boh, die leert snelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ze snel genoeg, want S heeft net drie keer 'zit' met haar geoefend (kon ze volgens het gastgezin nog niet) en nu gaat ze steeds overal als S haar aankijkt en niets zegt snel zitten
Nou, ik hoop voor je op je hoofd.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ze snel genoeg, want S heeft net drie keer 'zit' met haar geoefend (kon ze volgens het gastgezin nog niet) en nu gaat ze steeds overal als S haar aankijkt en niets zegt snel zitten
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik hoop voor je op je hoofd.
Hoezo, ben je het kwijt dan?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt wel he?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Beetle was echt voorbestemd hoor Greys...echt!
Ik denk dat alles compleet omslaat en the end of the world in zicht isquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
Morgen filmpjes als het licht is
Zal me benieuwen hoe het vannacht gaat
Hopelijk geen jankend hondjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
Morgen filmpjes als het licht is
Zal me benieuwen hoe het vannacht gaat
Hooguit een ondergeslijmde Boorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
We laten Boor en Beetle maar gewoon samen in de woonkamer slapen vannacht meteen.
Geloof niet dat er bloed aan de muur zal zitten morgenochtend
Mag Boor meteen niet meer op bed?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
We laten Boor en Beetle maar gewoon samen in de woonkamer slapen vannacht meteen.
Geloof niet dat er bloed aan de muur zal zitten morgenochtend
In dit geval staat de S. voor Softie heurquote:
quote:
Het is ook nog besmettelijk volgens mij, Sjefke en Sawyer liggen samen in een mand elkaar te wassenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Cute he, die Boor en Beetle foto's?
Ze laten net samen op de bank te kleffen hier naast me. Boor is weer helemaal afgelikt.
Boor sliep altijd al benedenquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:28 schreef tombolafan het volgende:
Whehehehehe, ALLE FFSC-tt's gingen over Beetle vandaag
Beetle staat op S zijn naamquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
Verander je je testament nog even? Naast Boris gaat Beetlebaby ook hierheen.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef oh-oh het volgende:
Fijne nacht Greys, zal wel allemaal prima gaan![]()
Ik ga slapen, ben kaput wie hund
Als ze naar jou gaan bedoel je?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:39 schreef Harajuku. het volgende:
Je wil Beetlebaby en Boris toch niet uit elkaar halen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga op bedje....
Greys, hopelijk een rustige nacht en Tombo weer lekker in je eigen bedje![]()
![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga op bedje....
Greys, hopelijk een rustige nacht en Tombo weer lekker in je eigen bedje![]()
![]()
quote:
Prijs jezelf gelukkig, zo hoort het. Ik zou het meteen belonenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
Grappig, als S stopt met lopen buiten stopt Beetle ook acuut naast hem
Ik zie ze gaan.
Dat deed ie ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig, zo hoort het. Ik zou het meteen belonen
Misschien 15 jaar geleden, maar ook dat is zoals het moetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deed ie ook
En elke keer als Beetle uit zichzelf gaat zitten zeggen wij snel 'zit! goedzoooooo'
Ik snap niet wat je bedoeldquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:57 schreef tombolafan het volgende:
Oh ze is echt mooi
En wisten jullie al dat een kitten na 12 dagen verzorgd te worden door mensen die hem alleen "aaaaaaaaaaaaaaaaaaah zoooooooooooo lief" vinden totaal niet meer opgevoed blijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |