en het is onder geen enkele voorwaarde van de dierenbescherming toegestaan om dieren uit kostenoverweging in te laten slapen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:46 schreef senesta het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)ce/Asieldieren-niet-'zomaar-spuitje'
Gaat lekker
Zieke situatie eigenlijk hequote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
en het is onder geen enkele voorwaarde van de dierenbescherming toegestaan om dieren uit kostenoverweging in te laten slapen.
Nee, wat moeten ze dan, beesten laten verhongeren?
Zeker als je op marktplaats kijkt, één en al frigging Spanjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Ok, niet leuk om te zeggen, en ook niks tegen Greys of Beetle of wat dan ook, maar juist door zulke berichten vind ik het dan weer helemaal naar, dat er zoveel buitenlandse honden hierheen gehaald worden
Ja, nogal. Maar die reactie vind ik ook weer echt achterlijk, lekker makkelijk praten.quote:
Maar goed dat hij te stom was om goed na te denkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb nog even doorgevraagd. Ze is door een volwassen man bij het asiel gedumpt 'omdat de kinderen er geen zin meer in hadden'. Paar dagen later kwam hij haar bij het asiel terugvragen. Ze dachten dat hij dat wellicht wilde om mee te fokken, omdat dit modelletje daar nogal gewild is.
Toen de asielmedewerkers zeiden dat hij haar alleen mee terug kon krijgen als zij haar eerst lieten steriliseren hoefde hij haar al helemaal niet meer
Oh ik voel me daardoor ook geenszins beledigd ofzoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Ok, niet leuk om te zeggen, en ook niks tegen Greys of Beetle of wat dan ook, maar juist door zulke berichten vind ik het dan weer helemaal naar, dat er zoveel buitenlandse honden hierheen gehaald worden
In sommige/veel gevallen misschien wel, maar daarom voel ik me er in dit specifieke geval niet door aangesproken omdat iedereen hier weet dat we ook elke dag ikzoekbaas.nl en asieldieren.com afzochtenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik weet ook wel hoe dat gaat hoor.
Maar zo zal iedereen zn reden hebben om voor een buitenlands hondje te vallen, het aanbod is gewoon zo overweldigend dat de Nederlandse asieldieren er ook door ondergesneeuwd worden imo. Heel erg sneu.
Schuthok is gewoon een kut asielquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:00 schreef Greys het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd trouwens wel dat dat specifieke asiel waar het in dat bericht over gaat zelf ook te kort door de bocht gaat. Heel lullig gezegd, maar dan moeten ze harder en beter op zoek naar sponsors enzo. En gewoon geen nieuwe dieren meer aannemen en dan maar doorsturen naar asiels waar ze ze niet afmaken na de verplichte 14 dagen wegens geldnood.
Als er nu één stichting was zoals deze bv die alleen goedgemutste jongere dieren hierheen halen, nou vooruit. Maar 20 stichtingen en dan ook nog oude en/of verrotte dieren, neuh, eigen dieren eerst.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik weet ook wel hoe dat gaat hoor.
Maar zo zal iedereen zn reden hebben om voor een buitenlands hondje te vallen, het aanbod is gewoon zo overweldigend dat de Nederlandse asieldieren er ook door ondergesneeuwd worden imo. Heel erg sneu.
Ik vind het gewoon een kut asiel. De manier waarop ze met mensen omgaan die een hondje komen brengen die ze hebben gevondenquote:
Ik heb niet echt duidelijke foto's van zn tanden.. Hij is nu ook aan het wisselen..heeft al nieuwe voortanden enzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk echt dat ze al gewisseld heeft trouwens hoor.
Diaz is net wat jonger, vraag eens een foto van zijn tandjes?
Eensquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als er nu één stichting was zoals deze bv die alleen goedgemutste jongere dieren hierheen halen, nou vooruit. Maar 20 stichtingen en dan ook nog oude en/of verrotte dieren, neuh, eigen dieren eerst.
Ja tuurlijk!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
oh, tussen al dat glimmende nieuwe hond gejompel door ()
wil er iemand nog nieuwe foto's zien van de kitten van m'n zusje?
En Diaz is iets jonger dan Beetle dus?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik heb niet echt duidelijke foto's van zn tanden.. Hij is nu ook aan het wisselen..heeft al nieuwe voortanden enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was er sowieso al geen fan van, maar toen ik de laatste paar weken af en toe op marktplaats keek werd ik alleen maar meer anti, indeedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens
Als het bv alleen deze was, dan zou dat al veel beter te behappen zijn en zou het tenminste in verhouding blijven. Dan zou er ook lang niet zon aversie tegen die stichtingen zijn.
Als je ziet hoeveel ACE er op Marktplaats heeft staan
ja, de oogjes zijn weer helemaal open nuquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!
Zijn de oogjes al wat beter?
Ace is kut, La Vida is vooral gericht op zieke, gehandicapte honden. Belachelijk. Die gaan nog in de opvang in Nederland ook...zie die maar eens kwijt te raken. Daarom doet sos-strays het dus op de optie adoptie manier, die blijven gewoon in het asiel zitten daar, die oudjes. De jonge, sociale honden gaan voor en die worden ook vaak heel snel geadopteerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens
Als het bv alleen deze was, dan zou dat al veel beter te behappen zijn en zou het tenminste in verhouding blijven. Dan zou er ook lang niet zon aversie tegen die stichtingen zijn.
Als je ziet hoeveel ACE er op Marktplaats heeft staan
Diaz is 20 weken nu. Ik zal ff kijken of ik nog foto's heb van voor het wisselen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En Diaz is iets jonger dan Beetle dus?
Dan zal Beetle haar nieuwe tanden al wel hebben idd denk ik
Kom maar op!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
wil er iemand nog nieuwe foto's zien van het poesje van m'n zusje?
Oeh, klinkt handig!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en iemand nog een glow in the dark ass?
[ afbeelding ]
nu bij de action
Jazekerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
wil er iemand nog nieuwe foto's zien van de kitten van m'n zusje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |