Richting kantine.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Kun je dat op het conservatorium leren, buikdansen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Jeej. Binnenkort weer Holland's got talent!!
Ik ga niet kijken!!! Wie wel?
Dat hoort juist bij buikdansen geloof ik, dat je een buikje hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik gek als ik me afvraag of ze niet een strakker buikje moet hebben?
Hoef je ook niet te zoeken in bed.quote:
Buikje? Zeg maar buikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik gek als ik me afvraag of ze niet een strakker buikje moet hebben?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan alleen zo bewegen als ik teveel verkeerde shoarma heb gegeten
Ah oke, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat hoort juist bij buikdansen geloof ik, dat je een buikje hebt
Of dat je het op tv laat zienquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Dat je iets lang doet, hoeft niet te zeggen datje het kunt
Oh dan rollen je vetrollen lekker, ik snap hem nuquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat hoort juist bij buikdansen geloof ik, dat je een buikje hebt
volgens mij is ze 28 hoor..!quote:
Of buik spelen op haar harp.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kan ze volgens jaar harp spelen met haar buik
Almere hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
Daar hebben ze ook een blik uitschot open getrokken!
Red mequote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet in Almere woon
Benny kruipt nu in een hoekje!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet in Almere woon
En dan zeggen: ik ben moderator, ik kan jullie door laten gaan!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:32 schreef MissJ het volgende:
Benny heb je je hele buurt zich laten inschrijven ofzo?
...en het nog geloven ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zeggen: ik ben moderator, ik kan jullie door laten gaan!
Dan komt ze waarschijnlijk wel hoger.quote:
Anders komt de familie wel verhaal halen.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:35 schreef Guanabana het volgende:
Het is wel knap, maar toch vind ik het niet echt prettig om naar te luisteren hoor.
Ik kan er wel wat mee!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Bella, wat vind jij van Dan? Kan je het erop?
quote:
Oke, dan turf ik door op het lijstje.quote:
Beyonce is geweldig, ik moet toch geen filmpje posten om het te bewijzen he?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:36 schreef D. het volgende:
Beyonce is ook niet om aan te horen, maar ook daar zijn liefhebbers voor
Smaakjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:36 schreef D. het volgende:
Zij liever dan ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:36 schreef D. het volgende:
hoeveel heb je al?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, dan turf ik door op het lijstje.
Patrique, jij ook?
Nee, hoeft niet, want da's zinloosquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Beyonce is geweldig, ik moet toch geen filmpje posten om het te bewijzen he?
Dat heb ik ook altijd met Gaga, niet meer proberen, lukt toch niet!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe wil je smaak en meningen bewijzen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
11 stuks nu!quote:
Ik kan plassen en lezen tegelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
Ik kan muziek maken met een fohn... volgend jaar doe ik mee
quote:
Daar krijg ik altijd jeuk van...quote:
quote:
Ik hoop niet dat je verwacht dat ik ga klikkenquote:
Ik doe het iig niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je verwacht dat ik ga klikken
wut, Chamber of Secrets?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga Harry Potter kijken, prioriteiten! Veel plezier schatjes!
jij ook veel plezier, welke film ga je kijken?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
Als Laaf?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:40 schreef Laysa het volgende:
Die Dan schnabbelt toch bij in de Efteling ?
nee hoor, het is niet mijn smaak.quote:
veel plezierquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
Nee ik ga nu 7.1 kijken, ik doe het achterstevoren._!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
Dat kan hoor, maar je kan niet ontkennen dat ze geweldig kan zingen, je smaak of niet.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
Kusje op je linkerbil!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja ga me ff lekker zitten maken trutje
Dat vind ik dus niet, als ze dat zou kunnen zou ik het mooi vinden. Moeilijk te begrijpen he, smaak?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat kan hoor, maar je kan niet ontkennen dat ze geweldig kan zingen, je smaak of niet.
Ja, want je kan best objectief kijken of iemand goed kan zingen, of het nou je smaak is of niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet, als ze dat zou kunnen zou ik het mooi vinden. Moeilijk te begrijpen he, smaak?
Tempo ligt hoog meteen de 1e keerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
Jeetje, ik kan niet eens even Fokken tijjdens de reclames , jullie gaan te snel.
Jaaaaaaquote:
Ik ging ff naar de wc en we waren al 26 posts verderquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
Jeetje, ik kan niet eens even Fokken tijjdens de reclames , jullie gaan te snel.
Dat lukt 'm wel denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat kan hoor, maar je kan niet ontkennen dat ze geweldig kan zingen, je smaak of niet.
Zie jequote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet, als ze dat zou kunnen zou ik het mooi vinden. Moeilijk te begrijpen he, smaak?
Meid:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, want je kan best objectief kijken of iemand goed kan zingen, of het nou je smaak is of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
met Jillzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze KAN misschien wel goed zingen, maar ze doet het nooitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, want je kan best objectief kijken of iemand goed kan zingen, of het nou je smaak is of niet.
quote:
quote:
twitter:DonaldDuckNL twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 21:44:08Op SBS Kwek naar De Geheime Hartkamer van Harry Dotter aan het kijken. #bloedspannend reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
met JillzEn Dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jillz haal ik volgende week, moet het nog proberen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
tuurlijk die er ook bijquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Dan?
Jillz haal ik volgende week, moet het nog proberen
Wat voor enge dingen volg jij allemaal?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]twitter:DonaldDuckNL twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 21:44:08Op SBS Kwek naar De Geheime Hartkamer van Harry Dotter aan het kijken. #bloedspannend reageer retweet
Als hij stikt niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
Bieberkapsel en een mondharmonica... alle wereldrampen in een act
Nee hoor dit is kukidentquote:
Nee, dan had hij baas gezegd. Toevallig zei ik dat net tegen mijn vrouwquote:
Oh daar krijg ik echt opvliegers vanquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan had hij baas gezegd. Toevallig zei ik dat net tegen mijn vrouw
Kruipt weer onder zijn tektonische plaat , lekker knus.quote:
Hij gaat wel ver komen gok ik...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit cool.... en hij ziet er goed uit
Discriminatiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
Niet mijn type (duh, beetje jong), maar dat harmonicaspelen
kortom: geiler dan geilquote:
Helemaal klaar voor een painttopic in ONZquote:
ga je gangquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helemaal klaar voor een painttopic in ONZ
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Als je als man al zo ver bent dat je over de angst heen bent om bij haar op de bank te durven zitten en je ziet die didgeridoo dan denk je toch van
Heerlijk lied als je haast hebt in d eautoquote:
Zelf op dodenherdenking gillen mensen beter dan zijquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
die lui die op 't damrak staan zijn veel beter
Is dat niet de Metro boor die je van onder hoort?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
die lui die op 't damrak staan zijn veel beter
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet de Metro boor die je van onder hoort?
Ik kan hem geen ban geven. DAMN YOU ALL!!!quote:
Hij kan zichzelf niet genezen dus blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een jampotglazen. Maar goesd daar ga ik geen grappwn over maken.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:55 schreef MissJ het volgende:
aah, ze heeft spontaan zware migraine zodat paps haar kan genezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |