Danny is gewoon wat Derksen voor VI is. De man met verstand en info vanuit het peloton etc. Genee is gewoon zichzelf en Gert mag de entertainment waarde omhoog gooien a la Gijpquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Danny vind ik toch wel een verademing hoor. Zegt heel zinnige dingen. Die Gert is natuurlijk komisch maar Danny zorgt voor de juiste balans!
Helaas kan ik nu niet verder kijken, komen even wat dingen tussendoor. Meestal staat hij toch snel op RTL XL dus kijk de rest straks wel terug.
Met commentaar van Leo Driessenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De snor heeft 15 minuten voor de uitzending een samenvatting van 3 minuten gezien, wedden?
hang dan ook niet de betweter uitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat ga ik ook niet ontkennen.. maar LL cool s zijn we alweer vergeten onderhand, of is een Rabo renner niet goed genoeg.. het moet een Nederlander zijn?
Precies, het hoeft allemaal niet dood geanalyseerd te worden...gewoon lekker gebabbel over wielrennen met scherpe meningen en (platte) grappen. Hetzelfde concept als VI dusquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Voor de echte fans snap ik dat dit niet echt leuk is. Voor hen is er ook nog Avondetappe, al heb ik dat dit jaar niet gevolgd. Is meestal toch iets inhoudelijker, toch?
Misschien dat ze het ook opbouwen hoor. Volgend jaar gewoon weer iets serieuzer. RTL-7 volk moet ook een beetje wennen aan de sport he, dus niet gelijk te inhoudelijk bij een "nieuwe" sport.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, het hoeft allemaal niet dood geanalyseerd te worden...gewoon lekker gebabbel over wielrennen met scherpe meningen en (platte) grappen. Hetzelfde concept als VI dus
Volgens mij is het ook eerder andersom, door dit luchtige programma gaan meer mensen wielrennen volgenquote:
Niet alles hoeft een voetbal copy te zijn. Van GTST maak je ook geen ballet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, het hoeft allemaal niet dood geanalyseerd te worden...gewoon lekker gebabbel over wielrennen met scherpe meningen en (platte) grappen. Hetzelfde concept als VI dus
grappig dat we in de tour met prutsers zittenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:06 schreef Szura het volgende:
vincerusso, de stand in de World Tour, landenklassement. We stellen idd geen ruk voor in wielerland.
1 1 SPAIN ESP 1,000
2 2 ITALY ITA 891
3 3 BELGIUM BEL 765
4 4 AUSTRALIA AUS 748
5 5 GERMANY GER 508
6 6 NETHERLANDS NED 491
7 10 UNITED STATES USA 382
8 9 SWITZERLAND SUI 358
9 7 GREAT BRITAIN GBR 346
10 8 FRANCE FRA 325
11 11 KAZAKHSTAN KAZ 224
12 13 DENMARK DEN 206
13 12 LUXEMBOURG LUX 202
14 14 CZECH REPUBLIC CZE 136
15 15 COLOMBIA COL 113
Topshow tot nu toequote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Even kijken of ik was mis, zit HgT te kijken
Dit is de ranking bij de vrouwen:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef Daanus het volgende:
Hoeveel van die punten zijn van Marianne Vos?
Zonder know how, zieligquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook eerder andersom, door dit luchtige programma gaan meer mensen wielrennen volgen
Jij moet ook in bijna elk topic even tegen een paaltje plassen, of niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Even kijken of ik was mis, zit HgT te kijken
Klopt, wielrennen is gewoon wat lastiger qua sport en de die hards vinden dit te jolig .. wellicht dat ze volgend jaar ook wat serieuzere gasten kunnen fixen (zeker omdat avond etappe stopt)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Misschien dat ze het ook opbouwen hoor. Volgend jaar gewoon weer iets serieuzer. RTL-7 volk moet ook een beetje wennen aan de sport he, dus niet gelijk te inhoudelijk bij een "nieuwe" sport.
Nee ik kijk dit normaal altijd, maar nu is er op vrijdag HgT dus kijk ik datquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:13 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet ook in bijna elk topic even tegen een paaltje plassen, of niet?
dat doet elke presentator.. dat is het vak.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef Specularium het volgende:
Het is toch gewoonweg briljant hoe Wilbriet de uitzending aan elkaar lult terwijl het hem verder
geen ene reet boeit allemaal?
Volgend jaar zal er geen Tour du Jour zijn denk ik. Dan komt VI Oranje er natuurlijk weer tijdens het EKquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt, wielrennen is gewoon wat lastiger qua sport en de die hards vinden dit te jolig .. wellicht dat ze volgend jaar ook wat serieuzere gasten kunnen fixen (zeker omdat avond etappe stopt)
volgend jaar hebben ze voetbal...:(quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt, wielrennen is gewoon wat lastiger qua sport en de die hards vinden dit te jolig .. wellicht dat ze volgend jaar ook wat serieuzere gasten kunnen fixen (zeker omdat avond etappe stopt)
Tour komt na EK dacht ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgend jaar zal er geen Tour du Jour zijn denk ik. Dan komt VI Oranje er natuurlijk weer tijdens het EK
Ze kunnen ook in 1 ruk doorgaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgend jaar zal er geen Tour du Jour zijn denk ik. Dan komt VI Oranje er natuurlijk weer tijdens het EK
Lijkt me niet dat ze dat doen. EK is op 1 juli afgelopen en dan begint de Tour de France weer. Genee zal ook wel vakantie willen hebbenquote:
De tour is altijd eerste weekend van Juli. Het EK eindigt altijd rond 10 juli...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ergens gelezen te hebben, vandaar.
maar na het EK hebben ze hun bankrekening weer gevuldquote:
1 juli dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De tour is altijd eerste weekend van Juli. Het EK eindigt altijd rond 10 juli...
Juist niet, niet elke man op tv is een vakman. Hij wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat doet elke presentator.. dat is het vak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |