef Ynske het volgende:
t kozijn zit erin![]()
nieuw raam ook, is al geschilderd gekit etc
morgen mag ik ze wassen
en heb nu een kiepklapraam
Zie hierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]wat leuk!!! heb je een foto?
is t een kitten?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Zie hier![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 8e nestje #2 - Toverballen
Hier waait het ook stevig, al een hele poos.quote:
Je wilde de jaartallen weten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hier waait het ook stevig, al een hele poos.
We lieten haar alleen met haar voetjes enorme stampers in het waterquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stop! ze mag pas 3u na het pipetje zwemmen!
foto's!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
We lieten haar alleen met haar voetjes enorme stampers in het water
Ik moest even denk wat dit met wind te maken hadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:17 schreef Qwea het volgende:
Je wilde de jaartallen weten?![]()
hoi,
jaren 90 en deze eeuw.
groet,
s
Nee, de donald ducksquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik moest even denk wat dit met wind te maken hadNiks dus
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
We lieten haar alleen met haar voetjes enorme stampers in het water
Om en nabij.quote:
Aaah wat liefquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
Schattig he? En zo braaf ook
En idd Haar, daar hadden we het net nog over. Als ze hier rechtop zit op de bank denk je 'Jemig, wat een joekel en die poten...', maar op andere momenten lijkt ze weer heel klein
En drie buren zijn er ook al weg van. De buurman zei al 'Nouuuuu je roept maar als we een keer op moeten passen he???'.
Ik bereid me er vast op voorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Aaah wat lief![]()
Stoutheid komt nog wel, ze moet nog gaan puberen
Iemand in het topic hier had het ook over een zaag, ik was echt wtfquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
Ik zit te Googlen op Carnibest snijden en daar hebben ze het over tussen de workmate en dan met een ijzerzaag? WTF?
Ahhhh na een half uurtje uit de vriezer (dus niet in de koelkast dan?) is het beter te snijden? En de rest mag dan weer in de vriezer? Wel met een zakje er om neem ik aan aan de 'open' kant?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Even een half uurtje uit de vriezer laten en dan in stukken snijden.
Hele worst is een kilo, ik sneed ze in vieren gewoon
Carnibest zelf zegt twee dagen, maar ze zullen wel niet doodgaan van iets langer neequote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Maar je kan ook een hele worst in de koelkast ontdooien, je mag het vier dagen laten liggen.
Wel in een bak leggen want die dingen lekken
Ik doe het wel door de helftquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Maar je kan ook een hele worst in de koelkast ontdooien, je mag het vier dagen laten liggen.
Als je het in de koelkast legt kan je het na een half uur nog niet snijden, even op het aanrecht, en na een uurtje kan de rest de vriezer nog wel in hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhh na een half uurtje uit de vriezer (dus niet in de koelkast dan?) is het beter te snijden? En de rest mag dan weer in de vriezer? Wel met een zakje er om neem ik aan aan de 'open' kant?
En is het dan na een nacht in de koelkast voldoende ontdooid om te geven?Niet te koud?
Hier gaat het ook niet precies. De honden krijg soms een worst door vieren, en soms door drieën. Dat snijd ik ook gewoon op goed gelukquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:46 schreef senesta het volgende:
Ik ontdooi de worst een beetje, snij hem in stukken en en deel dan gewoon een beetje op de gokWat ik niet meteen nodig heb leg ik in porties weer in de vriezer.
Er zijn speciale messen voor trouwens, niet dat het dan heel makkelijk gaat maar wel beter dan met een gewoon mes. Er zijn ook speciale electrische messen voor bevroren vlees.
Ja, voor de kat hebben wij dunne schijfjes, die zijn na een nacht wel ontdooit, maar een vierde of een derde voor Charlie is niet ontdooit na een nachtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik legde t toch wel 24 uur van te voren in de koelkast hoor.
En dan als je wil gaan voeren dus ff prakken, en op kamertemperatuur laten komen nog.
Ze weegt nog geen 4 kilo!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Hoeveel weegt ze eigenlijk Greys, hoeveel ga je haar voeren?
Want ze is nog pup en nog mager, dus ik denk dat daar best veel in mag op een dag hoor
Nee doh, geen zwerversquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, ik zou als ik buiten katten zou voeren ( as if hahahaha ) daar ook geen cb voor kopen hoor
Die kregen dat wellicht wel gewoon aldi meuk terwijl ik dat mn eigen beesten niet zou voeren.
Maar als ze bedoelde dat ze haar eigen katten ook cheap voer gaf omdat ze toch maar HTK waren, dat is wel sneu ja
Ik zou ook gewoon zo ruim beginnen en dan kijken hoe het gaat. Je merkt dan snel genoeg of er meer bij moet of dat je moet minderen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze weegt nog geen 4 kilo!
Bink weegt 1,5 keer zoveel.
Pups mogen 40-60 gram per dag per kg lichaamsgewicht, ik houd 60 gr aan en 4 kg lichaamsgewicht, alles dus ruim genomen. Dus 1/4 worst per dag ongeveer denk ik? En dat in twee porties ofzo.
Volgens mij weegt ze ook veel te weinig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb me echt nooit bezig gehouden met gewichten, ik voer altijd op t oog, en pups mogen veel eten zolang ze niet vet worden hier.
Ik zal es kijken wat Sjon woog met 5 maanden, die vrat toen echt wel 500 gram per dag
Vers ruikt toch veeeeeel te lekker om niet gelijk te etenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij weegt ze ook veel te weinig.
Maar ja, als je al je eten gaat verstoppen...Ze moet nog even door hebben dat ze altijd genoeg krijgt en niet hoeft te sparen voor barre tijden.
Dan zal ze het wel raar vinden dat mijn straatschoffie Carnibest krijgtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ze wist ook niet wat wij voeren, dat was gewoon haar aanname blijkbaar, en met dat verhaal erachteraan lijkt het dus inderdaad dat HTK geen goed voer hoeft, en ras wel
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vers ruikt toch veeeeeel te lekker om niet gelijk te eten
Uhu, en anders een beetje kokend water erop zodat de geur nog meer gaat geurenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Ze heeft trouwens (serieus!) zo'n lamsblokje van jou op en ze liep er mee weg, dus ik dacht dat ze ook dát weer ging verstoppen. Maar het was kennelijk te verleidelijk, want ze ging voor de kast liggen en het opknagen
Die geur valt dan ook echt niet te negerenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Ze heeft trouwens (serieus!) zo'n lamsblokje van jou op en ze liep er mee weg, dus ik dacht dat ze ook dát weer ging verstoppen. Maar het was kennelijk te verleidelijk, want ze ging voor de kast liggen en het opknagen
Op de blauwe maandag dat ik Baloe CB gaf, heb ik het gedaan met een zaag of een electrisch broodmesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bereid me er vast op voor
Het enige dat een beetje gek gaat nog is het eten. Ben net maar alleen met haar in de keuken gaan zitten met de deur dicht, anders wil ze alle brokjes in de kamer verstoppen. Waarna Bink ze dan weer opeetDus alleen in de keuken met mij ging ze wel wat eten gelukkig!
Ohhhh en nog een vraagje over de Carnibest
Ik heb nu twee van die worsten. En geen keukenweegschaal, tenminste niet eentje die het doet. Hoeveel centimeter breed moet ik ongeveer geven?En hoe snijden jullie in godsnaam die diepgevroren worsten? Of moet je een hele worst in de koelkast leggen?
Ik heb voor Beetle ook een zakdoekbandje gekochtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuke foto's Greys![]()
Ik vind dat zakdoekje bij Bink zo lief![]()
Hier lopen T&L soms nog steeds weg met een mond vol brokjes als er meerdere bij de bak zitten, ook bang dat het wordt afgepakt denk ik
Ja, dat was keihoerig. Er was niemand van jullie die mij ooit daarop heeft gewezenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat was keihoerig. Er was niemand van jullie die mij ooit daarop heeft gewezenheel mijn kaas en al zat onder
Dan Beetle?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat net ff terug te zoeken maar bij Sjon was dat puppyspek er met 5 maanden wel al af, en dan woog hij nog 4 kilo , en Sjon is echt wel kleiner dan Bink is
Oh ja, dat was jij waar ik toen zo om gelachen heb met je zaagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op de blauwe maandag dat ik Baloe CB gaf, heb ik het gedaan met een zaag of een electrisch broodmes
Te ranzig gewoon. En die troep meurt ookquote:
Kleiner dan Bink, Sjon?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Nou nee, Bink is kleiner dan Beetle en Sjon is zeker weten nog kleiner dan Bink hoor
Dat bedoelde ik.
Mocht je kewle shampoo voor meer volume nodig hebben, earth bath heeft datquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan Beetle?
Maar idd, met haar 3.8 kg is ze echt te dun. Ik zag het ook in bad, wat een scharminkeltje.
Ohhhhhh trouwens, volgens mij zit er ook Portugese Waterhond in de kruising, want haar vacht krult op sommige plekken heel erg en is mega waterafstotend. Je moet je best doen om al het haar nat te krijgen
Mijn kat is wel baas, die eet gewoon pens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Te ranzig gewoon. En die troep meurt ookzie die rooie drap maar es uit je kieren te krijgen ook
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn kat is wel baas, die eet gewoon pens.
Baloe weegt maar 30!? Charlie en Lex ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:16 schreef Qwea het volgende:
Baloe lijkt vet dik met die vacht van hem, maar toen hij vorige week de zee uit kwam lopen was ie een stuk dunner30 kg schoon aan de haak
Eigenlijk moet er 2 kg bij
Jupquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Baloe weegt maar 30!? Charlie en Lex ook
Heb je een duidelijke foto van hem nu?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup
Hij woog altijd rond de 43... veelste zwaar. Niet goed voor zijn heupen. Toen hebben we hem meer laten wandelen (hij gaat 7x per dag uitwaarvan sowieso 2 rondes 20 min duren over het algemeen)... en hij zat op 33 maar op de 1 of andere manier blijft ie afvallen
hij is nu 30
Dus ik verpest hem maar met van alles en nog wat
En hij blijft nu gelukkig op 30 steken.
Kan er wel ff 1 maken. Hoe wil je hem hebben?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je een duidelijke foto van hem nu?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan er wel ff 1 maken. Hoe wil je hem hebben?
Ik ga wel ff wat schieten. Momentje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gewoon dat je het goed kan zien is goed genoeg! Ik kan hem me haast niet voorstellen met 30 kilo
Ohquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Greys, Sjon is echt klein, die is niet hoger dan 28 cm hoor
Lang lijf heeft ie wel, en slank, maar ik bedoel dus ook dat Beetle dan idd echt mager is en dus wel flink veel mocht eten.
Kijk , hier zie je goed hoe klein Sjon met 5 maanden nog was:
[ afbeelding ]
En hij woog daar al 4.2 kilo hoor!
Ooohh, als je door het haar heenkijkt zie je het echt welquote:
Samen slapenquote:
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:43 schreef Harajuku. het volgende:
Het lijkt zo net of ie een hoedje op heeft
Told yaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooohh, als je door het haar heenkijkt zie je het echt welZijn kop lijkt nu ook te groot voor zijn lijf
maar ziet er goed uit zo
Ja met die stoelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooohh, als je door het haar heenkijkt zie je het echt welZijn kop lijkt nu ook te groot voor zijn lijf
maar ziet er goed uit zo
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Samen slapen![]()
![]()
Baloe is een mooie hond hoor Q
Ik pleur er wel een quiche inquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Boeboe is nie dikkie dik meer nee!
Ik wilde eigenlijk best uitgebreid gaan koken maar ik vond een rondje uit met de honden en water koken voor op de noodles al genoeg actie.
Maar Billy is wel ook geschoren inmiddels.
Nog maar 1 te gaan!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik proef alleen maar snot en honger heb ik ook al niet eigenlijk, dus een noodlesoepje voldoet prima
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis stiekem een beetje jammer dat ze groot worden....kuikentjes zijn zooooo kjoet
Is dat Peuk,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:30 schreef tombolafan het volgende:
Heeft iemand mn kuiken gezien?![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Beetle is slim![]()
Whehehe, ik bedacht me net dat ik broodje ei zat te eten toen ik het Peuk-filmpje keek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:30 schreef tombolafan het volgende:
Heeft iemand mn kuiken gezien?![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:09 schreef Pagan het volgende:
Met een epische dreun slaat de dikkevandam tegen de grond. Midas weet van niets. "Wie? Ik? Nee joh, geen idee hoe dat kwam."
Heb je mn filmpje in het Peuktopic gezien?quote:
Wat een diva , nu alquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
Beetle houdt niet van regen, wat een mietje
Ik deed de achterdeur open, vies hoofd, ze rende gauw weer terug.
Toen ging ze snel op de bank liggen, zo van 'ik slaaaaaaap, heus!'. Riem om, en ze bleef gewoon liggenToch maar naar buiten gedaan, ze wist niet hoe snel ze moest piesen om weer naar binnen te hollen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
Beetle houdt niet van regen, wat een mietje
Ik deed de achterdeur open, vies hoofd, ze rende gauw weer terug.
Toen ging ze snel op de bank liggen, zo van 'ik slaaaaaaap, heus!'. Riem om, en ze bleef gewoon liggenToch maar naar buiten gedaan, ze wist niet hoe snel ze moest piesen om weer naar binnen te hollen.
en het is onder geen enkele voorwaarde van de dierenbescherming toegestaan om dieren uit kostenoverweging in te laten slapen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:46 schreef senesta het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)ce/Asieldieren-niet-'zomaar-spuitje'
Gaat lekker
Zieke situatie eigenlijk hequote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
en het is onder geen enkele voorwaarde van de dierenbescherming toegestaan om dieren uit kostenoverweging in te laten slapen.
Nee, wat moeten ze dan, beesten laten verhongeren?
Zeker als je op marktplaats kijkt, één en al frigging Spanjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Ok, niet leuk om te zeggen, en ook niks tegen Greys of Beetle of wat dan ook, maar juist door zulke berichten vind ik het dan weer helemaal naar, dat er zoveel buitenlandse honden hierheen gehaald worden
Ja, nogal. Maar die reactie vind ik ook weer echt achterlijk, lekker makkelijk praten.quote:
Maar goed dat hij te stom was om goed na te denkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb nog even doorgevraagd. Ze is door een volwassen man bij het asiel gedumpt 'omdat de kinderen er geen zin meer in hadden'. Paar dagen later kwam hij haar bij het asiel terugvragen. Ze dachten dat hij dat wellicht wilde om mee te fokken, omdat dit modelletje daar nogal gewild is.
Toen de asielmedewerkers zeiden dat hij haar alleen mee terug kon krijgen als zij haar eerst lieten steriliseren hoefde hij haar al helemaal niet meer
Oh ik voel me daardoor ook geenszins beledigd ofzoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Ok, niet leuk om te zeggen, en ook niks tegen Greys of Beetle of wat dan ook, maar juist door zulke berichten vind ik het dan weer helemaal naar, dat er zoveel buitenlandse honden hierheen gehaald worden
In sommige/veel gevallen misschien wel, maar daarom voel ik me er in dit specifieke geval niet door aangesproken omdat iedereen hier weet dat we ook elke dag ikzoekbaas.nl en asieldieren.com afzochtenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik weet ook wel hoe dat gaat hoor.
Maar zo zal iedereen zn reden hebben om voor een buitenlands hondje te vallen, het aanbod is gewoon zo overweldigend dat de Nederlandse asieldieren er ook door ondergesneeuwd worden imo. Heel erg sneu.
Schuthok is gewoon een kut asielquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:00 schreef Greys het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd trouwens wel dat dat specifieke asiel waar het in dat bericht over gaat zelf ook te kort door de bocht gaat. Heel lullig gezegd, maar dan moeten ze harder en beter op zoek naar sponsors enzo. En gewoon geen nieuwe dieren meer aannemen en dan maar doorsturen naar asiels waar ze ze niet afmaken na de verplichte 14 dagen wegens geldnood.
Als er nu één stichting was zoals deze bv die alleen goedgemutste jongere dieren hierheen halen, nou vooruit. Maar 20 stichtingen en dan ook nog oude en/of verrotte dieren, neuh, eigen dieren eerst.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik weet ook wel hoe dat gaat hoor.
Maar zo zal iedereen zn reden hebben om voor een buitenlands hondje te vallen, het aanbod is gewoon zo overweldigend dat de Nederlandse asieldieren er ook door ondergesneeuwd worden imo. Heel erg sneu.
Ik vind het gewoon een kut asiel. De manier waarop ze met mensen omgaan die een hondje komen brengen die ze hebben gevondenquote:
Ik heb niet echt duidelijke foto's van zn tanden.. Hij is nu ook aan het wisselen..heeft al nieuwe voortanden enzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk echt dat ze al gewisseld heeft trouwens hoor.
Diaz is net wat jonger, vraag eens een foto van zijn tandjes?
Eensquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als er nu één stichting was zoals deze bv die alleen goedgemutste jongere dieren hierheen halen, nou vooruit. Maar 20 stichtingen en dan ook nog oude en/of verrotte dieren, neuh, eigen dieren eerst.
Ja tuurlijk!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
oh, tussen al dat glimmende nieuwe hond gejompel door ()
wil er iemand nog nieuwe foto's zien van de kitten van m'n zusje?
En Diaz is iets jonger dan Beetle dus?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik heb niet echt duidelijke foto's van zn tanden.. Hij is nu ook aan het wisselen..heeft al nieuwe voortanden enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was er sowieso al geen fan van, maar toen ik de laatste paar weken af en toe op marktplaats keek werd ik alleen maar meer anti, indeedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens
Als het bv alleen deze was, dan zou dat al veel beter te behappen zijn en zou het tenminste in verhouding blijven. Dan zou er ook lang niet zon aversie tegen die stichtingen zijn.
Als je ziet hoeveel ACE er op Marktplaats heeft staan
ja, de oogjes zijn weer helemaal open nuquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!
Zijn de oogjes al wat beter?
Ace is kut, La Vida is vooral gericht op zieke, gehandicapte honden. Belachelijk. Die gaan nog in de opvang in Nederland ook...zie die maar eens kwijt te raken. Daarom doet sos-strays het dus op de optie adoptie manier, die blijven gewoon in het asiel zitten daar, die oudjes. De jonge, sociale honden gaan voor en die worden ook vaak heel snel geadopteerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens
Als het bv alleen deze was, dan zou dat al veel beter te behappen zijn en zou het tenminste in verhouding blijven. Dan zou er ook lang niet zon aversie tegen die stichtingen zijn.
Als je ziet hoeveel ACE er op Marktplaats heeft staan
Diaz is 20 weken nu. Ik zal ff kijken of ik nog foto's heb van voor het wisselen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En Diaz is iets jonger dan Beetle dus?
Dan zal Beetle haar nieuwe tanden al wel hebben idd denk ik
Kom maar op!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
wil er iemand nog nieuwe foto's zien van het poesje van m'n zusje?
Oeh, klinkt handig!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en iemand nog een glow in the dark ass?
[ afbeelding ]
nu bij de action
Jazekerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
wil er iemand nog nieuwe foto's zien van de kitten van m'n zusje?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:05 schreef oh-oh het volgende:
Heb je geen foto van voor het wisselen toevallig?
Want nu denk ik nog meer wel dat ze al gewisseld heeft hoor.
Zijn haar kiezen puntig of dik en lekker rond Greys?
Ik was spuit 11quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Jazeker, gaat het nu beter met de oogjes?
Ziet er goed uit,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, de oogjes zijn weer helemaal open nu![]()
behalve als ze slaapt dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat is wel handig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
Wat een gave foto van Jules
Ik ga met Beetle binnenkort wel even naar een trimsalon, vragen wat er het beste mee te doen
Ja hequote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:57 schreef Rewimo het volgende:
Sjefke: LIK! Sawyer: HAP!Wat geweldig dat die twee elkaar zo wassen
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:42 schreef tombolafan het volgende:
Oh Zwab, het is echt een leukerd!
Ik kom ook even mijn tweetal showen dmv een filmpje
[ link | afbeelding ]
Baaawwwwquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:42 schreef tombolafan het volgende:
Oh Zwab, het is echt een leukerd!
Ik kom ook even mijn tweetal showen dmv een filmpje
[ link | afbeelding ]
Kom je ook meeten volgende week Haar?quote:
Neen, dan zit ik in Duitsland.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kom je ook meeten volgende week Haar?
Van de ahquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:53 schreef senesta het volgende:
Zijn er hier eigenlijk ook mensen ( of met kinderen) die dierenplaatjes sparen
Bij sushi heb ik verder ook weinig te zoekenquote:
Ik zal ze bewaren die enkele x dat ik bij de AH komquote:
Ja, heulen met de enemy, kan nietquote:
Thnx Babequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal ze bewaren die enkele x dat ik bij de AH kom
doe je series mapje eens open doen en dan nog eens screenshot?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, heulen met de enemy, kan niet
http://gyazo.com/d7af4520a2a11750e21362795bdc176a.png Kijk dan wat ik heb, ben je jaloers
ik klik nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, heulen met de enemy, kan niet
http://gyazo.com/d7af4520a2a11750e21362795bdc176a.png Kijk dan wat ik heb, ben je jaloers
Zoals je daar kan zien, ik heb van alles door elkaar. Er staat een map Films en ondertussen zie je overal daarbuiten films staanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
doe je series mapje eens open doen en dan nog eens screenshot?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zoals je daar kan zien, ik heb van alles door elkaar. Er staat een map Films en ondertussen zie je overal daarbuiten films staan
probeer suits als serie. En dexter, en breaking badquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, op deze schijf zitten maar 4 series in Series. Alles wat ik per week kijk delete ik ook gelijk weer
Dexter en Breaking Bad volg ik alquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
probeer suits als serie. En dexter, en breaking bad
En als film : the mechanic
Heb ik op C.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:14 schreef Qwea het volgende:
Ooh en insidious als horror/thriller is ook kewl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |