quote:Een Britse moeder die borstvoeding gaf aan haar 19-weken oude zoon in een buurthuis, kreeg te horen dat ze dat beter niet kon doen omdat het een "multicultureel centrum" was. Ze zou er moslims mee kwetsen, zo schrijft the Daily Mail.
De 32-jarige Emma Mitchell uit Oldham kreeg te horen dat ze maar op een openbaar toilet moest gaan zitten, omdat borstvoeding in de openbare ruimte kwetsend zou kunnen zijn. Dat liet ze niet over haar kant gaan.
Mitchell is woedend op het bestuur van het centrum en stelt dat het gewoon de Britse wet moet naleven, die vrouwen toestaat in de publieke ruimte borstvoeding te geven. "Het was verschrikkelijk. Ik voelde me vernederd, geïntimideerd en schuldig over het hele gebeuren."
Een woordvoerder van het centrum laat weten dat het geen beleid is om vrouwen te verbieden borstvoeding te geven. "We steunen het recht van moeders om borstvoeding te geven volledig en juichen het zelfs toe vanewge de gezondheidsvoordelen die het voor de lange termijn biedt."
Kan mss wezen, maar dat neemt niet weg dat menschen die aanstoot nemen aan een baby die aan een half blote tiet ligt te lurken behoorlijke drama queens zijn, dus in dat opzicht verdienen ze ook alle ridicule daarover die hen ten deel kan vallen. Alsof Nipplegate zóóveel anders wasquote:
Nou nou nou nou nou nou nou, volgens mij werd de dame in kwestie alleen maar gezegd dat ze dat beter niet kan doen, omdat moslims daar misschien aanstoot aan nemen. Ik ben benieuwd hoe ze reageert als men echt iets onaardigs tegen haar zegt.quote:. "Het was verschrikkelijk. Ik voelde me vernederd, geïntimideerd en schuldig over het hele gebeuren."
Maar als het verhaal klopt is het toch gebeurd nietwaar?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef polderturk het volgende:
Geen enkele moslim zal naar die vrouw gaan en vragen dat niet te doen. Veruit de meeste moslims hebben er geen problemen mee.
[..]
Over het algemeen doen de wat meer beschaafde moeders dat heel discreet, zelfs in het openbaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:18 schreef boekenplank het volgende:
Ik vind het ook niet nodig dat er zomaar een tiet in mijn bijzijn tevoorschijn komt omdat zo'n lelijke garnaal dorst heeft.
dat ligt volledig aan de tiet in kwestie, sommigen kunnen maar beter bedekt blijven, terwijl anderen schreeuwen om exposure.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:22 schreef Snakey het volgende:
Ik zou er ook niet tegen kunnen, een tiet in het openbaar, stel je voor zeg.
Heb je de link in de OP al aangeklikt?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
dat ligt volledig aan de tiet in kwestie, sommigen kunnen maar beter bedekt blijven, terwijl anderen schreeuwen om exposure.
Traditie ? Vrouwen geven overal de borst - van bus tot dierentuin. Waarom niet daar ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Waarom borstvoeding in een openbaar centrum? Dat snap ik ook niet echt.
Berichten over moslims hebben (bijna) altijd een Wilders-lading, wat niet zo vreemd is, aangezien hij dat onderwerp nadrukkelijk geclaimt heeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:29 schreef thumbnail het volgende:
Dit is een verkapt "ik haat Wilders" topic.
Als het bericht "Moslim ontdekt geneesmiddel tegen kanker" zou zijn... wat zou Geertje dan zeggen ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Berichten over moslims hebben (bijna) altijd een Wilders-lading, wat niet zo vreemd is, aangezien hij dat onderwerp nadrukkelijk geclaimt heeft.
'Nice'quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Als het bericht "Moslim ontdekt geneesmiddel tegen kanker" zou zijn... wat zou Geertje dan zeggen ?
Grote kans dat het niet werkt, net als het overgrote deel van de moslims?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Als het bericht "Moslim ontdekt geneesmiddel tegen kanker" zou zijn... wat zou Geertje dan zeggen ?
dat die Marokkaan het vast gejat heeft van een seniele bejaarde...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Een Moslim kan niets nieuws ontdekken, want alles staat al in de Koran.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
Inderdaad. Het zijn vaak niet de moslims zelf, maar de 'op hun tenen lopende' politiek correcte lui die menen om altijd en overal voor de zwaar onderdrukte moslims op te moeten komen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
Het ergste is dat bepaalde mensen dusdanig zijn voorgeprogrammeerd dat ze in de stress schieten als een vrouw borstvoeding geeft. Het probleem is hier niet de moslim, maar degene die op voorhand veronderstelt dat moslims er aanstoot aan zouden kunnen nemen. En erger: vervolgens meldt dat de vrouw dan maar ergens anders moet gaan zitten. Zulke mensen zouden op staande voet moeten worden ontslagen (cq. uit hun functie moeten worden gezet, als het vrijwilligerswerk betreft).
Wat is er dan zo nieuwswaardig aan? Als ik een scheet laat in een openbare ruimte is dat net zo nieuwswaardig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:26 schreef quo_ het volgende:
Ik vind weinig haatzaaien in het bericht, nieuws is nu eenmaal nieuws.
En extreem of ongeloofwaardig komt het mij ook niet over. Van uit de moslimhoek komt met enige regelmaat gezeur over zaken waaraan verder niemand zich stoort.
De vraag is natuurlijk wel of het echt de moslims zelf zijn die voor commotie zorgen of dat het allemaal afkomstig is van de politiek correcte moslimknuffelaars.
Ik heb wel eens het idee dat het vaak de laaste groep is die er graag bovenop springt en daarmee de moslims de kans ontneemt om hun relativeringsvermogen te gebruiken.
dude, grow a pairquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is toch geen gezicht man, een zweterige vrouwenborst onder het babyslijm in de publieke ruimte.
Een beetje mens moet dit niet willen.²
Dus niet, het was geen moslim die kwam klagen maar een medewerker van het centrum die bij voorbaat er al vanuit ging dat moslims er problemen mee zouden hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar als het verhaal klopt is het toch gebeurd nietwaar?
Nee, mannen in jurken die op een kleedje hun kont richting het westen omhoog steken, ziet er prettig uit!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is toch geen gezicht man, een zweterige vrouwenborst onder het babyslijm in de publieke ruimte.
Dit is geen gezicht:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Mannen in jurken met een leren jack erover. Haha. Nee, maar dat is natuurlijk heel normaal!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit is geen gezicht:
[ afbeelding ]
Vrouwen mogen geen mannenkleding (= broeken) dragen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Mannen in jurken met een leren jack erover. Haha. Nee, maar dat is natuurlijk heel normaal!!
Goed punt, dat je het wettelijk recht hebt betekent nog niet dat je dan geen rekening met anderen hoeft te houden, en evenmin dat je daar niet op gewezen mag worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:18 schreef boekenplank het volgende:
Ik vind het ook niet nodig dat er zomaar een tiet in mijn bijzijn tevoorschijn komt omdat zo'n lelijke garnaal dorst heeft.
Schandalig inderdaad. Een vrouw die een fokking baby borstvoeding geeft!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Goed punt, dat je het wettelijk recht hebt betekent nog niet dat je dan geen rekening met anderen hoeft te houden, en evenmin dat je daar niet op gewezen mag worden.
Het quoten waardquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:22 schreef Specularium het volgende:
Over het algemeen doen de wat meer beschaafde moeders dat heel discreet, zelfs in het openbaar.
Kinderen onder de 6 weren uit alle publieke ruimtes. Terroristen zijn het met hun gejank en gestink.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad. Een vrouw die een fokking baby borstvoeding geeft!![]()
Wat de neuk denkt ze wel? Straks gaat ze nog dat gedrocht z'n luier verschonen in een bank op het park
![]()
![]()
Heb jij ook zo'n werpzeug thuis die sinds het eerste 'wonder' niet meer in staat is tot normale sociale interactie?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad. Een vrouw die een fokking baby borstvoeding geeft!![]()
Wat de neuk denkt ze wel? Straks gaat ze nog dat gedrocht z'n luier verschonen in een bank op het park
![]()
![]()
Ik heb mn genen doorgegeven ja. Jij zeker niet? Teveel tijd achter de foks besteden en geen vrouwtje kunnen vinden daar in Oost-Greun?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n werpzeug thuis die sinds het eerste 'wonder' niet meer in staat is tot normale sociale interactie?
Wat een prestatie, er zijn fruitvliegen die dat nooit gelukt is.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb mn genen doorgegeven ja.
Ik vermaak mij nog wel even met het zoek- en selectieproces. Aangezien ik wat te kiezen heb wil ik niet aan zo'n wijf blijven hangen dat volkomen geobsedeerd raakt door haar kroost, zo'n waggelende uier die agressief is naar alles wat haar kind een strobreed in de weg legt en alle aandacht voor sociaal functioneren verliest.quote:Jij zeker niet? Teveel tijd achter de foks besteden en geen vrouwtje kunnen vinden daar in Oost-Greun?
Doet het pijn om rekening te houden met een ander?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:11 schreef missyB het volgende:
Ik was net bevallen van jongste kind en lag in het ziekenhuis.
bezoektijden waren er wel maar werden door bezoekers van moslima kamergenote niet gerespecteerd.Borstvoeding willen geven is in het begin wel lastig en dat werd het helemaal toen ziekenhuis personeel mij vroeg andersom te gaan zitten voeden of gordijnen helemaal dicht te doen rond mijn bed als mijn buurvrouw haar bezoek ontving, watt dus de hele dag doorlopend was.
Mijn beste vriendin mocht smorgens na de bevalling niet eens even snel 5 minuten een blik op mijn baby komen werpen.
Was dat na 3 dagen wel beu maar stennis schoppen hielp niet.
Nee dat begrijp ik, dat zou ik ook niet willen. Het zal wel iets Oost-Gronings zijn, dat gedrag want ik ken het niet. Veel succes met je questquote:Op zondag 17 juli 2011 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vermaak mij nog wel even met het zoek- en selectieproces. Aangezien ik wat te kiezen heb wil ik niet aan zo'n wijf blijven hangen dat volkomen geobsedeerd raakt door haar kroost, zo'n waggelende uier die agressief is naar alles wat haar kind een strobreed in de weg legt en alle aandacht voor sociaal functioneren verliest.
Je weet niet half hoe hilarisch dit klinkt uit de mond van een moslim.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doet het pijn om rekening te houden met een ander?²
Inderdaad ja. Als er 1 volk intolerant is...quote:Op zondag 17 juli 2011 16:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe hilarisch dit klinkt uit de mond van een moslim.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |