quote:Een Britse moeder die borstvoeding gaf aan haar 19-weken oude zoon in een buurthuis, kreeg te horen dat ze dat beter niet kon doen omdat het een "multicultureel centrum" was. Ze zou er moslims mee kwetsen, zo schrijft the Daily Mail.
De 32-jarige Emma Mitchell uit Oldham kreeg te horen dat ze maar op een openbaar toilet moest gaan zitten, omdat borstvoeding in de openbare ruimte kwetsend zou kunnen zijn. Dat liet ze niet over haar kant gaan.
Mitchell is woedend op het bestuur van het centrum en stelt dat het gewoon de Britse wet moet naleven, die vrouwen toestaat in de publieke ruimte borstvoeding te geven. "Het was verschrikkelijk. Ik voelde me vernederd, geïntimideerd en schuldig over het hele gebeuren."
Een woordvoerder van het centrum laat weten dat het geen beleid is om vrouwen te verbieden borstvoeding te geven. "We steunen het recht van moeders om borstvoeding te geven volledig en juichen het zelfs toe vanewge de gezondheidsvoordelen die het voor de lange termijn biedt."
Kan mss wezen, maar dat neemt niet weg dat menschen die aanstoot nemen aan een baby die aan een half blote tiet ligt te lurken behoorlijke drama queens zijn, dus in dat opzicht verdienen ze ook alle ridicule daarover die hen ten deel kan vallen. Alsof Nipplegate zóóveel anders wasquote:
Nou nou nou nou nou nou nou, volgens mij werd de dame in kwestie alleen maar gezegd dat ze dat beter niet kan doen, omdat moslims daar misschien aanstoot aan nemen. Ik ben benieuwd hoe ze reageert als men echt iets onaardigs tegen haar zegt.quote:. "Het was verschrikkelijk. Ik voelde me vernederd, geïntimideerd en schuldig over het hele gebeuren."
Maar als het verhaal klopt is het toch gebeurd nietwaar?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef polderturk het volgende:
Geen enkele moslim zal naar die vrouw gaan en vragen dat niet te doen. Veruit de meeste moslims hebben er geen problemen mee.
[..]
Over het algemeen doen de wat meer beschaafde moeders dat heel discreet, zelfs in het openbaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:18 schreef boekenplank het volgende:
Ik vind het ook niet nodig dat er zomaar een tiet in mijn bijzijn tevoorschijn komt omdat zo'n lelijke garnaal dorst heeft.
dat ligt volledig aan de tiet in kwestie, sommigen kunnen maar beter bedekt blijven, terwijl anderen schreeuwen om exposure.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:22 schreef Snakey het volgende:
Ik zou er ook niet tegen kunnen, een tiet in het openbaar, stel je voor zeg.
Heb je de link in de OP al aangeklikt?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
dat ligt volledig aan de tiet in kwestie, sommigen kunnen maar beter bedekt blijven, terwijl anderen schreeuwen om exposure.
Traditie ? Vrouwen geven overal de borst - van bus tot dierentuin. Waarom niet daar ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Waarom borstvoeding in een openbaar centrum? Dat snap ik ook niet echt.
Berichten over moslims hebben (bijna) altijd een Wilders-lading, wat niet zo vreemd is, aangezien hij dat onderwerp nadrukkelijk geclaimt heeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:29 schreef thumbnail het volgende:
Dit is een verkapt "ik haat Wilders" topic.
Als het bericht "Moslim ontdekt geneesmiddel tegen kanker" zou zijn... wat zou Geertje dan zeggen ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Berichten over moslims hebben (bijna) altijd een Wilders-lading, wat niet zo vreemd is, aangezien hij dat onderwerp nadrukkelijk geclaimt heeft.
'Nice'quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Als het bericht "Moslim ontdekt geneesmiddel tegen kanker" zou zijn... wat zou Geertje dan zeggen ?
Grote kans dat het niet werkt, net als het overgrote deel van de moslims?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Als het bericht "Moslim ontdekt geneesmiddel tegen kanker" zou zijn... wat zou Geertje dan zeggen ?
dat die Marokkaan het vast gejat heeft van een seniele bejaarde...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Een Moslim kan niets nieuws ontdekken, want alles staat al in de Koran.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |