Zie pmquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:33 schreef Blurred86 het volgende:
wat is dat voor iets eigenlijk waar jij nu woont Vik? en waar ongeveer?
ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:52 schreef Probability het volgende:
Wie kent the real housewives of nyc?
Heerlijk zulke sweatersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef Chicolate het volgende:
Naar de stad geweest bij mijn ouders en thuisgekomen met de heerlijkste dikke trui ooit. Superwarm en lekker een maatje groter gekocht zodat ik me er lekker in kan verstoppen dus compleet onvrouwelijk. En maar 20 euro
. Deze, maar dan in het blauw.
[ afbeelding ]
En slippers en wat shirts zonder mouwen a 5 euro (mogen na de vakantie stuk zijn) en de Foodies special met allemaal lekkere baksels.
En vanavond misschien naar de film met mijn broertje. En anders maandag. Harry Potter laatste deel.
quote:
Ik heb de afmetingen van de site, ik vlieg met ryan air.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
van de site: Goed om te weten
De tas zit in de boardcase.
Een goed advies voordat je op reis gaat: controleer met de luchtvaartmaatschappij of de boardcase wordt geaccepteerd als handbagage.
de maten van de onderste zijn dus:
Lengte: 52 cm
Hoogte: 20 cm
Gewicht: 3.58 kg
zo te zien issie niet breder dan 40 cm, maar dus wel 2 cm langer dan 50 cm.
als je een cityhopper hebt ipv een 737 of 747 kan t trouwens dat dit formaat alsnog niet mee mag als handbagage en bij de gate als ruimbagage wordt ingeladen.
Wat is dat en hoe maak ik het?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
D van vanavond, met een komkommerwittewijnazijnsalade on the side.
Hij is echt goed gelukt en het plaatje lijkt (behalve de taartvorm) errug op het plaatje in mijn bakbijbel
ultradunne crust quiche, ik typ zo ff het recept.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat is dat en hoe maak ik het?Lijkt no-crust-quiche?
Veel plezier bij de filmquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef Chicolate het volgende:
Naar de stad geweest bij mijn ouders en thuisgekomen met de heerlijkste dikke trui ooit. Superwarm en lekker een maatje groter gekocht zodat ik me er lekker in kan verstoppen dus compleet onvrouwelijk. En maar 20 euro
. Deze, maar dan in het blauw.
[ afbeelding ]
En slippers en wat shirts zonder mouwen a 5 euro (mogen na de vakantie stuk zijn) en de Foodies special met allemaal lekkere baksels.
En vanavond misschien naar de film met mijn broertje. En anders maandag. Harry Potter laatste deel.
Ziet er apart uitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
D van vanavond, met een komkommerwittewijnazijnsalade on the side.
Hij is echt goed gelukt en het plaatje lijkt (behalve de taartvorm) errug op het plaatje in mijn bakbijbel
Ik zeg altijd apart als ik niet zo goed weet wat ik ervan vind en dan denken mensen meteen dat ik het dus lelijk/vies/watvantoepassing vindquote:
Roze is niet echt mijn dingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Veel plezier bij de film. Mooie trui ook! Ik vind de roze wel mooi
.
Inderdaad. Het ziet er ondanks dat kookboekwaardig uitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:01 schreef Blurred86 het volgende:
die taartvorm doet wel een beetje afbreuk aan je taart vind ik! zoiets hoort in een mooie quichevorm oid
vind ik ook, maar die heb ik nog nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:01 schreef Blurred86 het volgende:
die taartvorm doet wel een beetje afbreuk aan je taart vind ik! zoiets hoort in een mooie quichevorm oid
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
MarMar, dat ziet er heerlijk uit! Nomnom
bist al een bitsje zenuwachtig
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd apart als ik niet zo goed weet wat ik ervan vind en dan denken mensen meteen dat ik het dus lelijk/vies/watvantoepassing vind.
Doektochooknieieieieieieiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
niet jouw versie op mijn "apart" toepassen ajb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hema heeft heule mooiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
vind ik ook, maar die heb ik nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb mijn kado uitgezochtDeels centjes van oma voor slagen, deels bijdrage van Maarten, deels nog erfenisje van opa wat ik bewaard had:
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Ik heb mijn kado uitgezochtDeels centjes van oma voor slagen, deels bijdrage van Maarten, deels nog erfenisje van opa wat ik bewaard had:
Wat gaaaaaf zooo mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wat gaaaaaaf! En mooie gedachte ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vind het ook echt bij je passen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |