Ik kom niet meer bijquote:
Ow ja joh, Ynskequote:
Ik had het in een DM op twitter gepleurdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat moet je in godesnaam met zo'n link onder je knop?![]()
Nee, laat maar, ik wil het helemaal niet weten eigk.![]()
Of wilde je een recept posten?
Dwama! Doe er wat aan!quote:
Ik dacht heel even "Oehquote:
Nee dat spuit je, en dan rot je van binnen wegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
Het was een arm waar van dat krokodillen-drugs op is gedaan
Misschien geen blinde paniek, maar ze lijken wel levensmoequote:
Ik lach zo hardquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht heel even "OehWat is dat middelste kleine ding voor schattig beestje
!?"
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht heel even "OehWat is dat middelste kleine ding voor schattig beestje
!?"
quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:36 schreef Cat22 het volgende:
Tombo is thuis, Beetle is thuis, Peuk doet het goed, ik kan naar bed.
Trust allen!
Trusten, tot morgenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:36 schreef Cat22 het volgende:
Tombo is thuis, Beetle is thuis, Peuk doet het goed, ik kan naar bed.
Trust allen!
Wie heeft het gedaan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
Echt jongen, mn voortuin is zoooooooooooooooooo mooi gewordenGroot deel tegels, deeltje tuin, potten erop
Alvast voor mn verjaardag
Moeder en stiefvader met hulp van ooms en zwagerquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Nou het is klaar, Boor lag zojuist bij me op schoot en is compleet afgelebberd door Beetle.
Ik ging er haast van jankenHeb heel veel foto's, ze lagen gewoon boven op elkaar
Joh, ik ging al janken toen Sawyer bij Sjefke ging liggen, dus gelijk heb jequote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Nou het is klaar, Boor lag zojuist bij me op schoot en is compleet afgelebberd door Beetle.
Ik ging er haast van jankenHeb heel veel foto's, ze lagen gewoon boven op elkaar
Wat lief! Morgen picsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef tombolafan het volgende:
Moeder en stiefvader met hulp van ooms en zwager
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Ja, ik heb alleen geen vóór picsquote:
Ik bijna toen ze besloten voor Beetlebaby te gaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Joh, ik ging al janken toen Sawyer bij Sjefke ging liggen, dus gelijk heb je![]()
Hoor wie het zegtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:44 schreef Qwea het volgende:
Jezus, hou jullie hormonen eens onder controle!
goezzo hoor, zeg er maar wat vanquote:
Ik heb lopen gierenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt
He he, dat was weer lachen vandaag
Ik voel me meteen thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |