30 juni start iequote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Begint de Tour niet op een zaterdag? In dat geval is het 7 juli pas.
Hmm lastig...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:20 schreef Szura het volgende:
Noooooo niet SBS6
Krijg je dadelijk belspelletjes als "Voor welke ploeg rijdt Robert Gesink"?![]()
Bank of Scottland, ja ik ga door voor de magnetronquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:20 schreef Szura het volgende:
Noooooo niet SBS6
Krijg je dadelijk belspelletjes als "Voor welke ploeg rijdt Robert Gesink"?![]()
en Gerard Joling die er door heen komt tijdens de finale van de etappequote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:20 schreef Szura het volgende:
Noooooo niet SBS6
Lijkt mij de perfecte kans om volgend jaar een capabele presentator te vinden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze dat doen. EK is op 1 juli afgelopen en dan begint de Tour de France weer. Genee zal ook wel vakantie willen hebben
en het weerbericht met Pietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:21 schreef Szura het volgende:
En in de finale van de etappe komen ze met een Shownieuwsflits
Owja wat irritant was dat zeg: Ik kom eventjes inbreken!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:21 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
en Gerard Joling die er door heen komt tijdens de finale van de etappe
en aan het eind piet paulusmaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:21 schreef Szura het volgende:
En in de finale van de etappe komen ze met een Shownieuwsflits
Nee hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik snap niet wat Wilfred in de show doet, maar Johan zelf weet zelf ook vrij weinig van koersen heb ik zo het idee.
Of zit ik mis?
Caveman, me horny, me iceskate with hot gurllllllllllquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die blik in Gert's ogen altijd..
Zo...
....
leeg.
Ik vind m "schattig" kijken op dat soort momenten. Echt zo verward enzo, alsof er kortsluiting in zijn hoofd isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die blik in Gert's ogen altijd..
Zo...
....
leeg.
Precies die blik voordat ie een bijl in je kop slaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik vind m "schattig" kijken op dat soort momenten. Echt zo verward enzo, alsof er kortsluiting in zijn hoofd is.
Net zoals 2008, 2009 en 2010?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:18 schreef marcodej het volgende:
De domste vraag van 2011 komt van Wilfred.
JA, dat mag jij zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
Mag ik zeggon dat de filmpjes van TdJ nog steeds leuker zijn dan de Avondetappe?
Ja, dat mag jij zeggenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
Mag ik zeggon dat de filmpjes van TdJ nog steeds leuker zijn dan de Avondetappe?
ja dat mag je zeggenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
Deze show werkt beter op dit tijdstip. Bij de avondetappe gaat iedereen toch bijna slapen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies die blik voordat ie een bijl in je kop slaat.
Of ineens een bloemetje tevoorschijn tovert.
Ik loop sneller.. Maja, fietsen kan ik dan weer nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |