Dan zou ik meteen voor een groter huis gaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tsja, ik hoop wel binnen 5 jaar kinderen te hebben, maar dan moet ik wachten met kopen tot vriendje ook een baan heeft... dus ws. gaan we nog wel huren als we gaan samenwonen...
alslike, I have no idea if and when...
ff spiekenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit stiekem een beetje naar dit huis te kijken...
http://www.funda.nl/koop/gouda/huis-47164838-piersonweg-2/fotos/
De keuken moet eruit, maar voor de rest...
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:04 schreef kwakz0r het volgende:
ja misschien! er staat niet echt veel info bij dus moeilijk inschattenSPOILER: voor blurredOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.liefst wil ik eigenlijk ook alles voor mezelf, maar moet nog maar even kijken of dat gaat lukken
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Waar ik woon is ook nog steeds wel een optie, denk ik. In mijn flat verhuizen er iig regelmatig mensen en het zijn best leuke buren op zichquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:05 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dankuuu!ik heb straks nog een maandje thuis voor ik ga beginnen dus dan ga ik serieus zoeken (ik hou het wel in de gaten vanaf hier als er iets nieuws komt maar het blijft moeilijk zoeken vanuit het buitenland
) Als nodig kan ik in het begin ook bij mijn zus logeren, vanaf daar is het goed te bereizen iig, maar liefst wil ik graag een eigen plek natuurlijk
Wel allemaal lekkere dingen Tink! Maar niet echt maaltijden ertussen denk ik volgens de eetmeter.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. appelmuffin (volkorenmeel, eieren, bakpoeder, appel, kaneel, beetje suiker)
s. 2 badkamers poetsen
t. hele mango + perzik
l. diep bord diverse rauwkost met zaziki + 3 boterhammen met zaziki, ham en chinese kool
s. 3 uur zwaar werk in de tuin (kniehoog gras maaien en onkruidboompjes/bomen uit de grond rukken, nog 10 uur te gaan ofzo)
t. stuk creme beurre taart (50 gram ofzo)
d. 1/3 gegrilde kip zonder vel + wederom rauwkost met dip
t. 2 zelfgemaakte koekjes van de kinderen
Volgens de eetmeter zit ik pas op iets van 1500 kcal gek genoeg. Dus,met al die beweging (was helemaal natgezweet van het tuinwerk) is er nog wel ruimte voor wat lekkers vanavond.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
@ML: ja, maar dat zijn in mijn ogen kleine dingen. Zo'n keuken kost meer dan een badkamerradiator.
Ja jawel, maar ik zou best nog een jaar met die radiator kunnen leven. Met die keuken niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik weet uit ervaring dat al die kleine dingen samen toch snel aantikken.
haha nou ja ik heb het ook eigenlijk allemaal al wel eens hier neergezet geloof ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar ik woon is ook nog steeds wel een optie, denk ik. In mijn flat verhuizen er iig regelmatig mensen en het zijn best leuke buren op zich.
Edit: best lastig om onherkenbaar te posten.
Dat is ook zo,wij hebben het een jaar zonder gedaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja jawel, maar ik zou best nog een jaar met die radiator kunnen leven. Met die keuken niet.
Heb nu een panlat waarmee ik iemand de hersenen kan inslaanquote:
quote:
Zie pmquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:33 schreef Blurred86 het volgende:
wat is dat voor iets eigenlijk waar jij nu woont Vik? en waar ongeveer?
ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:52 schreef Probability het volgende:
Wie kent the real housewives of nyc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |