ditte!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt totaal niet mijn smaak, maar ben blij dat je iets gevonden hebt wat je heel mooi vindt. de gedachte erachter is ook mooi.veel plezier ermee.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Christus te paard wat lillik.
Maar heel mooi dat jij iets hebt gevonden wat jij mooi vindt.
valt mee, XM, Vik, Moblo, Lianne, Ewelina en Phaidra. t was niet engquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog nooit zoiets gezien Maria en nog nooit zoiets zo bij iemand zien passen
Oww ML hou op! Nomnom!
Jij hebt toch ook veel van Fok ontmoet toch Kwak?
En jij MarMar?
hm hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik twijfel of ik hem wel leuk vind. ik dacht in eerste instantie met bruine laarzen leuk casual maar ik weet het niet meer zoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uniek![]()
Blurred: oe! Zien?Ik vind Monsoon soms best wel tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Toch wel 1 of twee handjes vol, nooit meetings ofzo, maar wel mensen met wie je na langere tijd digitaal een klik hebt en waarvan het dan leuk is ze eens te ontmoetenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog nooit zoiets gezien Maria en nog nooit zoiets zo bij iemand zien passen
Oww ML hou op! Nomnom!
Jij hebt toch ook veel van Fok ontmoet toch Kwak?
En jij MarMar?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:54 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik twijfel of ik hem wel leuk vind. ik dacht in eerste instantie met bruine laarzen leuk casual maar ik weet het niet meer zoach ja voor die prijs kan ik hem altijd nog weggeven ofzo
ja! blauw gebloemde jurkjes met casual bruine laarzen vind ik persoonlijk heel leuk. misschien doe ik dat morgen wel aan, als ie nog pastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ander jurkje)
Kwak
O zo! Ik ga naar Griekenland.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
prima, maar ik heb het al een paar keer meegemaakt dat mijn vleigtuig een city hopper bleek en de handbagage alsnog werd ingeladen als t trolleys waren. daar betaal je niks extra's voor. ik dacht alleen ik waarschuw je. Waar ga je heen? meeste vakantiebestemmingen hebben wel grotere vliegtuigen met genoeg ruimte in de bagagecompartimenten boven je hoofd
en de maten die ik daar noem zijn van t koffertje, van de site.
Eensch met kwak! En jonge mensen staan dergelijke dingen vaak leuk en niet zo truttigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja! blauw gebloemde jurkjes met casual bruine laarzen vind ik persoonlijk heel leuk. misschien doe ik dat morgen wel aan, als ie nog past(ander jurkje)
ja, die is dus 52 cm!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:00 schreef Probability het volgende:
[..]
O zo! Ik ga naar Griekenland.
Ja die maten zag ik ook, maar zag nergens de hoogte!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Mn moeder: wij doen vaker rummikub dan seks. Hoezo tmi
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb mijn kado uitgezochtDeels centjes van oma voor slagen, deels bijdrage van Maarten, deels nog erfenisje van opa wat ik bewaard had:
Het is niet mijn smaak ook maar het past zo goed bij jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hé, shinydiscoball! Hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak ook maar het past zo goed bij je
^^quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tijd voor warme chocolademelk! Of cream tea en scones![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |