Heb je al een bolletjestrui?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben aan het etappe-stofzuigen; iedere 10 minuten verzin ik wel weer een reden om ff te stoppen.
Tis net de Tour De France hier
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben aan het etappe-stofzuigen; iedere 10 minuten verzin ik wel weer een reden om ff te stoppen.
Tis net de Tour De France hier
Er zitten wel 2 kleine bolletjes in m'n trui iddquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je al een bolletjestrui?![]()
Ik ben halverwege mijn afwas. Ook in etappes.
OMGquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Er zitten wel 2 kleine bolletjes in m'n trui idd
Oh ja, sorry Eliesquote:
Awww!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er zitten wel 2 kleine bolletjes in m'n trui idd
Whahahahaaaaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Sjon mag elke dag met de bus mee naar de sosjale werkplaats met zijn mama en zijn broers
Dat had ik gisteren , dat zijn de hormonenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zoooo chagrijnig vandaagmijn vriend moet het ontgelden
Zou je denken ja?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren , dat zijn de hormonen
Biet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:51 schreef Qwea het volgende:
zo, ff voor Biet wat kauwstaven op de markt gescoord. Volgens de marktman kan Bink ze ook kauwen
Ze zijn ook schattigquote:
Vind je het niet jammer dat je geen poes bent? Dan had je er 8.quote:
Een halve dag ongeveer totdat ik al mijn frustraties eruit gegooid had, toen was het overquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zou je denken ja?
Hoe lang heeft het bij jou geduurd? Dan houd ik daar vast rekening mee
Ik heb wel......quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat je geen poes bent? Dan had je er 8.
Ik vind het niet zo gek dat Volpi niet gekozen werd dan. Je wil een hond, en als het niet meezit ben je ineens gastgezin voor een hond die blijkbaar niet werke in jouw gezin.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja dan ben je het opvanggezin tot er een nieuw baasje komt.
datquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek dat Volpi niet gekozen werd dan. Je wil een hond, en als het niet meezit ben je ineens gastgezin voor een hond die blijkbaar niet werke in jouw gezin.
Geen idee, verschillende jaargangenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:18 schreef Rewimo het volgende:
De tijdschriften? Is toch niet duur joh, 10 cent per nummer. Van wanneer zijn ze?
Wat nee? Er is toch een reden dat het niet werkt met de hond, anders had je hem zelf wel genomen. En vervolgens blijf je ermee zitten tenzij hij jouw eigen dieren opeet oid.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee hoor, bij Nacho was het ook zoDie had ik ook 2 weken in optie adoptie. Als het echt niet zou gaan, is er altijd wel ergens anders plek. Maar als je de hond zelf gewoon niet leuk vind, is het wel de bedoeling dat die bij je in de opvang blijft tot er een ander baasje is. Die oudjes worden gewoon niet snel geadopteerd, dus daarom nemen ze die niet mee voor de normale opvanggezinnen.
Die van jou lopen toch meer dan genoeg om niets aan de nagels te hoeven doen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooooooow.
Chico is geschoren en alle nagels en tandjes zijn weer bij![]()
Over die oude hondjes, daarvan snap ik echt echt niet waarom we die uit het buitenland moeten halen hoor, dat zijn hier ook echt de honden die jaren in asiels zitten.
Maja
En dan heb je dus een hond, die niet gelukkig is bij een gezin wat hem eigenlijk niet wilquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat nee? Er is toch een reden dat het niet werkt met de hond, anders had je hem zelf wel genomen. En vervolgens blijf je ermee zitten tenzij hij jouw eigen dieren opeet oid.
Nou ja, 't zou mij ervan weerhouden zo'n hond te kiezen i.i.g is all I'm saying
Ik bedoel dat dat de reden niet is dat mensen hem niet willen, er worden genoeg oudjes geadopteerd op deze manier. Maar zulke kortharige bruine hondjes zijn niet zo populair, er had ook niemand interesse in Nacho. De langharige hondjes zijn altijd best snel geadopteerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat nee? Er is toch een reden dat het niet werkt met de hond, anders had je hem zelf wel genomen. En vervolgens blijf je ermee zitten tenzij hij jouw eigen dieren opeet oid.
Nou ja, 't zou mij ervan weerhouden zo'n hond te kiezen i.i.g is all I'm saying
En nu heeft ie alsnog pechquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
er had ook niemand interesse in Nacho.
Hoe is het eigenlijk met je naakt hond? Of heeft die al pech gehad en is de hype voorbij?quote:
Ooh, dat is verrassend.quote:
leven, bij jou? of elders?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou Yns, als je m gevonden hebt mag je m ff doorschoppen tot hier
idd, dit is nietsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:33 schreef Harajuku. het volgende:
Gisteren was weer zo hoopvol, en dan het weer van vandaag
Niet verdwalen he. Dat zou sneu voor Nacho zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga zo maar eens boodschappen doen.
Ja en het belangrijkste wat je hebt gemist is dat ik een rooie kater/poes krijg als alles goed gaatquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja en het belangrijkste wat je hebt gemist is dat ik een rooie kater/poes krijg als alles goed gaatover een week of 8
Da's een leuke voor scrabble.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:41 schreef Ynske het volgende:
t kozijn zit erin![]()
nieuw raam ook, is al geschilderd gekit etc
morgen mag ik ze wassen
en heb nu een kiepklapraam
Zie hierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]wat leuk!!! heb je een foto?
is t een kitten?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Zie hier![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 8e nestje #2 - Toverballen
Hier waait het ook stevig, al een hele poos.quote:
Je wilde de jaartallen weten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hier waait het ook stevig, al een hele poos.
We lieten haar alleen met haar voetjes enorme stampers in het waterquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stop! ze mag pas 3u na het pipetje zwemmen!
foto's!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
We lieten haar alleen met haar voetjes enorme stampers in het water
Ik moest even denk wat dit met wind te maken hadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:17 schreef Qwea het volgende:
Je wilde de jaartallen weten?![]()
hoi,
jaren 90 en deze eeuw.
groet,
s
Nee, de donald ducksquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik moest even denk wat dit met wind te maken hadNiks dus
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
We lieten haar alleen met haar voetjes enorme stampers in het water
Om en nabij.quote:
Aaah wat liefquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
Schattig he? En zo braaf ook
En idd Haar, daar hadden we het net nog over. Als ze hier rechtop zit op de bank denk je 'Jemig, wat een joekel en die poten...', maar op andere momenten lijkt ze weer heel klein
En drie buren zijn er ook al weg van. De buurman zei al 'Nouuuuu je roept maar als we een keer op moeten passen he???'.
Ik bereid me er vast op voorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Aaah wat lief![]()
Stoutheid komt nog wel, ze moet nog gaan puberen
Iemand in het topic hier had het ook over een zaag, ik was echt wtfquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
Ik zit te Googlen op Carnibest snijden en daar hebben ze het over tussen de workmate en dan met een ijzerzaag? WTF?
Ahhhh na een half uurtje uit de vriezer (dus niet in de koelkast dan?) is het beter te snijden? En de rest mag dan weer in de vriezer? Wel met een zakje er om neem ik aan aan de 'open' kant?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Even een half uurtje uit de vriezer laten en dan in stukken snijden.
Hele worst is een kilo, ik sneed ze in vieren gewoon
Carnibest zelf zegt twee dagen, maar ze zullen wel niet doodgaan van iets langer neequote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Maar je kan ook een hele worst in de koelkast ontdooien, je mag het vier dagen laten liggen.
Wel in een bak leggen want die dingen lekken
Ik doe het wel door de helftquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Maar je kan ook een hele worst in de koelkast ontdooien, je mag het vier dagen laten liggen.
Als je het in de koelkast legt kan je het na een half uur nog niet snijden, even op het aanrecht, en na een uurtje kan de rest de vriezer nog wel in hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhh na een half uurtje uit de vriezer (dus niet in de koelkast dan?) is het beter te snijden? En de rest mag dan weer in de vriezer? Wel met een zakje er om neem ik aan aan de 'open' kant?
En is het dan na een nacht in de koelkast voldoende ontdooid om te geven?Niet te koud?
Hier gaat het ook niet precies. De honden krijg soms een worst door vieren, en soms door drieën. Dat snijd ik ook gewoon op goed gelukquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:46 schreef senesta het volgende:
Ik ontdooi de worst een beetje, snij hem in stukken en en deel dan gewoon een beetje op de gokWat ik niet meteen nodig heb leg ik in porties weer in de vriezer.
Er zijn speciale messen voor trouwens, niet dat het dan heel makkelijk gaat maar wel beter dan met een gewoon mes. Er zijn ook speciale electrische messen voor bevroren vlees.
Ja, voor de kat hebben wij dunne schijfjes, die zijn na een nacht wel ontdooit, maar een vierde of een derde voor Charlie is niet ontdooit na een nachtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik legde t toch wel 24 uur van te voren in de koelkast hoor.
En dan als je wil gaan voeren dus ff prakken, en op kamertemperatuur laten komen nog.
Ze weegt nog geen 4 kilo!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Hoeveel weegt ze eigenlijk Greys, hoeveel ga je haar voeren?
Want ze is nog pup en nog mager, dus ik denk dat daar best veel in mag op een dag hoor
Nee doh, geen zwerversquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, ik zou als ik buiten katten zou voeren ( as if hahahaha ) daar ook geen cb voor kopen hoor
Die kregen dat wellicht wel gewoon aldi meuk terwijl ik dat mn eigen beesten niet zou voeren.
Maar als ze bedoelde dat ze haar eigen katten ook cheap voer gaf omdat ze toch maar HTK waren, dat is wel sneu ja
Ik zou ook gewoon zo ruim beginnen en dan kijken hoe het gaat. Je merkt dan snel genoeg of er meer bij moet of dat je moet minderen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze weegt nog geen 4 kilo!
Bink weegt 1,5 keer zoveel.
Pups mogen 40-60 gram per dag per kg lichaamsgewicht, ik houd 60 gr aan en 4 kg lichaamsgewicht, alles dus ruim genomen. Dus 1/4 worst per dag ongeveer denk ik? En dat in twee porties ofzo.
Volgens mij weegt ze ook veel te weinig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb me echt nooit bezig gehouden met gewichten, ik voer altijd op t oog, en pups mogen veel eten zolang ze niet vet worden hier.
Ik zal es kijken wat Sjon woog met 5 maanden, die vrat toen echt wel 500 gram per dag
Vers ruikt toch veeeeeel te lekker om niet gelijk te etenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij weegt ze ook veel te weinig.
Maar ja, als je al je eten gaat verstoppen...Ze moet nog even door hebben dat ze altijd genoeg krijgt en niet hoeft te sparen voor barre tijden.
Dan zal ze het wel raar vinden dat mijn straatschoffie Carnibest krijgtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ze wist ook niet wat wij voeren, dat was gewoon haar aanname blijkbaar, en met dat verhaal erachteraan lijkt het dus inderdaad dat HTK geen goed voer hoeft, en ras wel
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vers ruikt toch veeeeeel te lekker om niet gelijk te eten
Uhu, en anders een beetje kokend water erop zodat de geur nog meer gaat geurenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Ze heeft trouwens (serieus!) zo'n lamsblokje van jou op en ze liep er mee weg, dus ik dacht dat ze ook dát weer ging verstoppen. Maar het was kennelijk te verleidelijk, want ze ging voor de kast liggen en het opknagen
Die geur valt dan ook echt niet te negerenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Ze heeft trouwens (serieus!) zo'n lamsblokje van jou op en ze liep er mee weg, dus ik dacht dat ze ook dát weer ging verstoppen. Maar het was kennelijk te verleidelijk, want ze ging voor de kast liggen en het opknagen
Op de blauwe maandag dat ik Baloe CB gaf, heb ik het gedaan met een zaag of een electrisch broodmesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bereid me er vast op voor
Het enige dat een beetje gek gaat nog is het eten. Ben net maar alleen met haar in de keuken gaan zitten met de deur dicht, anders wil ze alle brokjes in de kamer verstoppen. Waarna Bink ze dan weer opeetDus alleen in de keuken met mij ging ze wel wat eten gelukkig!
Ohhhh en nog een vraagje over de Carnibest
Ik heb nu twee van die worsten. En geen keukenweegschaal, tenminste niet eentje die het doet. Hoeveel centimeter breed moet ik ongeveer geven?En hoe snijden jullie in godsnaam die diepgevroren worsten? Of moet je een hele worst in de koelkast leggen?
Ik heb voor Beetle ook een zakdoekbandje gekochtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuke foto's Greys![]()
Ik vind dat zakdoekje bij Bink zo lief![]()
Hier lopen T&L soms nog steeds weg met een mond vol brokjes als er meerdere bij de bak zitten, ook bang dat het wordt afgepakt denk ik
Ja, dat was keihoerig. Er was niemand van jullie die mij ooit daarop heeft gewezenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat was keihoerig. Er was niemand van jullie die mij ooit daarop heeft gewezenheel mijn kaas en al zat onder
Dan Beetle?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat net ff terug te zoeken maar bij Sjon was dat puppyspek er met 5 maanden wel al af, en dan woog hij nog 4 kilo , en Sjon is echt wel kleiner dan Bink is
Oh ja, dat was jij waar ik toen zo om gelachen heb met je zaagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op de blauwe maandag dat ik Baloe CB gaf, heb ik het gedaan met een zaag of een electrisch broodmes
Te ranzig gewoon. En die troep meurt ookquote:
Kleiner dan Bink, Sjon?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Nou nee, Bink is kleiner dan Beetle en Sjon is zeker weten nog kleiner dan Bink hoor
Dat bedoelde ik.
Mocht je kewle shampoo voor meer volume nodig hebben, earth bath heeft datquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan Beetle?
Maar idd, met haar 3.8 kg is ze echt te dun. Ik zag het ook in bad, wat een scharminkeltje.
Ohhhhhh trouwens, volgens mij zit er ook Portugese Waterhond in de kruising, want haar vacht krult op sommige plekken heel erg en is mega waterafstotend. Je moet je best doen om al het haar nat te krijgen
Mijn kat is wel baas, die eet gewoon pens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Te ranzig gewoon. En die troep meurt ookzie die rooie drap maar es uit je kieren te krijgen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |