Er zullen absoluut komkommertjes en tomaatjes zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:29 schreef MarMar het volgende:
Zit er niet toevallig iets van komkommer bij Isa? Anders stiekem zelf een komkommer meenemen en in de keuken netjes in plakjes op een schaaltje doen? Dan kan je voor het idee toch meesnaaien, zo los ik dat voor mezelf altijd op bij feestjes hier thuis.
droogquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:30 schreef Viking84 het volgende:
hm het zou hier moeten regenen nu volgens de buienradar. Hoe is het bij jou mar?
recept typ ik nog wel es over als ik me verveel en als het lukt, het zijn is twee pagina's uit mijn bakbijbelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:12 schreef Blurred86 het volgende:
10 g olijfolie is 90 kcal isa, niet 180! Niet dat dat nou zo'n groot verschil maakt op het totaal, maar toch
om nom Marmardat ziet er lekker uit! Recept? En foto vh eindresultaat idd
ligt eraan hoe het boompje in je hoofd zit. als je [koek] en [snoep] --> zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zou het niet 'worden' moeten zijn?
aaah ik dacht dat het al wel ergens online zou staan (aangezien je ook al een foto hebtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
recept typ ik nog wel es over als ik me verveel en als het lukt, het zijn is twee pagina's uit mijn bakbijbel
Prima! Iets anders waar ik je blij mee kan maken? Fruit, water, ik heb het wel in huisquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:26 schreef kwakz0r het volgende:
@marmar: niet boos worden als ik geen taart wil he? ik ben nu even helemaal in de zone, en vanwege een lichamelijk ongemak eet ik even zo min mogelijk (geraffineerde) suikers, als test.. ik kom voor de gezelligheid namelijk!
was ik ook niet bang voorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Prima! Iets anders waar ik je blij mee kan maken? Fruit, water, ik heb het wel in huis![]()
Ik heb er een hekel aan als mensen gaan pushen van "ah die ene keer kan toch wel, neem toch wat" als ik besloten heb het niet te doen, dus je hoeft niet bang te zijn dat ik jou dat aandoe
Het is koffiecreme schuimtaart, het recept stond wel ergens online, maar niet zoals ik het ga maken, dus ik denk dat dat een makkelijke variant is en dat die niet zo lekker isquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:21 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
aaah ik dacht dat het al wel ergens online zou staan (aangezien je ook al een foto hebt) hoe heet het?
en hoe gaat het nu met de pijn? heeft die behandeling al aangeslagen? en waarom nu aan de prednisone? (sorry als je het al verteld hebt, lees niet altijd even trouw alles terug)
Vier personen keer 2 stuks fruit gaat hier op een dag doorheenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
was ik ook niet bang voormaar ik vind t vooral zelf altijd heel lullig... ehm, een appel of een mandarijntje dan ben ik ook al blij. ben verder niet zo'n fruit eter, dus haal vooral niet speciaal fruit. Water drink ik idd. sowieso veel, en thee
hahaha ehhh alles behalve lychee en rooibos. komt wel goed.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vier personen keer 2 stuks fruit gaat hier op een dag doorheener zijn dus eigenlijk altijd bergen fruit in huis. Nog voorkeur qua thee?
Ik heb afgeleerd om 'maakt niet uit joh' te roepen als iemand vroeg welke thee ik wilde; voor je het weet krijg je die vieze rooibos voor je en dat is helemaal geen theequote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:37 schreef kwakz0r het volgende:
hahaha ehhh alles behalve lychee en rooibos. komt wel goed.
klinkt gooooedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het is koffiecreme schuimtaart, het recept stond wel ergens online, maar niet zoals ik het ga maken, dus ik denk dat dat een makkelijke variant is en dat die niet zo lekker is![]()
Bij de pijnbehandeling doet dok vrij standaard twee prednisonshots, voor de ontstekingen en de spieren die verzuren omdat ze altijd strak staan. Onder het mom "Ik ben nu toch al aan het prikken" en daardoor heb ik nu dus opvliegers
huu inderdaadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb afgeleerd om 'maakt niet uit joh' te roepen als iemand vroeg welke thee ik wilde; voor je het weet krijg je die vieze rooibos voor je en dat is helemaal geen thee
daarom zeg ik: alles behalve lychee en rooibosquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb afgeleerd om 'maakt niet uit joh' te roepen als iemand vroeg welke thee ik wilde; voor je het weet krijg je die vieze rooibos voor je en dat is helemaal geen thee
Dattem!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:00 schreef MarMar het volgende:
woei Sig als ik zulke benen had droeg ik altijd zulke korte jurkjes denk ik!!!
Goedzo!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:58 schreef kwakz0r het volgende:
goedzo maria
mijn lazylama heeft bedacht dat ze recht heeft op vakantie, dus niet vandaag aan t proefschrift gaat, maar lekker opruimen en wasjes draaien en haken en breien. mooie mail staat al klaar voor maandagiets met "niet mijn probleem" - en dat is echt een huge overwinning voor mij, dus alleen al daarom zou ik m moeten versturen, therapy jeweets.
en ik heb het gepresteerd om mijn knokkel open te snijden aan een dunschillerhij lag te drogen, en ik verzamelde afgewassen bestek en rits zo met mn knokkel over het mesje
auw. heb de neiging om vriendje toe te bijten dat ie m op zn kop had moeten leggen weggeslikt, want t was sowieso een beetje een freak-accident. echt iets voor mij. ik snij ook altijd nagels open aan scheermesjes enzo (middenin je nagel een snee, superhandig!)
QFTquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:00 schreef MarMar het volgende:
woei Sig als ik zulke benen had droeg ik altijd zulke korte jurkjes denk ik!!!
*spontaan op handen gaat zittenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik scheer m'n nagels ook regelmatig mee ja
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb trouwens 100 euro () gehad van oma, voor mijn afstuderen! Ze had helemaal natte oogjes omdat ik nu 'zo groot, oioi, zooo groot!' was
![]()
Moet ik nog meer toffe blijvende kadootjes verzinnen
![]()
En bij de Van Haren nieuwe gympies gevonden voor een 10tje, en die kreeg ik toen van mijn mamma![]()
</verwend>
Je wordt ook zo groot, Mariaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb trouwens 100 euro () gehad van oma, voor mijn afstuderen! Ze had helemaal natte oogjes omdat ik nu 'zo groot, oioi, zooo groot!' was
![]()
![]()
En bij de Van Haren nieuwe gympies gevonden voor een 10tje, en die kreeg ik toen van mijn mamma![]()
</verwend>
Goeie benen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:58 schreef sigme het volgende:
Zo, ik heb de hardloopfoto's teruggebracht tot de essentie.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En die arm op deze foto is m'n linker, ik ben rechts, de rechter is gespierder
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
![]()
</verwend>
Dat was inderdaad de achterliggende gedachte geloof ik!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Je wordt ook zo groot, Maria. Nu moet je echt de grotebozegrotemensenwereld in..
38?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:17 schreef sigme het volgende:
Bij de weg, mijn benen zijn volgens mij gewoon gewoon. Wel vind ik mezelf wat tanig worden, maar ja, op hardloop-actiefoto's zal dat ook wel flink tekenen en ik ben ook 38 natuurlijk. Maar ik hoop dat ik er in het echt wel iets zachter uitzie.
Wow!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:27 schreef Viking84 het volgende:
10 km in 1:05 zonder wandelen of stoppen. Het ging zó gemakkelijk, had nog over, maar ja, m'n lijf zei "ho". Nu last van m'n knie
.
M'n knie ging sputteren (rechterkant van rechterknie, kwam met moeite de trap op net). Dus ik ga nu 2 dagen niks doen idd en dan hooguit 5. Maar kreeg na 5 km al last, dus dat lag niet zozeer aan de afstand. Maar dit is wel een hele sprong van 6 km naar 10 km ineens. Wel eens eerder 7,5 gedaan (in twee stukken), maar ik ben hier zelf een beetje beduusd van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Wow!
Welke delen van het lijf hielden ermee op? En doe voorzichtig met die knie! Minstens 2 dagen rust en dan hooguit een 5-kilometertje en dan voelen wat de knie ervan vindt!
Omdat het conditioneel zo makkelijk gingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, als je bij 5 als last kreeg, waarom dan nog eens 5 km doorrennen? Dat snap ik niet helemaal.
Een normaal gezond lichaam kan tegenspartelen als je er mee gaat rennen en gaat dan zeuren en piepen. Maar dat is lang niet altijd een teken van blessure of zelfs maar iets om rekening mee te houden; veel pijntjes en steekjes verdwijnen gewoon als je rustig doorrent.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, als je bij 5 als last kreeg, waarom dan nog eens 5 km doorrennen? Dat snap ik niet helemaal.
Ja, had ook even last van m'n heup en dat trok ook wegquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Een normaal gezond lichaam kan tegenspartelen als je er mee gaat rennen en gaat dan zeuren en piepen. Maar dat is lang niet altijd een teken van blessure of zelfs maar iets om rekening mee te houden; veel pijntjes en steekjes verdwijnen gewoon als je rustig doorrent.
Aw dat is kutquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
10km! Netjes!
Mijn knie is denk ik aan het ontsteken ofzo.. want het doet ontzettend veel pijnsteken, scheuten, helemaal warm...
![]()
huuu
Ah ok. Ik heb nog nooit aan hardlopen gedaan, dus ook geen verstand van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Een normaal gezond lichaam kan tegenspartelen als je er mee gaat rennen en gaat dan zeuren en piepen. Maar dat is lang niet altijd een teken van blessure of zelfs maar iets om rekening mee te houden; veel pijntjes en steekjes verdwijnen gewoon als je rustig doorrent.
Is het bij een beetje serieus spinnen niet ook zo? Dat je niet moet toegeven aan elk pijntje?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb nog nooit aan hardlopen gedaan, dus ook geen verstand van.
Haha, nee. Ik mag het ook niet. Te grote belasting voor mn gewrichten.quote:
Ik weet het niet. Het fenomeen spierpijn is mij redelijk onbekend. Het beweegt toch allemaal wel mee. Spierstijfheid ken ik wel, maar dat heeft een andere oorzaak bij mij dan sport of inspanning. Hoor wel eens van rpm-genoten dat ze zo'n spierpijn hebben na een intensieve les, maar dat ken ik dus helemaal niet. Echt nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het bij een beetje serieus spinnen niet ook zo? Dat je niet moet toegeven aan elk pijntje?
Ik ben geen sporter (ok, afgezien van dat hardlopen soms), maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet bij alle sporten zo is. Dan wordt er wat veel gevraagd van een lichaam, en dat lichaam piept en kraakt en knarst, maar ja, daarom is het sport. Het is de bedoeling het lijf op de proef te stellen én om de grenzen wat te verleggen toch?
Nou moet je niet denken dat ik een bikkel ben hoor, ik ben altijd blij met een goede reden om op te mogen houden met inspannende bezigheden.
nacho chips uit de oven met crème fraiche,kaas en jalapeño pepertjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |