quote:
Ik mocht er maar 1 per 12 uurquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef MarMar het volgende:
ik denk dat je iets te weinig naproxen gehad hebt Ml
Lolquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
He Vik, iets voor jou? Voor je portfolio. http://www.telegraaf.nl/v(...)ezocht__.html?p=22,1
Gewoon aanmelden. Je bent er uitgesproken genoeg voor en je moet aan je portfolio werken.quote:
Will doquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden. Je bent er uitgesproken genoeg voor en je moet aan je portfolio werken.
Ik ben best benieuwd naar jouw vileinheid, want volgens mij heb ik nog nooit een valse opmerking van jou gespot!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou mijn vileinheid wel kunnen aanwenden, maar ik heb geen zin om bij dat gedoe in dieet betrokken te raken geloof ik.
Die betreffende persoon heb ik ook nog een enorme grudge tegen, maar dat gaat heel ergens anders over.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Degene die die opmerking tegen kwak maakte is een sukkel die dacht dat hij zo geweldig was dat hij zo in 2 weken wel even 5 km zou lopen. Nu zit 'ie geblesseerd op de bank. Oen.
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar jouw vileinheid, want volgens mij heb ik nog nooit een valse opmerking van jou gespot!.
lol in zhe evil Trisken!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:37 schreef Viking84 het volgende:
Ook even tegen m'n ouders gezegd dat ik zondag bij een slankie op bezoek gaat. M'n vader meteen de kaart erbij halen om te kijken waar het precies is.
Niet.quote:
Het refo meisje gisterquote:
Jij doet het beter als je niet vilein bent.quote:
Een tuin is kut he?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:42 schreef Syrena het volgende:
Ik ga mooi niet kijken eldersEn ik vind het leuk dat Kwak en Isa hier zijn. En m@x
![]()
Net anderhalf uur onkruid gewieden het zand weer eens geharkt. Nu heb ik weer een nette woestenij achterom
Iets heeft me in m'n vinger gestoken en ik heb bulten op mijn rechterbeen en linkerarm. Ik mis m'n balkon
daar kwam ik ook bijna nooit en het was veel minder werk.
Ik krijg geen vileine neigingen van de mensen die nu in dit topic postenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij doet het beter als je niet vilein bent.
quote:
Of je merkt het niet, als mensen vilein tegen je zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg geen vileine neigingen van de mensen die nu in dit topic posten.
Zijn ze niet, want ze vinden mij lieffffff!!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of je merkt het niet, als mensen vilein tegen je zijn
QFT ik moet er gewoon meer planten in mikken dan heeft dat onkruid geen kans.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een tuin is kut he?WIj hebben gewoon bomen staan naast het huis
Ik kom er niet aan toe om daar onkruid weg te halen.
*noteertquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg geen vileine neigingen van de mensen die nu in dit topic posten.
Eh... Ik zeg niets zonder advocaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn ze niet, want ze vinden mij lieffffff!!!!. Toch?
.
Ach, onkruid zijn ook planten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
QFT ik moet er gewoon meer planten in mikken dan heeft dat onkruid geen kans.
Hier blijven jij, jij bent gezelligquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Dank je Syrena
hey, de vorige keer dat ik veel was afgevallen had ik wel een gezond gewicht en kon ik hier legitiem posten en deed dat niet![]()
Tuinieren is een geweldige work out
De buren hebben echt een huge ass boom tegen de gedeelde schutting aan staan, en die neemt echt 80% van m'n zon wegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een tuin is kut he?WIj hebben gewoon bomen staan naast het huis
Ik kom er niet aan toe om daar onkruid weg te halen.
Nu. Dan is ie morgen beter op smaak.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:49 schreef progje het volgende:
zal ik nu nog een monchou taart "bakken" of zal ik het morgen-ochtend doen, keuzes keuzes keuzes
Nou, daar ben ik nog niet zo zeker van na het zien van de documentaire 'Why are thin people not fat' (net afgekeken)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
Hier blijven jij, jij bent gezelligen dat gezonde gewicht volgt vanzelf.
Thnx, je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu. Dan is ie morgen beter op smaak.
Ik zeg net dat het een geweldige work out is en die dames proberen gezond te leven met gezond eten en meer bewegen. Ik zie mogelijkhedenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:51 schreef MarMar het volgende:
owja onkruid, ik heb manlief gevraagd om de metershoge onkruid uit de tuin te roppen aangezien er dit weekend hoog bezoek komtde voortuin is en blijft work in progress tho.. de plannen zijn er inmiddels een beetje... al heel lang
Hoop dat ik je niet beledig maar ik denk niet dat je dun hoort te zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik nog niet zo zeker van na het zien van de documentaire 'Why are thin people not fat' (net afgekeken)![]()
![]()
Weinig optimistische docu voor te zware mensen. Wel een leuke docu voor van nature erg slanke mensen
Wil je een uitnodiging?Tuin zat om je te laten workouttenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zeg net dat het een geweldige work out is en die dames proberen gezond te leven met gezond eten en meer bewegen. Ik zie mogelijkheden![]()
Maar waarom zijn dunne mensen dan niet dik? Ik ben mijn hele leven dun geweest, maar moet nu toch echt mijn best doen om slank te blijven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik nog niet zo zeker van na het zien van de documentaire 'Why are thin people not fat' (net afgekeken)![]()
![]()
Weinig optimistische docu voor te zware mensen. Wel een leuke docu voor van nature erg slanke mensen
Nah, er kan wel wat af hoor, dit is een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:52 schreef Ml-etje het volgende:
Hoop dat ik je niet beledig maar ik denk niet dat je dun hoort te zijn.
Vind dat het gevulde bij je hoort maar dat kan ook gezond zijn toch?
quote:
Een adenovirus zou dat kunnen verklarenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
Maar waarom zijn dunne mensen dan niet dik? Ik ben mijn hele leven dun geweest, maar moet nu toch echt mijn best doen om slank te blijven.
Photobucket proberen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:53 schreef Syrena het volgende:
Meh, ik wilde een foto posten van mijn prachtige tuin, maar Picasa wil niet. Gnrf.
Ben benieuwd wanneer de eerste onkruidsprieten weer omhoog komen, hopelijk pas volgende week nadat ik mijn pa en moe heb laten zien dat ik zelf ook heus wel m'n tuin kan bijhouden.
Morgen de voortuin maar eens inspecteren
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, er kan wel wat af hoor, dit is een beetje overdrevenIk moet gewoon doorgaan met wat ik nu doen: gezond eten en meer bewegen. Ik probeer minimaal 1600 kcal per dag te eten en alles onder de 2000 voelt goed. En ik val er nog mee af ook. Het idee dat ik ooit 1000 kcal diëten deed doet me nu ineenkrimpen.
Ik ook niet, maar in mijn tuin staat nog niks van planten, dus alles wat groen is moet wegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja ho ho! Ik ben echt héél slecht in tuinieren, ik zie geen enkel verschil tussen onkruid en kruid
Fok had een hiccupje of zoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
bareuh post weg![]()
Was leuk bij mamma en oma. Wel ziekjes geworden, slap en algehele malaise. Voelde me best wel zielig op de terugweg in mn upje, moest bijna lekken op A'dam csMaar vriendje kwam me ophalen vanaf station alkmaar, dat was fijn
Nu zo maar slapen, morgen teruglezen
Die staat niet in het rijtje dat ik krijg als ik op "delen" duw op m'n telefoonquote:
Dat kan zelfs ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:58 schreef Syrena het volgende:
Ik ook niet, maar in mijn tuin staat nog niks van planten, dus alles wat groen is moet weg
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die staat niet in het rijtje dat ik krijg als ik op "delen" duw op m'n telefoon
Ahquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had eergister nog een carrot cake gemaakt. De visite vond 'm net zo lekker als die van Dudok
. Ligt nu netjes in de vriezer voor (onverwachts) bezoek.
Oh schei uit, ik had vanmiddag geen puf om langs de action te rijden met de gestrompel maar heb meel enz. genoeg voor een weeshuis en wortelenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had eergister nog een carrot cake gemaakt. De visite vond 'm net zo lekker als die van Dudok
. Ligt nu netjes in de vriezer voor (onverwachts) bezoek.
Heeft de man bij jullie thuis ook nog wat te zeggen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
Zonde Uniek! En meestal is het de vrouw die zegt dat de man mee moet naar bed
Hee Vik, hier komt een vileine opmerking, hou je vast!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft de man bij jullie thuis ook nog wat te zeggen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft de man bij jullie thuis ook nog wat te zeggen?
Mind the PIquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hee Vik, hier komt een vileine opmerking, hou je vast!
Het is dat je het bed niet deelt met M, maar anders zou jij het ook kunnen zeggen.
Blehquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Isa, thankies! En vik ook! Ik zat niet, bankjes waren bezetDus ik stond te zwabberen op mn benen met mn tassen en bekertje verse vruchtensap van Shakie's
![]()
Naaitinaait.
Dan wil je ook niet naar Ni Hao in Groningen, want daar hebben ze ook allemaal prefab meuk, inclusief spuitslagroom en ananas uit blik enzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Isa, spuitslagroom... echt! In een restaurant met spuitslagroom... daar zie je mij dus nooit meer
Maria, beterschapjes
Thanks, maar ik kom hier over een jaar of wat gewoon terug als ik hier legitiem 'mag' postenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor. Isa en kwak 'horen' hier misschien niet qua cijfers, maar voelen zich hier meer thuis.
Het begint hier steeds schoner te worden.
Syrenaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:42 schreef Syrena het volgende:
Ik ga mooi niet kijken eldersEn ik vind het leuk dat Kwak en Isa hier zijn. En m@x
![]()
Sliep taait!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Isa, thankies! En vik ook! Ik zat niet, bankjes waren bezetDus ik stond te zwabberen op mn benen met mn tassen en bekertje verse vruchtensap van Shakie's
![]()
Naaitinaait.
*kijkt met een schuin oog naar de Libelles die naast haar liggen*quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Sliep taait!voor de bijna lekkage!
Oeh chips, cola en een Libelle bij mijn moeder thuiskrekt as vroeger!
Jawel want dat is wokken en dan is het niet erg want ze hebben wel veel fruit (hebben ze daar spuitslagroom? Zelfs bij de Yankee Doodle hebben ze echte slagroom)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan wil je ook niet naar Ni Hao in Groningen, want daar hebben ze ook allemaal prefab meuk, inclusief spuitslagroom en ananas uit blik enzo.
Maar ze hebben wel lekkere sushi.
Whooh, grote tuin. Kun je wel een slankiebbq organiseren!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:10 schreef Syrena het volgende:
Jezusmina, geupload naar Twitter, weer gedownload, weer geupped naar Picasa met de PC![]()
Lookie: no more green:
[ afbeelding ]
Ik wil gras in het midden, de bakken weg, houten bouwsel weg en andere tegels.
Nou... ik heb een gezin, een fulltime baan, een huishouden, een gigantische tuin en een man die ook wel wat aandacht wil. Daarnaast kan ik niet zomaar een uur van huis zonder oppas. Ik heb gewoon geen tijd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:10 schreef Viking84 het volgende:
Waarom maar een kwartiertje hardlopen, Tink? Dat is 2,5 á 3 km (afh van je snelheid). Zal niet heel veel zoden aan de dijk zetten. Half uurtje lopen per keer geen optie?
Ik blijf sowieso het liefst uit de buurt van restaurants met een buffet, spuitslagroom of nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Isa, spuitslagroom... echt! In een restaurant met spuitslagroom... daar zie je mij dus nooit meer
Maria, beterschapjes
Ik eet daar alleen maar sushi en gebakken banaan enzo en dingen die al klaar zijn, want 1) ik weet niet wat ik allemaal bij elkaar moet mikken als ik het wil wokken, 2) het duurt te langquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jawel want dat is wokken en dan is het niet erg want ze hebben wel veel fruit (hebben ze daar spuitslagroom? Zelfs bij de Yankee Doodle hebben ze echte slagroom)
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Sliep taait!voor de bijna lekkage!
Oeh chips, cola en een Libelle bij mijn moeder thuiskrekt as vroeger!
Nu zaaien Syrena! Met de afwisseling tussen regen en zon groeit het als kool!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:10 schreef Syrena het volgende:
Jezusmina, geupload naar Twitter, weer gedownload, weer geupped naar Picasa met de PC![]()
[ afbeelding ]
Okquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou... ik heb een gezin, een fulltime baan, een huishouden, een gigantische tuin en een man die ook wel wat aandacht wil. Daarnaast kan ik niet zomaar een uur van huis zonder oppas. Ik heb gewoon geen tijd.
Wat is dat houten bouwsel eigenlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:10 schreef Syrena het volgende:
[ afbeelding ]
Daarin liggen de stoffelijke resten van de manspersonen die Syreen na een nachtje stappen mee naar huis heeft genomenquote:
De schutting aan de linkerkant (niet op foto) moet worden vernieuwd en die wordt 2 meter hoog en met plankjes heeeeel dicht op mekaarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voorzie een invasie van kinderts in wat vast de grootste zandbak van de buurt is.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:10 schreef Syrena het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kan ze die beter eerst begraven in die grote zandvlakte voor ze er iets anders mee doet!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Daarin liggen de stoffelijke resten van de manspersonen die Syreen na een nachtje stappen mee naar huis heeft genomen.
IEHHHHquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whooh, grote tuin. Kun je wel een slankiebbq organiseren!.
Ja, daarom moet ik dus een vent. Eentje met ideeen en spierballen. Of alleen ideeen en geld zodat we een tuinman/hovenier kunnen laten komenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ruime tuin... Valt alleen maar wat moois mee te maken
Oh die kliko's kunnen mooi in het een bijpassende klikoklepperquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
IEHHHH![]()
Zou wel makkelijk kunnen trouwens, en iedereen kan blijven slapen, twee slaapkamers staan leeg, woonkamer is groot en de hele zolder is leeg. Maar die is wel nog erg goor.
In het bouwseltje moet de kliko, maar we hebben er inmiddels twee, dus dat past niet. Er staan nu zakken verhuispuin in. Geen dooie dudes dus, sorry
Ik zie zeeen van lavendelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:23 schreef Syrena het volgende:
Oja en de schutting + poort achterin heeft mijn paps helemaal zelf gemaakt. Van allemaal losse plankjes
Het verpleeghuis waar ik mijn coschappen deed had een binnentuin echt vól lavendel. Ik verdenk ze ervan om zo op natuurlijke wijze hun demente bewoners te sederenquote:
Dat lijkt mij inderdaad best heel mooi ja. En lavendel is niet zo duur. En doet het goed over het algemeen.quote:
Heb er één overquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef Isabeau het volgende:
nomnomnom Moblo! En vooral die empanada's heb ik wel zin in!
Ach, eet lekker samen opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
Heb er één overmoet ik 'm opsturen?
Oh dan moet je maar nooit op ons terras gaan zittenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het verpleeghuis waar ik mijn coschappen deed had een binnentuin echt vól lavendel. Ik verdenk ze ervan om zo op natuurlijke wijze hun demente bewoners te sederen
1,99 de zes van de aldi, zal eens een foto zoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad best heel mooi ja. En lavendel is niet zo duur. En doet het goed over het algemeen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
1,99 de zes van de aldi, zal eens een foto zoeken.
Ik kwam een keer in het topic Alberto loopt de park te checken en ik zat huilend van het lachen achter m'n pc op m'n slaapkamer, m'n moeder kwam uit de badkamer gehold om te vragen wat er zo leuk wasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit hier hardop te gniffelen. Gelukkig staat de tv hard, anders was het meteen: "Wat hast te laitsje?" (ofzo)
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit hier hardop te gniffelen. Gelukkig staat de tv hard, anders was het meteen: "Wat hast te laitsje?" (ofzo)
quote:
Yup!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:41 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
Mo, hoe maak je die empanadas? Van zelfgemaakt deeg?
Sorryquote:
Nee! Ben jij nu ziek aan t wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
bareuh post weg![]()
Was leuk bij mamma en oma. Wel ziekjes geworden, slap en algehele malaise. Voelde me best wel zielig op de terugweg in mn upje, moest bijna lekken op A'dam csMaar vriendje kwam me ophalen vanaf station ialkmaar, dat was fijn
Nu zo maar slapen, morgen teruglezen
Marmar verdient ook wel een plek in dit rijtje, helaas voor haar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slankies doen wel zo gezond, maar ondertussen is het een behoorlijke ziekenboeg hier.
Maria nu, Coco met haar darmen, MI met haar knie (en dat rijmt), Mo met knie (ik zie een komisch duo), progjes oor, ondergetekende zelf en wie vergeet ik nou nog?
Je rijm klopt nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slankies doen wel zo gezond, maar ondertussen is het een behoorlijke ziekenboeg hier.
Maria nu, Coco met haar darmen, MI met haar knie (en dat rijmt), Mo met knie (ik zie een komisch duo), progjes oor, ondergetekende zelf en wie vergeet ik nou nog?
Wel als je het leest als twee hoofdletters, dus 'mi'quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je rijm klopt niet
Mijn botjes brokkelen af
gelukkig kan ik je dan wel verstaan!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga zondag gewoon fries praten
Ik las in dieet en nog steeds had ik toen een hatelijke opmerking gemaakt??
Haha, zit mij nog steeds dwars want zal wel de laatste zijn die ruzie wil ..
Mo, heerlijk!
Mijn meer dan een week durende keelpijn van vorige weekquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, true. En vergeet nog vast wel iemand.
Ik vond je lijstquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker allemaal en iedereen beterschap!(auw, oorpijn!
![]()
)
Ook als je niet ziekjes bent: alvast een vlot herstel gewenst(ik wil niet discrimineren)
De eetmeter was niet mild over mijn avondeten overigens en ik heb het zo slank mogelijk gehouden voor een broodje hamburgerKen je nagoan wat een 'normaal' broodje hamburger aan kcal heeft
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel als je het leest als twee hoofdletters, dus 'mi'. En dat doe ik dus voor de gelegenheid
.
Wat heb je dan precies op?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker allemaal en iedereen beterschap!(auw, oorpijn!
![]()
)
Ook als je niet ziekjes bent: alvast een vlot herstel gewenst(ik wil niet discrimineren)
De eetmeter was niet mild over mijn avondeten overigens en ik heb het zo slank mogelijk gehouden voor een broodje hamburgerKen je nagoan wat een 'normaal' broodje hamburger aan kcal heeft
Je ziet ook de pauwen?quote:
Rooozzzeeee!quote:
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Pauw... kan je dat ook eten? en zeemeeuw?
Tja, was te verwachten..quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb mijn Hyves verwijderdpermanent...
Heb ik toch nog permanent... in mijn haar kan het niet
Haha, ik vind deze vraag echt leuk getimed! Viz met een giga kater die zijn hersens pijnigt over een genuanceerde uiteenzetting mbt anti-catabolen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:41 schreef Viking84 het volgende:
Viz heb jij wel eens van anti-catabolen gehoord? Is dat wat? Het klinkt op zich wel goed, maar is het geen troep in je lijf met vervelende neveneffecten?
Lol de timing is niet zo best nee, maar er komt vast wel een keer een antwoordquote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ik vind deze vraag echt leuk getimed! Viz met een giga kater die zijn hersens pijnigt over een genuanceerde uiteenzetting mbt anti-catabolen.
Je zou anti-catabolen kunnen vervangen door "drank", dan ben ik wel benieuwd naar het antwoord.
Goedemorgen!
De culprit was natuurlijk het brood: een Italiaanse bol die je nog in de oven moet doen. Zelf de hamburgers gemaakt met rundergehakt, paneermeel, een ei en kruiden. Krijg je zoiets:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
Wat heb je dan precies op?
Zag vandaag een heerlijk recept
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:06 schreef MarMar het volgende:
In Drachten vinden ze dat je pauw kan eten.. er is er een uit een parkje gejat met de kerst. Best sneu want het is gewoon een uit de hand gelopen hobby van een particulier waardoor dat parkje is ontstaan.
En goeiemorgen
Ik ga dus morgenochtend zoiets proberen te maken:
[ afbeelding ]
Als het niet lukt krijgen jullie denk ik een appel of een theebisquitje
Lijstje voor vandaag:
O: 2 knackebrod met kaas en komkommer
T: appel, cappuccino
L: yoghurt met muesli, rauwkost, karnemelk
T: komkommer en worteltjes
D: (weinig) pasta met (veel) verse tomatengroentegehaktsaus
T: warme appel met yoghurt
Daar had nog prima een augurkje bij gekund!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De culprit was natuurlijk het brood: een Italiaanse bol die je nog in de oven moet doen. Zelf de hamburgers gemaakt met rundergehakt, paneermeel, een ei en kruiden. Krijg je zoiets:
hamburger (groot uitgevallen, niet gewogen, geschat op 130 gram) 300 kcal
Italiaanse bol 247 kcal
aardappelschijfjes (geen idee hoeveel, 1 opscheplepel of zo, niet heel veel) 114 kcal
olijfolie op de grill en voor de aardappels (10 gram?) 180 kcal
appelmoes 26 kcal
ketchup 31 kcal
olijven 11 kcal
tomaat 14 kcal
augurk 2 kcal
plakje kaas 63 kcal
totaal: 988 kcal![]()
Maar ik heb dus niets echt gewogen en misschien heb ik het gewicht van de hamburger overdreven en teveel olijfolie gerekend (dun laagje op de grill en ik heb maar een paar aardappeltjes gebakken in die olie gehad). Maar dan nog is het: woah!
Dagtotaal nog steeds onder de 1800 kcal, geen vrouw overboord hoor.
Er zullen absoluut komkommertjes en tomaatjes zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:29 schreef MarMar het volgende:
Zit er niet toevallig iets van komkommer bij Isa? Anders stiekem zelf een komkommer meenemen en in de keuken netjes in plakjes op een schaaltje doen? Dan kan je voor het idee toch meesnaaien, zo los ik dat voor mezelf altijd op bij feestjes hier thuis.
droogquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:30 schreef Viking84 het volgende:
hm het zou hier moeten regenen nu volgens de buienradar. Hoe is het bij jou mar?
recept typ ik nog wel es over als ik me verveel en als het lukt, het zijn is twee pagina's uit mijn bakbijbelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:12 schreef Blurred86 het volgende:
10 g olijfolie is 90 kcal isa, niet 180! Niet dat dat nou zo'n groot verschil maakt op het totaal, maar toch
om nom Marmardat ziet er lekker uit! Recept? En foto vh eindresultaat idd
ligt eraan hoe het boompje in je hoofd zit. als je [koek] en [snoep] --> zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zou het niet 'worden' moeten zijn?
aaah ik dacht dat het al wel ergens online zou staan (aangezien je ook al een foto hebtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
recept typ ik nog wel es over als ik me verveel en als het lukt, het zijn is twee pagina's uit mijn bakbijbel
Prima! Iets anders waar ik je blij mee kan maken? Fruit, water, ik heb het wel in huisquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:26 schreef kwakz0r het volgende:
@marmar: niet boos worden als ik geen taart wil he? ik ben nu even helemaal in de zone, en vanwege een lichamelijk ongemak eet ik even zo min mogelijk (geraffineerde) suikers, als test.. ik kom voor de gezelligheid namelijk!
was ik ook niet bang voorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Prima! Iets anders waar ik je blij mee kan maken? Fruit, water, ik heb het wel in huis![]()
Ik heb er een hekel aan als mensen gaan pushen van "ah die ene keer kan toch wel, neem toch wat" als ik besloten heb het niet te doen, dus je hoeft niet bang te zijn dat ik jou dat aandoe
Het is koffiecreme schuimtaart, het recept stond wel ergens online, maar niet zoals ik het ga maken, dus ik denk dat dat een makkelijke variant is en dat die niet zo lekker isquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:21 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
aaah ik dacht dat het al wel ergens online zou staan (aangezien je ook al een foto hebt) hoe heet het?
en hoe gaat het nu met de pijn? heeft die behandeling al aangeslagen? en waarom nu aan de prednisone? (sorry als je het al verteld hebt, lees niet altijd even trouw alles terug)
Vier personen keer 2 stuks fruit gaat hier op een dag doorheenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
was ik ook niet bang voormaar ik vind t vooral zelf altijd heel lullig... ehm, een appel of een mandarijntje dan ben ik ook al blij. ben verder niet zo'n fruit eter, dus haal vooral niet speciaal fruit. Water drink ik idd. sowieso veel, en thee
hahaha ehhh alles behalve lychee en rooibos. komt wel goed.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vier personen keer 2 stuks fruit gaat hier op een dag doorheener zijn dus eigenlijk altijd bergen fruit in huis. Nog voorkeur qua thee?
Ik heb afgeleerd om 'maakt niet uit joh' te roepen als iemand vroeg welke thee ik wilde; voor je het weet krijg je die vieze rooibos voor je en dat is helemaal geen theequote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:37 schreef kwakz0r het volgende:
hahaha ehhh alles behalve lychee en rooibos. komt wel goed.
klinkt gooooedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het is koffiecreme schuimtaart, het recept stond wel ergens online, maar niet zoals ik het ga maken, dus ik denk dat dat een makkelijke variant is en dat die niet zo lekker is![]()
Bij de pijnbehandeling doet dok vrij standaard twee prednisonshots, voor de ontstekingen en de spieren die verzuren omdat ze altijd strak staan. Onder het mom "Ik ben nu toch al aan het prikken" en daardoor heb ik nu dus opvliegers
huu inderdaadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb afgeleerd om 'maakt niet uit joh' te roepen als iemand vroeg welke thee ik wilde; voor je het weet krijg je die vieze rooibos voor je en dat is helemaal geen thee
daarom zeg ik: alles behalve lychee en rooibosquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb afgeleerd om 'maakt niet uit joh' te roepen als iemand vroeg welke thee ik wilde; voor je het weet krijg je die vieze rooibos voor je en dat is helemaal geen thee
Dattem!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:00 schreef MarMar het volgende:
woei Sig als ik zulke benen had droeg ik altijd zulke korte jurkjes denk ik!!!
Goedzo!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:58 schreef kwakz0r het volgende:
goedzo maria
mijn lazylama heeft bedacht dat ze recht heeft op vakantie, dus niet vandaag aan t proefschrift gaat, maar lekker opruimen en wasjes draaien en haken en breien. mooie mail staat al klaar voor maandagiets met "niet mijn probleem" - en dat is echt een huge overwinning voor mij, dus alleen al daarom zou ik m moeten versturen, therapy jeweets.
en ik heb het gepresteerd om mijn knokkel open te snijden aan een dunschillerhij lag te drogen, en ik verzamelde afgewassen bestek en rits zo met mn knokkel over het mesje
auw. heb de neiging om vriendje toe te bijten dat ie m op zn kop had moeten leggen weggeslikt, want t was sowieso een beetje een freak-accident. echt iets voor mij. ik snij ook altijd nagels open aan scheermesjes enzo (middenin je nagel een snee, superhandig!)
QFTquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:00 schreef MarMar het volgende:
woei Sig als ik zulke benen had droeg ik altijd zulke korte jurkjes denk ik!!!
*spontaan op handen gaat zittenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik scheer m'n nagels ook regelmatig mee ja
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb trouwens 100 euro () gehad van oma, voor mijn afstuderen! Ze had helemaal natte oogjes omdat ik nu 'zo groot, oioi, zooo groot!' was
![]()
Moet ik nog meer toffe blijvende kadootjes verzinnen
![]()
En bij de Van Haren nieuwe gympies gevonden voor een 10tje, en die kreeg ik toen van mijn mamma![]()
</verwend>
Je wordt ook zo groot, Mariaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb trouwens 100 euro () gehad van oma, voor mijn afstuderen! Ze had helemaal natte oogjes omdat ik nu 'zo groot, oioi, zooo groot!' was
![]()
![]()
En bij de Van Haren nieuwe gympies gevonden voor een 10tje, en die kreeg ik toen van mijn mamma![]()
</verwend>
Goeie benen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:58 schreef sigme het volgende:
Zo, ik heb de hardloopfoto's teruggebracht tot de essentie.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En die arm op deze foto is m'n linker, ik ben rechts, de rechter is gespierder
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
![]()
</verwend>
Dat was inderdaad de achterliggende gedachte geloof ik!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Je wordt ook zo groot, Maria. Nu moet je echt de grotebozegrotemensenwereld in..
38?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:17 schreef sigme het volgende:
Bij de weg, mijn benen zijn volgens mij gewoon gewoon. Wel vind ik mezelf wat tanig worden, maar ja, op hardloop-actiefoto's zal dat ook wel flink tekenen en ik ben ook 38 natuurlijk. Maar ik hoop dat ik er in het echt wel iets zachter uitzie.
Wow!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:27 schreef Viking84 het volgende:
10 km in 1:05 zonder wandelen of stoppen. Het ging zó gemakkelijk, had nog over, maar ja, m'n lijf zei "ho". Nu last van m'n knie
.
M'n knie ging sputteren (rechterkant van rechterknie, kwam met moeite de trap op net). Dus ik ga nu 2 dagen niks doen idd en dan hooguit 5. Maar kreeg na 5 km al last, dus dat lag niet zozeer aan de afstand. Maar dit is wel een hele sprong van 6 km naar 10 km ineens. Wel eens eerder 7,5 gedaan (in twee stukken), maar ik ben hier zelf een beetje beduusd van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Wow!
Welke delen van het lijf hielden ermee op? En doe voorzichtig met die knie! Minstens 2 dagen rust en dan hooguit een 5-kilometertje en dan voelen wat de knie ervan vindt!
Omdat het conditioneel zo makkelijk gingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, als je bij 5 als last kreeg, waarom dan nog eens 5 km doorrennen? Dat snap ik niet helemaal.
Een normaal gezond lichaam kan tegenspartelen als je er mee gaat rennen en gaat dan zeuren en piepen. Maar dat is lang niet altijd een teken van blessure of zelfs maar iets om rekening mee te houden; veel pijntjes en steekjes verdwijnen gewoon als je rustig doorrent.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, als je bij 5 als last kreeg, waarom dan nog eens 5 km doorrennen? Dat snap ik niet helemaal.
Ja, had ook even last van m'n heup en dat trok ook wegquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Een normaal gezond lichaam kan tegenspartelen als je er mee gaat rennen en gaat dan zeuren en piepen. Maar dat is lang niet altijd een teken van blessure of zelfs maar iets om rekening mee te houden; veel pijntjes en steekjes verdwijnen gewoon als je rustig doorrent.
Aw dat is kutquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
10km! Netjes!
Mijn knie is denk ik aan het ontsteken ofzo.. want het doet ontzettend veel pijnsteken, scheuten, helemaal warm...
![]()
huuu
Ah ok. Ik heb nog nooit aan hardlopen gedaan, dus ook geen verstand van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Een normaal gezond lichaam kan tegenspartelen als je er mee gaat rennen en gaat dan zeuren en piepen. Maar dat is lang niet altijd een teken van blessure of zelfs maar iets om rekening mee te houden; veel pijntjes en steekjes verdwijnen gewoon als je rustig doorrent.
Is het bij een beetje serieus spinnen niet ook zo? Dat je niet moet toegeven aan elk pijntje?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb nog nooit aan hardlopen gedaan, dus ook geen verstand van.
Haha, nee. Ik mag het ook niet. Te grote belasting voor mn gewrichten.quote:
Ik weet het niet. Het fenomeen spierpijn is mij redelijk onbekend. Het beweegt toch allemaal wel mee. Spierstijfheid ken ik wel, maar dat heeft een andere oorzaak bij mij dan sport of inspanning. Hoor wel eens van rpm-genoten dat ze zo'n spierpijn hebben na een intensieve les, maar dat ken ik dus helemaal niet. Echt nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het bij een beetje serieus spinnen niet ook zo? Dat je niet moet toegeven aan elk pijntje?
Ik ben geen sporter (ok, afgezien van dat hardlopen soms), maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet bij alle sporten zo is. Dan wordt er wat veel gevraagd van een lichaam, en dat lichaam piept en kraakt en knarst, maar ja, daarom is het sport. Het is de bedoeling het lijf op de proef te stellen én om de grenzen wat te verleggen toch?
Nou moet je niet denken dat ik een bikkel ben hoor, ik ben altijd blij met een goede reden om op te mogen houden met inspannende bezigheden.
nacho chips uit de oven met crème fraiche,kaas en jalapeño pepertjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |