Mijn mening over kinderen is sowieso niet al te florisant...quote:Op zondag 17 juli 2011 00:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt hé, ik vind het zo irritant.
Het leukste is dat ik binnenkort weer verwacht word daar.
Bij IT afgeleverd die dit ":') " dedenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ondersteboven houden en flink schudden. Ik eet altijd bij de pc. Gisteravond zat er rode wijn op mn toetsenbord, dat was minder (glas omgevallen).
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn mening over kinderen is sowieso niet al te florisant...
Ik zie stiekem ook wel een klein beetje op tegen het feit dat mijn schoonzusje, man + dochtertje van nog geen half jaar binnenkort hier langskomen voor een paar nachten...![]()
Allemaal leuk lief en aardig, en natuurlijk zeggen we 'ja, wees welkom, we hebben een logeerkamer, etc.'. Maar die baby hč? De muren zijn hier nog net niet van karton en 't kind komt dan zo ongeveer naast ons bed te slapen, als 't al slaapt.. en en en en![]()
![]()
Boh... Maar komt vast wel goed, ze blijven vast geen 2 weken
Verstandigquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 10:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Kick ass.
40km gefietst op een heel vroeg tijdstip. Officieel vakantie ook dus in principe zou ik even wat regelmaat moeten kunnen creeeren.
Volgens mij ben je goed bezig de laatste tijdquote:Op zondag 17 juli 2011 10:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Kick ass.
40km gefietst op een heel vroeg tijdstip. Officieel vakantie ook dus in principe zou ik even wat regelmaat moeten kunnen creeeren.
Neequote:Op zondag 17 juli 2011 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]. En die regelmaat dan na de vakantie proberen vast te houden
. Loop je nog hard of dat niet meer?
Eerlijk gezegd niet eigenlijk. Fiets jij nog wel eens?quote:Op zondag 17 juli 2011 10:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij ben je goed bezig de laatste tijd
We moeten elkaar nog vinden en misschien wat zoeken in jouw dorp?quote:Op zondag 17 juli 2011 10:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwart over 12 Groningen?
dan zijn jullie kwart voor 1 hier dus, prima!
Nee. Maar ik loop wel om de dag hard ( 15 - 30 minuten) en druk me bijna iedere dag op. Een keer per week sport ik langer dan een uurtje en de doelstelling is er nog een tweede dag aan toe te voegen.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Neeslecht hč, dat stamt nog uit de tijd dat jij geen 3km kon lopen. En nu 10 zag ik damn, echt goed!
Vasthouden dan idd!
[..]
Eerlijk gezegd niet eigenlijk. Fiets jij nog wel eens?
Jij bent wel goed bezig dan, huldequote:Op zondag 17 juli 2011 10:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Maar ik loop wel om de dag hard ( 15 - 30 minuten) en druk me bijna iedere dag op. Een keer per week sport ik langer dan een uurtje en de doelstelling is er nog een tweede dag aan toe te voegen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:20 schreef Blurred86 het volgende:
oeh speltbrood is lekker jamaak je het 100% spelt?
veel plezier bij de meet vandaag! ben benieuwd naar foto's van de taart(en naar foto's van jullie maar die krijgen we vast niet
)
Jagar, fijne vakantie! ondanks dat het spoelt(regent? ) hopelijk klaart het snel op
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Verjaardag ging gisteren wel goed geloof ik. Ik heb vooral nootjes gesnaaid, geen echte lunch gehad en het avondeten was ook niet echt avondeten.En niemand had door dat ik geen gebak heb gehad
Zoiets:
O: yoghurt, cornflakes, aalbessen
T: -
L: half plakje krentenbrood met roomboter, 5 aardbeien
T: half rolletje ham met mon chou, veel stukjes paprika, komkommer, tomaatjes
D: 2 bordjes groentesoep, 3 stukjes stokbrood, 1 met light roomkaas
T: 2 handjes pinda's, wat paranoten/walnoten/cashews, aardig wat pistachenootjes gedopt, paar rozijntjes, glaasje vruchtenbowl
Niet slecht voor een verjaardag
Ik ga op een notendieet!quote:
Nootjes zijn gezondquote:Op zondag 17 juli 2011 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga op een notendieet!
bijna 2000 kcal gehad en 7 ons lichter dan gisteren!wtf?
Ja, dan kan je een mooie trendlijn makenquote:Op zondag 17 juli 2011 11:46 schreef Ml-etje het volgende:
Nootjes zijn gezonden goed eten ook
Jij weegt dagelijks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oooh okquote:Op zondag 17 juli 2011 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dan kan je een mooie trendlijn makenEn interesseren schommelingen me helemaal niets omdat dat natuurlijk is. Als je bijv 1 keer in de week weegt kan je dit overkomen:
ma 67 kg
di 66,8 kg
wo 66,8 kg
do 66,8 kg
vr 66,5 kg
za 66,4 kg
zo 66,4 kg
ma 67 kg
En dan helemaal gefrustreerd raken omdat je niks afvalt. terwijl de trendlijn van die week duidelijk omlaag is en je maandag misschien wat meer vocht vast hebt gehouden oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |