Dat lijkt mij inderdaad best heel mooi ja. En lavendel is niet zo duur. En doet het goed over het algemeen.quote:
Heb er één overquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef Isabeau het volgende:
nomnomnom Moblo! En vooral die empanada's heb ik wel zin in!
Ach, eet lekker samen opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
Heb er één overmoet ik 'm opsturen?
Oh dan moet je maar nooit op ons terras gaan zittenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het verpleeghuis waar ik mijn coschappen deed had een binnentuin echt vól lavendel. Ik verdenk ze ervan om zo op natuurlijke wijze hun demente bewoners te sederen
1,99 de zes van de aldi, zal eens een foto zoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad best heel mooi ja. En lavendel is niet zo duur. En doet het goed over het algemeen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
1,99 de zes van de aldi, zal eens een foto zoeken.
Ik kwam een keer in het topic Alberto loopt de park te checken en ik zat huilend van het lachen achter m'n pc op m'n slaapkamer, m'n moeder kwam uit de badkamer gehold om te vragen wat er zo leuk wasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit hier hardop te gniffelen. Gelukkig staat de tv hard, anders was het meteen: "Wat hast te laitsje?" (ofzo)
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit hier hardop te gniffelen. Gelukkig staat de tv hard, anders was het meteen: "Wat hast te laitsje?" (ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |