kloptquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:42 schreef franklop het volgende:
Ruud kan wel fietsen trouwens, was daarnaast ook verzorger bij TVM geloof ik
Dan gaat die weddenschap niet door toch? Dacht dat ie perse 21 moest halenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
wat is 3150 euro nou.. maar toch netjes, maar moeten blij zijn met 3 bochten (450 dus totaal)
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan gaat die weddenschap niet door toch? Dacht dat ie perse 21 moest halen
Hoe denk je dat hij zo rijk is geworden?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
Stoer hoor John, hij haalt het niet én het is nog minder dan wisselgeld voor 'm.
Ook van de nederlandse dames ploegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:42 schreef franklop het volgende:
Ruud kan wel fietsen trouwens, was daarnaast ook verzorger bij TVM geloof ik
'Hoeveel kun je maximaal halen' .. 1050 'dan verdriedubbel ik het'quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan gaat die weddenschap niet door toch? Dacht dat ie perse 21 moest halen
Hoef je tenminste niet bang te zijn dat je Vos in der zij prikt met je minirocket.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij mocht Leontien en Danielle masseren, de huidige masseur Marianne Vos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij krijgt een mooie baardquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan heeft trouwens weer een dikke kop
Minder stress met TV-uitzendingen, werk etc. denk ik zo.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Is voor hem ook vakantie. Over 3 maanden heeft ie weer ingevallen wangetjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:52 schreef Gramulanion het volgende:
Ruud heeft zeker dat overhemd met reclame van Jean-Marie.
en de witte trui niet meer omdat gees geen eerste meer staatquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
Ook zo vreemd dat ze alleen het bergklassement laten zien en niet de groene trui. Alleen omdat Hoogerland daar toevallig wat hoger staat..
hij is niet de enige met rechten hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:56 schreef RemcoW23 het volgende:
Hatttsss! Johan wil alle Fransen het land uit..
PBERENDS MAAK SNEL EEN NIEUWSBERICHT
Derksen: "Alle Fransen moeten het land uit"
Zit gewoon de hele dag met zijn onderbroekje in de zon.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:56 schreef TUFKAL het volgende:
Genee heeft een lekker zonnebankje gepakt.
Naast Dries in z'n gele zwembroekquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit gewoon de hele dag met zijn onderbroekje in de zon.
Tussendoor een karaoketjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit gewoon de hele dag met zijn onderbroekje in de zon.
Sowieso, als je vlak bij de grens woont merk je het. Als ze Nederlands praten is het mooiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:57 schreef Szura het volgende:
Duitsers zijn over het algemeen goed volk.
Bij sport moeten ze gewoon optyfen en verliezen
Volgens mij was die opmerking van niet alle wielrenners zijn slim, wil niet generaliseren.. dat was volgens mij een steekje naar Gertquote:
twitter:MarkCavendish twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 19:52:05I think Thor Hushovd showed today why he wears the rainbow bands of World Champion. Incredible ride.. Nice work by my teammate Lars Bak too! reageer retweet
Users die de snor napratenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:02 schreef Geo3kant het volgende:
Frustri's nu in dit topic die op johan gaan hatenmaar we stellen ook geen fuck voor.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:03 schreef vincerusso het volgende:
idd we stellen geen hol voor op gesink na.
en die faalt ook al hard
de enige afmaker onder de Nederlanders idd... jammerquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:04 schreef RemcoW23 het volgende:
Danny legt het rustig uit, zelfs voor een leek te begrijpen. Rabo gaat nu gewoon voor een etappe.
Ja, een etappe.. dat is zeggen dat Nederland blij (voetbal) moet zijn als we uit de poul fase komtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:04 schreef RemcoW23 het volgende:
Danny legt het rustig uit, zelfs voor een leek te begrijpen. Rabo gaat nu gewoon voor een etappe.
Over 4 jaar hebben we Keldermanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:04 schreef franklop het volgende:
[..]
de enige afmaker onder de Nederlanders idd... jammer
dan snap jij niets van wielrennenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, een etappe.. dat is zeggen dat Nederland blij (voetbal) moet zijn als we uit de poul fase komtdan stel je niks voor.
Die zit het te volgen nu en gooit ook gelijk een ongezouten mening eruit. Primaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan is echt gegroeid t.o.v. 2 weken geleden...
En door dat programma, beetje gemixed met borrelpraat staan er meer mensen open voor een "andere" sport. Die lui krijgen zelfs curling nog naar 500.000 kijkersquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer hier. Tour de jour heeft een aantrekkingskracht op leken.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef Daanus het volgende:
Hoeveel van die punten zijn van Marianne Vos?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef Daanus het volgende:
Of sjoelenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En door dat programma, beetje gemixed met borrelpraat staan er meer mensen open voor een "andere" sport. Die lui krijgen zelfs curling nog naar 500.000 kijkers.
Het doet de sport geen goed...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En door dat programma, beetje gemixed met borrelpraat staan er meer mensen open voor een "andere" sport. Die lui krijgen zelfs curling nog naar 500.000 kijkers.
Hij zei zojuist dat Mollema met Gilbert demarreerde. Dat was dus niet zo, dus dat volgen van hem valt ook wel tegen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die zit het te volgen nu en gooit ook gelijk een ongezouten mening eruit. Prima. Al mag ie wel iets vaker op 1 lijn met Danny liggen. Heb het idee dat ie toch nog een beetje dwars wil liggen.
vrouwen wielrennen telt niet meequote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef Daanus het volgende:
Voor de echte fans snap ik dat dit niet echt leuk is. Voor hen is er ook nog Avondetappe, al heb ik dat dit jaar niet gevolgd. Is meestal toch iets inhoudelijker, toch?quote:
De snor heeft 15 minuten voor de uitzending een samenvatting van 3 minuten gezien, wedden?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:08 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Hij zei zojuist dat Mollema met Gilbert demarreerde. Dat was dus niet zo, dus dat volgen van hem valt ook wel tegen...
Dat ga ik ook niet ontkennen.. maar LL cool s zijn we alweer vergeten onderhand, of is een Rabo renner niet goed genoeg.. het moet een Nederlander zijn?quote:
Danny is gewoon wat Derksen voor VI is. De man met verstand en info vanuit het peloton etc. Genee is gewoon zichzelf en Gert mag de entertainment waarde omhoog gooien a la Gijpquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Danny vind ik toch wel een verademing hoor. Zegt heel zinnige dingen. Die Gert is natuurlijk komisch maar Danny zorgt voor de juiste balans!
Helaas kan ik nu niet verder kijken, komen even wat dingen tussendoor. Meestal staat hij toch snel op RTL XL dus kijk de rest straks wel terug.
Met commentaar van Leo Driessenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De snor heeft 15 minuten voor de uitzending een samenvatting van 3 minuten gezien, wedden?
hang dan ook niet de betweter uitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat ga ik ook niet ontkennen.. maar LL cool s zijn we alweer vergeten onderhand, of is een Rabo renner niet goed genoeg.. het moet een Nederlander zijn?
Precies, het hoeft allemaal niet dood geanalyseerd te worden...gewoon lekker gebabbel over wielrennen met scherpe meningen en (platte) grappen. Hetzelfde concept als VI dusquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Voor de echte fans snap ik dat dit niet echt leuk is. Voor hen is er ook nog Avondetappe, al heb ik dat dit jaar niet gevolgd. Is meestal toch iets inhoudelijker, toch?
Misschien dat ze het ook opbouwen hoor. Volgend jaar gewoon weer iets serieuzer. RTL-7 volk moet ook een beetje wennen aan de sport he, dus niet gelijk te inhoudelijk bij een "nieuwe" sport.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, het hoeft allemaal niet dood geanalyseerd te worden...gewoon lekker gebabbel over wielrennen met scherpe meningen en (platte) grappen. Hetzelfde concept als VI dus
Volgens mij is het ook eerder andersom, door dit luchtige programma gaan meer mensen wielrennen volgenquote:
Niet alles hoeft een voetbal copy te zijn. Van GTST maak je ook geen ballet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, het hoeft allemaal niet dood geanalyseerd te worden...gewoon lekker gebabbel over wielrennen met scherpe meningen en (platte) grappen. Hetzelfde concept als VI dus
grappig dat we in de tour met prutsers zittenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:06 schreef Szura het volgende:
vincerusso, de stand in de World Tour, landenklassement. We stellen idd geen ruk voor in wielerland.
1 1 SPAIN ESP 1,000
2 2 ITALY ITA 891
3 3 BELGIUM BEL 765
4 4 AUSTRALIA AUS 748
5 5 GERMANY GER 508
6 6 NETHERLANDS NED 491
7 10 UNITED STATES USA 382
8 9 SWITZERLAND SUI 358
9 7 GREAT BRITAIN GBR 346
10 8 FRANCE FRA 325
11 11 KAZAKHSTAN KAZ 224
12 13 DENMARK DEN 206
13 12 LUXEMBOURG LUX 202
14 14 CZECH REPUBLIC CZE 136
15 15 COLOMBIA COL 113
Topshow tot nu toequote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Even kijken of ik was mis, zit HgT te kijken
Dit is de ranking bij de vrouwen:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef Daanus het volgende:
Zonder know how, zieligquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook eerder andersom, door dit luchtige programma gaan meer mensen wielrennen volgen
Jij moet ook in bijna elk topic even tegen een paaltje plassen, of niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Even kijken of ik was mis, zit HgT te kijken
Klopt, wielrennen is gewoon wat lastiger qua sport en de die hards vinden dit te jolig .. wellicht dat ze volgend jaar ook wat serieuzere gasten kunnen fixen (zeker omdat avond etappe stopt)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Misschien dat ze het ook opbouwen hoor. Volgend jaar gewoon weer iets serieuzer. RTL-7 volk moet ook een beetje wennen aan de sport he, dus niet gelijk te inhoudelijk bij een "nieuwe" sport.
Nee ik kijk dit normaal altijd, maar nu is er op vrijdag HgT dus kijk ik datquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:13 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet ook in bijna elk topic even tegen een paaltje plassen, of niet?
dat doet elke presentator.. dat is het vak.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef Specularium het volgende:
Het is toch gewoonweg briljant hoe Wilbriet de uitzending aan elkaar lult terwijl het hem verder
geen ene reet boeit allemaal?
Volgend jaar zal er geen Tour du Jour zijn denk ik. Dan komt VI Oranje er natuurlijk weer tijdens het EKquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt, wielrennen is gewoon wat lastiger qua sport en de die hards vinden dit te jolig .. wellicht dat ze volgend jaar ook wat serieuzere gasten kunnen fixen (zeker omdat avond etappe stopt)
volgend jaar hebben ze voetbal...:(quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt, wielrennen is gewoon wat lastiger qua sport en de die hards vinden dit te jolig .. wellicht dat ze volgend jaar ook wat serieuzere gasten kunnen fixen (zeker omdat avond etappe stopt)
Tour komt na EK dacht ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgend jaar zal er geen Tour du Jour zijn denk ik. Dan komt VI Oranje er natuurlijk weer tijdens het EK
Ze kunnen ook in 1 ruk doorgaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgend jaar zal er geen Tour du Jour zijn denk ik. Dan komt VI Oranje er natuurlijk weer tijdens het EK
Lijkt me niet dat ze dat doen. EK is op 1 juli afgelopen en dan begint de Tour de France weer. Genee zal ook wel vakantie willen hebbenquote:
De tour is altijd eerste weekend van Juli. Het EK eindigt altijd rond 10 juli...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ergens gelezen te hebben, vandaar.
maar na het EK hebben ze hun bankrekening weer gevuldquote:
1 juli dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De tour is altijd eerste weekend van Juli. Het EK eindigt altijd rond 10 juli...
Juist niet, niet elke man op tv is een vakman. Hij wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat doet elke presentator.. dat is het vak.
30 juni start iequote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Begint de Tour niet op een zaterdag? In dat geval is het 7 juli pas.
Hmm lastig...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:20 schreef Szura het volgende:
Noooooo niet SBS6
Krijg je dadelijk belspelletjes als "Voor welke ploeg rijdt Robert Gesink"?![]()
Bank of Scottland, ja ik ga door voor de magnetronquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:20 schreef Szura het volgende:
Noooooo niet SBS6
Krijg je dadelijk belspelletjes als "Voor welke ploeg rijdt Robert Gesink"?![]()
en Gerard Joling die er door heen komt tijdens de finale van de etappequote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:20 schreef Szura het volgende:
Noooooo niet SBS6
Lijkt mij de perfecte kans om volgend jaar een capabele presentator te vinden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze dat doen. EK is op 1 juli afgelopen en dan begint de Tour de France weer. Genee zal ook wel vakantie willen hebben
en het weerbericht met Pietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:21 schreef Szura het volgende:
En in de finale van de etappe komen ze met een Shownieuwsflits
Owja wat irritant was dat zeg: Ik kom eventjes inbreken!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:21 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
en Gerard Joling die er door heen komt tijdens de finale van de etappe
en aan het eind piet paulusmaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:21 schreef Szura het volgende:
En in de finale van de etappe komen ze met een Shownieuwsflits
Nee hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik snap niet wat Wilfred in de show doet, maar Johan zelf weet zelf ook vrij weinig van koersen heb ik zo het idee.
Of zit ik mis?
Caveman, me horny, me iceskate with hot gurllllllllllquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die blik in Gert's ogen altijd..
Zo...
....
leeg.
Ik vind m "schattig" kijken op dat soort momenten. Echt zo verward enzo, alsof er kortsluiting in zijn hoofd isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die blik in Gert's ogen altijd..
Zo...
....
leeg.
Precies die blik voordat ie een bijl in je kop slaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik vind m "schattig" kijken op dat soort momenten. Echt zo verward enzo, alsof er kortsluiting in zijn hoofd is.
Net zoals 2008, 2009 en 2010?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:18 schreef marcodej het volgende:
De domste vraag van 2011 komt van Wilfred.
JA, dat mag jij zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
Mag ik zeggon dat de filmpjes van TdJ nog steeds leuker zijn dan de Avondetappe?
Ja, dat mag jij zeggenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
Mag ik zeggon dat de filmpjes van TdJ nog steeds leuker zijn dan de Avondetappe?
ja dat mag je zeggenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
Deze show werkt beter op dit tijdstip. Bij de avondetappe gaat iedereen toch bijna slapen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies die blik voordat ie een bijl in je kop slaat.
Of ineens een bloemetje tevoorschijn tovert.
Ik loop sneller.. Maja, fietsen kan ik dan weer nietquote:
van je hobby je beroep maken, onbetaalbaarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:28 schreef RemcoW23 het volgende:
35.000 bruto per jaar.. Jeetje.. En daar fiets je je dood voor..
nou.... ik zou afstappen als de bergen eraan komenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:28 schreef RemcoW23 het volgende:
35.000 bruto per jaar.. Jeetje.. En daar fiets je je dood voor..
Stond die op je bingo kaart?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wist gewoon dat hij linksback of rechtsback ging zeggen
Nu niks, maar die tikte zeker een paar ton binnen voordat hij gepakt werd.quote:
Hier gooit hij geen duiven dood...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef Geo3kant het volgende:
Die Jakhals is 10x beter bij het wielrennen dan bij het voetbal
Nee, ze krijgen teveel. Hahaha!!!124quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Goh wat een conclusie, voetballers verdienen teveel...
lol xDquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:35 schreef Dreassic het volgende:
Ruud zn vriendin heeft een concurrente nu lol
Moeten ze ook maar geen mafkees als Ruud uitnodigen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:35 schreef RemcoW23 het volgende:
En dan 4km uur rijden .. En maar vreten.
Driesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Moeten ze ook maar geen mafkees als Ruud uitnodigen.
Dat brengt het totaal van onlogische mensen op 5:
-Wilfred
-Johan
-de Mol
-Danny Vera
-Ruud
ja ik dacht al...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nu niks, maar die tikte zeker een paar ton binnen voordat hij gepakt werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |