quote:
Puike rok datquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Hé, shinydiscoball! Hoe is het met jou?
Toevallig vandaag veel aan je gedacht - ik heb jouw rok aan.
[ afbeelding ]
Yay! Shiny back in zeh topiquequote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak ook maar het past zo goed bij je
Oiquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Mn moeder: wij doen vaker rummikub dan seks. Hoezo tmi
He loveli, mijn zoontje van bijna 7 heeft op tv beelden van de Zwarte Cross gezien. En nu wil hij heenquote:
Krijg je vast nog wel eens cadeau op een kinderverjaardagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:06 schreef MarMar het volgende:
note to self: geen rummikub aanschaffen later
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:06 schreef MarMar het volgende:
Ja hé,het is dat mijn Mr flipt van "nog meer van die meuk" maar wie weetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Die bloemvormen hebben wij ook,maar dan in het groot. Ideaal, want een simpele cake ziet er al snel prachtig uit.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:06 schreef MarMar het volgende:
Alleen je een na laatste T is raar. De T daarvoor zou je D kunnen zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:32 schreef Blurred86 het volgende:
mijn lijstje van vandaag is echt Debiel:
O: havermout, banaan, melk +koffie met melk
S: hardlopen 5.5 km, 10 km/h
T: halve meloen
L: volk. pitabroodje gevuld met tonijn en geraspte kaas, komkommer en wortel met hummous + thee met melk
T: 2 snee sodabread bruin met pindakaas/jam, halve appel
T: hele bak haagen dasz strawberry cheesecake ijs![]()
T: snee sodabread bruin met la vache qui rit, 2 pruimen, glas droge witte wijn
Ja sort of. Nou ja, ik vind het gewoon een beetje jammer. Maar ik ben nogal een sucker voor ijsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alleen je een na laatste T is raar. De T daarvoor zou je D kunnen zijn.
De cross is super! Dagkaarten zijn er nog denk ik, camping is uitverkocht (maar er zijn veel mensen die je een slaapplaats aanbiedenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
He loveli, mijn zoontje van bijna 7 heeft op tv beelden van de Zwarte Cross gezien. En nu wil hij heenHet is maar een uurtje rijden, dus 2 vragen:
1. zijn er nog kaarten / kan je zo naar binnen?
2. is het daar een beetje kinderproof?![]()
Volgens mij niet toch? Gek genoeg zagen we beelden op het jeugdjournaal waar zeer jonge bezoekers wrden geinterviewdMoet ik mijn beeld van de Zwarte Cross nu bijstellen?
Nat en koudquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe is het op de Zwarte Cross? Nat hoor ik via diverse kanalen (harhar ik zei kanalen).
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Festival voor eindbazen dusword
Ik vond het ook altijd leukquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Tinkepink het volgende:
Het lijkt me toch wel leukMorgen maar even overleggen. We zouden eigenlijk gaan zwemmen
Kan daar ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Tinkepink het volgende:
Het lijkt me toch wel leukMorgen maar even overleggen. We zouden eigenlijk gaan zwemmen
quote:
En dan meteen maken dat je wegkomtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry Progje maar![]()
Jij kan gewoon niet tekenen![]()
Trusten
dat is dus ook het hele probleem.. ik kan niet tekenen en heb totaal geen fantasie om dingen in plaatjes uit te beelden.. dus daarom vind ik het niet leuk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry Progje maar![]()
Jij kan gewoon niet tekenen![]()
Trusten
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
Yupmaar gelukkig heb ik straks een Triple Core
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef motorbloempje het volgende:
eMachines by AcerDus een beetje Acer
![]()
Enneh.. ergens word een kind weer meteen uit bed gehaald omdat 't drie keer snikt?
Slaperigquote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef motorbloempje het volgende:
eMachines by AcerDus een beetje Acer
![]()
Enneh.. ergens word een kind weer meteen uit bed gehaald omdat 't drie keer snikt?
oh, en wat is er gebeurd met je d's en t's?
Ik moet even aan mezelf bewijzen dat ik nog wel helder en wakker benquote:
Blijf jij eens van mijn posts afquote:
niet helemaal wakker?quote:
Had ik gezien moest even wat van de verbranding reddenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet helemaal wakker?
ik miste een t in de post waar ik jou vertelde dat je op je d's en t's moet letten
Ik help jequote:Op zondag 17 juli 2011 00:17 schreef Chicolate het volgende:
Hey. Blijf allebei eens van mijn posts af.
Nietwaarquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nietwaar. Want er staat nu nog steeds wordt en het hele d/t verbeterverhaal van Mo is nog steeds weg
.
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik sluit me aan bij sigme wbt het schilderij van Maria![]()
Gezelschapsspellen vind ik sowieso stomvervelend, in welke vorm dan ook. Rummikub, kolonisten, kaarten, nee dank u.
En nu ga ik slapen!
Haal ze er niet af die toetsen,ik herhaal; haal ze er niet af!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:20 schreef motorbloempje het volgende:
Heb net maar weer 's onder m'n toetsen proberen te blazen.
Nieuw voornemen bij nieuwe laptop: niet meer in de buurt van de laptop eten..
eens zien hoe lang ik dat vol ga houden
De 'kneuzing' doet niet echt pijn meer, maar de 'ontsteking' ofzo, de zwelling zelf nog wel, met af en toe wat steken... Dus lopen zelf: niet echt meer, maar onderhuids is 't echt oorlogquote:Op zondag 17 juli 2011 00:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik moet ook op invoeren klikken.
Moet zeggen als ik naar de keuken draaf doet die knie minder pijn
Hoe gaat het bij jou Mo?
was ik niet van planquote:Op zondag 17 juli 2011 00:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haal ze er niet af die toetsen,ik herhaal; haal ze er niet af!
Echt hé, ik vind het zo irritant.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:14 schreef motorbloempje het volgende:
En mijn neef heeft dus ook zo'n jankbal die dan tot op 't bot toe verwend wordt en bij een halve snik alweer uit bed wordt gehaald en dan van schoot naar schoot gaat om 11 uur 's avonds...
Wel nadat mijn brood nasty dreigde te wordenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De 'kneuzing' doet niet echt pijn meer, maar de 'ontsteking' ofzo, de zwelling zelf nog wel, met af en toe wat steken... Dus lopen zelf: niet echt meer, maar onderhuids is 't echt oorlog![]()
en jij draaft al naar de keuken? Ik strompel nog voorzichtigjes aan!
Ondersteboven houden en flink schudden. Ik eet altijd bij de pc. Gisteravond zat er rode wijn op mn toetsenbord, dat was minder (glas omgevallen).quote:Op zondag 17 juli 2011 00:20 schreef motorbloempje het volgende:
Heb net maar weer 's onder m'n toetsen proberen te blazen.
Nieuw voornemen bij nieuwe laptop: niet meer in de buurt van de laptop eten..
eens zien hoe lang ik dat vol ga houden
Mijn mening over kinderen is sowieso niet al te florisant...quote:Op zondag 17 juli 2011 00:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt hé, ik vind het zo irritant.
Het leukste is dat ik binnenkort weer verwacht word daar.
Bij IT afgeleverd die dit ":') " dedenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ondersteboven houden en flink schudden. Ik eet altijd bij de pc. Gisteravond zat er rode wijn op mn toetsenbord, dat was minder (glas omgevallen).
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn mening over kinderen is sowieso niet al te florisant...
Ik zie stiekem ook wel een klein beetje op tegen het feit dat mijn schoonzusje, man + dochtertje van nog geen half jaar binnenkort hier langskomen voor een paar nachten...![]()
Allemaal leuk lief en aardig, en natuurlijk zeggen we 'ja, wees welkom, we hebben een logeerkamer, etc.'. Maar die baby hè? De muren zijn hier nog net niet van karton en 't kind komt dan zo ongeveer naast ons bed te slapen, als 't al slaapt.. en en en en![]()
![]()
Boh... Maar komt vast wel goed, ze blijven vast geen 2 weken
Verstandigquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 10:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Kick ass.
40km gefietst op een heel vroeg tijdstip. Officieel vakantie ook dus in principe zou ik even wat regelmaat moeten kunnen creeeren.
Volgens mij ben je goed bezig de laatste tijdquote:Op zondag 17 juli 2011 10:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Kick ass.
40km gefietst op een heel vroeg tijdstip. Officieel vakantie ook dus in principe zou ik even wat regelmaat moeten kunnen creeeren.
Neequote:Op zondag 17 juli 2011 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]. En die regelmaat dan na de vakantie proberen vast te houden
. Loop je nog hard of dat niet meer?
Eerlijk gezegd niet eigenlijk. Fiets jij nog wel eens?quote:Op zondag 17 juli 2011 10:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij ben je goed bezig de laatste tijd
We moeten elkaar nog vinden en misschien wat zoeken in jouw dorp?quote:Op zondag 17 juli 2011 10:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwart over 12 Groningen?
dan zijn jullie kwart voor 1 hier dus, prima!
Nee. Maar ik loop wel om de dag hard ( 15 - 30 minuten) en druk me bijna iedere dag op. Een keer per week sport ik langer dan een uurtje en de doelstelling is er nog een tweede dag aan toe te voegen.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Neeslecht hè, dat stamt nog uit de tijd dat jij geen 3km kon lopen. En nu 10 zag ik damn, echt goed!
Vasthouden dan idd!
[..]
Eerlijk gezegd niet eigenlijk. Fiets jij nog wel eens?
Jij bent wel goed bezig dan, huldequote:Op zondag 17 juli 2011 10:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Maar ik loop wel om de dag hard ( 15 - 30 minuten) en druk me bijna iedere dag op. Een keer per week sport ik langer dan een uurtje en de doelstelling is er nog een tweede dag aan toe te voegen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:20 schreef Blurred86 het volgende:
oeh speltbrood is lekker jamaak je het 100% spelt?
veel plezier bij de meet vandaag! ben benieuwd naar foto's van de taart(en naar foto's van jullie maar die krijgen we vast niet
)
Jagar, fijne vakantie! ondanks dat het spoelt(regent? ) hopelijk klaart het snel op
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Verjaardag ging gisteren wel goed geloof ik. Ik heb vooral nootjes gesnaaid, geen echte lunch gehad en het avondeten was ook niet echt avondeten.En niemand had door dat ik geen gebak heb gehad
Zoiets:
O: yoghurt, cornflakes, aalbessen
T: -
L: half plakje krentenbrood met roomboter, 5 aardbeien
T: half rolletje ham met mon chou, veel stukjes paprika, komkommer, tomaatjes
D: 2 bordjes groentesoep, 3 stukjes stokbrood, 1 met light roomkaas
T: 2 handjes pinda's, wat paranoten/walnoten/cashews, aardig wat pistachenootjes gedopt, paar rozijntjes, glaasje vruchtenbowl
Niet slecht voor een verjaardag
Ik ga op een notendieet!quote:
Nootjes zijn gezondquote:Op zondag 17 juli 2011 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga op een notendieet!
bijna 2000 kcal gehad en 7 ons lichter dan gisteren!wtf?
Ja, dan kan je een mooie trendlijn makenquote:Op zondag 17 juli 2011 11:46 schreef Ml-etje het volgende:
Nootjes zijn gezonden goed eten ook
Jij weegt dagelijks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oooh okquote:Op zondag 17 juli 2011 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dan kan je een mooie trendlijn makenEn interesseren schommelingen me helemaal niets omdat dat natuurlijk is. Als je bijv 1 keer in de week weegt kan je dit overkomen:
ma 67 kg
di 66,8 kg
wo 66,8 kg
do 66,8 kg
vr 66,5 kg
za 66,4 kg
zo 66,4 kg
ma 67 kg
En dan helemaal gefrustreerd raken omdat je niks afvalt. terwijl de trendlijn van die week duidelijk omlaag is en je maandag misschien wat meer vocht vast hebt gehouden oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |