Het is koffiecreme schuimtaart, het recept stond wel ergens online, maar niet zoals ik het ga maken, dus ik denk dat dat een makkelijke variant is en dat die niet zo lekker isquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:21 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
aaah ik dacht dat het al wel ergens online zou staan (aangezien je ook al een foto hebt) hoe heet het?
en hoe gaat het nu met de pijn? heeft die behandeling al aangeslagen? en waarom nu aan de prednisone? (sorry als je het al verteld hebt, lees niet altijd even trouw alles terug)
Vier personen keer 2 stuks fruit gaat hier op een dag doorheenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
was ik ook niet bang voormaar ik vind t vooral zelf altijd heel lullig... ehm, een appel of een mandarijntje dan ben ik ook al blij. ben verder niet zo'n fruit eter, dus haal vooral niet speciaal fruit. Water drink ik idd. sowieso veel, en thee
hahaha ehhh alles behalve lychee en rooibos. komt wel goed.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vier personen keer 2 stuks fruit gaat hier op een dag doorheener zijn dus eigenlijk altijd bergen fruit in huis. Nog voorkeur qua thee?
Ik heb afgeleerd om 'maakt niet uit joh' te roepen als iemand vroeg welke thee ik wilde; voor je het weet krijg je die vieze rooibos voor je en dat is helemaal geen theequote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:37 schreef kwakz0r het volgende:
hahaha ehhh alles behalve lychee en rooibos. komt wel goed.
klinkt gooooedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het is koffiecreme schuimtaart, het recept stond wel ergens online, maar niet zoals ik het ga maken, dus ik denk dat dat een makkelijke variant is en dat die niet zo lekker is![]()
Bij de pijnbehandeling doet dok vrij standaard twee prednisonshots, voor de ontstekingen en de spieren die verzuren omdat ze altijd strak staan. Onder het mom "Ik ben nu toch al aan het prikken" en daardoor heb ik nu dus opvliegers
huu inderdaadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb afgeleerd om 'maakt niet uit joh' te roepen als iemand vroeg welke thee ik wilde; voor je het weet krijg je die vieze rooibos voor je en dat is helemaal geen thee
daarom zeg ik: alles behalve lychee en rooibosquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb afgeleerd om 'maakt niet uit joh' te roepen als iemand vroeg welke thee ik wilde; voor je het weet krijg je die vieze rooibos voor je en dat is helemaal geen thee
Dattem!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:00 schreef MarMar het volgende:
woei Sig als ik zulke benen had droeg ik altijd zulke korte jurkjes denk ik!!!
Goedzo!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:58 schreef kwakz0r het volgende:
goedzo maria
mijn lazylama heeft bedacht dat ze recht heeft op vakantie, dus niet vandaag aan t proefschrift gaat, maar lekker opruimen en wasjes draaien en haken en breien. mooie mail staat al klaar voor maandagiets met "niet mijn probleem" - en dat is echt een huge overwinning voor mij, dus alleen al daarom zou ik m moeten versturen, therapy jeweets.
en ik heb het gepresteerd om mijn knokkel open te snijden aan een dunschillerhij lag te drogen, en ik verzamelde afgewassen bestek en rits zo met mn knokkel over het mesje
auw. heb de neiging om vriendje toe te bijten dat ie m op zn kop had moeten leggen weggeslikt, want t was sowieso een beetje een freak-accident. echt iets voor mij. ik snij ook altijd nagels open aan scheermesjes enzo (middenin je nagel een snee, superhandig!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |