Sollyquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:26 schreef Bouke-p het volgende:
net een reactie getypt.... is t topic dicht
Doh!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:26 schreef Amootje het volgende:
wat dacht je, als ik 4 posts op rij doe, kan ik zelf nieuwe SC openen?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:27 schreef Rave_NL het volgende:
Afgezien van die misplaatste puntjes is ie voor jouw doen niet eens zo heel slecht.
Klopt.. als al die fotocamera's tegelijke tijd flitsen...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:27 schreef Amootje het volgende:
maar about that song, ging mij net zo af
helemaal dat stukje met robbie williams.
Al is de clip ook wel apartquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:29 schreef Amootje het volgende:
das wel een stukje beleving die extra dimensie toevoegd aan het liedje.
die mis je dus wel weer in het origineel, maar toch hij is leuk !
dit is dus bijna hetzelfde als wat ik zei, alleen ik werd gemoddereerd en ik krijg er een Note voorquote:Kun je niet zien dat dat 0,0 met PTSS te maken heeft maar met infantiel gedrag wat daar aan vooraf gaat? Hell, ik zou er vrolijk naast gaan zitten met een bak popcorn..
tsja ik kan me goed voorstellen dat als er iemand zit te zeiken over je (ex)beroep je daar wel wat van vind ja. En we weten allemaal hoe het gaat tussen kmarns en lumblquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:06 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
dit is dus bijna hetzelfde als wat ik zei, alleen ik werd gemoddereerd en ik krijg er een Note voor
Welke?quote:
HP G62quote:
Aparte specificaties heeft ie, maar op zich prima dingquote:
Que?quote:
Komt goed.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:08 schreef Maitje het volgende:
Weer regen..![]()
Ik word er echt niet goed van!!
Beloven ze dan dat het de overige 24weken droog blijft?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt goed.
Duurt nog minimaal een week.
Nooooquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt goed.
Duurt nog minimaal een week.
Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Beloven ze dan dat het de overige 24weken droog blijft?
Yep.quote:
Correct.quote:
Vind het gek dat het een I3 processor heeft maar 3 gb intern geheugen terwijl I3 alleen dual channel geheugen ondersteund.quote:
mooi kut dusquote:
Eerste 6 woorden...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Vind het gek dat het een I3 processor heeft maar 3 gb intern geheugen terwijl I3 alleen dual channel geheugen ondersteund.
snap je dat?
Sinds wanneer spreek jij japans..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Vind het gek dat het een I3 processor heeft maar 3 gb intern geheugen terwijl I3 alleen dual channel geheugen ondersteund.
snap je dat?
een processor reeks ondersteunt een bepaalde configuratie waarop jij moet besluiten hoeveel latjes met hoeveel geheugen er op in het moederbord geprikt gaan worden. Een I3 processor (die jij hebt) ondersteun alleen dual channel (dubbel kanaal), dat betekend dat je er alleen setjes van twee latjes in kan zetten. Jij hebt 3GB aan geheugen in je laptop. Dat zou dus betekenen dat je twee latjes van 1,5 GB zou hebben. Alleen ben ik nog nooit een geheugen latje tegengekomen met 1,5 GB er op. Meestal zit er 1 of 2 GB opquote:
Kom anders zo ff op msnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:19 schreef m.k het volgende:
[..]
een processor reeks ondersteunt een bepaalde configuratie waarop jij moet besluiten hoeveel latjes met hoeveel geheugen er op in het moederbord geprikt gaan worden. Een I3 processor (die jij hebt) ondersteun alleen dual channel (dubbel kanaal), dat betekend dat je er alleen setjes van twee latjes in kan zetten. Jij hebt 3GB aan geheugen in je laptop. Dat zou dus betekenen dat je twee latjes van 1,5 GB zou hebben. Alleen ben ik nog nooit een geheugen latje tegengekomen met 1,5 GB er op. Meestal zit er 1 of 2 GB op
Het is gewoon ongewoonquote:
Denk trouwens dat ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Het is gewoon ongewoonverder is het prima, je ziet het alleen niet vaak
Tenzij 1 gig dedicated gpu is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Het is gewoon ongewoonverder is het prima, je ziet het alleen niet vaak
U was weg?quote:
Ben het geloof ik al eens tegengekomen in een laptop waarbij de specs het hadden over 3 gig maar de werkelijkheid was 2 gig intern en een gig videogeheugen.quote:
Vrouw/blond/geen computernerd..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben het geloof ik al eens tegengekomen in een laptop waarbij de specs het hadden over 3 gig maar de werkelijkheid was 2 gig intern en een gig videogeheugen.
Maar het kan ook werken met 2 gig dual en de laatste gig in single mode.
Hoe werkt je computer?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vrouw/blond/geen computernerd..
Ik snap er werkelijk geen aars van!
Qeu? (woord van de dag denk ik)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Het bedrijf OV-Chipkaart loopt wel héél erg vooruit op de toekomst
Weet ik veel... stroom, geheugen uuhmm... motortjequote:
Ik kreeg een brief van ze ivm automatisch opladen chipkaart.quote:
Que?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:05 schreef Thaboel het volgende:
Dan zie je ook gelijk hoeveel vertrouwen ze hebben in jou en je collega's
Als ze er al vanuit gaan dat de post op 18juli word bezorgt.quote:
heh, dit gaat heel anders hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als ze er al vanuit gaan dat de post op 18juli word bezorgt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als ze er al vanuit gaan dat de post op 18juli word bezorgt.
Ik was even iets anders doenquote:
Koken.quote:
Nee dat ga ik zo doen. Verse gebonden tomaten-groentesoep..... Yummie!quote:
Ook yummie!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:44 schreef Thaboel het volgende:
Straks Biefstuk met aardappelpuree en gebakken champions
Ik stiekem ook.quote:
Conditieproef.. en waaruit bestaat dat?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik stiekem ook.
Nu ik de conditieproef weer heb volbracht, kan dat weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Nee de kaart die in die laptop van thaboel zit heeft zelf al meer dan genoeg geheugenquote:
Alsof dat je tegen hield :pquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik stiekem ook.
Nu ik de conditieproef weer heb volbracht, kan dat weer.
Nee, nooit.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Conditieproef.. en waaruit bestaat dat?Rondjes rennen, wat opdrukken, een paar situps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Conditieproef.. en waaruit bestaat dat?Coopertest, opdrukken en situps. De nieuwe proef stelt geen ruk voor. Tijdens onze oude testen moest ik veel meer doen. Lang leve de paarse organisatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef Vortix het volgende:
[..]
Rondjes rennen, wat opdrukken, een paar situps.
Oke, valt mee dus...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Coopertest, opdrukken en situps. De nieuwe proef stelt geen ruk voor. Tijdens onze oude testen moest ik veel meer doen. Lang leve de paarse organisatie.
Lach maar. Jij gaat een vak uitoefenen waar men het vetste eet.quote:
Niet? Jij sport 3 of 4 keer per week! Ik denk ik 1 keer per twee weken.quote:Oke, valt mee dus...
Ik moet straks in de opleiding de piepetjes test gaan doen.... Dat was op de basisschool dat ik voor het laatst heb gehad en toen heb ik ooit 1 keer trap 8 gehaald.. Dat gaat mij nu denk niet zomaar meer lukken..
Het enigste pluspunt aan de veranderingen in de conditieproef is het vervangen van de shuttlerun door de coopertest. Dat bevalt mij wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:15 schreef Thaboel het volgende:
Had bij de cios-test trap 8.5. Was kapot
Ik had precies hetzelfde, terwijl ik op de basis school 11 deedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:15 schreef Thaboel het volgende:
Had bij de cios-test trap 8.5. Was kapot
Uitbesteden en zelf overwerken.quote:
Wel een legaal excuus om afwezig te zijn bij andere werkzaamheden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:20 schreef Esses het volgende:
uitbesteden aan men pa. Overwerken dan achterwege laten? Overwerk... like that helps
Oh? Dan heb je nog nooit van de term CV-Opgelegd gehoord?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een legaal excuus om afwezig te zijn bij andere werkzaamheden.
En, volgens de baas, zorgt het ook voor een hoger bedrag op je loonstrookje.
idd beetje 2400m lopen en je bent klaar, 30 situps/20pushups en je kan weer aan de broodjes bal en de patatjes joppie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het enigste pluspunt aan de veranderingen in de conditieproef is het vervangen van de shuttlerun door de coopertest. Dat bevalt mij wel.
Dank daarvoor. Ik hoef nu minder te kunnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:21 schreef Esses het volgende:
@cobra de kmar proef was dat dusDCP is van de kmar afgekeken.
Vroeger wel ja (KLu). Maar sinds de oprichting van Paresto is er minder vette hap op de posten te bekennen.quote:@Cobra, bij de wacht eten ze vetter.
Wil niet zeggen dat ik dat doe toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lach maar. Jij gaat een vak uitoefenen waar men het vetste eet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sport 3x per week.. maar trap 8 is echt ernstig. En toen ik dat haalde, rookte ik nietquote:Niet? Jij sport 3 of 4 keer per week! Ik denk ik 1 keer per twee weken.
Mocht je het dan niet halen dan ben je dus bezig met verkeerde oefeningen.
Er was eens....
Nee, dat is KMar eigen denk ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh? Dan heb je nog nooit van de term CV-Opgelegd gehoord?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:25 schreef Maitje het volgende:
Wie zegt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan doe je dus echt de verkeerde dingen tijdens het sporten.quote:Ik sport 3x per week.. maar trap 8 is echt ernstig. En toen ik dat haalde, rookte ik niet"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik eet gewoon ontzettend veel..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
[..]
Dan doe je dus echt de verkeerde dingen tijdens het sporten.
Ja, een gezonde eetlust dus. Zullen we eens een keer een eet wedstrijdje houden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik eet gewoon ontzettend veel..
Ik wordt wel is bouwvakker genoemd.. zegt dat genoeg?
Volgende keer dat je naar de sportschool gaat maar eens doen dan.quote:Anywee, Ik heb sinds de middelbareschooltijd geen piepjes test meer gedaan dus ik zou niet weten wat ik eigenlijks haal
Holaquote:
K, had de specs verder niet bekeken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:57 schreef m.k het volgende:
Nee de kaart die in die laptop van thaboel zit heeft zelf al meer dan genoeg geheugen
Shuttlerun, nog nooit gedaan... zou dus ook niet weten wat ik daar op haal of ooit gehaald heb.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:28 schreef Maitje het volgende:
Anywee, Ik heb sinds de middelbareschooltijd geen piepjes test meer gedaan dus ik zou niet weten wat ik eigenlijks haal
Dat was, denk ik, echt een KLu iets. KL heeft inderdaad altijd de Coopertest gehad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Shuttlerun, nog nooit gedaan... zou dus ook niet weten wat ik daar op haal of ooit gehaald heb.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik dat doe toch?ik haalde trap 8,5 met daarvoor nog te hebben gerooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik sport 3x per week.. maar trap 8 is echt ernstig. En toen ik dat haalde, rookte ik niethesje afgegooit en gelijk buiten een peuk gerookt voor de frisse lucht
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Zou maar zo kunnen, zo lang ik bij defensie zit heb ik niets anders gedaan dan de coopertest.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
Dat was, denk ik, echt een KLu iets. KL heeft inderdaad altijd de Coopertest gehad.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik haalde trap 8,5 met daarvoor nog te hebben gerookthesje afgegooit en gelijk buiten een peuk gerookt voor de frisse lucht
Als je alleen de minimumeisen doet ben je ook wel een behoorlijke knurft wat mij betreft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
idd beetje 2400m lopen en je bent klaar, 30 situps/20pushups en je kan weer aan de broodjes bal en de patatjes joppie.
Ik zal maar niet vertellen hoe mijn eerste sporttest bij de KLu ging.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik haalde trap 8,5 met daarvoor nog te hebben gerookthesje afgegooit en gelijk buiten een peuk gerookt voor de frisse lucht
Waarom uitsloven als het geen meerwaarde heeft? Komt alleen maar een vinkje achter je naam dat je 'fit' bent.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef Vortix het volgende:
[..]
Als je alleen de minimumeisen doet ben je ook wel een behoorlijke knurft wat mij betreft.
2400 is voor mij dan ook geen "minimumeis" meer...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef Vortix het volgende:
[..]
Als je alleen de minimumeisen doet ben je ook wel een behoorlijke knurft wat mij betreft.
Vroegah...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
In mijn jonge jaren (als roker) rende ik voor de MLV de 5km nog in 18,30 minuten
De term MLV kende men in 1830 nog niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
In mijn jonge jaren (als roker) rende ik voor de MLV de 5km nog in 18,30 minuten
Pleur op!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vroegah...![]()
Nu lijk je net 104. Maandag maar een rollator regelen voor je?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De term MLV kende men in 1830 nog niet.
Hou van je!quote:
Klefbekken! Neem een voorbeeld aan Maitje en mij. Wij houden het beschaafd.quote:
Ik paste dat altijd redelijk af in de 23:15 die ik had, kon ik twee peukenpauzes inlassen onderweg.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
hehequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik paste dat altijd redelijk af in de 23:15 die ik had, kon ik twee peukenpauzes inlassen onderweg.
Die sportspieren bij ons waren zo gezond en bleek dat het er gewoon ongezond uitzagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
Pauzes? Roken onder het lopen.en dan die gezchten van de sportbillies als je gewoon de eisen haalt.
Laat me raden. Warmlopen (een km of 10) voor aanvang werk en na het werk een cooldown van een km of 5.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die sportspieren bij ons waren zo gezond en bleek dat het er gewoon ongezond uitzag
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat me raden. Warmlopen (een km of 10) voor aanvang werk en na het werk een cooldown van een km of 5.
Juist. Het type gasten die, tijdens een vakantie, "maar" 15km per dag hardlopen.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist. Het type gasten die, tijdens een vakantie, "maar" 15km per dag hardlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Het is net een fetish voor ze.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist. Het type gasten die, tijdens een vakantie, "maar" 15km per dag hardlopen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:54 schreef m.k het volgende:
[..]Dat is ongeveer 6X coopertest. Derhalve 15km in 6 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 6X coopertest. Derhalve 15km in 6 jaar.
Daarom staat er ook NL op je nummerbord.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 6X coopertest. Derhalve 15km in 6 jaar.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:54 schreef m.k het volgende:
[..]Dus jij rent 15km per dag in je vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Een ieder die dat doet verklaar ik bij deze voor gekquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij rent 15km per dag in je vakantie?
16 op een dag, niet iedere dag. maar ik heb nu 3 weken niet gelopen omdat ik al heel lang op blaren liep. heb het nu laten helen, ga binnenkort weer beginnenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij rent 15km per dag in je vakantie?
Idem, verlof is om te ontspannen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een ieder die dat doet verklaar ik bij deze voor gek
Eens.quote:
Ah, terug van vakantie.quote:
Trusten!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
En voor mij is het tijd om te gaan rusten. Morgen weer vroeg op.
Later. Vanavond. Incoherente. Posts. Vol. Spelfouten.quote:
Je bent spontaan haags geworden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wordssrtt vanagh werer laguhhj jonguhhh...
Nee, jij?quote:
Mogguh. Zet jij de koffie?quote:
Staat al klaarquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 07:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Staat al klaar
Met een zware shag uiteraard !
Yep. Was om 0600 al op dek.quote:
Sorryquote:Op zondag 17 juli 2011 06:25 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is dit!? Geen posts van een bezopen Thaboel?
quote:
Naar wat ik weet tot mijn 67ste.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:35 schreef Thaboel het volgende:
Maar ik moet ook zo werken... Ik mag tot 7 hoelang jij nog c4?
quote:
Denk t nie gozahquote:
niet alleen tijdens verlof , ik verklaar iedereen die dat doet voor koekwousquote:
Ga je nog op vakantie?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:34 schreef Pumatje het volgende:
nog 1 week werken..
dan 3 en halve week vakantione
jes, met vrienden naar Italie.quote:
Kun je meteen het fort bezoeken,quote:
Huh?quote:
Klinkt goed!!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
jes, met vrienden naar Italie.
Eerst tegen mijn zin in de eindetappe van de Tour de France bekijken..
pff het moet maar
I hate wielrenners...
en daarna door naar Italïe..
2 dagen Rimini.. wil een maat van me even zien, daarna Venetië, dan Gardameer.. en dan Zurück..
Hij heeft een ban...quote:Op zondag 17 juli 2011 15:54 schreef EllaN het volgende:
Er staat een streep door zijn naam.
Heb ik wat gemist gisteren?
Ik denk het.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:54 schreef EllaN het volgende:
Er staat een streep door zijn naam.
Heb ik wat gemist gisteren?
?quote:
Ik vind het nog steeds kont dat Defensie destijds niet voor de AUG heeft gekozen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:01 schreef hoogvlieger het volgende:
Gisteren op Fairford ook even wat verschillende wapens in mn klauwen gehad en met een geschoten. Verdomme wat is zo'n Mk.17 licht. Zelfs met 40mm en acog erop weegt zo'n ding volgens mij nog minder dan een C7. Ook nog een sopmod m4 gehad waar je zo ongeveer mee kon jongleren. Ook nog even sim-geschoten met een L85. Heel apart zo'n bullpup wapen. Veel korter dan een C7. Ook zit je met je ook dichter bij de richtkijker. Wel appart dat je met je linkerhand het wapen spand, terwijl dat ding aan de rechter kant zit.
Had te maken met tegenorders geloof ik, en die patria deal.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:35 schreef Bouke-p het volgende:
of de G36, maar goed Diemaco/colt kwam met de goedkoopste offerte
Aha.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou gezien Lightning ook gebanned is kan ik gezien het vorige topic wel raden waarom.
Facebook!!quote:Op zondag 17 juli 2011 16:57 schreef Pumatje het volgende:
dit gaat echt te ver.. ik maak even een sprong in de 21e eeuw met facebook en een smartphone hee
quote:Op zondag 17 juli 2011 17:16 schreef Bouke-p het volgende:
Soms denk ik dat ik beter kan scheiden.... ik ga zo maar eens richting kazerne, daar is het wss gezelliger
Welkom!quote:Op zondag 17 juli 2011 16:57 schreef Pumatje het volgende:
dit gaat echt te ver.. ik maak even een sprong in de 21e eeuw met facebook en een smartphone hee
Verdorie.. ik verveel me iddquote:Op zondag 17 juli 2011 18:20 schreef Vortix het volgende:
Verlof blues. Relaties lopen stuk, mensen weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten en krijgen bans, en de simpele zielen onder ons vervelen zich!
Je mag hier wel komen koken?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Verdorie.. ik verveel me idd... help me.. help me!!!
Of voor mij komen koken!!! Veul beterquote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Verdorie.. ik verveel me idd... help me.. help me!!!
Vertel! Maar dan wel iets anders dan patat, bamiblok of turkse pizza.quote:
Gehaktschotel of tilapia met knoflook, lekkere soepjes en salades.. etc..quote:Op zondag 17 juli 2011 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertel! Maar dan wel iets anders dan patat, bamiblok of turkse pizza.
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehaktschotel of tilapia met knoflook, lekkere soepjes en salades.. etc..
Tilapia laat je maar thuis, maar gehaktschotelquote:Op zondag 17 juli 2011 20:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehaktschotel of tilapia met knoflook, lekkere soepjes en salades.. etc..
En je leeft nog.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Pfffff, en ik zat eens niet achter het stuur maar op de bijrijdersstoel met een beugeltje Grolsch
Er zitten side airbags in de auto plus dual airbags en gordels, mocht Lotusss over de kop rollen zou ik haar hooguit uitschelden dat m'n bier weg isquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er zitten side airbags in de auto plus dual airbags en gordels, mocht Lotusss over de kop rollen zou ik haar hooguit uitschelden dat m'n bier weg is
Het was een rit van 5 minuten? Of stond het krat binnen handbereik?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Pfffff, en ik zat eens niet achter het stuur maar op de bijrijdersstoel met een beugeltje Grolsch
Chaam-Gorinchem, en ja, had bier zat in de auto, just in case...........quote:Op zondag 17 juli 2011 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het was een rit van 5 minuten? Of stond het krat binnen handbereik?
Mooi!!! Zo doe je dat idd, doorgaan waar je gestopt was!!quote:Op zondag 17 juli 2011 22:09 schreef hoogvlieger het volgende:
Vannacht op de boot naar huis met een koude Grolsch voor mn neus in slaap gevallenIneens door een mede-Fairford ganger wakker geschut dat de boot was aangekomen. Toen nog maar ff biertje naar achter getikt en gegaan
Pak maar een nummertje. Er is al een wachtlijst.quote:
Koken doe ik lekker zelfquote:Op zondag 17 juli 2011 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pak maar een nummertje. Er is al een wachtlijst.
Gaak zo ook maarns doen. Merk nu wel dat ik tot 1400 heb geslapen. Denk dat dit nog een lange nacht gaat wordenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:17 schreef Thaboel het volgende:
Zooo! Thuis en lekker met laptop op de bank, beentjes omhoog
Hoi Thaboelquote:Op zondag 17 juli 2011 22:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gaak zo ook maarns doen. Merk nu wel dat ik tot 1400 heb geslapen. Denk dat dit nog een lange nacht gaat worden. Maja filmpje drbij een gaan
Hu? Hij heeft het niet over drank, of lijkt lam... Beetje jammer dit.quote:
quote:
Heb je mijn reply op je pm ooit ontvangen ?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gaak zo ook maarns doen. Merk nu wel dat ik tot 1400 heb geslapen. Denk dat dit nog een lange nacht gaat worden. Maja filmpje drbij een gaan
Download utorrentquote:Op zondag 17 juli 2011 22:19 schreef Thaboel het volgende:
Zou iemand mij in een pm willen uitleggen hoe ik een film 'koop'?
Je gaat naar de winkel, kiest een film, geeft de verkoper wat geld en voila!quote:Op zondag 17 juli 2011 22:19 schreef Thaboel het volgende:
http://www.fok.nl/quote:Op zondag 17 juli 2011 22:19 schreef Thaboel het volgende:
Koud biertje komt er ook wel bij, maar lam ga ik niet worden. Ga me niet in mn een lam drinken.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hu? Hij heeft het niet over drank, of lijkt lam... Beetje jammer dit.
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/
En anders ga je maar aan de torrent.
Waarom? Kikadewado.quote:
FOK policyquote:Op zondag 17 juli 2011 22:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom? Kikadewado.
Zelfs deze ouwe lul snapt dat... maar ik zat al op usenet in de jaren 90...
Dit is de eerste keer voor mijquote:Op zondag 17 juli 2011 22:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom? Kikadewado.
Zelfs deze ouwe lul snapt dat... maar ik zat al op usenet in de jaren 90...
Zoals cobra ooit zei: Eventjes wat tiroler pron kijkenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Anyway, ThaBoel heeft net doorgekregen zaakjes te "kopen"
Veel plezier, zit erg veel porno die wel geinig is
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zoals cobra ooit zei: Eventjes wat tiroler pron kijken
Klonk je nou moe over de phone of was je brak?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zoals cobra ooit zei: Eventjes wat tiroler pron kijken
Ja, en?quote:
Gaat niet lukken. Hij ligt op mijn buro op 't werk.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Hij ligt op mijn buro op 't werk.
Dat zal dan even moeten wachten.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Jammer, want wilde je iets melden
Gelezen. Wat schuift het?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan is het té laat![]()
Stuur je wel een PM
Klinkt goed.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
BBQ hier, plus gratis sigaar en whisky?
Da's Iers! Maar heb ik nooit gedronken. Is het wat?quote:
Herstel. Ik heb wel eens een Ierse whiskey op. Maar was niet mijn smaak. Ben toen volledig overgegaan naar Schotse whisky.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's Iers! Maar heb ik nooit gedronken. Is het wat?
Trustenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef Cobra4 het volgende:
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
BBQ hier, plus gratis sigaar en whisky?
Haha, ga me vakantie er helaas niet voor verschuivenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus......trek je plan! Romeo Delta!
Eigenlijk gaat er niks boven deze, dat zeg ik als oud-LMB/Paraquote:
uh welke ookweer?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Heb je mijn reply op je pm ooit ontvangen ?
Over die olie koeling van je maatquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Oja, moet nog ff vragen hoever hij daar nu mee is
Ik ook. trustequote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga pitten! Trusten heren en dames!
Prutser...quote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef Pumatje het volgende:
men ik ben de weg kwijt met mijn smartphone
ding is verslavend, weet van gekheid niet meer welke apps ik downloaden moet![]()
ik verwelkom mezelf in dit nieuwe tijdperk
Autobiografisch?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
No Sex Since 1955
A Sergeant Major found himself at a gala event hosted by a local liberal arts college. There was no shortage of extremely young idealistic ladies in attendance, one of whom approached the Sergeant Major for conversation.
"Excuse me, Sergeant Major, but you seem to be a very serious man. Is something bothering you?"
"Negative, ma'am. Just serious by nature."
The young lady looked at his awards and decorations and said, "It looks like you have seen a lot of action."
"Yes, ma'am, a lot of action."
The young lady, tiring of trying to start up a conversation, Said, "You know, you should lighten up a little. Relax and enjoy yourself."
The Sergeant Major just stared at her in his serious manner.
Finally the young lady said, "You know, I hope you don't take this the wrong way, but when is the last time you had sex?"
"1955, ma'am."
"Well, there you are. No wonder you're so serious. You really need to chill out!
I mean, no sex since 1955!" She took his hand and led him to a private room where she proceeded to "relax" him several times.
Afterward, panting for breath, she leaned against his bare chest and said,
"Wow, you sure didn't forget much since 1955."
The Sergeant Major said in his serious voice, after glancing at his watch, "I hope not; it's only 2130 now."
Geen commentaar......quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef Royyy het volgende:
[..]
1955 = 19:55 = 5 voor 8 's avonds
2130 = 21:30 = half 10 's avonds![]()
Zoooo jammer dit!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef Royyy het volgende:
[..]
You ruins it!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef Royyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:38 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ach laat mij een beetje medelijden hebben met die arme Maitje :p
Zal maar geen hartje terug posten, anders heb ik dadelijk zo'n sergeant-majoor achter me aan zittenquote:
Nee hoor.. dat zal wel meevallenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:46 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zal maar geen hartje terug posten, anders heb ik dadelijk zo'n sergeant-majoor achter me aan zitten
Hij post niks dus hij zal al onderweg zijnquote:
Ja, ik ben onderweg naar Royyy.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij post niks dus hij zal al onderweg zijn
Correct.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef Braamyo het volgende:
Mag het.... MAG HET..... het mag..... VAKANTIE !!!!!!!!!!!! JAAAAAA !!!!!!!!!!!!
opperbaasquote:Op maandag 18 juli 2011 01:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Prutser...
Maar ja dat onderscheidt de tankers van de artillerie.
Nee, jij bent een aanwinst.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef rubje het volgende:
enne...wanneer kunnen wij Rave_NL en Lighting weer terug verwelkomen in het DEF subforumwant om nu alleen maar met die gare Cobra4,AchJa en die bejaarde
Clan opgescheepd te zitten is niet echt wat je noemt gezellig.
of represent van goede karma.
Als we jou mening willen horen dan vragen we er wel naar.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef rubje het volgende:
want om nu alleen maar met die gare Cobra4,AchJa en die bejaardeClan opgescheepd te zitten is niet echt wat je noemt gezellig.
klopt,ik ben de luis in de pels van DEF,het pepervaatje in het duo zout en peperquote:
Beter rot je gewoon op...quote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef rubje het volgende:
[..]
klopt,ik ben de luis van DEF,het pepervaatje in het duo zout en peper
@hoogvlieger: vervelende is dat je het bij mij niet hoeft te vragen. Ik geef het automatisch al![]()
Nee, als we zijn mening willen horen dan verstrekken we er eentje.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als we jou mening willen horen dan vragen we er wel naar.
Maar wel zo'n plaat voor je harses hebben dat je Clan vragen gaat stellen...quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef rubje het volgende:
enne...wanneer kunnen wij Rave_NL en Lighting weer terug verwelkomen in het DEF subforumwant om nu alleen maar met die gare Cobra4,AchJa en die bejaarde
Clan opgescheepd te zitten is niet echt wat je noemt gezellig.
Uitlokken... Reageer gewoon op dingen zoals: Mensen voor fakers uitmaken zonder hardbewijs, ongelovelijk irritante smiley's en het feit dat je gerespecteerde leden(Clan,Achja en cobra4) uitmaakt voor mensen die geen verstand van zeken hebben... Terwijl Rave en lightning (die jij zo ongelovenlijk graag mag) wel luisteren naar ze en er soms ook wat van aantrekken door de ervaring die bovengenoemde users hebben binnen het vakgebied waar dit sub-forum over gaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef rubje het volgende:
zal moeilijk gaan als mensen zoals jij het uitlokken.
soms moet je het masker van klapmongoal,domme droeftoeter/debiel etc. laten vallen voor een normale noot en ja,dat kan voor sommigen raar overkomen,zeker als je uit het hoge noorden komt.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef AchJa het volgende:
Maar wel zo'n plaat voor je harses hebben dat je Clan vragen gaat stellen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |