Dat ik nu weer thuis ben en dat Sawyer de afgelopen 12 dagen schandalig verwend is en er niks meer van mijn opvoeding te zien isquote:
Wat lief dat ze S. beschermt tegen kikkers.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ik nu weer thuis ben en dat Sawyer de afgelopen 12 dagen schandalig verwend is en er niks meer van mijn opvoeding te zien is
Wel oppassen dat ze niet in padden gaat bijten. Die van ons kwam ooit de bosjes uit, schuimbekkend en al.quote:
op mn tenen kauwenquote:
Boys will be boys.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op mn tenen kauwen
op de snoeren kauwen waar ik bij zit
HEEL hard bijten in mn vingers
mn koek uit mn handen slaan
en ()
Zn nagels in mn decolleté zetten om mn bh stuk te bijten
Echt, het was een schattig kater-kitten toen ik weg gingquote:
Ja nou ja, ik dacht dat ie homo wasquote:
Misschien wil ie je tieten wel molesteren. Zoals het een echte homo betaamt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik dacht dat ie homo was
hufter, zo dwars over de vloer, maar gelukkig was ik er eerder bij dan hijquote:
Ik ben redelijk gesteld op mn borsten eigenlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien wil ie je tieten wel molesteren. Zoals het een echte homo betaamt.
En zo is het!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien wil ie je tieten wel molesteren. Zoals het een echte homo betaamt.
Het is Rrrrotterdams. Hoe komt die Limbo eraan vraag je je afquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:27 schreef tombolafan het volgende:
Gelukkig is Sjefke nog zichzelf en heeft ie de afgelopen 5 minuten al 3 muggen gevangen
Takkedinges, ik zou een kat nemen als ik jou was
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is Rrrrotterdams. Hoe komt die Limbo eraan vraag je je af
Als we dan toch voor de doodswens gaan; ik heb ook nog wel een kandidaat
Tering is erg Rrrrrotterdams.quote:
EVen kijkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:35 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker Greys![]()
En de rest ook, ik ga ook liggen
Hara, filmpje gekregen?
Ja loser is hetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:49 schreef Harajuku. het volgende:
Aaahahhhaha, ineens ook zo keihard BOEM
Zit er geen garantie op?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil wel naar bed, maar dan wel met laptop en die doet het nog steeds niehiet
Gewoon even nakijken!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:58 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is nog niet zo oud, maar ik weet zo eigenlijk niet of ik nog garantie heb. Hoerenkutstorm![]()
En way to go Sjefke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |