Doe eens niet zo raar. Ischa was een geval apart.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:50 schreef tong80 het volgende:
Frenk vanderlinde waardige opvolger van Ischa Meijer.
Heb zijn beste 100 interview boek. Wist niet dat ie iets met wielrennen had.
Dat zou lachen wordenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Frenk dacht tegendraads te kunnen doen bij VI en het programma over te kunnen nemen. Volgens mij ligt hij plat als hij dat bij Mart probeert
Een vervelende etterbak.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar. Ischa was een geval apart.
Hij maakte toen wel de beste slechte woordgrap ooit...quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij maakt toen wel de beste slechte woordgrap ooit...
FC Dartmund ( De favoriete voetbalclub van Koos Stompé)
Ik vind het wel grappigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij maakt toen wel de beste slechte woordgrap ooit...
ja iddquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij maakte toen wel de beste slechte woordgrap ooit...
Je hebt gelijk Ischa was een grootheid.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar. Ischa was een geval apart.
Nee, Gilbert.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:53 schreef sjeeledrees het volgende:
De nummer 1 van de wereld was toch Hushovd?
Ik heb een nogal puberaal gevoel voor humorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was hij ook
In dit elitaire grachtengordel topic zal er anders over worden gedacht
Frenk is ook wel goed maar haalt het niet voor mij bij Ischa en Theoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Ischa was een grootheid.
Maar onderschat Frenk Vanderlinden niet. Niet zo'n grootreid maar wel een andere grootheid.
Theo was tof, ik keek ALTIJD naar Een prettig gesprek bij AT5.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Frenk is ook wel goed maar haalt het niet voor mij bij Ischa en Theo
Ach, er zijn verschillende soorten humor, dus ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een nogal puberaal gevoel voor humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |