quote:
Puike rok datquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Hé, shinydiscoball! Hoe is het met jou?
Toevallig vandaag veel aan je gedacht - ik heb jouw rok aan.
[ afbeelding ]
Yay! Shiny back in zeh topiquequote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak ook maar het past zo goed bij je
Oiquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Mn moeder: wij doen vaker rummikub dan seks. Hoezo tmi
He loveli, mijn zoontje van bijna 7 heeft op tv beelden van de Zwarte Cross gezien. En nu wil hij heenquote:
Krijg je vast nog wel eens cadeau op een kinderverjaardagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:06 schreef MarMar het volgende:
note to self: geen rummikub aanschaffen later
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:06 schreef MarMar het volgende:
Ja hé,het is dat mijn Mr flipt van "nog meer van die meuk" maar wie weetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Die bloemvormen hebben wij ook,maar dan in het groot. Ideaal, want een simpele cake ziet er al snel prachtig uit.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:06 schreef MarMar het volgende:
Alleen je een na laatste T is raar. De T daarvoor zou je D kunnen zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:32 schreef Blurred86 het volgende:
mijn lijstje van vandaag is echt Debiel:
O: havermout, banaan, melk +koffie met melk
S: hardlopen 5.5 km, 10 km/h
T: halve meloen
L: volk. pitabroodje gevuld met tonijn en geraspte kaas, komkommer en wortel met hummous + thee met melk
T: 2 snee sodabread bruin met pindakaas/jam, halve appel
T: hele bak haagen dasz strawberry cheesecake ijs![]()
T: snee sodabread bruin met la vache qui rit, 2 pruimen, glas droge witte wijn
Ja sort of. Nou ja, ik vind het gewoon een beetje jammer. Maar ik ben nogal een sucker voor ijsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alleen je een na laatste T is raar. De T daarvoor zou je D kunnen zijn.
De cross is super! Dagkaarten zijn er nog denk ik, camping is uitverkocht (maar er zijn veel mensen die je een slaapplaats aanbiedenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
He loveli, mijn zoontje van bijna 7 heeft op tv beelden van de Zwarte Cross gezien. En nu wil hij heenHet is maar een uurtje rijden, dus 2 vragen:
1. zijn er nog kaarten / kan je zo naar binnen?
2. is het daar een beetje kinderproof?![]()
Volgens mij niet toch? Gek genoeg zagen we beelden op het jeugdjournaal waar zeer jonge bezoekers wrden geinterviewdMoet ik mijn beeld van de Zwarte Cross nu bijstellen?
Nat en koudquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe is het op de Zwarte Cross? Nat hoor ik via diverse kanalen (harhar ik zei kanalen).
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Festival voor eindbazen dusword
Ik vond het ook altijd leukquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Tinkepink het volgende:
Het lijkt me toch wel leukMorgen maar even overleggen. We zouden eigenlijk gaan zwemmen
Kan daar ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Tinkepink het volgende:
Het lijkt me toch wel leukMorgen maar even overleggen. We zouden eigenlijk gaan zwemmen
quote:
En dan meteen maken dat je wegkomtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry Progje maar![]()
Jij kan gewoon niet tekenen![]()
Trusten
dat is dus ook het hele probleem.. ik kan niet tekenen en heb totaal geen fantasie om dingen in plaatjes uit te beelden.. dus daarom vind ik het niet leuk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry Progje maar![]()
Jij kan gewoon niet tekenen![]()
Trusten
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
Yupmaar gelukkig heb ik straks een Triple Core
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef motorbloempje het volgende:
eMachines by AcerDus een beetje Acer
![]()
Enneh.. ergens word een kind weer meteen uit bed gehaald omdat 't drie keer snikt?
Slaperigquote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef motorbloempje het volgende:
eMachines by AcerDus een beetje Acer
![]()
Enneh.. ergens word een kind weer meteen uit bed gehaald omdat 't drie keer snikt?
oh, en wat is er gebeurd met je d's en t's?
Ik moet even aan mezelf bewijzen dat ik nog wel helder en wakker benquote:
Blijf jij eens van mijn posts afquote:
niet helemaal wakker?quote:
Had ik gezien moest even wat van de verbranding reddenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet helemaal wakker?
ik miste een t in de post waar ik jou vertelde dat je op je d's en t's moet letten
Ik help jequote:Op zondag 17 juli 2011 00:17 schreef Chicolate het volgende:
Hey. Blijf allebei eens van mijn posts af.
Nietwaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |