Nee. De mobiele lay-out zuigt grote tijden.quote:
Kan er ook niks mee hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. De mobiele lay-out zuigt grote tijden.
Ik ook niet, maar had het net niet in de gaten. Naja. Kan gebeurenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik doe gewoon geen laatste posts als ik mobiel internet
Tijd voor warme chocolademelk! Of cream tea en sconesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
Het regent hier eindelijk fatsoenlijk! Had bijna het idee niet in Engeland te wonen..
wel lekker gezellig zo, en het is wat minder erg om met 't been omhoog te zitten
Niet goed voor mijn brilante afslankplan en -doel! Zeker nu ik wel even uit de running (quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tijd voor warme chocolademelk! Of cream tea en scones![]()
Engeland
Ehh de eerste zin snap ik..de 2e nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:18 schreef Syrena het volgende:
Zo, boven gezogen en gestofd en badkamer gedweild. Net schoot me te binnen dat mijn ouders vanavond gaan uiteten, ik kan niet moochen, dus moet ff naar de winkel zometeen
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:25 schreef Blurred86 het volgende:
ik denk dat ze niet bij haar ouders kan gaan eten omdat die uit eten gaan dus zal ze zelf boodschappen moeten doen om iets te eten te hebben vanavond?
Ja, ik had je post gelezen, heb 'm opgeslagenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:49 schreef Ml-etje het volgende:
Mo cool solutions in hull was de vrachtwagen van!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik had je post gelezen, heb 'm opgeslagen![]()
Ga denk ik gewoon een keer langs 't kantoor ofzo
Plaatje?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmmm we hebben een heel mooi wandmeubel bij BoConcept gezien. Thuis ff meten...
Oui volgens mij wel.quote:
quote:
Mooiquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met gekleurde platen krijg je dit idee:
[ afbeelding ]
De platen tegen het olijfgroen aan. We hebben van hen ook de salon- en eettafel in walnoot fineer. Dus de kast zou ook daarin zijn.quote:
Het ging heel soepel, maar vanochtend begon het ineens héél erg pijn te doen, ontstekingsgewijs ofzo, want niet zozeer de kneuzing maar binnenin deed erg veel pijn. Heb nu ongeveer de hele dag been hoog gehouden en nu gaat het weer een heel stuk beter! Morgen nog zo'n dagje en dan eens kijken of ik maandagmiddag op de stadsfiets rustigaan wat boodschappen kan gaan doen ofzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:59 schreef Perruche het volgende:
Klinkt goed mo. Hoe gaat het me de knie?
Dat denken wij dus ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:59 schreef Blurred86 het volgende:
lijkt me mooi ja, walnoot met olijfgroen
Thanks! En:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi
Honger, nog 5 minuten...
Wat een flutweer, gatver!
En wat ben ik blij dat we de Nijmeegse niet lopen, niet fijn met regen.
Succes Anna
Schiet op danquote:
Mooi dat rust houden werkt!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het ging heel soepel, maar vanochtend begon het ineens héél erg pijn te doen, ontstekingsgewijs ofzo, want niet zozeer de kneuzing maar binnenin deed erg veel pijn. Heb nu ongeveer de hele dag been hoog gehouden en nu gaat het weer een heel stuk beter! Morgen nog zo'n dagje en dan eens kijken of ik maandagmiddag op de stadsfiets rustigaan wat boodschappen kan gaan doen ofzo.
Het eerste huis is net een riviera maison reclamequote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:36 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil dit huis... maar ik kan heul geen huis kopen en t is ook al verkocht
http://www.funda.nl/koop/(...)ingstraat-208/fotos/
als iemand nog een woning in zoetermeer zoekt btw:
http://www.funda.nl/koop/(...)u-meelaan-188/fotos/
M'n opa's huis staat te koop...
en 2 slaapkamers, en een tuin, en maar 125000 euro.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het eerste huis is net een riviera maison reclame, wel erg mooi
quote:
Mooiquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en 2 slaapkamers, en een tuin, en maar 125000 euro.
tsja, ik hoop wel binnen 5 jaar kinderen te hebben, maar dan moet ik wachten met kopen tot vriendje ook een baan heeft... dus ws. gaan we nog wel huren als we gaan samenwonen...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooialleen niet aan kinderen beginnen
Wow (die achtertuin van) dat eerste huis!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het eerste huis is net een riviera maison reclame, wel erg mooi
Zo heeft jouw opa zo'n smaak of is er een styliste losgelaten?
Urgh die keuken idd, maar je hebt een goeie smaakquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit stiekem een beetje naar dit huis te kijken...
http://www.funda.nl/koop/gouda/huis-47164838-piersonweg-2/fotos/
De keuken moet eruit, maar voor de rest...
En ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:56 schreef Blurred86 het volgende:
bedankt jongens, nu zit ik weer op funda allerlei leuke huisjes te bekijken die ik toch niet kan kopen
mwah, t zit aan t randje en die buurt wordt behoorlijk aan opgeknapt en gewerktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:00 schreef Viking84 het volgende:
Dat nivea-huis zit in het Laakkwartier, dat is toch niet zo'n beste buurt?.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:01 schreef Blurred86 het volgende:
nope, en over 2 weken (of eigenlijk over 1 week, dan 1 week vakantie en dan weer thuis)
en zou je je post aan willen passen aub, zo wordt het wel erg herkenbaar
Ok, dat is wel leuk. Echt een buurt in opkomst dus en dan voor zo'n prijs zo'n mooi huis, wow!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mwah, t zit aan t randje en die buurt wordt behoorlijk aan opgeknapt en gewerkt
SPOILER: voor blurredOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
dankuuu!quote:
Dan zou ik meteen voor een groter huis gaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tsja, ik hoop wel binnen 5 jaar kinderen te hebben, maar dan moet ik wachten met kopen tot vriendje ook een baan heeft... dus ws. gaan we nog wel huren als we gaan samenwonen...
alslike, I have no idea if and when...
ff spiekenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit stiekem een beetje naar dit huis te kijken...
http://www.funda.nl/koop/gouda/huis-47164838-piersonweg-2/fotos/
De keuken moet eruit, maar voor de rest...
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:04 schreef kwakz0r het volgende:
ja misschien! er staat niet echt veel info bij dus moeilijk inschattenSPOILER: voor blurredOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.liefst wil ik eigenlijk ook alles voor mezelf, maar moet nog maar even kijken of dat gaat lukken
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Waar ik woon is ook nog steeds wel een optie, denk ik. In mijn flat verhuizen er iig regelmatig mensen en het zijn best leuke buren op zichquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:05 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dankuuu!ik heb straks nog een maandje thuis voor ik ga beginnen dus dan ga ik serieus zoeken (ik hou het wel in de gaten vanaf hier als er iets nieuws komt maar het blijft moeilijk zoeken vanuit het buitenland
) Als nodig kan ik in het begin ook bij mijn zus logeren, vanaf daar is het goed te bereizen iig, maar liefst wil ik graag een eigen plek natuurlijk
Wel allemaal lekkere dingen Tink! Maar niet echt maaltijden ertussen denk ik volgens de eetmeter.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. appelmuffin (volkorenmeel, eieren, bakpoeder, appel, kaneel, beetje suiker)
s. 2 badkamers poetsen
t. hele mango + perzik
l. diep bord diverse rauwkost met zaziki + 3 boterhammen met zaziki, ham en chinese kool
s. 3 uur zwaar werk in de tuin (kniehoog gras maaien en onkruidboompjes/bomen uit de grond rukken, nog 10 uur te gaan ofzo)
t. stuk creme beurre taart (50 gram ofzo)
d. 1/3 gegrilde kip zonder vel + wederom rauwkost met dip
t. 2 zelfgemaakte koekjes van de kinderen
Volgens de eetmeter zit ik pas op iets van 1500 kcal gek genoeg. Dus,met al die beweging (was helemaal natgezweet van het tuinwerk) is er nog wel ruimte voor wat lekkers vanavond.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
@ML: ja, maar dat zijn in mijn ogen kleine dingen. Zo'n keuken kost meer dan een badkamerradiator.
Ja jawel, maar ik zou best nog een jaar met die radiator kunnen leven. Met die keuken niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik weet uit ervaring dat al die kleine dingen samen toch snel aantikken.
haha nou ja ik heb het ook eigenlijk allemaal al wel eens hier neergezet geloof ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar ik woon is ook nog steeds wel een optie, denk ik. In mijn flat verhuizen er iig regelmatig mensen en het zijn best leuke buren op zich.
Edit: best lastig om onherkenbaar te posten.
Dat is ook zo,wij hebben het een jaar zonder gedaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja jawel, maar ik zou best nog een jaar met die radiator kunnen leven. Met die keuken niet.
Heb nu een panlat waarmee ik iemand de hersenen kan inslaanquote:
quote:
Zie pmquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:33 schreef Blurred86 het volgende:
wat is dat voor iets eigenlijk waar jij nu woont Vik? en waar ongeveer?
ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:52 schreef Probability het volgende:
Wie kent the real housewives of nyc?
Heerlijk zulke sweatersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef Chicolate het volgende:
Naar de stad geweest bij mijn ouders en thuisgekomen met de heerlijkste dikke trui ooit. Superwarm en lekker een maatje groter gekocht zodat ik me er lekker in kan verstoppen dus compleet onvrouwelijk. En maar 20 euro
. Deze, maar dan in het blauw.
[ afbeelding ]
En slippers en wat shirts zonder mouwen a 5 euro (mogen na de vakantie stuk zijn) en de Foodies special met allemaal lekkere baksels.
En vanavond misschien naar de film met mijn broertje. En anders maandag. Harry Potter laatste deel.
quote:
Ik heb de afmetingen van de site, ik vlieg met ryan air.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
van de site: Goed om te weten
De tas zit in de boardcase.
Een goed advies voordat je op reis gaat: controleer met de luchtvaartmaatschappij of de boardcase wordt geaccepteerd als handbagage.
de maten van de onderste zijn dus:
Lengte: 52 cm
Hoogte: 20 cm
Gewicht: 3.58 kg
zo te zien issie niet breder dan 40 cm, maar dus wel 2 cm langer dan 50 cm.
als je een cityhopper hebt ipv een 737 of 747 kan t trouwens dat dit formaat alsnog niet mee mag als handbagage en bij de gate als ruimbagage wordt ingeladen.
Wat is dat en hoe maak ik het?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
D van vanavond, met een komkommerwittewijnazijnsalade on the side.
Hij is echt goed gelukt en het plaatje lijkt (behalve de taartvorm) errug op het plaatje in mijn bakbijbel
ultradunne crust quiche, ik typ zo ff het recept.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat is dat en hoe maak ik het?Lijkt no-crust-quiche?
Veel plezier bij de filmquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef Chicolate het volgende:
Naar de stad geweest bij mijn ouders en thuisgekomen met de heerlijkste dikke trui ooit. Superwarm en lekker een maatje groter gekocht zodat ik me er lekker in kan verstoppen dus compleet onvrouwelijk. En maar 20 euro
. Deze, maar dan in het blauw.
[ afbeelding ]
En slippers en wat shirts zonder mouwen a 5 euro (mogen na de vakantie stuk zijn) en de Foodies special met allemaal lekkere baksels.
En vanavond misschien naar de film met mijn broertje. En anders maandag. Harry Potter laatste deel.
Ziet er apart uitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
D van vanavond, met een komkommerwittewijnazijnsalade on the side.
Hij is echt goed gelukt en het plaatje lijkt (behalve de taartvorm) errug op het plaatje in mijn bakbijbel
Ik zeg altijd apart als ik niet zo goed weet wat ik ervan vind en dan denken mensen meteen dat ik het dus lelijk/vies/watvantoepassing vindquote:
Roze is niet echt mijn dingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Veel plezier bij de film. Mooie trui ook! Ik vind de roze wel mooi
.
Inderdaad. Het ziet er ondanks dat kookboekwaardig uitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:01 schreef Blurred86 het volgende:
die taartvorm doet wel een beetje afbreuk aan je taart vind ik! zoiets hoort in een mooie quichevorm oid
vind ik ook, maar die heb ik nog nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:01 schreef Blurred86 het volgende:
die taartvorm doet wel een beetje afbreuk aan je taart vind ik! zoiets hoort in een mooie quichevorm oid
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
MarMar, dat ziet er heerlijk uit! Nomnom
bist al een bitsje zenuwachtig
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd apart als ik niet zo goed weet wat ik ervan vind en dan denken mensen meteen dat ik het dus lelijk/vies/watvantoepassing vind.
Doektochooknieieieieieieiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
niet jouw versie op mijn "apart" toepassen ajb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hema heeft heule mooiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
vind ik ook, maar die heb ik nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb mijn kado uitgezochtDeels centjes van oma voor slagen, deels bijdrage van Maarten, deels nog erfenisje van opa wat ik bewaard had:
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Ik heb mijn kado uitgezochtDeels centjes van oma voor slagen, deels bijdrage van Maarten, deels nog erfenisje van opa wat ik bewaard had:
Wat gaaaaaf zooo mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wat gaaaaaaf! En mooie gedachte ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vind het ook echt bij je passen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |