Dan zou ik meteen voor een groter huis gaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tsja, ik hoop wel binnen 5 jaar kinderen te hebben, maar dan moet ik wachten met kopen tot vriendje ook een baan heeft... dus ws. gaan we nog wel huren als we gaan samenwonen...
alslike, I have no idea if and when...
ff spiekenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit stiekem een beetje naar dit huis te kijken...
http://www.funda.nl/koop/gouda/huis-47164838-piersonweg-2/fotos/
De keuken moet eruit, maar voor de rest...
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:04 schreef kwakz0r het volgende:
ja misschien! er staat niet echt veel info bij dus moeilijk inschattenSPOILER: voor blurredOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.liefst wil ik eigenlijk ook alles voor mezelf, maar moet nog maar even kijken of dat gaat lukken
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Waar ik woon is ook nog steeds wel een optie, denk ik. In mijn flat verhuizen er iig regelmatig mensen en het zijn best leuke buren op zichquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:05 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dankuuu!ik heb straks nog een maandje thuis voor ik ga beginnen dus dan ga ik serieus zoeken (ik hou het wel in de gaten vanaf hier als er iets nieuws komt maar het blijft moeilijk zoeken vanuit het buitenland
) Als nodig kan ik in het begin ook bij mijn zus logeren, vanaf daar is het goed te bereizen iig, maar liefst wil ik graag een eigen plek natuurlijk
Wel allemaal lekkere dingen Tink! Maar niet echt maaltijden ertussen denk ik volgens de eetmeter.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. appelmuffin (volkorenmeel, eieren, bakpoeder, appel, kaneel, beetje suiker)
s. 2 badkamers poetsen
t. hele mango + perzik
l. diep bord diverse rauwkost met zaziki + 3 boterhammen met zaziki, ham en chinese kool
s. 3 uur zwaar werk in de tuin (kniehoog gras maaien en onkruidboompjes/bomen uit de grond rukken, nog 10 uur te gaan ofzo)
t. stuk creme beurre taart (50 gram ofzo)
d. 1/3 gegrilde kip zonder vel + wederom rauwkost met dip
t. 2 zelfgemaakte koekjes van de kinderen
Volgens de eetmeter zit ik pas op iets van 1500 kcal gek genoeg. Dus,met al die beweging (was helemaal natgezweet van het tuinwerk) is er nog wel ruimte voor wat lekkers vanavond.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
@ML: ja, maar dat zijn in mijn ogen kleine dingen. Zo'n keuken kost meer dan een badkamerradiator.
Ja jawel, maar ik zou best nog een jaar met die radiator kunnen leven. Met die keuken niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik weet uit ervaring dat al die kleine dingen samen toch snel aantikken.
haha nou ja ik heb het ook eigenlijk allemaal al wel eens hier neergezet geloof ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar ik woon is ook nog steeds wel een optie, denk ik. In mijn flat verhuizen er iig regelmatig mensen en het zijn best leuke buren op zich.
Edit: best lastig om onherkenbaar te posten.
Dat is ook zo,wij hebben het een jaar zonder gedaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja jawel, maar ik zou best nog een jaar met die radiator kunnen leven. Met die keuken niet.
Heb nu een panlat waarmee ik iemand de hersenen kan inslaanquote:
quote:
Zie pmquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:33 schreef Blurred86 het volgende:
wat is dat voor iets eigenlijk waar jij nu woont Vik? en waar ongeveer?
ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:52 schreef Probability het volgende:
Wie kent the real housewives of nyc?
Heerlijk zulke sweatersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef Chicolate het volgende:
Naar de stad geweest bij mijn ouders en thuisgekomen met de heerlijkste dikke trui ooit. Superwarm en lekker een maatje groter gekocht zodat ik me er lekker in kan verstoppen dus compleet onvrouwelijk. En maar 20 euro
. Deze, maar dan in het blauw.
[ afbeelding ]
En slippers en wat shirts zonder mouwen a 5 euro (mogen na de vakantie stuk zijn) en de Foodies special met allemaal lekkere baksels.
En vanavond misschien naar de film met mijn broertje. En anders maandag. Harry Potter laatste deel.
quote:
Ik heb de afmetingen van de site, ik vlieg met ryan air.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
van de site: Goed om te weten
De tas zit in de boardcase.
Een goed advies voordat je op reis gaat: controleer met de luchtvaartmaatschappij of de boardcase wordt geaccepteerd als handbagage.
de maten van de onderste zijn dus:
Lengte: 52 cm
Hoogte: 20 cm
Gewicht: 3.58 kg
zo te zien issie niet breder dan 40 cm, maar dus wel 2 cm langer dan 50 cm.
als je een cityhopper hebt ipv een 737 of 747 kan t trouwens dat dit formaat alsnog niet mee mag als handbagage en bij de gate als ruimbagage wordt ingeladen.
Wat is dat en hoe maak ik het?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
D van vanavond, met een komkommerwittewijnazijnsalade on the side.
Hij is echt goed gelukt en het plaatje lijkt (behalve de taartvorm) errug op het plaatje in mijn bakbijbel
ultradunne crust quiche, ik typ zo ff het recept.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat is dat en hoe maak ik het?Lijkt no-crust-quiche?
Veel plezier bij de filmquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef Chicolate het volgende:
Naar de stad geweest bij mijn ouders en thuisgekomen met de heerlijkste dikke trui ooit. Superwarm en lekker een maatje groter gekocht zodat ik me er lekker in kan verstoppen dus compleet onvrouwelijk. En maar 20 euro
. Deze, maar dan in het blauw.
[ afbeelding ]
En slippers en wat shirts zonder mouwen a 5 euro (mogen na de vakantie stuk zijn) en de Foodies special met allemaal lekkere baksels.
En vanavond misschien naar de film met mijn broertje. En anders maandag. Harry Potter laatste deel.
Ziet er apart uitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
D van vanavond, met een komkommerwittewijnazijnsalade on the side.
Hij is echt goed gelukt en het plaatje lijkt (behalve de taartvorm) errug op het plaatje in mijn bakbijbel
Ik zeg altijd apart als ik niet zo goed weet wat ik ervan vind en dan denken mensen meteen dat ik het dus lelijk/vies/watvantoepassing vindquote:
Roze is niet echt mijn dingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Veel plezier bij de film. Mooie trui ook! Ik vind de roze wel mooi
.
Inderdaad. Het ziet er ondanks dat kookboekwaardig uitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:01 schreef Blurred86 het volgende:
die taartvorm doet wel een beetje afbreuk aan je taart vind ik! zoiets hoort in een mooie quichevorm oid
vind ik ook, maar die heb ik nog nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:01 schreef Blurred86 het volgende:
die taartvorm doet wel een beetje afbreuk aan je taart vind ik! zoiets hoort in een mooie quichevorm oid
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
MarMar, dat ziet er heerlijk uit! Nomnom
bist al een bitsje zenuwachtig
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd apart als ik niet zo goed weet wat ik ervan vind en dan denken mensen meteen dat ik het dus lelijk/vies/watvantoepassing vind.
Doektochooknieieieieieieiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
niet jouw versie op mijn "apart" toepassen ajb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hema heeft heule mooiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
vind ik ook, maar die heb ik nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb mijn kado uitgezochtDeels centjes van oma voor slagen, deels bijdrage van Maarten, deels nog erfenisje van opa wat ik bewaard had:
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Ik heb mijn kado uitgezochtDeels centjes van oma voor slagen, deels bijdrage van Maarten, deels nog erfenisje van opa wat ik bewaard had:
Wat gaaaaaf zooo mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wat gaaaaaaf! En mooie gedachte ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vind het ook echt bij je passen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Past echt bij jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Worry is a misuse of imagination
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:07 schreef Viking84 het volgende:
Hm apart, Ml-etje...Nee ziet er lekker uit!
. Wel een dikke bodem volgens mij? Ben ik zelf niet zo'n fan van.
Coco's zijn anders heel lief hoor!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
ML, en pesto en rucola.. nu nog koko's en je hebt mijn grootste nachtmerrie
Wat zijn het?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
ML, en pesto en rucola.. nu nog koko's en je hebt mijn grootste nachtmerrie
Da's waarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Coco's zijn anders heel lief hoor!.
Christus te paard wat lillikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar heel mooi dat jij iets hebt gevonden wat jij mooi vindt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Sorry, blont, bedoel kokos.quote:
prima, maar ik heb het al een paar keer meegemaakt dat mijn vleigtuig een city hopper bleek en de handbagage alsnog werd ingeladen als t trolleys waren. daar betaal je niks extra's voor. ik dacht alleen ik waarschuw je. Waar ga je heen? meeste vakantiebestemmingen hebben wel grotere vliegtuigen met genoeg ruimte in de bagagecompartimenten boven je hoofdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb de afmetingen van de site, ik vlieg met ryan air.
Kokosquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry, blont, bedoel kokos.
Maar door je pizza heb ik zin in pizza want het ziet er heerlijk uit
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:23 schreef sigme het volgende:
Mijn liefste is thuis en hij heeft zichzelf deo onder de armen gespoten en nu moet hij van mij onder de douche.
echt totaal niet mijn smaak, maar ben blij dat je iets gevonden hebt wat je heel mooi vindt. de gedachte erachter is ook mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel plezier ermee.
Kwak
Brrrrrrrrrrr. Deo stinkt zo allerverschikkelijkstquote:
^^quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt totaal niet mijn smaak, maar ben blij dat je iets gevonden hebt wat je heel mooi vindt. de gedachte erachter is ook mooi.veel plezier ermee.
alleen als het vers is, anders stinkt het beide even ergquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrr. Deo stinkt zo allerverschikkelijkst. Mannenlucht daarentegen
.
ditte!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt totaal niet mijn smaak, maar ben blij dat je iets gevonden hebt wat je heel mooi vindt. de gedachte erachter is ook mooi.veel plezier ermee.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Christus te paard wat lillik.
Maar heel mooi dat jij iets hebt gevonden wat jij mooi vindt.
valt mee, XM, Vik, Moblo, Lianne, Ewelina en Phaidra. t was niet engquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog nooit zoiets gezien Maria en nog nooit zoiets zo bij iemand zien passen
Oww ML hou op! Nomnom!
Jij hebt toch ook veel van Fok ontmoet toch Kwak?
En jij MarMar?
hm hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik twijfel of ik hem wel leuk vind. ik dacht in eerste instantie met bruine laarzen leuk casual maar ik weet het niet meer zoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uniek![]()
Blurred: oe! Zien?Ik vind Monsoon soms best wel tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Toch wel 1 of twee handjes vol, nooit meetings ofzo, maar wel mensen met wie je na langere tijd digitaal een klik hebt en waarvan het dan leuk is ze eens te ontmoetenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog nooit zoiets gezien Maria en nog nooit zoiets zo bij iemand zien passen
Oww ML hou op! Nomnom!
Jij hebt toch ook veel van Fok ontmoet toch Kwak?
En jij MarMar?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:54 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik twijfel of ik hem wel leuk vind. ik dacht in eerste instantie met bruine laarzen leuk casual maar ik weet het niet meer zoach ja voor die prijs kan ik hem altijd nog weggeven ofzo
ja! blauw gebloemde jurkjes met casual bruine laarzen vind ik persoonlijk heel leuk. misschien doe ik dat morgen wel aan, als ie nog pastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ander jurkje)
Kwak
O zo! Ik ga naar Griekenland.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
prima, maar ik heb het al een paar keer meegemaakt dat mijn vleigtuig een city hopper bleek en de handbagage alsnog werd ingeladen als t trolleys waren. daar betaal je niks extra's voor. ik dacht alleen ik waarschuw je. Waar ga je heen? meeste vakantiebestemmingen hebben wel grotere vliegtuigen met genoeg ruimte in de bagagecompartimenten boven je hoofd
en de maten die ik daar noem zijn van t koffertje, van de site.
Eensch met kwak! En jonge mensen staan dergelijke dingen vaak leuk en niet zo truttigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja! blauw gebloemde jurkjes met casual bruine laarzen vind ik persoonlijk heel leuk. misschien doe ik dat morgen wel aan, als ie nog past(ander jurkje)
ja, die is dus 52 cm!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:00 schreef Probability het volgende:
[..]
O zo! Ik ga naar Griekenland.
Ja die maten zag ik ook, maar zag nergens de hoogte!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Mn moeder: wij doen vaker rummikub dan seks. Hoezo tmi
Het is niet mijn smaak ook maar het past zo goed bij jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hé, shinydiscoball! Hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak ook maar het past zo goed bij je
^^quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tijd voor warme chocolademelk! Of cream tea en scones![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |