Wat is daar onhygiënisch aan? Word je tiet ineens viezer als je hem er in de WC uithaalt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voeden op een toilet??
Een babyverschoonruimte is geen voedingsruimte, qua hygiene lijkt het me niet echt prettig, of zou jij ook je broodje wel op het toilet van een horecagelegenheid willen eten?
Dat getuigt dan wat voor een zelfingenomen varken je bent. Jij vind dat bestaande regels op jou niet van toepassing zijn?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:59 schreef Santello het volgende:
Regeltjes hahah
Als mijn vrouw in het ziekenhuis zit met mijn kind, dan ga ik me echt niet aan de bezoektijden houden.
dat wat jij omschrijft, vind ik verre van discreetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is maar wat je discreet vindt als er zo'n hamlap tevoorschijn komt terwijl ik aan mijn broodje zit.
Tegenwoordig heeft bijna elke horecagelegenheid een ruime toiletgelegenheid met voldoende babyverschoonruimte etc. Wat is er mis mee om daar te gaan voeden?
Jij vindt het ook geen enkel probleem om op de WC in een horecagelegenheid een broodje te eten?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is daar onhygiënisch aan? Word je tiet ineens viezer als je hem er in de WC uithaalt?
Eerder vergelijkbaar met een flesje melk wat je van thuis meegenomen hebt. En nee, dat zou ik geen probleem vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij vindt het ook geen enkel probleem om op de WC in een horecagelegenheid een broodje te eten?
Een afgesloten ruimte waar enkel andere vrouwen kunnen komen is toch stukken discreter dan aan je tafeltje in een horecazaak? Maar dan word je in je moedereer aangetast of zo?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:01 schreef Sjeen het volgende:
dat wat jij omschrijft, vind ik verre van discreeten zou ik ook niet kunnen waarderen. Maar goed, je kunt ook voeden zonder die hamlap te tonen... Sterker nog, ik denk dat mijn huidige shirtjes meer blote tiet laten zien dan ik met voeden ooit gedaan heb. En ik heb Heatwave nog nooit horen klagen over mijn decolleté...
en jij maakt er nieuws van op fokquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef polderturk het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)m-angst-voor-moslims
Waarom moet dit nieuws zijn? "vrouw kreeg te horen dat ze beter geen borstvoeding kan geven in openbare ruimte". boehoe wat erg zeg. Zie de schuimbekkende reacties in de link. Ja ja volgens sommigen weer een teken van de islamisering van Nederland. Een nieuwsbericht met als enige doel haat tegen moslims te zaaien. Geen enkele moslim zal naar die vrouw gaan en vragen dat niet te doen. Veruit de meeste moslims hebben er geen problemen mee.
[..]
je eigenwaarde is te laag. ga in therapie!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerder vergelijkbaar met een flesje melk wat je van thuis meegenomen hebt. En nee, dat zou ik geen probleem vinden.
Het is geen kwestie van te min zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:52 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg niet op het toilet, maar in de toiletgelegenheid. Daar waar de wastafels zijn. En de babyverschoonruimte. Ik zie niet in dat dat een te minne ruimte is voor borstvoeding.
Waarom zoek je een horecagelegenheid op om borstvoeding te geven?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij vindt het ook geen enkel probleem om op de WC in een horecagelegenheid een broodje te eten?
- binnenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom zoek je een horecagelegenheid op om borstvoeding te geven?
Waarom gelden die bezoektijden voor jou niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:59 schreef Santello het volgende:
Regeltjes hahah
Als mijn vrouw in het ziekenhuis zit met mijn kind, dan ga ik me echt niet aan de bezoektijden houden.
Een kind KRIJGEN is ook geen eerste levensbehoefte maar een puur persoonlijke wens. Ik val mijn werkgever niet lastig met mijn persoonlijke wensen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want het spelen met je Xbox is ook echt een eerste levensbehoefte.
Ik mag aannemen dat je nu ook niet op je werk op FOK! aan het spelen bent?
Maar ik ben het met je eens dat het absurd is, wat mij betreft zouden moeders sowieso langer bevallingsverlof moeten hebben, die 10-12 weken in NL zijn belachelijk laag.
Het zou beter naar Scandinavisch voorbeeld gewoon een jaar kunnen zijn, hoeven ze ook niet op het werk te voeden of te kolven.
Ik zou pas in therapie moeten als ik ineens mn shirt naar beneden zou doen midden in een restaurant.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je eigenwaarde is te laag. ga in therapie!
Daar ben ik het mee eens, een compromis . Iedereen blij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een afgesloten ruimte waar enkel andere vrouwen kunnen komen is toch stukken discreter dan aan je tafeltje in een horecazaak? Maar dan word je in je moedereer aangetast of zo?
Ik neem er zelf geen aanstoot aan, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen dat wel doen en dan vind ik het niet meer dan normaal dat beide partijen water bij de wijn willen doen.
Prima, dan ga jij later lekker je kind op de WC zitten voedenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerder vergelijkbaar met een flesje melk wat je van thuis meegenomen hebt. En nee, dat zou ik geen probleem vinden.
Ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat werkende moeders in dit land gelukkig wel het recht hebben om voor hun zogende kind te zorgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een kind KRIJGEN is ook geen eerste levensbehoefte maar een puur persoonlijke wens. Ik val mijn werkgever niet lastig met mijn persoonlijke wensen.
Ik weet dat het zo is, en ik kan me er voor een deel nog wel in vinden. Maar in de praktijk vind ik het 3derangs collega's die puur werkweigeren. Je kind is ziek, jij niet, jij komt toch niet werken --->ontslag.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat werkende moeders in dit land gelukkig wel het recht hebben om voor hun zogende kind te zorgen.
Het is de overheid die graag al die vrouwen aan het werk wil hebben en houden, daar hoort dus bij dat vrouwen kinderen krijgen en die kinderen ook moeten verzorgen.
Omdat ik op dat moment toevallig niet thuis ben en mijn kind honger heeft, waar zou ik hem anders moeten voeden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom zoek je een horecagelegenheid op om borstvoeding te geven?
Je stelt je er rare dingen bij voor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou pas in therapie moeten als ik ineens mn shirt naar beneden zou doen midden in een restaurant.
En als ik lekker aan het eten/drinken ben of andere sociale dingen, stel ik het gewoon niet op prijs tegen andermans voorgevel aan te kijken.
En of anderen naar een horecagelegenheid gaan om gezellig intiem van de aanblik van het zogen te genieten doet er natuurlijk niet toe?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
- binnen
- intiemer
- zelf ook wat eten / drinken
Huh? Sinds wanneer verplicht de overheid vrouwen om kinderen te krijgen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:17 schreef Leandra het volgende:
Het is de overheid die graag al die vrouwen aan het werk wil hebben en houden, daar hoort dus bij dat vrouwen kinderen krijgen en die kinderen ook moeten verzorgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |