Ik ga binnenkort FOK!KERS daten, jij lijkt me een geschikte kandidaat voor: XIIY.quote:
als ik kom kom ik met tonnen tegelijk, dus ik zou maar oppassen voordat je verdrinkt in mijn zaadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dude... je ballen zijn net ingedaald en die cum is nog amper cum te noemen
Liefje er is al heel vaak een klooncheck op mij gedaan toen ik dik was met Penisbaard, en dan had ik allang een ban gehad. No worries, relax.quote:
Heb je gisteren die midget link gezien. Echt goor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dude... je ballen zijn net ingedaald en die cum is nog amper cum te noemen
cool broquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Liefje er is al heel vaak een klooncheck op mij gedaan toen ik dik was met Penisbaard, en dan had ik allang een ban gehad. No worries, relax.
Ja, we gaan zeker nog eens samen indiaantje spelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HeheGaan we nog samen indiaantje spelen ja?
Vandaag laatste dag stage gehadJeej. En volgende week zondag op vakantie.
![]()
Nu krijgen wij ban.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Liefje er is al heel vaak een klooncheck op mij gedaan toen ik dik was met Penisbaard, en dan had ik allang een ban gehad. No worries, relax.
kun je mij ook helpen???quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:34 schreef Brownies het volgende:
[..]
nou ik wil wel, maar het is gewoon om je te helpen
Dank je wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:34 schreef Brownies het volgende:
[..]
nou ik wil wel, maar het is gewoon om je te helpen
IK BEN EERST VRIENDquote:
Ik date al met iemand anders enzo...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:34 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort FOK!KERS daten, jij lijkt me een geschikte kandidaat voor: XIIY.
Gezellig, zeg maar wanneer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:35 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, we gaan zeker nog eens samen indiaantje spelen.Oh nice
ben je vast wel aan toe. [ afbeelding ]
Danku danku!quote:
Oei, maar digitaal kan er nog wel 1 bij toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik date al met iemand anders enzo...
Nee... linkje?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heb je gisteren die midget link gezien. Echt goor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |