quote:
Puike rok datquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Hé, shinydiscoball! Hoe is het met jou?
Toevallig vandaag veel aan je gedacht - ik heb jouw rok aan.
[ afbeelding ]
Yay! Shiny back in zeh topiquequote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak ook maar het past zo goed bij je
Oiquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Mn moeder: wij doen vaker rummikub dan seks. Hoezo tmi
He loveli, mijn zoontje van bijna 7 heeft op tv beelden van de Zwarte Cross gezien. En nu wil hij heenquote:
Krijg je vast nog wel eens cadeau op een kinderverjaardagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:06 schreef MarMar het volgende:
note to self: geen rummikub aanschaffen later
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:06 schreef MarMar het volgende:
Ja hé,het is dat mijn Mr flipt van "nog meer van die meuk" maar wie weetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Die bloemvormen hebben wij ook,maar dan in het groot. Ideaal, want een simpele cake ziet er al snel prachtig uit.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:06 schreef MarMar het volgende:
Alleen je een na laatste T is raar. De T daarvoor zou je D kunnen zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:32 schreef Blurred86 het volgende:
mijn lijstje van vandaag is echt Debiel:
O: havermout, banaan, melk +koffie met melk
S: hardlopen 5.5 km, 10 km/h
T: halve meloen
L: volk. pitabroodje gevuld met tonijn en geraspte kaas, komkommer en wortel met hummous + thee met melk
T: 2 snee sodabread bruin met pindakaas/jam, halve appel
T: hele bak haagen dasz strawberry cheesecake ijs![]()
T: snee sodabread bruin met la vache qui rit, 2 pruimen, glas droge witte wijn
Ja sort of. Nou ja, ik vind het gewoon een beetje jammer. Maar ik ben nogal een sucker voor ijsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alleen je een na laatste T is raar. De T daarvoor zou je D kunnen zijn.
De cross is super! Dagkaarten zijn er nog denk ik, camping is uitverkocht (maar er zijn veel mensen die je een slaapplaats aanbiedenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
He loveli, mijn zoontje van bijna 7 heeft op tv beelden van de Zwarte Cross gezien. En nu wil hij heenHet is maar een uurtje rijden, dus 2 vragen:
1. zijn er nog kaarten / kan je zo naar binnen?
2. is het daar een beetje kinderproof?![]()
Volgens mij niet toch? Gek genoeg zagen we beelden op het jeugdjournaal waar zeer jonge bezoekers wrden geinterviewdMoet ik mijn beeld van de Zwarte Cross nu bijstellen?
Nat en koudquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe is het op de Zwarte Cross? Nat hoor ik via diverse kanalen (harhar ik zei kanalen).
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Festival voor eindbazen dusword
Ik vond het ook altijd leukquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Tinkepink het volgende:
Het lijkt me toch wel leukMorgen maar even overleggen. We zouden eigenlijk gaan zwemmen
Kan daar ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Tinkepink het volgende:
Het lijkt me toch wel leukMorgen maar even overleggen. We zouden eigenlijk gaan zwemmen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |