Ja, ok 17 blank en altijd heel serieus altijd enzo.quote:
Ennu ik graag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ok 17 blank en altijd heel serieus altijd enzo.
Ben je weleens heel dronken en dat je zwalkend over straat gat om 4 uur 's nachts enzo?![]()
Volgens mij niet.
prrrquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef Ikbenserieus het volgende:
KONTHAAR TARREL NEUKEN SEX POEP HONDEN KATTEN ALLE DIEREN SCHILDPAD NEUKEN VINNEN HAAIEN
Voel maarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:22 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
aii kapot sterk :$:$:$ mag ik je spieren voelen
Ik vroeg het eerder.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ben je weleens heel dronken en dat je zwalkend over straat gat om 4 uur 's nachts enzo?![]()
Volgens mij niet.
Nee. Dit is een feit.quote:
En nu ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
welkom trouwensquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef Brownies het volgende:
BEDANKT Aight1 en JApieman voor het hoi zeggenvoelt goed
Jou ken ik nauwelijks.quote:
zozo erg oldskoolquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef Markster het volgende:
bagger hoort niet in 1 topic. Baggeren doe je door het hele forum.
Amateurs tegenwoordig, gadverdamme.
2 weken geleden nog zo dronken dat ik niet kon lopen en onderweg 4x ben gevallen op m'n hoofd en het bed van m'n ouders ondergekotst, maarja maakt niet uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Please doe mij, als je goed raad krijg je pics van mij te zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jou ken ik nauwelijks.Maar je lijkt op Penisbaard en zn 300 kloons.
15 jarig schattig pubertje.quote:
wrm dubbelquote:
Watquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeg me waar ik heen moet, ik volg je.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef Markster het volgende:
bagger hoort niet in 1 topic. Baggeren doe je door het hele forum.
Amateurs tegenwoordig, gadverdamme.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
zozo erg oldskool
schrijf er een boek over
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
2 weken geleden nog zo dronken dat ik niet kon lopen en onderweg 4x ben gevallen op m'n hoofd en het bed van m'n ouders ondergekotst, maarja maakt niet uit.
Oke, mijn beeld is weer verpest.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
2 weken geleden nog zo dronken dat ik niet kon lopen en onderweg 4x ben gevallen op m'n hoofd en het bed van m'n ouders ondergekotst, maarja maakt niet uit.
ik ben de kloon van penisbaard meidquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wil ookquote:
Daarom.quote:
ja vroeg me al af wrm ik ;squote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:24 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ik ben de kloon van penisbaard meid
Misschien kom ik op jou zo over, maar ik ben niet serieus.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke, mijn beeld is weer verpest.Maar je bent wel altijd serieus enzo.
Problemz?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
iBenny wordt wel 1024124 keer gequote, belachelijk.
Ohw?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
heyquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
Oké hoi KB, Sweden, Zomermeisje, monkyyy OV, fanta-stick, SV, sciter, JApie, aight1, ikbenserieus en de rest.
Hij is gewoon geen alcohol gewend.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke, mijn beeld is weer verpest.Maar je bent wel altijd serieus enzo.
Zal jou ook even quoten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jouw ken ik niet... wel eens zien posten enzo, maar verder niet...quote:
Ik als eerst,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
Oké hoi KB, Sweden, Zomermeisje, monkyyy OV, fanta-stick, SV, sciter, JApie, aight1, ikbenserieus en de rest.
NIET EENS JE #1, Dimens, ik zweer je, hierover gaan we echt een serieus gesprek voeren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
Ik kom niet op haar over, dat is nog ergerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Misschien kom ik op jou zo over, maar ik ben niet serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live vanuit Engeland, goed bezig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
Altijd zo charmant die Dimens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
IK BEN SIJN #1 MALLE MEITquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:26 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
NIET EENS JE #1, Dimens, ik zweer je, hierover gaan we echt een serieus gesprek voeren.
Ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef JApieman het volgende:
Kom ik op jullie ook serieus over jongens?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
Hoiquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
Hey, nog niet eens hoi gezegd. Hoe is het in Engeland?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
OKquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:26 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
NIET EENS JE #1, Dimens, ik zweer je, hierover gaan we echt een serieus gesprek voeren.
Klinkerbotsing posts eens je eigen afbeelding.quote:
Dooooeeeei!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hey wacht, jij komt ik moet nu gaan.
koekwaus.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:27 schreef vieze_freddie het volgende:
wat voor beeld hebben jullie van mij ???????
HOI KLINKIEEEquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ken jou ook niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jouw ken ik niet... wel eens zien posten enzo, maar verder niet...
Wat is een suanequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:27 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben bij mijn ouders thuis, en ben alleen thuis, moet op hun katten passen. (:') ) ze hebben een suane in hun huis.die ga ik even aanzetten.
hidden brag post imo
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vegt niet met kindjes uit mn stageklas gekkie xd
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:27 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Geen idee.
Hoe oud je bent.
Enniewee, hallo en welkom!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:26 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik kom niet op haar over, dat is nog ergerJa maar ik ben serieus en saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
De chicks hier worden helemaal aanbeden..alsof die gasten hier niemand kunnen krijgen.Damn.
Triest 2.0
Alsof?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
De chicks hier worden helemaal aanbeden..alsof die gasten hier niemand kunnen krijgen.Damn.
Triest 2.0
Maar die Chicks zijn LEKKEURquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Triest 2.0
Zie ondertitel ik ben in ieder geval even oud.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:27 schreef Brownies het volgende:
[..]hallo en dankje.
en ik ben 17
ik ben bang dat ik straks de jongste hier ben ofzo
Straattaal, walgelijk!quote:
nope ik ben ook 17quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:27 schreef Brownies het volgende:
[..]hallo en dankje.
en ik ben 17
Jij post in Sexy en gewaagd, heb je ook een beetje aandacht nodig?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Triest 2.0
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kriebeltjes toen ik je naam zag![]()
sry na 0:00 mag datquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Straattaal, walgelijk!
Maar je mag ook dm'en.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij post in Sexy en gewaagd, heb je ook een beetje aandacht nodig?
FO!sselaarsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Triest 2.0
AIGHT BOKS MATTIEquote:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoe gaatie ex-opperhoofd?quote:
17 en seksueel gefrustreerd, hoe dat?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie ondertitel ik ben in ieder geval even oud.
Nee.quote:
I know, dat is standaard hier. Geen mods aanwezig en iedereen gaat losquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Triest 2.0
Je moet wel een dame blijven hè.quote:
Ik ben fokker dus kan niemand krijgen duh.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:29 schreef Brownies het volgende:
[..]
17 en seksueel gefrustreerd, hoe dat?
Buuuuurrrrrnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
saunaquote:
Je ziet eruit als een FLIKKER.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geen grote bek tegen mij GODVER...!![]()
of anders...?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geen grote bek tegen mij GODVER...!![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben fokker dus kan niemand krijgen duh.
Maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:27 schreef Brownies het volgende:
[..]hallo en dankje.
en ik ben 17
Ja ik wil er wel over praten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:30 schreef Brownies het volgende:
[..]wil je er verder over praten of was dit al moeilijk genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Jij bent nog nooit aanbeden wil je zeggen.
Hehequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:31 schreef gamezz het volgende:
[..]
Lekker, met jou dan, ex-indiaan? Al bijna op vakantie?
Heeft ie zijn stijve tampeloeres in je kontgaatje gestopt?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
Pappie kwam vannacht weer dronken weer.
Ik ben geen waerde. Jij wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh mijn excuses mijn waerde Mr. J.Lo.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik wil er wel over praten.
ja zo los je het niet op! dat is een vette one night stand en daarna ben je nog gefrustreerder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hun 2.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik mis de betere Nachtbagger; Aneurysma, L-Ascorbinezuur.
Dit is allemaal van dat vage koffiegeleut.
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Ikbenserieus het volgende:
azijnzeiker, ga dan weg ofzoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Ikbenserieus het volgende:
okquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Ikbenserieus het volgende:
In mijn FoBo de eerste regelquote:
xDDquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef thavinca het volgende:
Al 3 nachten niet gebaggert :'''''( me internet had een kater van de nachten ervoor xD
Heulemaal niet. Gewoon neuken om er bij te horen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Brownies het volgende:
[..]
ja zo los je het niet op! dat is een vette one night stand en daarna ben je nog gefrustreerder!
slaaplkkr sgatjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Oceanview het volgende:
NOU HEY SLAPEN DOEI
KUSJES ZOMERMEISJE
en de rest.
Met Penisbaard zelf nogquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef aight1 het volgende:
Mensen die niet eckte tijden met Pixie Twizu Lysdexie Lindgren enzo missen
Omdat jij een waerde bent.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]En de rest vd baggeraars niet opnoemen, teleurstellend weer.
Ik mis ze Flippiee en MYV. Harde tijden toen ook al was ik noobiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef aight1 het volgende:
Penissnor himself.quote:
Neh niet echt..:P anders zou ik daar volop reageren..heb daar zo nu en dan wat gepost meeste dames hangen daar 24/7 rond en checken alle posts en reageren daar ook op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
quote:
Zie je wel... je loopt wegquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Oceanview het volgende:
NOU HEY SLAPEN DOEI
KUSJES ZOMERMEISJE
en de rest.
nou ik wil wel, maar het is gewoon om je te helpenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Gewoon neuken om er bij te horen.
Ik mis wel wat namen van een jaar terugquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef aight1 het volgende:
OWquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daarom.
http://www.encyclo.nl/begrip/waerde
quote:
Napoleonfourquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Penissnor himself.
XIIY mag ook wel genoemd worden als pro-nachtbaggeraar.![]()
Ik ga binnenkort FOK!KERS daten, jij lijkt me een geschikte kandidaat voor: XIIY.quote:
als ik kom kom ik met tonnen tegelijk, dus ik zou maar oppassen voordat je verdrinkt in mijn zaadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dude... je ballen zijn net ingedaald en die cum is nog amper cum te noemen
Liefje er is al heel vaak een klooncheck op mij gedaan toen ik dik was met Penisbaard, en dan had ik allang een ban gehad. No worries, relax.quote:
Heb je gisteren die midget link gezien. Echt goor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dude... je ballen zijn net ingedaald en die cum is nog amper cum te noemen
cool broquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Liefje er is al heel vaak een klooncheck op mij gedaan toen ik dik was met Penisbaard, en dan had ik allang een ban gehad. No worries, relax.
Ja, we gaan zeker nog eens samen indiaantje spelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HeheGaan we nog samen indiaantje spelen ja?
Vandaag laatste dag stage gehadJeej. En volgende week zondag op vakantie.
![]()
Nu krijgen wij ban.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Liefje er is al heel vaak een klooncheck op mij gedaan toen ik dik was met Penisbaard, en dan had ik allang een ban gehad. No worries, relax.
kun je mij ook helpen???quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:34 schreef Brownies het volgende:
[..]
nou ik wil wel, maar het is gewoon om je te helpen
Dank je wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:34 schreef Brownies het volgende:
[..]
nou ik wil wel, maar het is gewoon om je te helpen
IK BEN EERST VRIENDquote:
Ik date al met iemand anders enzo...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:34 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort FOK!KERS daten, jij lijkt me een geschikte kandidaat voor: XIIY.
Gezellig, zeg maar wanneer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:35 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, we gaan zeker nog eens samen indiaantje spelen.Oh nice
ben je vast wel aan toe. [ afbeelding ]
Danku danku!quote:
Oei, maar digitaal kan er nog wel 1 bij toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik date al met iemand anders enzo...
Nee... linkje?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heb je gisteren die midget link gezien. Echt goor.
Julian Velard - Joniquote:
Socios.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik date al met iemand anders enzo...
Spaghetti!quote:
Zolang je er zelf maar in gelooft....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als ik kom kom ik met tonnen tegelijk, dus ik zou maar oppassen voordat je verdrinkt in mijn zaad
De treinfappert.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zolang je er zelf maar in gelooft....
Nee.quote:
Welterusten!quote:
Mooi zo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:36 schreef Brownies het volgende:
[..]
ik kan maar 1 iemand tegelijk helpen
nachtbagger 3quote:
POEPSEX ANAAL VARKENS TUSSEN HET HOOI LEKKER OOR IN OOR UIT HATSEKIDEEE. WAT FIJN WAT FIJN.quote:
Als je terugkomt van vakantie?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gezellig, zeg maar wanneer.Ik ben bang, zo lang, hitte, alles.
![]()
quote:
Ik krijg een pityfuck.quote:
Qanqur opquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
POEPSEX ANAAL VARKENS TUSSEN HET HOOI LEKKER OOR IN OOR UIT HATSEKIDEEE. WAT FIJN WAT FIJN.MOEEEHHHHH
Ik heb dat met poepen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef thavinca het volgende:
Zijn er meer mensen die het zelfde probleem hebben ;nooit kan ik een serieus gesprek met iemand voeren overdag , alleen 's avonds/nachts & 's ochtends ben ik serieus
Mijn opa heeft het al gehad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Dat zeg je ook niet als je lieve oma het krijgt.
Nee, morgen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Internet-Held het volgende:
Horen we niet met z'n allen op een vrijdag nacht in de stad te zitten achter een geil goedkoop sletje aan te zitten of bij haar thuis een 'after party'?
Forever_alone.jpg
i'll waitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:36 schreef Brownies het volgende:
[..]
ik kan maar 1 iemand tegelijk helpen
Jij bent alleen voor de sex.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
GODVER ALWEER?!je bent mijn vriend ja? JA?!
nee fosselen is helemaal inquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Internet-Held het volgende:
Horen we niet met z'n allen op een vrijdag nacht in de stad te zitten achter een geil goedkoop sletje aan te zitten of bij haar thuis een 'after party'?
Forever_alone.jpg
Inderdaad, jeetje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
Als je terugkomt van vakantie?
Ja, hitte zal wel daardaar moet je dan maar ff aan wennen.
Oei, ik weet niet of dat iets is om trots op te zijn of niet.quote:
Nee hoor, ik hoef niet achter een geil goedkoop sletje aan te zitten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Internet-Held het volgende:
Forever_alone.jpg
Ik ga vanaf maandag 10 dagen lang non-stop feestenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Internet-Held het volgende:
Forever_alone.jpg
Ja, kan ook!quote:
Hoi Chloroform.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oei, ik weet niet of dat iets is om trots op te zijn of niet.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jij bent alleen voor de sex.
Sorry moest er gewoon ff uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Ik ben nooit serieus. Mijn leven is één groot trollfestijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef thavinca het volgende:
Zijn er meer mensen die het zelfde probleem hebben ;nooit kan ik een serieus gesprek met iemand voeren overdag , alleen 's avonds/nachts & 's ochtends ben ik serieus
Ik heb gewerkt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Internet-Held het volgende:
Forever_alone.jpg
inkoppertjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:39 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef niet achter een geil goedkoop sletje aan te zitten.
Is het als fokker niet al een hele prestatie om iemand zover te krijgen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oei, ik weet niet of dat iets is om trots op te zijn of niet.
Dat willen we horen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga vanaf maandag 10 dagen lang non-stop feesten
En jij wilde een ideeenforum?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
POEPSEX ANAAL VARKENS TUSSEN HET HOOI LEKKER OOR IN OOR UIT HATSEKIDEEE. WAT FIJN WAT FIJN.MOEEEHHHHH
Hoi Klinkerbotsing.quote:
Een partyboy dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:39 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef niet achter een geil goedkoop sletje aan te zitten.
Maar ja, je hebt daar vast wel airco hoop ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, jeetje.
Oke, ik schrijf het op in mijn agenda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |