quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb mijn kado uitgezochtDeels centjes van oma voor slagen, deels bijdrage van Maarten, deels nog erfenisje van opa wat ik bewaard had:
Past echt bij jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Worry is a misuse of imagination
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:07 schreef Viking84 het volgende:
Hm apart, Ml-etje...Nee ziet er lekker uit!
. Wel een dikke bodem volgens mij? Ben ik zelf niet zo'n fan van.
Coco's zijn anders heel lief hoor!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
ML, en pesto en rucola.. nu nog koko's en je hebt mijn grootste nachtmerrie
Wat zijn het?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
ML, en pesto en rucola.. nu nog koko's en je hebt mijn grootste nachtmerrie
Da's waarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Coco's zijn anders heel lief hoor!.
Ik heb mijn kado uitgezochtDeels centjes van oma voor slagen, deels bijdrage van Maarten, deels nog erfenisje van opa wat ik bewaard had:
Christus te paard wat lillikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar heel mooi dat jij iets hebt gevonden wat jij mooi vindt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Sorry, blont, bedoel kokos.quote:
prima, maar ik heb het al een paar keer meegemaakt dat mijn vleigtuig een city hopper bleek en de handbagage alsnog werd ingeladen als t trolleys waren. daar betaal je niks extra's voor. ik dacht alleen ik waarschuw je. Waar ga je heen? meeste vakantiebestemmingen hebben wel grotere vliegtuigen met genoeg ruimte in de bagagecompartimenten boven je hoofdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb de afmetingen van de site, ik vlieg met ryan air.
Kokosquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry, blont, bedoel kokos.
Maar door je pizza heb ik zin in pizza want het ziet er heerlijk uit
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:23 schreef sigme het volgende:
Mijn liefste is thuis en hij heeft zichzelf deo onder de armen gespoten en nu moet hij van mij onder de douche.
echt totaal niet mijn smaak, maar ben blij dat je iets gevonden hebt wat je heel mooi vindt. de gedachte erachter is ook mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel plezier ermee.
Kwak
Brrrrrrrrrrr. Deo stinkt zo allerverschikkelijkstquote:
^^quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt totaal niet mijn smaak, maar ben blij dat je iets gevonden hebt wat je heel mooi vindt. de gedachte erachter is ook mooi.veel plezier ermee.
alleen als het vers is, anders stinkt het beide even ergquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrr. Deo stinkt zo allerverschikkelijkst. Mannenlucht daarentegen
.
ditte!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt totaal niet mijn smaak, maar ben blij dat je iets gevonden hebt wat je heel mooi vindt. de gedachte erachter is ook mooi.veel plezier ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |