Sollyquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:26 schreef Bouke-p het volgende:
net een reactie getypt.... is t topic dicht
Doh!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:26 schreef Amootje het volgende:
wat dacht je, als ik 4 posts op rij doe, kan ik zelf nieuwe SC openen?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:27 schreef Rave_NL het volgende:
Afgezien van die misplaatste puntjes is ie voor jouw doen niet eens zo heel slecht.
Klopt.. als al die fotocamera's tegelijke tijd flitsen...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:27 schreef Amootje het volgende:
maar about that song, ging mij net zo af
helemaal dat stukje met robbie williams.
Al is de clip ook wel apartquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:29 schreef Amootje het volgende:
das wel een stukje beleving die extra dimensie toevoegd aan het liedje.
die mis je dus wel weer in het origineel, maar toch hij is leuk !
dit is dus bijna hetzelfde als wat ik zei, alleen ik werd gemoddereerd en ik krijg er een Note voorquote:Kun je niet zien dat dat 0,0 met PTSS te maken heeft maar met infantiel gedrag wat daar aan vooraf gaat? Hell, ik zou er vrolijk naast gaan zitten met een bak popcorn..
tsja ik kan me goed voorstellen dat als er iemand zit te zeiken over je (ex)beroep je daar wel wat van vind ja. En we weten allemaal hoe het gaat tussen kmarns en lumblquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:06 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
dit is dus bijna hetzelfde als wat ik zei, alleen ik werd gemoddereerd en ik krijg er een Note voor
Welke?quote:
HP G62quote:
Aparte specificaties heeft ie, maar op zich prima dingquote:
Que?quote:
Komt goed.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:08 schreef Maitje het volgende:
Weer regen..![]()
Ik word er echt niet goed van!!
Beloven ze dan dat het de overige 24weken droog blijft?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt goed.
Duurt nog minimaal een week.
Nooooquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt goed.
Duurt nog minimaal een week.
Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Beloven ze dan dat het de overige 24weken droog blijft?
Yep.quote:
Correct.quote:
Vind het gek dat het een I3 processor heeft maar 3 gb intern geheugen terwijl I3 alleen dual channel geheugen ondersteund.quote:
mooi kut dusquote:
Eerste 6 woorden...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Vind het gek dat het een I3 processor heeft maar 3 gb intern geheugen terwijl I3 alleen dual channel geheugen ondersteund.
snap je dat?
Sinds wanneer spreek jij japans..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Vind het gek dat het een I3 processor heeft maar 3 gb intern geheugen terwijl I3 alleen dual channel geheugen ondersteund.
snap je dat?
een processor reeks ondersteunt een bepaalde configuratie waarop jij moet besluiten hoeveel latjes met hoeveel geheugen er op in het moederbord geprikt gaan worden. Een I3 processor (die jij hebt) ondersteun alleen dual channel (dubbel kanaal), dat betekend dat je er alleen setjes van twee latjes in kan zetten. Jij hebt 3GB aan geheugen in je laptop. Dat zou dus betekenen dat je twee latjes van 1,5 GB zou hebben. Alleen ben ik nog nooit een geheugen latje tegengekomen met 1,5 GB er op. Meestal zit er 1 of 2 GB opquote:
Kom anders zo ff op msnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:19 schreef m.k het volgende:
[..]
een processor reeks ondersteunt een bepaalde configuratie waarop jij moet besluiten hoeveel latjes met hoeveel geheugen er op in het moederbord geprikt gaan worden. Een I3 processor (die jij hebt) ondersteun alleen dual channel (dubbel kanaal), dat betekend dat je er alleen setjes van twee latjes in kan zetten. Jij hebt 3GB aan geheugen in je laptop. Dat zou dus betekenen dat je twee latjes van 1,5 GB zou hebben. Alleen ben ik nog nooit een geheugen latje tegengekomen met 1,5 GB er op. Meestal zit er 1 of 2 GB op
Het is gewoon ongewoonquote:
Denk trouwens dat ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Het is gewoon ongewoonverder is het prima, je ziet het alleen niet vaak
Tenzij 1 gig dedicated gpu is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Het is gewoon ongewoonverder is het prima, je ziet het alleen niet vaak
U was weg?quote:
Ben het geloof ik al eens tegengekomen in een laptop waarbij de specs het hadden over 3 gig maar de werkelijkheid was 2 gig intern en een gig videogeheugen.quote:
Vrouw/blond/geen computernerd..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben het geloof ik al eens tegengekomen in een laptop waarbij de specs het hadden over 3 gig maar de werkelijkheid was 2 gig intern en een gig videogeheugen.
Maar het kan ook werken met 2 gig dual en de laatste gig in single mode.
Hoe werkt je computer?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vrouw/blond/geen computernerd..
Ik snap er werkelijk geen aars van!
Qeu? (woord van de dag denk ik)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Het bedrijf OV-Chipkaart loopt wel héél erg vooruit op de toekomst
Weet ik veel... stroom, geheugen uuhmm... motortjequote:
Ik kreeg een brief van ze ivm automatisch opladen chipkaart.quote:
Que?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:05 schreef Thaboel het volgende:
Dan zie je ook gelijk hoeveel vertrouwen ze hebben in jou en je collega's
Als ze er al vanuit gaan dat de post op 18juli word bezorgt.quote:
heh, dit gaat heel anders hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als ze er al vanuit gaan dat de post op 18juli word bezorgt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als ze er al vanuit gaan dat de post op 18juli word bezorgt.
Ik was even iets anders doenquote:
Koken.quote:
Nee dat ga ik zo doen. Verse gebonden tomaten-groentesoep..... Yummie!quote:
Ook yummie!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:44 schreef Thaboel het volgende:
Straks Biefstuk met aardappelpuree en gebakken champions
Ik stiekem ook.quote:
Conditieproef.. en waaruit bestaat dat?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik stiekem ook.
Nu ik de conditieproef weer heb volbracht, kan dat weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Nee de kaart die in die laptop van thaboel zit heeft zelf al meer dan genoeg geheugenquote:
Alsof dat je tegen hield :pquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik stiekem ook.
Nu ik de conditieproef weer heb volbracht, kan dat weer.
Nee, nooit.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Conditieproef.. en waaruit bestaat dat?Rondjes rennen, wat opdrukken, een paar situps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Conditieproef.. en waaruit bestaat dat?Coopertest, opdrukken en situps. De nieuwe proef stelt geen ruk voor. Tijdens onze oude testen moest ik veel meer doen. Lang leve de paarse organisatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef Vortix het volgende:
[..]
Rondjes rennen, wat opdrukken, een paar situps.
Oke, valt mee dus...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Coopertest, opdrukken en situps. De nieuwe proef stelt geen ruk voor. Tijdens onze oude testen moest ik veel meer doen. Lang leve de paarse organisatie.
Lach maar. Jij gaat een vak uitoefenen waar men het vetste eet.quote:
Niet? Jij sport 3 of 4 keer per week! Ik denk ik 1 keer per twee weken.quote:Oke, valt mee dus...
Ik moet straks in de opleiding de piepetjes test gaan doen.... Dat was op de basisschool dat ik voor het laatst heb gehad en toen heb ik ooit 1 keer trap 8 gehaald.. Dat gaat mij nu denk niet zomaar meer lukken..
Het enigste pluspunt aan de veranderingen in de conditieproef is het vervangen van de shuttlerun door de coopertest. Dat bevalt mij wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:15 schreef Thaboel het volgende:
Had bij de cios-test trap 8.5. Was kapot
Ik had precies hetzelfde, terwijl ik op de basis school 11 deedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:15 schreef Thaboel het volgende:
Had bij de cios-test trap 8.5. Was kapot
Uitbesteden en zelf overwerken.quote:
Wel een legaal excuus om afwezig te zijn bij andere werkzaamheden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:20 schreef Esses het volgende:
uitbesteden aan men pa. Overwerken dan achterwege laten? Overwerk... like that helps
Oh? Dan heb je nog nooit van de term CV-Opgelegd gehoord?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een legaal excuus om afwezig te zijn bij andere werkzaamheden.
En, volgens de baas, zorgt het ook voor een hoger bedrag op je loonstrookje.
idd beetje 2400m lopen en je bent klaar, 30 situps/20pushups en je kan weer aan de broodjes bal en de patatjes joppie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het enigste pluspunt aan de veranderingen in de conditieproef is het vervangen van de shuttlerun door de coopertest. Dat bevalt mij wel.
Dank daarvoor. Ik hoef nu minder te kunnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:21 schreef Esses het volgende:
@cobra de kmar proef was dat dusDCP is van de kmar afgekeken.
Vroeger wel ja (KLu). Maar sinds de oprichting van Paresto is er minder vette hap op de posten te bekennen.quote:@Cobra, bij de wacht eten ze vetter.
Wil niet zeggen dat ik dat doe toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lach maar. Jij gaat een vak uitoefenen waar men het vetste eet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sport 3x per week.. maar trap 8 is echt ernstig. En toen ik dat haalde, rookte ik nietquote:Niet? Jij sport 3 of 4 keer per week! Ik denk ik 1 keer per twee weken.
Mocht je het dan niet halen dan ben je dus bezig met verkeerde oefeningen.
Er was eens....
Nee, dat is KMar eigen denk ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh? Dan heb je nog nooit van de term CV-Opgelegd gehoord?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:25 schreef Maitje het volgende:
Wie zegt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan doe je dus echt de verkeerde dingen tijdens het sporten.quote:Ik sport 3x per week.. maar trap 8 is echt ernstig. En toen ik dat haalde, rookte ik niet"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik eet gewoon ontzettend veel..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
[..]
Dan doe je dus echt de verkeerde dingen tijdens het sporten.
Ja, een gezonde eetlust dus. Zullen we eens een keer een eet wedstrijdje houden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik eet gewoon ontzettend veel..
Ik wordt wel is bouwvakker genoemd.. zegt dat genoeg?
Volgende keer dat je naar de sportschool gaat maar eens doen dan.quote:Anywee, Ik heb sinds de middelbareschooltijd geen piepjes test meer gedaan dus ik zou niet weten wat ik eigenlijks haal
Holaquote:
K, had de specs verder niet bekeken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:57 schreef m.k het volgende:
Nee de kaart die in die laptop van thaboel zit heeft zelf al meer dan genoeg geheugen
Shuttlerun, nog nooit gedaan... zou dus ook niet weten wat ik daar op haal of ooit gehaald heb.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:28 schreef Maitje het volgende:
Anywee, Ik heb sinds de middelbareschooltijd geen piepjes test meer gedaan dus ik zou niet weten wat ik eigenlijks haal
Dat was, denk ik, echt een KLu iets. KL heeft inderdaad altijd de Coopertest gehad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Shuttlerun, nog nooit gedaan... zou dus ook niet weten wat ik daar op haal of ooit gehaald heb.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik dat doe toch?ik haalde trap 8,5 met daarvoor nog te hebben gerooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik sport 3x per week.. maar trap 8 is echt ernstig. En toen ik dat haalde, rookte ik niethesje afgegooit en gelijk buiten een peuk gerookt voor de frisse lucht
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Zou maar zo kunnen, zo lang ik bij defensie zit heb ik niets anders gedaan dan de coopertest.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
Dat was, denk ik, echt een KLu iets. KL heeft inderdaad altijd de Coopertest gehad.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik haalde trap 8,5 met daarvoor nog te hebben gerookthesje afgegooit en gelijk buiten een peuk gerookt voor de frisse lucht
Als je alleen de minimumeisen doet ben je ook wel een behoorlijke knurft wat mij betreft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
idd beetje 2400m lopen en je bent klaar, 30 situps/20pushups en je kan weer aan de broodjes bal en de patatjes joppie.
Ik zal maar niet vertellen hoe mijn eerste sporttest bij de KLu ging.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik haalde trap 8,5 met daarvoor nog te hebben gerookthesje afgegooit en gelijk buiten een peuk gerookt voor de frisse lucht
Waarom uitsloven als het geen meerwaarde heeft? Komt alleen maar een vinkje achter je naam dat je 'fit' bent.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef Vortix het volgende:
[..]
Als je alleen de minimumeisen doet ben je ook wel een behoorlijke knurft wat mij betreft.
2400 is voor mij dan ook geen "minimumeis" meer...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef Vortix het volgende:
[..]
Als je alleen de minimumeisen doet ben je ook wel een behoorlijke knurft wat mij betreft.
Vroegah...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
In mijn jonge jaren (als roker) rende ik voor de MLV de 5km nog in 18,30 minuten
De term MLV kende men in 1830 nog niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
In mijn jonge jaren (als roker) rende ik voor de MLV de 5km nog in 18,30 minuten
Pleur op!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vroegah...![]()
Nu lijk je net 104. Maandag maar een rollator regelen voor je?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De term MLV kende men in 1830 nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |