Heb je al een bolletjestrui?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben aan het etappe-stofzuigen; iedere 10 minuten verzin ik wel weer een reden om ff te stoppen.
Tis net de Tour De France hier
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben aan het etappe-stofzuigen; iedere 10 minuten verzin ik wel weer een reden om ff te stoppen.
Tis net de Tour De France hier
Er zitten wel 2 kleine bolletjes in m'n trui iddquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je al een bolletjestrui?![]()
Ik ben halverwege mijn afwas. Ook in etappes.
OMGquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Er zitten wel 2 kleine bolletjes in m'n trui idd
Oh ja, sorry Eliesquote:
Awww!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er zitten wel 2 kleine bolletjes in m'n trui idd
Whahahahaaaaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Sjon mag elke dag met de bus mee naar de sosjale werkplaats met zijn mama en zijn broers
Dat had ik gisteren , dat zijn de hormonenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zoooo chagrijnig vandaagmijn vriend moet het ontgelden
Zou je denken ja?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren , dat zijn de hormonen
Biet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:51 schreef Qwea het volgende:
zo, ff voor Biet wat kauwstaven op de markt gescoord. Volgens de marktman kan Bink ze ook kauwen
Ze zijn ook schattigquote:
Vind je het niet jammer dat je geen poes bent? Dan had je er 8.quote:
Een halve dag ongeveer totdat ik al mijn frustraties eruit gegooid had, toen was het overquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zou je denken ja?
Hoe lang heeft het bij jou geduurd? Dan houd ik daar vast rekening mee
Ik heb wel......quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat je geen poes bent? Dan had je er 8.
Ik vind het niet zo gek dat Volpi niet gekozen werd dan. Je wil een hond, en als het niet meezit ben je ineens gastgezin voor een hond die blijkbaar niet werke in jouw gezin.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja dan ben je het opvanggezin tot er een nieuw baasje komt.
datquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek dat Volpi niet gekozen werd dan. Je wil een hond, en als het niet meezit ben je ineens gastgezin voor een hond die blijkbaar niet werke in jouw gezin.
Geen idee, verschillende jaargangenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:18 schreef Rewimo het volgende:
De tijdschriften? Is toch niet duur joh, 10 cent per nummer. Van wanneer zijn ze?
Wat nee? Er is toch een reden dat het niet werkt met de hond, anders had je hem zelf wel genomen. En vervolgens blijf je ermee zitten tenzij hij jouw eigen dieren opeet oid.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee hoor, bij Nacho was het ook zoDie had ik ook 2 weken in optie adoptie. Als het echt niet zou gaan, is er altijd wel ergens anders plek. Maar als je de hond zelf gewoon niet leuk vind, is het wel de bedoeling dat die bij je in de opvang blijft tot er een ander baasje is. Die oudjes worden gewoon niet snel geadopteerd, dus daarom nemen ze die niet mee voor de normale opvanggezinnen.
Die van jou lopen toch meer dan genoeg om niets aan de nagels te hoeven doen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooooooow.
Chico is geschoren en alle nagels en tandjes zijn weer bij![]()
Over die oude hondjes, daarvan snap ik echt echt niet waarom we die uit het buitenland moeten halen hoor, dat zijn hier ook echt de honden die jaren in asiels zitten.
Maja
En dan heb je dus een hond, die niet gelukkig is bij een gezin wat hem eigenlijk niet wilquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat nee? Er is toch een reden dat het niet werkt met de hond, anders had je hem zelf wel genomen. En vervolgens blijf je ermee zitten tenzij hij jouw eigen dieren opeet oid.
Nou ja, 't zou mij ervan weerhouden zo'n hond te kiezen i.i.g is all I'm saying
Ik bedoel dat dat de reden niet is dat mensen hem niet willen, er worden genoeg oudjes geadopteerd op deze manier. Maar zulke kortharige bruine hondjes zijn niet zo populair, er had ook niemand interesse in Nacho. De langharige hondjes zijn altijd best snel geadopteerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat nee? Er is toch een reden dat het niet werkt met de hond, anders had je hem zelf wel genomen. En vervolgens blijf je ermee zitten tenzij hij jouw eigen dieren opeet oid.
Nou ja, 't zou mij ervan weerhouden zo'n hond te kiezen i.i.g is all I'm saying
En nu heeft ie alsnog pechquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
er had ook niemand interesse in Nacho.
Hoe is het eigenlijk met je naakt hond? Of heeft die al pech gehad en is de hype voorbij?quote:
Ooh, dat is verrassend.quote:
leven, bij jou? of elders?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou Yns, als je m gevonden hebt mag je m ff doorschoppen tot hier
idd, dit is nietsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:33 schreef Harajuku. het volgende:
Gisteren was weer zo hoopvol, en dan het weer van vandaag
Niet verdwalen he. Dat zou sneu voor Nacho zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga zo maar eens boodschappen doen.
Ja en het belangrijkste wat je hebt gemist is dat ik een rooie kater/poes krijg als alles goed gaatquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja en het belangrijkste wat je hebt gemist is dat ik een rooie kater/poes krijg als alles goed gaatover een week of 8
Da's een leuke voor scrabble.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:41 schreef Ynske het volgende:
t kozijn zit erin![]()
nieuw raam ook, is al geschilderd gekit etc
morgen mag ik ze wassen
en heb nu een kiepklapraam
Zie hierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]wat leuk!!! heb je een foto?
is t een kitten?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Zie hier![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 8e nestje #2 - Toverballen
Hier waait het ook stevig, al een hele poos.quote:
Je wilde de jaartallen weten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hier waait het ook stevig, al een hele poos.
We lieten haar alleen met haar voetjes enorme stampers in het waterquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stop! ze mag pas 3u na het pipetje zwemmen!
foto's!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
We lieten haar alleen met haar voetjes enorme stampers in het water
Ik moest even denk wat dit met wind te maken hadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:17 schreef Qwea het volgende:
Je wilde de jaartallen weten?![]()
hoi,
jaren 90 en deze eeuw.
groet,
s
Nee, de donald ducksquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik moest even denk wat dit met wind te maken hadNiks dus
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
We lieten haar alleen met haar voetjes enorme stampers in het water
Om en nabij.quote:
Aaah wat liefquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
Schattig he? En zo braaf ook
En idd Haar, daar hadden we het net nog over. Als ze hier rechtop zit op de bank denk je 'Jemig, wat een joekel en die poten...', maar op andere momenten lijkt ze weer heel klein
En drie buren zijn er ook al weg van. De buurman zei al 'Nouuuuu je roept maar als we een keer op moeten passen he???'.
Ik bereid me er vast op voorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Aaah wat lief![]()
Stoutheid komt nog wel, ze moet nog gaan puberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |