Ik zie het al voor me, zo'n groep Afrikanen die zich in een uur helemaal kapot rijden en dan omver vallenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ach, wie weet zijn het nog fantastische renners. Ik zou niet weten waarom niet, als ze goed begeleid worden.
Ja! Ik dacht al de hele tijd... hij lijkt op zo'n zanger...quote:
Was toch laatst zo'n groep Afrikanen overgevlogen die hier gingen trainen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, zo'n groep Afrikanen die zich in een uur helemaal kapot rijden en dan omver vallen
Niet meer, niet minderquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:45 schreef Karina het volgende:
Jezus wat is dit, reclameblok voor de Rabobank?
quote:
Was dat niet op de Belg?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Was toch laatst zo'n groep Afrikanen overgevlogen die hier gingen trainen?
Was nog op SBS geloof ik.
Zij ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:44 schreef Contador_The_Best het volgende:
Pff, ik zou me rot schrikken als je naast zo'n vrouw wakker wordt. Pfff.
is nie erg, je mag er wezen:Dquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:44 schreef Contador_The_Best het volgende:
Pff, ik zou me rot schrikken als je naast zo'n een vrouw wakker wordt. Pfff.
twitter:martinbuit twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 01:00:47Edwin Winkels lijkt de rockende broer van Marco Borsato reageer retweet
Johan Geneequote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:46 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Afrikaners zich gaan toeleggen op wielrennen. Geeft ook wat meer kleur.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:46 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Afrikaners zich gaan toeleggen op wielrennen. Geeft ook wat meer kleur.
Te sterk voor je?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
ze is wel heel politiek correct zeg.. heeft zeker haar weg omhoog geneuqed
Heerlijk op zn hondjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd. In bed lijkt me het een kreng van jewelste, in de negatieve zin. Niet in de 'tijgerzin'.
Mart houdt wel van sportieve vrouwen inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mart snakt naar de hotelkamer met haar straks.
zou de bank dat ook weten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:48 schreef Ericr het volgende:
Structureel dopinggebruik, natuurlijk Heleen ze reden allemaal op een boterham met pindakaas.
Geenstijl taal op fokquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
ze is wel heel politiek correct zeg.. heeft zeker haar weg omhoog geneuqed
zaten wel wat chicks tussen hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:49 schreef Szura het volgende:
Pak er eens wat chicks uit dan ipv deze wijven
de grotten van Ria heeft ie al ontdekt.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
de grotten van Ria heeft ie al ontdekt.
Dat maakt de gelijkenis met piet de visser nog treffender.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
die oude man praat heel de avond al onzin
Idd, héél Nederland kijkt mee. Nationale feestdag als Mart dit programma niet meer presenteert.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:53 schreef Cootz het volgende:
Hou eens even je mond... Méén, wat is Mart toch lomp.![]()
Ja vind ik ook, hij hoeft niet onbeschoft te worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:54 schreef Geo3kant het volgende:
Ook al brabbelt die ouwe maar wat.. Mart mag wel gewoon U zeggen en netjes iets vragen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:54 schreef marcodej het volgende:
Niks mis met deze man. Mart behandelt hem onbeschoft.
+1quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:54 schreef marcodej het volgende:
Niks mis met deze man. Mart behandelt hem onbeschoft.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:53 schreef Cootz het volgende:
Hou eens even je mond... Méén, wat is Mart toch lomp.![]()
http://nl.wikiquote.org/w(...).28de_avondetappe.29quote:"Je noemt mijn God en hou eens even je mond?"
Niet zo'n subtiele manier om naar de bedevaartgangers van Lourdes te luisteren.
Het zijn bekenden van elkaar, zoals eerder aangegeven, dus dat zal Mies hem wel niet kwalijk nemen. Bovendien kan hij zijn mond ook gewoon niet houden. Neemt niet weg dat er weeeer veel te veel stomme filmpjes in zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:54 schreef Geo3kant het volgende:
Ook al brabbelt die ouwe maar wat.. Mart mag wel gewoon U zeggen en netjes iets vragen.
Eens, je kan ook niet discussieren want als je bij je 4e woord bent staat er alweer een kut filmpje klaarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Het zijn bekenden van elkaar, zoals eerder aangegeven, dus dat zal Mies hem wel niet kwalijk nemen. Bovendien kan hij zijn mond ook gewoon niet houden. Neemt niet weg dat er weeeer veel te veel stomme filmpjes in zitten.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmm hier zie ik toch enige gelijkenis met het paard.
fouten gasten keuze, moet Mart ook begrijpen. Die man hoort in de "tour van toen" te zitten van omroep max.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef Lagrinta het volgende:
Mart is hier echt grof. Ze moesten hem eens zo behandelen. Ik ga trouwens keihard lachen als Mart zo dement als een deur wordt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Piet kreeg een bord van de regisseur met 'laat mart aan het woord'
Hij stopte abrupt met z'n verhaal en zij 'jij mag weer'.
Er komen straks ook Jean-filmpjes van Mart...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef Lagrinta het volgende:
Mart is hier echt grof. Ze moesten hem eens zo behandelen. Ik ga trouwens keihard lachen als Mart zo dement als een deur wordt.
Ik heb hem erbij gezetquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikiquote.org/w(...).28de_avondetappe.29
Mart trapte hem inderdaad onder de tafel en balde zijn vuist alquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
anders krijgt die klappen van Mart
Altijd goed man Chinees.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:56 schreef Szura het volgende:
"Contador gaat aanvallen"
Bij het avondeten ja.
Biefstuk?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:56 schreef Szura het volgende:
"Contador gaat aanvallen"
Bij het avondeten ja.
Morgen gaat de Tour dus beginnen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
Morgen gaat de Tour echt op scherp gezet worden. Eindelijk.
Ik gun niemand Alzheimer maar Mart in lichte mate wel, puur omdat hij dan misschien eens wat menselijk wordt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er komen straks ook Jean-filmpjes van Mart...
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Againzender het volgende:
ik ben toch benieuwd of Evans nou eens gaat knallen, die gast lijkt zo fit. de goede doping te hebben
Lekker de hele dag op de bank liggenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Tem het volgende:
Morgen lekker een dagje tour kijken met het broekje op de knieën.
Poeh dat soort sessies haal ik zelfs niet na 3 uur is het wel schraal en klaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Tem het volgende:
Morgen lekker een dagje tour kijken met het broekje op de knieën.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik gun niemand Alzheimer maar Mart in lichte mate wel, puur omdat hij dan misschien eens wat menselijk wordt.
Niks mis mee. Zij leuk bed-materiaal hoor.quote:
Gek he, als er iemand van de Rabobank zit. Hij kan wel over Movistar beginnen, maar daar kan ze waarschijnlijk niet zoveel over vertellen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Karina het volgende:
Begint hij WEER over de Rabobank, alhoewel verkapt.
Mart is wat dat betreft niet anders dan de gemiddelde Nederlander, wij zijn gewoon een gruwelijk bot volk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Altijd al, maar jaren hebben mensen hem dat voorlief genomen.
Is toch heerlijk man. Kan niks gebeuren, alleen de postbode komt langs en dan duik ik snel weg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker de hele dag op de bank liggen
Ja OK heb je gelijk in, maar het werd wel een beetje veel reclame.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:59 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Gek he, als er iemand van de Rabobank zit. Hij kan wel over Movistar beginnen, maar daar kan ze waarschijnlijk niet zoveel over vertellen.
Ja, met naam in beeldquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha gisteren niet gekeken maar was dat echt de tourquiz van gisteren?
Zeker te weinig inzendingen
Idd, de NOS moet eens beseffen dat het zo met Mart absoluut niet verder kan. Ongelofelijk toch zeker.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:59 schreef Geo3kant het volgende:
Zal ik je wat vertellen, zij kon er tegeWE GAAN NAAR DE QUIZ
Zij heeft even een reclamepraatje kunnen maken inderdaad over die hypotheek actie enzo. Maar op de rest van de vragen van Mart moest ze het verhaal wel heel erg draaien om er iets positiefs van te maken. Er is namelijk niet zoveel goeds te bespreken over de Rabobank deze Tour.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK heb je gelijk in, maar het werd wel een beetje veel reclame.
ehm dat beseffen ze toch ook? Laatste jaar Mart...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd, de NOS moet eens beseffen dat het zo met Mart absoluut niet verder kan.
Het is echt onnozel om te gaan vragen of Rabobank NV wat merkt van de sponsoring tijdens de Tour. Uiteraard begint zij dan dat ze meer hypotheken verstrekken etc. Zit niemand op te wachtenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:59 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Gek he, als er iemand van de Rabobank zit. Hij kan wel over Movistar beginnen, maar daar kan ze waarschijnlijk niet zoveel over vertellen.
Als ze hun eigen mensen eens aan de grens gaan terugsturen hebben wij er geen last van....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:01 schreef Szura het volgende:
Die Gendarmerie, Carabinieri en al die gasten zijn grote smeerlappen
Excuseer me, dat is waar ook. Hebben ze iig geleerd idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ehm dat beseffen ze toch ook? Laatste jaar Mart...
ze hebben wel gezag over het franse volk.. kan je van de nederlandse politie niet zeggen..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:01 schreef Szura het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:02 schreef Lagrinta het volgende:
Let maar op, Als Mart stopt met de avondetappe gaat ie zich meer met commentaar bemoeien. Krijgen we weer Méditerranée, zo blauw zo blauw in een volle finale Paris-Nice.
Onderdeel van het leger. De fascistische mood zit er nog half in.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:01 schreef Szura het volgende:
Mart die zingtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:02 schreef Lagrinta het volgende:
Let maar op, Als Mart stopt met de avondetappe gaat ie zich meer met commentaar bemoeien. Krijgen we weer Méditerranée, zo blauw zo blauw in een volle finale Paris-Nice.
De NOS heeft te laat ingegrepen, hij zat al katjelam aan tafelquote:
Ik teken ervoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:02 schreef Lagrinta het volgende:
Het is ook geen politie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ze hebben wel gezag over het franse volk.. kan je van de nederlandse politie niet zeggen..
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Die KRO spotjes zijn wel schandalig zeg
/offtopic
Ik ga voor de TV zitten. Zie ik er meer van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
Morgen weer ouderwets achter de TV. Ik heb er zin an.
A demain, mon amis!
Opvolger Marttwitter:wilfrieddejong twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 23:45:10Mart kan als geen ander live de samenvatting verslaan. En Edwin Winkels, mijn oude maatje van de krant, is goed aan boord. reageer retweet
Al ben ik het niet met zijn stelling eens. Ik krijg altijd een licht gevoel van plaatsvervangende schaamte als Mart poëtisch wil klinken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:09 schreef TUFKAL het volgende:
Opvolger Marttwitter:wilfrieddejong twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 23:45:10Mart kan als geen ander live de samenvatting verslaan. En Edwin Winkels, mijn oude maatje van de krant, is goed aan boord. reageer retweet
Ben het eens met WdJ.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:09 schreef TUFKAL het volgende:
Heeft niemand dit gezien?!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hahaha zag die blik van hem net voordat de camera wegvloog.
Mart was not amused.
Klopt ,maar het is voor een presentator echt niet leuk om iemand af te moeten kappen zoals die Mies . Ook al denkt men hier dat hij er lol in had. Maar Mart zit ook met onderdelen en filmpjes in het program. En deze man had nogal wat tijd nodig om een punt te maken(netjes uitgedrukt)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heeft niemand dit gezien?!
Hij zat echt nee te schudden.
Je gebruikte mijn god en houd nu even je mond. Hoor je dat gezang in de grot dat komt omdat jij god zei!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:42 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt ,maar het is voor een presentator echt niet leuk om iemand af te moeten kappen zoals die Mies . Ook al denkt men hier dat hij er lol in had. Maar Mart zit ook met onderdelen en filmpjes in het program. En deze man had nogal wat tijd nodig om een punt te maken(netjes uitgedrukt)
Ga je dan ook voor de pc zitten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga voor de TV zitten. Zie ik er meer van.
Dan nog hoef je dat afkappen niet te doen op de schofterige manier waarop Smeets dat deed.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:42 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt ,maar het is voor een presentator echt niet leuk om iemand af te moeten kappen zoals die Mies . Ook al denkt men hier dat hij er lol in had. Maar Mart zit ook met onderdelen en filmpjes in het program. En deze man had nogal wat tijd nodig om een punt te maken(netjes uitgedrukt)
Ze gaan echt niet harder dan vroeger in afdalingen of op het vlakke, het probleem is meer dat renners geen goede stuurmanskunsten lijken te hebben en het peloton al jaren net te groot is om gewring te voorkomen. De gemiddelden nemen zelfs wat af de laatste jaren,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:24 schreef Kingstown het volgende:
Crielaard komt bijna elk jaar in de uitzending en de NOS heeft er vast geen belang bij om de Rabo te kritisch te benaderen.
Dat het te hard gaat tegenwoordig en de vergelijking met de Formule 1 was trouwens wél interessant....het zou me niet verbazen als er op den duur dergelijke maatregelen genomen gaan worden omdat de techniek zover ontwikkeld is dat het steeds meer levens gaat kosten, door de extreme snelheid die ontwikkeld wordt.
Ja, iedereen weet dat wel. Behalve jij.quote:
Wat ben jij beetje vileinig hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:09 schreef golfer het volgende:
Ik ga voor de TV zitten. Zie ik er meer van.
Video??quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heeft niemand dit gezien?!
Hij zat echt nee te schudden.
twitter:LeTourAvecUBF twitterde op zaterdag 16-07-2011 om 16:03:31Weer een heel vervelende locatie vandaag.... http://t.co/XHL1kfA reageer retweet
Echt origineel is het niet...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:35 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:LeTourAvecUBF twitterde op zaterdag 16-07-2011 om 16:03:31Weer een heel vervelende locatie vandaag.... http://t.co/XHL1kfA reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:46 schreef pennyfarthing het volgende:
Het begint! Het is nog vroeg, dus Karina zal wel blij zijn
Doe eens niet zo raar. Ischa was een geval apart.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:50 schreef tong80 het volgende:
Frenk vanderlinde waardige opvolger van Ischa Meijer.
Heb zijn beste 100 interview boek. Wist niet dat ie iets met wielrennen had.
Dat zou lachen wordenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Frenk dacht tegendraads te kunnen doen bij VI en het programma over te kunnen nemen. Volgens mij ligt hij plat als hij dat bij Mart probeert
Een vervelende etterbak.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar. Ischa was een geval apart.
Hij maakte toen wel de beste slechte woordgrap ooit...quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij maakt toen wel de beste slechte woordgrap ooit...
FC Dartmund ( De favoriete voetbalclub van Koos Stompé)
Ik vind het wel grappigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij maakt toen wel de beste slechte woordgrap ooit...
ja iddquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij maakte toen wel de beste slechte woordgrap ooit...
Je hebt gelijk Ischa was een grootheid.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar. Ischa was een geval apart.
Nee, Gilbert.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:53 schreef sjeeledrees het volgende:
De nummer 1 van de wereld was toch Hushovd?
Ik heb een nogal puberaal gevoel voor humorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was hij ook
In dit elitaire grachtengordel topic zal er anders over worden gedacht
Frenk is ook wel goed maar haalt het niet voor mij bij Ischa en Theoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Ischa was een grootheid.
Maar onderschat Frenk Vanderlinden niet. Niet zo'n grootreid maar wel een andere grootheid.
Theo was tof, ik keek ALTIJD naar Een prettig gesprek bij AT5.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Frenk is ook wel goed maar haalt het niet voor mij bij Ischa en Theo
Ach, er zijn verschillende soorten humor, dus ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een nogal puberaal gevoel voor humor
Dacht het welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:57 schreef Thomas B. het volgende:
Is Voigt eigenlijk de oudste renner in de tour?
Theo de beroepspuber was een heldquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Theo was tof, ik keek ALTIJD naar Een prettig gesprek bij AT5.
sorry, off topic
Nee, volgens mij Hornerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:57 schreef Thomas B. het volgende:
Is Voigt eigenlijk de oudste renner in de tour?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:58 schreef Geo3kant het volgende:
Albertooooooooooooooooooooooooo sorry meneer spaghetti
Jens Voigt (Grevesmühlen, 17 september 1971) is een Duits wielrenner.quote:
Zonder is nog erger.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
meerenners in een string zijn nog erger..
Meerenners die hun string uit hebben gedaan zijn nog erger...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
meerenners in een string zijn nog erger..
En dat kan je aan z'n piemel zien?quote:
eentje zonder piemel wel?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
En de rest uiteraard. Een lelijke vent met een piemel hoef ik niet te zien hoor.
Welk niveau?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat jij het niveau altijd zo naar beneden haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |