Ik eet daar alleen maar sushi en gebakken banaan enzo en dingen die al klaar zijn, want 1) ik weet niet wat ik allemaal bij elkaar moet mikken als ik het wil wokken, 2) het duurt te langquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jawel want dat is wokken en dan is het niet erg want ze hebben wel veel fruit (hebben ze daar spuitslagroom? Zelfs bij de Yankee Doodle hebben ze echte slagroom)
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Sliep taait!voor de bijna lekkage!
Oeh chips, cola en een Libelle bij mijn moeder thuiskrekt as vroeger!
Nu zaaien Syrena! Met de afwisseling tussen regen en zon groeit het als kool!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:10 schreef Syrena het volgende:
Jezusmina, geupload naar Twitter, weer gedownload, weer geupped naar Picasa met de PC![]()
Lookie: no more green:
[ afbeelding ]
Ik wil gras in het midden, de bakken weg, houten bouwsel weg en andere tegels.
Okquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou... ik heb een gezin, een fulltime baan, een huishouden, een gigantische tuin en een man die ook wel wat aandacht wil. Daarnaast kan ik niet zomaar een uur van huis zonder oppas. Ik heb gewoon geen tijd.
Wat is dat houten bouwsel eigenlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:10 schreef Syrena het volgende:
Jezusmina, geupload naar Twitter, weer gedownload, weer geupped naar Picasa met de PC![]()
[ afbeelding ]
Daarin liggen de stoffelijke resten van de manspersonen die Syreen na een nachtje stappen mee naar huis heeft genomenquote:
De schutting aan de linkerkant (niet op foto) moet worden vernieuwd en die wordt 2 meter hoog en met plankjes heeeeel dicht op mekaarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voorzie een invasie van kinderts in wat vast de grootste zandbak van de buurt is.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:10 schreef Syrena het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kan ze die beter eerst begraven in die grote zandvlakte voor ze er iets anders mee doet!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Daarin liggen de stoffelijke resten van de manspersonen die Syreen na een nachtje stappen mee naar huis heeft genomen.
IEHHHHquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whooh, grote tuin. Kun je wel een slankiebbq organiseren!.
Ja, daarom moet ik dus een vent. Eentje met ideeen en spierballen. Of alleen ideeen en geld zodat we een tuinman/hovenier kunnen laten komenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ruime tuin... Valt alleen maar wat moois mee te maken
Oh die kliko's kunnen mooi in het een bijpassende klikoklepperquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
IEHHHH![]()
Zou wel makkelijk kunnen trouwens, en iedereen kan blijven slapen, twee slaapkamers staan leeg, woonkamer is groot en de hele zolder is leeg. Maar die is wel nog erg goor.
In het bouwseltje moet de kliko, maar we hebben er inmiddels twee, dus dat past niet. Er staan nu zakken verhuispuin in. Geen dooie dudes dus, sorry
Ik zie zeeen van lavendelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:23 schreef Syrena het volgende:
Oja en de schutting + poort achterin heeft mijn paps helemaal zelf gemaakt. Van allemaal losse plankjes
Het verpleeghuis waar ik mijn coschappen deed had een binnentuin echt vól lavendel. Ik verdenk ze ervan om zo op natuurlijke wijze hun demente bewoners te sederenquote:
Dat lijkt mij inderdaad best heel mooi ja. En lavendel is niet zo duur. En doet het goed over het algemeen.quote:
Heb er één overquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef Isabeau het volgende:
nomnomnom Moblo! En vooral die empanada's heb ik wel zin in!
Ach, eet lekker samen opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
Heb er één overmoet ik 'm opsturen?
Oh dan moet je maar nooit op ons terras gaan zittenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het verpleeghuis waar ik mijn coschappen deed had een binnentuin echt vól lavendel. Ik verdenk ze ervan om zo op natuurlijke wijze hun demente bewoners te sederen
1,99 de zes van de aldi, zal eens een foto zoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad best heel mooi ja. En lavendel is niet zo duur. En doet het goed over het algemeen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
1,99 de zes van de aldi, zal eens een foto zoeken.
Ik kwam een keer in het topic Alberto loopt de park te checken en ik zat huilend van het lachen achter m'n pc op m'n slaapkamer, m'n moeder kwam uit de badkamer gehold om te vragen wat er zo leuk wasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit hier hardop te gniffelen. Gelukkig staat de tv hard, anders was het meteen: "Wat hast te laitsje?" (ofzo)
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit hier hardop te gniffelen. Gelukkig staat de tv hard, anders was het meteen: "Wat hast te laitsje?" (ofzo)
quote:
Yup!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:41 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
Mo, hoe maak je die empanadas? Van zelfgemaakt deeg?
Sorryquote:
Nee! Ben jij nu ziek aan t wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
bareuh post weg![]()
Was leuk bij mamma en oma. Wel ziekjes geworden, slap en algehele malaise. Voelde me best wel zielig op de terugweg in mn upje, moest bijna lekken op A'dam csMaar vriendje kwam me ophalen vanaf station ialkmaar, dat was fijn
Nu zo maar slapen, morgen teruglezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |