Klopt en de meeste vrouwen doen het hartstikke netjes, hoe deze vrouw het deed weet ik niet maar gezien de hysterische reactie zou ze best wel eens net zo asociaal haar borstvoeding hebben kunnen geven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een volle bioscoop, een fitnessruimte en een multicultureel centrum. Daarbij, wat is in het volle honderd? Als die vrouw in een hoekje van dat centrum zit, nog steeds wel zichtbaar, maar je hoeft niet te kijken! Dan is er toch niks aan de hand.
Ben het met je eens dat je dit niet midden in een vol restaurant doet.
Maar over het algemeen gaat dit toch wel op zo'n manier dat je er weinig van ziet.
Heb echter de indruk dat de wetenschap dat iemand de borst aan het geven is, voor sommigen al te erg is. Zelfs al zie je niks.
Och, dat weet ik niet. Er zijn ook mensen die heel spastisch doen om alles waarvan zij maar DENKEN dat dit moslims zou kunnen ergeren. En dat lijkt me hier eerder aan de orde. Wordt ook gezegd tegen deze mevrouw. 'Ze kan daar beter geen borstvoeding geven, omdat er ook moslims komen.' En dan vraag ik me af, waarom mag je geen borstvoeding geven waar moslims komen? M.a.w. als er geen moslims zouden komen, was het geen probleem.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:36 schreef lutser.com het volgende:
Klopt en de meeste vrouwen doen het hartstikke netjes, hoe deze vrouw het deed weet ik niet maar gezien de hysterische reactie zou ze best wel eens net zo asociaal haar borstvoeding hebben kunnen geven.
Hoe weet jij nou of die mevrouw wel of niet discreet zat te voeden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:04 schreef lutser.com het volgende:
Als ik een openbare gelegenheid run en iemand wil zijn kind in het volle zicht borstvoeding geven dan zou ik ook vragen of dat iets discreter kan. Ik snap heel goed dat een kind gevoed moet worden maar dat hoeft niet in het volle zicht.
Net zoals die restauranthouder geen toegang voor kinderen onder de 6 jaar toestaan, ben je ook van dat gedoe met borstvoeding af....2 vliegen in 1 klap.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:04 schreef lutser.com het volgende:
Als ik een openbare gelegenheid run en iemand wil zijn kind in het volle zicht borstvoeding geven dan zou ik ook vragen of dat iets discreter kan. Ik snap heel goed dat een kind gevoed moet worden maar dat hoeft niet in het volle zicht.
40.000 handtekeningen verzamelen dan maar en zorgen dat het verboden wordt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:05 schreef Staal het volgende:
45% van Nederland heeft het niet zo op openbare borstvoeding
Ja, ontneem babies vooral een eerste levensbehoefte.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40.000 handtekeningen verzamelen dan maar en zorgen dat het verboden wordt.
Echt, het ideequote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40.000 handtekeningen verzamelen dan maar en zorgen dat het verboden wordt.
Tegen borstvoeding in het openbaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt, het idee.
Hoe kun je nu tegen borstvoeding zijn? Wat voor last heb je er van? Het is toch iets volkomen natuurlijks?
In openbaar hoeft voor mij ook niet perse. Men doet maar verder maar het hoeft echt niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt, het idee.
Hoe kun je nu tegen borstvoeding zijn? Wat voor last heb je er van? Het is toch iets volkomen natuurlijks?
Eeehmmm, ja, heel goed plan. Werk is werk, geen opvangcentrum, ik mag toch ook niet met mijn Xbox spelen op mijn werk?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ontneem babies vooral een eerste levensbehoefte.
Misschien moeten we de rechten van vrouwen om op het werk te voeden of kolven ook maar gelijk afschaffen.
Hup, weer allemaal blootsvoets achter het aanrecht.
goeie vergelijking ook...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmmm, ja, heel goed plan. Werk is werk, geen opvangcentrum, ik mag toch ook niet met mijn Xbox spelen op mijn werk?
Een kind een een privekeuze, geen recht verdomme
Dat komt omdat men onder invloed van de kunstvoedingsfabrikanten de afgelopen 45 jaar heeft geleerd dat het "normaal" is als een baby uit een fles drinkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt, het idee.
Want het spelen met je Xbox is ook echt een eerste levensbehoefte.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmmm, ja, heel goed plan. Werk is werk, geen opvangcentrum, ik mag toch ook niet met mijn Xbox spelen op mijn werk?
Een kind een een privekeuze, geen recht verdomme
Masturbatie is ook iets heel natuurlijks waar ik eigenlijk geen last van heb maar ik stel het erg op prijs als mensen het niet in het openbaar doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt, het idee.
Ga daar maar niet vanuit....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:43 schreef Copycat het volgende:
Maar ik mag toch wel aannemen dat die kolvende vrouwen op het werk dat niet en plein public doen maar, zoals mijn ex-collega's, in de privacy van een besloten ruimte?
omdat voeden wel discreet kan plaatsvinden en kolven niet (doorzichtig plastic, geluid enzo).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:43 schreef Copycat het volgende:
Maar ik mag toch wel aannemen dat die kolvende vrouwen op het werk dat niet en plein public doen maar, zoals mijn ex-collega's, in de privacy van een besloten ruimte? Waarom is het zo vreemd om die discretie ook in een openbare ruimte zoals een restaurant te willen handhaven?
Jij weet echt niet waar je het over hebt hequote:
Zitten ze serieus in een kantoortuin achter een bureau met een machine te kolven?quote:
Tuurlijk niet...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Zitten ze serieus in een kantoortuin achter een bureau met een machine te kolven?
Ik zou dat echt waanzin vinden.
Ze hebben zelfs recht op die privacy.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:43 schreef Copycat het volgende:
Maar ik mag toch wel aannemen dat die kolvende vrouwen op het werk dat niet en plein public doen maar, zoals mijn ex-collega's, in de privacy van een besloten ruimte? Waarom is het zo vreemd om die discretie ook in een openbare ruimte zoals een restaurant te willen handhaven?
Klopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:46 schreef Sjeen het volgende:
Jij weet echt niet waar je het over hebt he
Jonge moeders kun je niets kwalijk nemen....die worden door hun hormonen geregeerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Zitten ze serieus in een kantoortuin achter een bureau met een machine te kolven?
Ik zou dat echt waanzin vinden.
Het is maar wat je discreet vindt als er zo'n hamlap tevoorschijn komt terwijl ik aan mijn broodje zit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:46 schreef Sjeen het volgende:
omdat voeden wel discreet kan plaatsvinden en kolven niet (doorzichtig plastic, geluid enzo).
Voeden op een toilet??quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is maar wat je discreet vindt als er zo'n hamlap tevoorschijn komt terwijl ik aan mijn broodje zit.
Tegenwoordig heeft bijna elke horecagelegenheid een ruime toiletgelegenheid met voldoende babyverschoonruimte etc. Wat is er mis mee om daar te gaan voeden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |