en het is onder geen enkele voorwaarde van de dierenbescherming toegestaan om dieren uit kostenoverweging in te laten slapen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:46 schreef senesta het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)ce/Asieldieren-niet-'zomaar-spuitje'
Gaat lekker
Zieke situatie eigenlijk hequote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
en het is onder geen enkele voorwaarde van de dierenbescherming toegestaan om dieren uit kostenoverweging in te laten slapen.
Nee, wat moeten ze dan, beesten laten verhongeren?
Zeker als je op marktplaats kijkt, één en al frigging Spanjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Ok, niet leuk om te zeggen, en ook niks tegen Greys of Beetle of wat dan ook, maar juist door zulke berichten vind ik het dan weer helemaal naar, dat er zoveel buitenlandse honden hierheen gehaald worden
Ja, nogal. Maar die reactie vind ik ook weer echt achterlijk, lekker makkelijk praten.quote:
Maar goed dat hij te stom was om goed na te denkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb nog even doorgevraagd. Ze is door een volwassen man bij het asiel gedumpt 'omdat de kinderen er geen zin meer in hadden'. Paar dagen later kwam hij haar bij het asiel terugvragen. Ze dachten dat hij dat wellicht wilde om mee te fokken, omdat dit modelletje daar nogal gewild is.
Toen de asielmedewerkers zeiden dat hij haar alleen mee terug kon krijgen als zij haar eerst lieten steriliseren hoefde hij haar al helemaal niet meer
Oh ik voel me daardoor ook geenszins beledigd ofzoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Ok, niet leuk om te zeggen, en ook niks tegen Greys of Beetle of wat dan ook, maar juist door zulke berichten vind ik het dan weer helemaal naar, dat er zoveel buitenlandse honden hierheen gehaald worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |