Ik kom niet meer bijquote:
Ow ja joh, Ynskequote:
Ik had het in een DM op twitter gepleurdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat moet je in godesnaam met zo'n link onder je knop?![]()
Nee, laat maar, ik wil het helemaal niet weten eigk.![]()
Of wilde je een recept posten?
Dwama! Doe er wat aan!quote:
Ik dacht heel even "Oehquote:
Nee dat spuit je, en dan rot je van binnen wegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
Het was een arm waar van dat krokodillen-drugs op is gedaan
Misschien geen blinde paniek, maar ze lijken wel levensmoequote:
Ik lach zo hardquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht heel even "OehWat is dat middelste kleine ding voor schattig beestje
!?"
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht heel even "OehWat is dat middelste kleine ding voor schattig beestje
!?"
quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:36 schreef Cat22 het volgende:
Tombo is thuis, Beetle is thuis, Peuk doet het goed, ik kan naar bed.
Trust allen!
Trusten, tot morgenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:36 schreef Cat22 het volgende:
Tombo is thuis, Beetle is thuis, Peuk doet het goed, ik kan naar bed.
Trust allen!
Wie heeft het gedaan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
Echt jongen, mn voortuin is zoooooooooooooooooo mooi gewordenGroot deel tegels, deeltje tuin, potten erop
Alvast voor mn verjaardag
Moeder en stiefvader met hulp van ooms en zwagerquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Nou het is klaar, Boor lag zojuist bij me op schoot en is compleet afgelebberd door Beetle.
Ik ging er haast van jankenHeb heel veel foto's, ze lagen gewoon boven op elkaar
Joh, ik ging al janken toen Sawyer bij Sjefke ging liggen, dus gelijk heb jequote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Nou het is klaar, Boor lag zojuist bij me op schoot en is compleet afgelebberd door Beetle.
Ik ging er haast van jankenHeb heel veel foto's, ze lagen gewoon boven op elkaar
Wat lief! Morgen picsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef tombolafan het volgende:
Moeder en stiefvader met hulp van ooms en zwager
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Ja, ik heb alleen geen vóór picsquote:
Ik bijna toen ze besloten voor Beetlebaby te gaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Joh, ik ging al janken toen Sawyer bij Sjefke ging liggen, dus gelijk heb je![]()
Hoor wie het zegtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:44 schreef Qwea het volgende:
Jezus, hou jullie hormonen eens onder controle!
goezzo hoor, zeg er maar wat vanquote:
Ik heb lopen gierenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt
He he, dat was weer lachen vandaag
Ik voel me meteen thuisquote:
Niet, daar staat mn huis niet echt op rememberquote:
Boor is wel weer helemaal de softy hèquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
Boor werd helemaal afgelikt
En hij vond het gewellllllllllllllldig
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink ook, ze zijn nu met zijn drieën 'zit' aan het doen met S
Ik zie hem er zo af sodemieteren hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]Die foto's
Hou jij nou Boor zn poot vast?
Oh nee da's toeval, kijk maar op de andere foto's niet. Maar op een gegeven moment was hij zo van de wereld van gelukzaligheid dat hij bijna van schoot af lazerdequote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]Die foto's
Hou jij nou Boor zn poot vast?
Zie, GMTAquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee da's toeval, kijk maar op de andere foto's niet. Maar op een gegeven moment was hij zo van de wereld van gelukzaligheid dat hij bijna van schoot af lazerde
Please, ga door omnomnom, denkt boorquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
Haar.... kijk dan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had wel echt gelik idd verwacht, met tongquote:
Op de allerbovenste foto werd Boor zijn oor vakkundig afgelebberd, maar ik knipte steeds net te laat om de tong er op te krijgenquote:
Tuinslang?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de tuinslang samen bedoel je?
Of een andere?
Huh? De wallen zijn toch 24/7 open?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Wat een gelebber
Zo, ik ben klaar met werken
Dan zit er niets anders op, er moet een filmpje komen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de allerbovenste foto werd Boor zijn oor vakkundig afgelebberd, maar ik knipte steeds net te laat om de tong er op te krijgen
Volgens mij bedoelt ie die foto van Multiquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Of een andere?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie die foto van Multi
Ben je lekker met jezelf bezigJa, een nieuw hondje is waaaay belangrijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Deze:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Of een andere?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie die foto van Multi
Ben je lekker met jezelf bezigOhhhhhhhhhhh jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry. Ik zit nog vol van de teckel van het gastgezin
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Als je je nog 1x gaat verontschuldigen ben ik genoodzaakt je te slaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhh jezus
Sorry. Ik zit nog vol van de teckel van het gastgezin
BANquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:17 schreef Harajuku. het volgende:
Dat mag je er allemaal weer uit gaan schoppen
Ik heb het ook gemist hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Uitgerekend vanaaf internetmodemcrisis bij m'n ouders, heb ik de Live-thuiskomst moeten missen
Dat weet ze snel genoeg, want S heeft net drie keer 'zit' met haar geoefend (kon ze volgens het gastgezin nog niet) en nu gaat ze steeds overal als S haar aankijkt en niets zegt snel zittenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:17 schreef Harajuku. het volgende:
Op foto's van daar hebben we haar al op tuinslangen zien kauwen, op een halsband? Dat mag je er allemaal weer uit gaan schoppen
boh, die leert snelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ze snel genoeg, want S heeft net drie keer 'zit' met haar geoefend (kon ze volgens het gastgezin nog niet) en nu gaat ze steeds overal als S haar aankijkt en niets zegt snel zitten
Nou, ik hoop voor je op je hoofd.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ze snel genoeg, want S heeft net drie keer 'zit' met haar geoefend (kon ze volgens het gastgezin nog niet) en nu gaat ze steeds overal als S haar aankijkt en niets zegt snel zitten
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik hoop voor je op je hoofd.
Hoezo, ben je het kwijt dan?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt wel he?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Beetle was echt voorbestemd hoor Greys...echt!
Ik denk dat alles compleet omslaat en the end of the world in zicht isquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
Morgen filmpjes als het licht is
Zal me benieuwen hoe het vannacht gaat
Hopelijk geen jankend hondjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
Morgen filmpjes als het licht is
Zal me benieuwen hoe het vannacht gaat
Hooguit een ondergeslijmde Boorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
We laten Boor en Beetle maar gewoon samen in de woonkamer slapen vannacht meteen.
Geloof niet dat er bloed aan de muur zal zitten morgenochtend
Mag Boor meteen niet meer op bed?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
We laten Boor en Beetle maar gewoon samen in de woonkamer slapen vannacht meteen.
Geloof niet dat er bloed aan de muur zal zitten morgenochtend
In dit geval staat de S. voor Softie heurquote:
quote:
Het is ook nog besmettelijk volgens mij, Sjefke en Sawyer liggen samen in een mand elkaar te wassenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Cute he, die Boor en Beetle foto's?
Ze laten net samen op de bank te kleffen hier naast me. Boor is weer helemaal afgelikt.
Boor sliep altijd al benedenquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:28 schreef tombolafan het volgende:
Whehehehehe, ALLE FFSC-tt's gingen over Beetle vandaag
Beetle staat op S zijn naamquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
Verander je je testament nog even? Naast Boris gaat Beetlebaby ook hierheen.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef oh-oh het volgende:
Fijne nacht Greys, zal wel allemaal prima gaan![]()
Ik ga slapen, ben kaput wie hund
Als ze naar jou gaan bedoel je?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:39 schreef Harajuku. het volgende:
Je wil Beetlebaby en Boris toch niet uit elkaar halen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga op bedje....
Greys, hopelijk een rustige nacht en Tombo weer lekker in je eigen bedje![]()
![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga op bedje....
Greys, hopelijk een rustige nacht en Tombo weer lekker in je eigen bedje![]()
![]()
quote:
Prijs jezelf gelukkig, zo hoort het. Ik zou het meteen belonenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
Grappig, als S stopt met lopen buiten stopt Beetle ook acuut naast hem
Ik zie ze gaan.
Dat deed ie ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig, zo hoort het. Ik zou het meteen belonen
Misschien 15 jaar geleden, maar ook dat is zoals het moetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deed ie ook
En elke keer als Beetle uit zichzelf gaat zitten zeggen wij snel 'zit! goedzoooooo'
Ik snap niet wat je bedoeldquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:57 schreef tombolafan het volgende:
Oh ze is echt mooi
En wisten jullie al dat een kitten na 12 dagen verzorgd te worden door mensen die hem alleen "aaaaaaaaaaaaaaaaaaah zoooooooooooo lief" vinden totaal niet meer opgevoed blijkt?
Dat ik nu weer thuis ben en dat Sawyer de afgelopen 12 dagen schandalig verwend is en er niks meer van mijn opvoeding te zien isquote:
Wat lief dat ze S. beschermt tegen kikkers.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ik nu weer thuis ben en dat Sawyer de afgelopen 12 dagen schandalig verwend is en er niks meer van mijn opvoeding te zien is
Wel oppassen dat ze niet in padden gaat bijten. Die van ons kwam ooit de bosjes uit, schuimbekkend en al.quote:
op mn tenen kauwenquote:
Boys will be boys.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op mn tenen kauwen
op de snoeren kauwen waar ik bij zit
HEEL hard bijten in mn vingers
mn koek uit mn handen slaan
en ()
Zn nagels in mn decolleté zetten om mn bh stuk te bijten
Echt, het was een schattig kater-kitten toen ik weg gingquote:
Ja nou ja, ik dacht dat ie homo wasquote:
Misschien wil ie je tieten wel molesteren. Zoals het een echte homo betaamt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik dacht dat ie homo was
hufter, zo dwars over de vloer, maar gelukkig was ik er eerder bij dan hijquote:
Ik ben redelijk gesteld op mn borsten eigenlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien wil ie je tieten wel molesteren. Zoals het een echte homo betaamt.
En zo is het!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien wil ie je tieten wel molesteren. Zoals het een echte homo betaamt.
Het is Rrrrotterdams. Hoe komt die Limbo eraan vraag je je afquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:27 schreef tombolafan het volgende:
Gelukkig is Sjefke nog zichzelf en heeft ie de afgelopen 5 minuten al 3 muggen gevangen
Takkedinges, ik zou een kat nemen als ik jou was
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is Rrrrotterdams. Hoe komt die Limbo eraan vraag je je af
Als we dan toch voor de doodswens gaan; ik heb ook nog wel een kandidaat
Tering is erg Rrrrrotterdams.quote:
EVen kijkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:35 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker Greys![]()
En de rest ook, ik ga ook liggen
Hara, filmpje gekregen?
Ja loser is hetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:49 schreef Harajuku. het volgende:
Aaahahhhaha, ineens ook zo keihard BOEM
Zit er geen garantie op?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil wel naar bed, maar dan wel met laptop en die doet het nog steeds niehiet
Gewoon even nakijken!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:58 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is nog niet zo oud, maar ik weet zo eigenlijk niet of ik nog garantie heb. Hoerenkutstorm![]()
En way to go Sjefke
Tnxquote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:56 schreef Greys het volgende:
Jee Rewimo, iets verkeerds gegeten?
Idd goed voor de lijn, maar je zult je wel hartstikke slap voelen. Beterschap
Om die foto moest ik ook al zo lachenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoofd van Boor![]()
Wat gaat het goed he!![]()
![]()
![]()
Oooooh new doggie, I haz hots for youquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:04 schreef Greys het volgende:
Ze zijn daar in een innige omhelzing, Boor heeft zijn poten om het hoofd van Beetle
Goodbye was gisteravond de kat wegbrengen naar het vakantieadres, ik heb haar niet online gezien!
Gelukkig hadden we haar allemaal gistermiddag al fijne vakantie gewenstZal ik haar namens ons nog even smsen?
Kleine beetjes tegelijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tnx
Ik denk eerder dat ik door mijn nieuwe dieet niet meer zo gewend ben aan bbq-en of zo. Het eten was prima, en als het voedselvergiftiging was had ik denk ik al veel eerder last gekregen. Nou ja, ik sta nu op -4 kiloEn ik ben maar voorzichtig aan een bakje kwark en een kop thee begonnen.
Ik hoop het ook voor jequote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Ja, lastig vooral. Maar ik kan me niet voorstellen dat er nu nog veel uitkomtDus ik denk dat ik het ergste gehad heb. Hoop ik. Ben nog een beetje licht in mijn hoofd merk ik.
Dat lijkt idd, maar het is precies andersomquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:07 schreef Rewimo het volgende:
Ook groetjes van mij aan Gb
Ik vind Beetles pootjes er zo fluffy uitzienTerwijl de rest veel ruwhariger lijkt.
Nou he? Die vindt het nog gezellig als je er bovenop gaat staanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaaaaaw![]()
Je hebt ook echt geluk gehad met een kat als Borie, da's echt zo'n goedzak![]()
Ja dat kan goedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo lief Greys!
Dat van die brokjes kan ook komen omdat ze in het asiel haar eten met andere honden moest delen. Dus nu is ze misschien nog bang dat het afgepakt word. Als je toch overgaat op kvv zal ze het vast in 1x opeten.
Superquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:30 schreef Greys het volgende:
Oh toen we naar boven gingen met Bink heeft ze 10 tellen aan de kamerdeur gekrabbeld en toen hebben we de hele nacht niets meer gehoord
Geen gepiep, gejank of geblaf. Boor lag ook nog op dezelfde plek op de bank, dus het is volgens mij heel rustig geweest in de kamer vannacht.
Ik zat ook al op Buienradar te kijken, als het goed is kunnen we begin van de middag wel even naar het hondenstrandje hierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hopelijk blijft het nog even droog, dan ga ik zo ff naar het bos toe, foto's maken
Jullie hebben ook alleen maar voorbeeldige beestje he!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:30 schreef Greys het volgende:
Oh toen we naar boven gingen met Bink heeft ze 10 tellen aan de kamerdeur gekrabbeld en toen hebben we de hele nacht niets meer gehoord
Geen gepiep, gejank of geblaf. Boor lag ook nog op dezelfde plek op de bank, dus het is volgens mij heel rustig geweest in de kamer vannacht.
Hoe vindt Bink het eiks? Wil ze meer spelen of is ze gewoon haar stoere Binkige zelf?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat ook al op Buienradar te kijken, als het goed is kunnen we begin van de middag wel even naar het hondenstrandje hierBen zo benieuwd of ze dan het water in wil! Aan de riem nog uiteraard.
Er zal vast nog wel e.e.a. gebeuren dat niet hoort de komende tijd, maar so far so goodquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie hebben ook alleen maar voorbeeldige beestje he!![]()
Ik houd idd van ragebollen met grote orenquote:En dat filmpje...je hebt een orenfetisj volgens mij
Bink kijkt het eens aan allemaal, klimt weer fijn op het nieuwe kussen, kijkt streng als Beetle daar dan wil liggen en die druipt dan af. Bink heeft het allemaal onder controle en wandelt heel kalm en stoer door de kamer om alles te inspecterenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe vindt Bink het eiks? Wil ze meer spelen of is ze gewoon haar stoere Binkige zelf?
Ow, ik ken dat! Dat ik weet dat ik me niet normaal voel; beetje vaag en onbestemd. Eindigt inderdaad meestal op de pot (ik zei op de pot, hi hi, maar ik bedoelde die van de wc)quote:
EHEC is lekker manquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik ken dat! Dat ik weet dat ik me niet normaal voel; beetje vaag en onbestemd. Eindigt inderdaad meestal op de pot (ik zei op de pot, hi hi, maar ik bedoelde die van de wc)
Met een beetje mazzel heb je het na deze grote schoonmaak weer gehad. Of heb je ergens EHEC gesnoept
Beetle is nu definitief thuisgekomen....en die extra vetjes kweken jullie er vast wel aanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:48 schreef Greys het volgende:
Dank jullie
We gaan zo even naar het strandje.
Ze is al in bad geweest en droog geföhnd. (Dat had ik beter na het strandje kunnen doen natuurlijk![]()
) En heeft Stronghold pipetje gehad.
Wat me opvalt is dat ze echt 100 keer rustiger hier is dan in het gastgezin. Ik denk dat ze ook zo mager is omdat in het Spaanse asiel met al die honden en in het gastgezin met al die toffe hondjes ze alleen maar aan heel blij stuiteren toe kwam. Al haar energie ging daarin volgens mij. Hier doet ze heel veel tukjesHoop dat er dan een beetje spek op die botjes komt binnenkort.
Ik heb gisteren komkommer gegetenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:34 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ik ken dat! Dat ik weet dat ik me niet normaal voel; beetje vaag en onbestemd. Eindigt inderdaad meestal op de pot (ik zei op de pot, hi hi, maar ik bedoelde die van de wc)
Met een beetje mazzel heb je het na deze grote schoonmaak weer gehad. Of heb je ergens EHEC gesnoept
Vast wel, ik vind het zo tof dat jullie zo lekker hebben meegehyperdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beetle is nu definitief thuisgekomen....en die extra vetjes kweken jullie er vast wel aan![]()
Greysie, had ik je al gefeliciteerd met je nieuw verworven dochertpup?
Jaaaaa Puma! Da's een heerlijke kat volgens mij voor haar adoptiebaasjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:51 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik lees net dat Puma + een beebie al een huisje hebben, ik ben blij blij blij
Stop! ze mag pas 3u na het pipetje zwemmen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:48 schreef Greys het volgende:
Dank jullie
We gaan zo even naar het strandje.
Ze is al in bad geweest en droog geföhnd. (Dat had ik beter na het strandje kunnen doen natuurlijk![]()
) En heeft Stronghold pipetje gehad.
Wat me opvalt is dat ze echt 100 keer rustiger hier is dan in het gastgezin. Ik denk dat ze ook zo mager is omdat in het Spaanse asiel met al die honden en in het gastgezin met al die toffe hondjes ze alleen maar aan heel blij stuiteren toe kwam. Al haar energie ging daarin volgens mij. Hier doet ze heel veel tukjesHoop dat er dan een beetje spek op die botjes komt binnenkort.
Wanna talk about it?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Tuulk hyperen we mee gekkie!![]()
Ik had gisteren echt een hele vervelende dag op het werk, maar ik werd gewoon weer blij van de Beetle Homecoming-stories
Dat wilde ik ook net typenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stop! ze mag pas 3u na het pipetje zwemmen!
Loop es niet zo mijn reputatie naar benee te halenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:06 schreef tombolafan het volgende:
Envoor Ing en Rewimo
En voor Qwea omdat ze gewoon een schatje is
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:07 schreef Ingetje79 het volgende:
We weten wel beter, softie met je grote bek
Dat heb ik boven met het hondenhaarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme MM![]()
![]()
Ik ga es braaf een rondje met de stofzuigert doen; als ik loop wolkt het kattenhaar zo m'n flipflopjes in
Ik zit aan mijn tweede kop thee nu. Heb totaal geen zin in water, dat valt soms heel zwaar bij mij. Maar ik zal inderdaad wat meer drinken, kan sowieso geen kwaadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:56 schreef Greys het volgende:
Rewimo, drink je wel genoeg water?Misschien dat je daar hoofdpijn van hebt.
Ing, wat is er gebeurd op je werk? Waarom was het zo'n rotdag?
En fijn dat Beetle je een beetje kon opvrolijken
No shitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit aan mijn tweede kop thee nu. Heb totaal geen zin in water, dat valt soms heel zwaar bij mij. Maar ik zal inderdaad wat meer drinken, kan sowieso geen kwaad
Het lijkt wel een pijp posequote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:36 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Gawd, alweeeeeeeeeeeeeeeeeeer?
Ik wilde schrijven 'het lijkt wel of Boor heel keihard wreed genomen wordt' maar dat vond ik niet zo passendquote:
Nee, eigenlijk nietquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wilde schrijven 'het lijkt wel of Boor heel keihard wreed genomen wordt' maar dat vond ik niet zo passend
quote:
Heeft Qwea je lichaam betreden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wilde schrijven 'het lijkt wel of Boor heel keihard wreed genomen wordt' maar dat vond ik niet zo passend
Hij had er vast eerst in willen pissen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:10 schreef Qwea het volgende:
En Mike zijn verrassing pleurde in het waterHij had me een rituals pakket beloofd.. dus komt vanmorgen in bed zo vragen : Ja welke wilde je? Dan haal ik die volgende week.
Dus ik kijken online en er zit spul in wat ik niet gebruik dus ik ging mijn eigen pakket samenstellen... was die helemaal gepikeerd, want dan kon die het niet stiekem halen in de winkel voor morgen
Dat is shit,quote:
Website Rabobank ligt platquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou..de site van de rabobank doet het niet
Sjon is helemaal geen psycho dog ,Sjon is gewoon een geval apartquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Psycho dog is al helemaal aan zn snuitje gewend trouwens![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dalijk ergens een zak energie tegenkom ga ik zelf ff een beter passende maken.
In panterprint of course
Wat een mooie hond is het tochquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jazz![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PGBquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Zou ik subsidie aan kunnen vragen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |