Ik pleur er wel een quiche inquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Boeboe is nie dikkie dik meer nee!
Ik wilde eigenlijk best uitgebreid gaan koken maar ik vond een rondje uit met de honden en water koken voor op de noodles al genoeg actie.
Maar Billy is wel ook geschoren inmiddels.
Nog maar 1 te gaan!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik proef alleen maar snot en honger heb ik ook al niet eigenlijk, dus een noodlesoepje voldoet prima
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis stiekem een beetje jammer dat ze groot worden....kuikentjes zijn zooooo kjoet
Is dat Peuk,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:30 schreef tombolafan het volgende:
Heeft iemand mn kuiken gezien?![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Beetle is slim![]()
Whehehe, ik bedacht me net dat ik broodje ei zat te eten toen ik het Peuk-filmpje keek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:30 schreef tombolafan het volgende:
Heeft iemand mn kuiken gezien?![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:09 schreef Pagan het volgende:
Met een epische dreun slaat de dikkevandam tegen de grond. Midas weet van niets. "Wie? Ik? Nee joh, geen idee hoe dat kwam."
Heb je mn filmpje in het Peuktopic gezien?quote:
Wat een diva , nu alquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
Beetle houdt niet van regen, wat een mietje
Ik deed de achterdeur open, vies hoofd, ze rende gauw weer terug.
Toen ging ze snel op de bank liggen, zo van 'ik slaaaaaaap, heus!'. Riem om, en ze bleef gewoon liggenToch maar naar buiten gedaan, ze wist niet hoe snel ze moest piesen om weer naar binnen te hollen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
Beetle houdt niet van regen, wat een mietje
Ik deed de achterdeur open, vies hoofd, ze rende gauw weer terug.
Toen ging ze snel op de bank liggen, zo van 'ik slaaaaaaap, heus!'. Riem om, en ze bleef gewoon liggenToch maar naar buiten gedaan, ze wist niet hoe snel ze moest piesen om weer naar binnen te hollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |