SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENRitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Flikker dan op z'n minst die tieten weer in de opquote:
Mogen tieten weer dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Flikker dan op z'n minst die tieten weer in de op
herkenbaar...quote:
Als je een ban wil hebben welquote:
Ja, Fallen! Vertel eens hoe het met jou zit nu!quote:
Kansloos, zoals altijd...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:54 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, Fallen! Vertel eens hoe het met jou zit nu!
Al 9 jaar herkenbaarquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
En dan van die mannen: Als ik jouw was had ik zelfmoord gepleegdDamn dat noem ik nou eens een handige tip
Maar je was vorige keer juist redelijk positief over de richting die het op ging! Heeft ze ondertussen met iemand anders aangepapt of gaat haar huidige relatie nu opeens weer de goede kant op ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kansloos, zoals altijd...![]()
Hevig verliefd, stiekem, maar onmogelijk ivm de dame in kwestie niet zijnde vrijgezel.
Drama all over the place....
Mijn standaard reactie terug was dan ook: Doodgaan is wel het laatste wat ik doe!quote:
Mja, ik wist wel dat ze iemand zag, maar niet dat ze samenwonen. Contact tussen ons is ook erg goed enzo... maar ik houd me in.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:08 schreef koei het volgende:
[..]
Maar je was vorige keer juist redelijk positief over de richting die het op ging! Heeft ze ondertussen met iemand anders aangepapt of gaat haar huidige relatie nu opeens weer de goede kant op ofzo?
Maar wel balen
Erg goed contact, maar niet weten dat ze samenwoont? Maar goed, afstand houden is dan de beste strategie denk ik, en op zoek gaan naar zoveel mogelijk slechte punten van haar om je verliefdheid een beetje in te dammen. Het komende jaar kun je daar toch nog niks mee doen, zelfs als het over gaat tussen hen. Maar wel kutquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik wist wel dat ze iemand zag, maar niet dat ze samenwonen. Contact tussen ons is ook erg goed enzo... maar ik houd me in.
Hoe hun relatie in elkaar steekt, daar vraag ik maar niet naar. Heb ook geen zin om een 'goede vriend waarmee alles te bespreken is' te worden.
SUCKS!![]()
Het erge is dat ik sinds tijden niet zo hevig verliefd ben geweest....![]()
![]()
Zo herkenbaar, ik ben geniaal als ik weet wat er van mij verwacht word. Maar zo gauw het hier op aankomt kom ik nooit verder als: je bent die broerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik wist wel dat ze iemand zag, maar niet dat ze samenwonen. Contact tussen ons is ook erg goed enzo... maar ik houd me in.
Hoe hun relatie in elkaar steekt, daar vraag ik maar niet naar. Heb ook geen zin om een 'goede vriend waarmee alles te bespreken is' te worden.
SUCKS!![]()
Het erge is dat ik sinds tijden niet zo hevig verliefd ben geweest....![]()
![]()
Ja, sorry, dat onderdeel was nooit ter sprake gekomen. We kennen elkaar wel al heel lang, maar ook een behoorlijk lange tijd niet gezien/gesproken. En het contact is de laatste tijd erg goed (bijzonder goed), nadat ik hoorde dat ze samenwonen. Dus ja... euh... I don't know...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:21 schreef koei het volgende:
[..]
Erg goed contact, maar niet weten dat ze samenwoont? Maar goed, afstand houden is dan de beste strategie denk ik, en op zoek gaan naar zoveel mogelijk slechte punten van haar om je verliefdheid een beetje in te dammen. Het komende jaar kun je daar toch nog niks mee doen, zelfs als het over gaat tussen hen. Maar wel kut
Yup, ik heb al heel wat zusjes zo gehad. Maar daar ben ik wel even klaar mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, ik ben geniaal als ik weet wat er van mij verwacht word. Maar zo gauw het hier op aankomt kom ik nooit verder als: je bent die broer
Ik heb genoeg zusjes onderhand
Je 10?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat onderdeel was nooit ter sprake gekomen. We kennen elkaar wel al heel lang, maar ook een behoorlijk lange tijd niet gezien/gesproken. En het contact is de laatste tijd erg goed (bijzonder goed), nadat ik hoorde dat ze samenwonen. Dus ja... euh... I don't know...
Vanavond maar de stad en m'n 10 vieren met een paar vrienden, wie weet kan ik het een beetje vergeten.
Moest nog een onderdeel van het beveiligingsdiploma herkansen vandaag.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Moest nog een onderdeel van het beveiligingsdiploma herkansen vandaag.
Aced it!
Yoah!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:40 schreef koei het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ben je nu gecertificeerd beveiliger?
Nja dat gebeurt tochquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Mijn standaard reactie terug was dan ook: Doodgaan is wel het laatste wat ik doe!
Wait for it...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, ik ben geniaal als ik weet wat er van mij verwacht word. Maar zo gauw het hier op aankomt kom ik nooit verder als: je bent die broer
Ik heb genoeg zusjes onderhand
Ik heb tijd zat, het was meer om aan te geven aan Fallen dat het mij bekend voorkomtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat gebeurt toch. Maar dat kan ook met vriendin
[..]
Wait for it...
Dat was niet waar ik het over had :p. Waar is fruit als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb tijd zat, het was meer om aan te geven aan Fallen dat het mij bekend voorkomt
nu rest de vraag - van wie is kuukske dan?quote:Naam: Kuukske
Functie: Breda promobabe
Omschrijving: Is van Fallen /
Gebouwen, festivals, concerten, filmsets, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:24 schreef Mday het volgende:
[..]
en wat beveilig je dan zoal? Ik hoor dat een bepaald geldtransportbedrijf nog mensen zoekt
Kuukske behoort toch gewoon tot de GAM SC inventaris? Volgens mij heeft Fallen haar gewoon geclaimd, maar dat wil niet zeggen dat hij het alleenrecht heeft natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:30 schreef Mday het volgende:
@fallen
sucks 2 be you mate. Then again, ik denk dat ik een krat pils had gegeven alleen om verliefd te zijn.
oh, en ik dacht dat kuukske van jou was
[..]
nu rest de vraag - van wie is kuukske dan?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:30 schreef Mday het volgende:
@fallen
sucks 2 be you mate. Then again, ik denk dat ik een krat pils had gegeven alleen om verliefd te zijn.
oh, en ik dacht dat kuukske van jou was
[..]
nu rest de vraag - van wie is kuukske dan?
hoho, ik heb niks geclaimd!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:34 schreef koei het volgende:
[..]
Kuukske behoort toch gewoon tot de GAM SC inventaris? Volgens mij heeft Fallen haar gewoon geclaimd, maar dat wil niet zeggen dat hij het alleenrecht heeft natuurlijk!
En Yuri, Brinks is best een leuk bedrijf om bij te werken! De geldlopers waar ik mee werk zijn iig leuk! De ene is gezellig en de ander is vooral erg leuk om naar te kijken
hihi i R idiotquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kuukske werd aan mij toebedeeld toen ze in deze SC terecht kwam, maar daarbuiten is ze 'gelukkig getrouwd' en dus zeer zeker niet van mij.
dat dus. maar minder fijn iddquote:Maar het is ook niet verkeerd om verliefd te zijn, blij dat ik die gevoelens nog heb. Jammer alleen van de f@cked up complexiteit.
Ach, kan je ook niet weten!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:37 schreef Mday het volgende:
[..]
hihi i R idiot
[..]
dat dus. maar minder fijn iddwe proosten er volgende week op ok
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar als je dan het bericht er boven ook had gelezen, dan had je ook gezien dat ik er niet bij ben. Helaas. Maar proosten zal ik doen... al is het op afstand!
een heel gesprek over de kuuk, en dít is wat je zegt?quote:Ik lees mee hoor.
Gelukkig maar...quote:
Ik ben niet zo scherp qua opmerkingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:42 schreef Mday het volgende:
een heel gesprek over de kuuk, en dít is wat je zegt?
Was je weg dan?quote:
Die Hertog Jan-liefhebber, die ik ooit ook eens gemeet heb.quote:
Wat dacht je waar ik nog een kratje vol van hebquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die Hertog Jan-liefhebber, die ik ooit ook eens gemeet heb.
Veel plezier Fallenquote:
Nebo...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:24 schreef Nebo het volgende:
AQ, no offense maar niemand vindt die video's van je leuk, dus ik heb je reactie verwijderd. Hou er gewoon mee op!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:24 schreef Nebo het volgende:
AQ, no offense maar niemand vindt die video's van je leuk, dus ik heb je reactie verwijderd. Hou er gewoon mee op!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:24 schreef Nebo het volgende:
wat deetie daaaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:24 schreef Nebo het volgende:
Boze video game loser zeiksnor-filmpjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat ook weer iets te ver maar goedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:24 schreef Nebo het volgende:
Ik vind van niet. Als hij die meuk keer op keer blijft posten als hij dondersgoed weet dat er niemand op zit te wachten, dan is het wat mij betreft spam en mag het weg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaat ook weer iets te ver maar goed
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Als hij die meuk keer op keer blijft posten als hij dondersgoed weet dat er niemand op zit te wachten, dan is het wat mij betreft spam en mag het weg.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:34 schreef koei het volgende:
[..]
Kuukske behoort toch gewoon tot de GAM SC inventaris? Volgens mij heeft Fallen haar gewoon geclaimd, maar dat wil niet zeggen dat hij het alleenrecht heeft natuurlijk!
En Yuri, Brinks is best een leuk bedrijf om bij te werken! De geldlopers waar ik mee werk zijn iig leuk! De ene is gezellig en de ander is vooral erg leuk om naar te kijken
schilderenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo ook eindelijk in bed, de meeste onderdelen voor inloopkast staam nu hier ... Ook veel spullen opgeruimd. Morgen verder en weer schilderen
Uhm het zal mij me reet roestenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Als hij die meuk keer op keer blijft posten als hij dondersgoed weet dat er niemand op zit te wachten, dan is het wat mij betreft spam en mag het weg.
Koei had dus ook gewoon in de TT kunnen staan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]nog steeds die jongen die je leuk vindt/vond?
Ja maar het is voor een goed doel, morgen plafond enmuren van de hal en dan of later op de dag de tweede laag of morgen en daarna ben ik klaaaaaar!!!!quote:
Oftewel je bent weer druk geweest.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo ook eindelijk in bed, de meeste onderdelen voor inloopkast staam nu hier ... Ook veel spullen opgeruimd. Morgen verder en weer schilderen
Genoeg anderen ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Koei had dus ook gewoon in de TT kunnen staan?
Doorwerken danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar het is voor een goed doel, morgen plafond enmuren van de hal en dan of later op de dag de tweede laag of morgen en daarna ben ik klaaaaaar!!!!
Kijk, dat schiet opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar het is voor een goed doel, morgen plafond enmuren van de hal en dan of later op de dag de tweede laag of morgen en daarna ben ik klaaaaaar!!!!
Ja oké, dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Oftewel je bent weer druk geweest.
[..]
Genoeg anderen ook
Night Night en hopelijk morgen wel succes bij de MMquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:47 schreef Solique het volgende:
Hoor net dat morgen niet door gaat, dus morgen lekker dagje niets doen en nog verder uit zieken.
Misschien dat ik 's middags nog even langs de MM gaat.
Ik ga mijn bed in, trusten allen![]()
Weltrusten, hopelijk ben je morgen wat beterquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:47 schreef Solique het volgende:
Hoor net dat morgen niet door gaat, dus morgen lekker dagje niets doen en nog verder uit zieken.
Ik ga mijn bed in, trusten allen![]()
Ik heb weer genoeg om een jaar te gamen. Drie games dusquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:47 schreef Solique het volgende:
quote:
Motorstorm gisteren al uitgespeeld op normale moeilijkheidsgraadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb weer genoeg om een jaar te gamen. Drie games dus
Welke heb je gehaald?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Scheelt iets meer dan een uurtje valt nogal mee tochquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Derp, wou om half 9 opstaan om mijn review te tikken
Niet als ik om 11 weg moet, de rest van de dag vrijwel geen tijd heb én de review rond 2/3ish binnen moet zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Scheelt iets meer dan een uurtje valt nogal mee toch
Voortaan dus een wekker zetten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Niet als ik om 11 weg moet, de rest van de dag vrijwel geen tijd heb én de review rond 2/3ish binnen moet zijn
Dan had je meteen uit bed moeten gaan, niet eerst nog 5 keer de snoozebuttonquote:
De waarheid !quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan had je meteen uit bed moeten gaan, niet eerst nog 5 keer de snoozebutton
Wilde al gaan reageren en Lot dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan had je meteen uit bed moeten gaan, niet eerst nog 5 keer de snoozebutton
Haha ik vind het niet erg, met zn 2-en uitslapen isquote:
Dat zal bestquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ik vind het niet erg, met zn 2-en uitslapen is
Hoofddoekje om, schortje aanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo kamers zijn stofgezogennou nog schoonmaken
Vergeet het ritje naar Gouda voorafgaand nietquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Vergeet het ritje naar Gouda voorafgaand niet
Je laat het nog steeds door gewillige dames uit voeren, hoe lang is het nu al niet gedaan dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Vergeet het ritje naar Gouda voorafgaand niet
dat is tot daaraantoe. ik doneer het belachelijke (ben niet rijk) bedrag van 5 euro per maand aan het KWF fonds, maar kreeg onlangs een heel pakket binnen met een brief en een grote folder over verhalen van kankerpatienten en hun strijd, met daarbij nog een acceptgiro om meer te doneren. In short: het was reclame, maar gericht op de verkeerde.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:39 schreef Pheno het volgende:
Lol@brief belasting: we vergewissen u er periodiek van dat we belastingzaken elektronisch verstuurd worden. Dit doen we nog steeds.
Dus dit noemen ze papierbesparing? Christ.
Ik had na dag 1 nog maar 2 games overquote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is net als in een kroeg fooien geld geven bij eerste glas bier en 2de gratis krijgen om vervolgens gewoon weg te gaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:17 schreef Mday het volgende:
[..]
dat is tot daaraantoe. ik doneer het belachelijke (ben niet rijk) bedrag van 5 euro per maand aan het KWF fonds, maar kreeg onlangs een heel pakket binnen met een brief en een grote folder over verhalen van kankerpatienten en hun strijd, met daarbij nog een acceptgiro om meer te doneren. In short: het was reclame, maar gericht op de verkeerde.
Noem me een eikel, maar dit soort dingen vind ik verspilling van mijn donatiegeld. ik geef 5 euro per maand, en ik krijg zo'n totaal nutteloze bedelbrief + folder binnen waar net zo goed op had kunnen staan 'deze is van uw geld gemaakt' - sorry hoor, maar dan ben ik geneigd per direct mijn donatie te stoppen. Ik weet dat het nodig is natuurlijk, maar stuur het dan in godsnaam naar niet-donateurs...
lol, welke 3 games had je gehaald dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had na dag 1 nog maar 2 games overIk wist het al hoor dat Star Wars: The Force Unleashed 2 kort was
De eerste weet je nu dus alquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:27 schreef Solique het volgende:
[..]
lol, welke 3 games had je gehaald dan?
Motorstorm heb ik ook al uitgespeeld op normale moeilijkheidsgraad, ben nu op pro bezig.
Lol, het is soms echt zoeken naar games niet normaal.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
De eerste weet je nu dus aldaarnaast Crysis en Castlevania.
Eigenlijk wou ik heel graag ipv van de laatste de NFS Hot Pursuit 2 halen voor de xbox, maar die was uitverkocht. Toen tipte ze dus Shift 2 maar die wil ik perse op de PS3 spelen omdat ik daar een stuurtje voor heb. Wat denk jeUitverkocht
De xbox versie lag er nog: dus zei ik heel droog ze spelen het waarschijnlijk liever met een goed stuurtjeVerder dan mij dom aankijken kwam de verkoper niet
Killzooooooneeee!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Lol, het is soms echt zoeken naar games niet normaal.
En het uitlullen van MM personeel is ook geen kunst meer tegenwoordig.
Ga zelf zo naar gouda en zoetermeer en laat in sweet lake een MM zitten, dus ga er even langs.
Als ze er liggen en er 3 mee mag nemen voor de actie neem ik er 3 mee.quote:
Klinkt bekend, hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Die folders van kankerfonds en wnf enzo worden gratis gedrukt dus gaat niet van jouw donatie af, maar ben het er wel mee eens dat ze niet naar donateurs moeten sturen. Toen ik niet doneerde hoorde je nooit van ze en juist nu ik geld stort krijg ik post voor nog meer
yeah, hoewel er veel meer deurdonateurs komen hier. heb wel een legitieme smoes nuquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Die folders van kankerfonds en wnf enzo worden gratis gedrukt dus gaat niet van jouw donatie af, maar ben het er wel mee eens dat ze niet naar donateurs moeten sturen. Toen ik niet doneerde hoorde je nooit van ze en juist nu ik geld stort krijg ik post voor nog meer
De meesten wimpel ik gewoon af dat ik al doneer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:51 schreef Mday het volgende:
[..]
yeah, hoewel er veel meer deurdonateurs komen hier. heb wel een legitieme smoes nu
Die raden zij mij ook al aanquote:
Lekker relaxen en genieten dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:15 schreef wc-eend het volgende:
Aan het fokken op bed.. met een youtube playlist van de Beasty Boys... Vanavond uit eten met vrienden en naar de film van 22:30, HP 7.2
Genieten van mijn laatste 3 dagen vakantie zonder de kids
Je bent geweldiiiiiiiggg!!!quote:
Bij welke van de 3 MM's is ze geweest?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weinig in MM Rotterdamn, weet niet welke vriendin is geweest, maar iig niks voor mij
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je bent geweldiiiiiiiggg!!!
Zal ik het geld naar je overmaken? Ik krijg geen dm message binnen op mobiel dus kan wel pm
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:03 schreef GameBabe het volgende:
ieuw wat een regen...
Schrok me gister nog de pleuris, stond poit opeens in een steegje achter me ... pssst meisje te roepenAchteraf was ik wel blij dat hij het was en niet een onbekende man
ZOETAHMEEEEEHRquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Ze deden nog geen eens moeite of iets, lagen er nog genoeg.
Zal vanavond sturen, ben nu bij een vriend in Zoetermeer.
Ik zou het niet weten eigenlijk en ze wou ze ook niet alle 3 afquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
Bij welke van de 3 MM's is ze geweest?
Haha, dat was best grappig jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:03 schreef GameBabe het volgende:
ieuw wat een regen...
Schrok me gister nog de pleuris, stond poit opeens in een steegje achter me ... pssst meisje te roepenAchteraf was ik wel blij dat hij het was en niet een onbekende man
Tooooooooopquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Ze deden nog geen eens moeite of iets, lagen er nog genoeg.
Zal vanavond sturen, ben nu bij een vriend in Zoetermeer.
awesome! dat deed ik ook bij mijn zusje ooit, incl allochtonenaccent. ze was nogal bang eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:53 schreef Mday het volgende:
die friggin' hard baby!
[ afbeelding ]
moest even tieten censureren
KUTWEER
GameBabe heeft een kwartier nodig gehad om op adem te komenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:00 schreef Mday het volgende:
[..]
awesome! dat deed ik ook bij mijn zusje ooit, incl allochtonenaccent. ze was nogal bang eigenlijk
quote:
En ook verdient!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:37 schreef koei het volgende:
Wat een rotdag heb ik gehad! Had een planning voor vandaag die al veel te krap was, plus een zieke en iemand die gewoon niet op kwam dagenHad pas om 14:30 tijd voor een korte pauze, terwijl ik om 7:30 begonnen was.
Maar vanavond een relaxt avondje gepland! Lekker lui op de bank films kijken met een zak chips en een fles cola! Ben ik ook wel echt aan toe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kadootje voor SharOeeeeeeeee!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga morgen met de man een dagje chillen in een thermen in eindhoven. Ben benieuwd hoe ik het vind om de hele dag naakt rond te huppelenquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ga morgen met de man een dagje chillen in een thermen in eindhoven. Ben benieuwd hoe ik het vind om de hele dag naakt rond te huppelen
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kadootje voor Sharhey, hij lijkt op mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:37 schreef Mday het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
hey, hij lijkt op mij
GluurbuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets spannends te zien hoor, ik ben ook maar gewoon een vrouwtje
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
holy shiet die heeft nog een aardig publiek zeg (filmpje helemaal afgekeken trouwensquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef Nebo het volgende:
Nee, mijn vriendin voelt zich weer als een zesjarige. Ik drink Malibu, heb net een Toblerone op en heb een shirt met een wijvenkraag gekocht. Stockholm verandert me in een metroman. Tijd voor een biertje met wat echte kerels. Koei, waar ben je?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef Nebo het volgende:
Nee, mijn vriendin voelt zich weer als een zesjarige. Ik drink Malibu, heb net een Toblerone op en heb een shirt met een wijvenkraag gekocht. Stockholm verandert me in een metroman. Tijd voor een biertje met wat echte kerels. Koei, waar ben je?
Ik verwijs u vriendelijk naar twitter, waar een exclusieve mooiboy foto te vinden is die ik voor een enkeling heb gemaaktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Mday het volgende:
je hebt het wel vaak over je shirt trouwens. foto's. met je gare metroblik
oh en u staat er zo vreselijk sexay bij ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik verwijs u vriendelijk naar twitter, waar een exclusieve mooiboy foto te vinden is die ik voor een enkeling heb gemaakt
Ja dat moest, de schoenen zijn ook nieuw namelijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef Mday het volgende:
[..]
oh en u staat er zo vreselijk sexay bij ook
Verhip, volg jij mij? Maar bedankt!quote:
oh wachtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja dat moest, de schoenen zijn ook nieuw namelijk
duuuude! er ligt hét zusje naast je (ongeveer dan) en je kijkt Tom Green!? WTF?! #zaaddodendquote:[..]
Verhip, volg jij mij? Maar bedankt!
Ik kijk nu wat Tom Green video's, man wat een prachvent is dat toch, hoe lang hij alles vol blijft houden. Altijd net over het randje
man, vandaag, morgen en de rest van de friggin week. ik wilde een sexist opmerking maken over zusjes, maar dit kutweer heeft me helemaal steriel gemaaktquote:Op zondag 17 juli 2011 00:02 schreef Nebo het volgende:
Hét zusje heeft niks te klagen gehad deze week. Nu ga ik ook slapen. Morgen laatste dagje Stockholm en in de avond weer terugvliegen. Ik hoor dat het nog steeds zeikweer is daar?
Prinsenjacht? Dat ligt bij ons in de achtertuinquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ga morgen met de man een dagje chillen in een thermen in eindhoven. Ben benieuwd hoe ik het vind om de hele dag naakt rond te huppelen
Ja daar, nee gewoonquote:Op zondag 17 juli 2011 00:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Prinsenjacht? Dat ligt bij ons in de achtertuin![]()
groupon?
Ah okayquote:
Ik hou het in mijn achterhoofd, pm anders je nummer even, dat is wel zo makkelijk danquote:Op zondag 17 juli 2011 01:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ah okay
Wij gaan daar binnenkort ook een keer naartoeMoet erg chill zijn!
wel met groupon![]()
Als je zin hebt in een kop thee achteraf ben je welkom
Nah volg je (nog) nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja dat moest, de schoenen zijn ook nieuw namelijk
[..]
Verhip, volg jij mij? Maar bedankt!
Ik kijk nu wat Tom Green video's, man wat een prachvent is dat toch, hoe lang hij alles vol blijft houden. Altijd net over het randje
quote:
Het is hier nog niet veel beterquote:Op zondag 17 juli 2011 10:34 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, op weg naar het hopelijk wat minder stormachtige zuiden. Hier waai je de billen uit je string
Omdat meneer morgen naar londen vliegt vanaf daar om een tijdje in een sterrenrestaurant te werken daarquote:Op zondag 17 juli 2011 10:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is hier nog niet veel beter
waarom helemaal naar hier trouwens
Als je billen in je string hangen, moet je een paar maatjes kleiner nemen volgens mijquote:Op zondag 17 juli 2011 10:34 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, op weg naar het hopelijk wat minder stormachtige zuiden. Hier waai je de billen uit je string
Ahw, da's gemeen.. Ze heeft al het kleinste kindermaatje wat je kunt vinden...quote:Op zondag 17 juli 2011 10:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als je billen in je string hangen, moet je een paar maatjes kleiner nemen volgens mij
Milfs?quote:
lol, en billen kunnen best uit je string waaien hoor :y en je kunt ze er ook uitzweten of uitlachen of uitergeren :pquote:Op zondag 17 juli 2011 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ahw, da's gemeen.. Ze heeft al het kleinste kindermaatje wat je kunt vinden...
[..]
Milfs?
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
lol, en billen kunnen best uit je string waaien hoor :y en je kunt ze er ook uitzweten of uitlachen of uitergeren :p
Veel kindjes in de trein...
FPS RUssiaquote:
Fuck it ik kan nooit meer later dan half 9 opstaanquote:Op zondag 17 juli 2011 11:28 schreef koei het volgende:
Ik voel me bijna volwassen! Was gewoon al om half 11 op vanwege mijn vroeg opstaan ritmeEn dat op een zondag!1!
Dus ik ga ook maar eens echt ontbijten zo! Die bagger jumbo had gisteren helemaal geen brood meer om half zes, dus zo maar een vers broodje bij Albert Heijn halen!
Half 11 op een zondag wel ja! Zeker in vergelijking met de half 2 normaal gesproken.quote:
Maar waarom komen jullie dan helemaal naar Ehv, jullie wonen toch in Leiden? Zijn daar geen spa's?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
lol, en billen kunnen best uit je string waaien hoor :y en je kunt ze er ook uitzweten of uitlachen of uitergeren :p
Veel kindjes in de trein...
Stom zeg! (ja leuk voor hem, maar stom voor jou dat hij een tijdje weg gaat)quote:Op zondag 17 juli 2011 10:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Omdat meneer morgen naar londen vliegt vanaf daar om een tijdje in een sterrenrestaurant te werken daar
Over niet te lang gaat die sjaak veel langer wegquote:Op zondag 17 juli 2011 11:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Stom zeg! (ja leuk voor hem, maar stom voor jou dat hij een tijdje weg gaat)
Schijnbaar?! Uitslapen lukt hier echt niet meerquote:
anderhalve week gaat wel lukken, dat kan poit nog wel babysitten. Vergeleken met dan halfjaar daarna valt het iig mee...quote:Op zondag 17 juli 2011 11:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Stom zeg! (ja leuk voor hem, maar stom voor jou dat hij een tijdje weg gaat)
Half elf? Kolere... 9 uur is echt uitslapen voor mijquote:Op zondag 17 juli 2011 11:28 schreef koei het volgende:
Ik voel me bijna volwassen! Was gewoon al om half 11 op vanwege mijn vroeg opstaan ritmeEn dat op een zondag!1!
Dus ik ga ook maar eens echt ontbijten zo! Die bagger jumbo had gisteren helemaal geen brood meer om half zes, dus zo maar een vers broodje bij Albert Heijn halen!
Ja, dat dus.. Uitslapen ben ik ook niet goed meer in maar als ik om 06:30 op bed lig kom ik er echt niet uit om 9 uurquote:Op zondag 17 juli 2011 12:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
Lol ik werd om half 12 wakker gebeldDus ik ben nog lang niet volwassen
Vergeet alleen niet dat ik zondag, maandag en woensdag vaak na 0:00 in bed beland en volgende morgen gaat de wekker weer om 6:30 (tot en met vrijdag)
Heerlijk!quote:Yes, here we go again, give you more, nothing lesser
Back on the mic is the anti-depressor
Ja community is zeker tof! Vooral de paintball afleveringen!quote:Op zondag 17 juli 2011 12:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat dus.. Uitslapen ben ik ook niet goed meer in maar als ik om 06:30 op bed lig kom ik er echt niet uit om 9 uur
In other news.. Community.. Wat een geniaal grappige serie
Ik lig er nog steeds inquote:Op zondag 17 juli 2011 12:24 schreef Mday het volgende:
ben weer in bed gaan liggen, om half 12 rolde ik eruit.
wil iemand mij aanraken?
Nee, dat verlaagt de drempel om te komen aanzienlijkquote:Op zondag 17 juli 2011 13:04 schreef koei het volgende:
De meet is volgende week al, dus ik wil graag weten wie er allemaal mee gaat eten zodat er iets gereserveerd kan worden. We eten rond 19:00 in Den Bosch ergens, dus graag even aangeven als je mee wil eten. Met mensen die misschien mee eten kan ik niks, dus misschien komen = niet mee eten. Ik probeer een restaurant te vinden vergelijkbaar met de Stairway, broadway of beren-restaurants. Tips zijn welkom.
dus:
Wie gaat er mee eten op de meet?
Hoezo? Het is vanaf 15:00 uur, dus mee wat drinken kan sowieso en met wat geluk kun je ook mee eten. En ik heb genoeg ervaring met meets om te weten dat van de misschien-komers ruim de helft niet op komt dagen en daar ga ik zelf geen rekening mee houden. Maar goed, jij mag het ook regelen, ik heb alleen geen zin in een reservering voor 15 man wat er uiteindelijk tien worden. Als je een week van te voren nog niet weet of je kan dan is dat je eigen probleem.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat verlaagt de drempel om te komen aanzienlijk
En dat was een zondag, geen zaterdag. Een wereld van verschil in restaurantsland. Maar zoals ik zei, voel je vrij om het zelf te regelen dan! Ik regel het liever niet, maar er staat niemand anders op en ik wil wel ergens eten.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:08 schreef wc-eend het volgende:
Bij de crew-meet had ik ook gereserveerd voor 9 man en gezegd dat dit kon zakken naar 5, was geen probleem, moest het gewoon diezelfde dag rond 14:00 nog even laten weten...
Volgens mij wel, maar die inventarisatie was ook bedoeld om dat nog even te checken.quote:
Als je die regel hanteert kan ik me dat voorstellen ja..quote:Op zondag 17 juli 2011 13:10 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo? Het is vanaf 15:00 uur, dus mee wat drinken kan sowieso en met wat geluk kun je ook mee eten. En ik heb genoeg ervaring met meets om te weten dat van de misschien-komers ruim de helft niet op komt dagen en daar ga ik zelf geen rekening mee houden. Maar goed, jij mag het ook regelen, ik heb alleen geen zin in een reservering voor 15 man wat er uiteindelijk tien worden. Als je een week van te voren nog niet weet of je kan dan is dat je eigen probleem.
Volgens mij niet, als ik me niet vergis zijn jij en Frankii nog de enige misschieners, Rossje kwam ook niet dacht ik. Lotje daarentegen weer wel omdat we in Den Bosch afspreken.quote:
En je bent er zelf pas rond 19.00 ?! Kom je dadelijk nog zelf te laat op je eigen afspraakquote:Op zondag 17 juli 2011 13:04 schreef koei het volgende:
De meet is volgende week al, dus ik wil graag weten wie er allemaal mee gaat eten zodat er iets gereserveerd kan worden. We eten rond 19:00 in Den Bosch ergens, dus graag even aangeven als je mee wil eten. Met mensen die misschien mee eten kan ik niks, dus misschien komen = niet mee eten. Ik probeer een restaurant te vinden vergelijkbaar met de Stairway, broadway of beren-restaurants. Tips zijn welkom.
dus:
Wie gaat er mee eten op de meet?
Is Misan een nee geworden dan? En ik dacht dat Ross nog steeds op twijfel stond.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je die regel hanteert kan ik me dat voorstellen ja..
Erg uitnodigend klinkt het niet meer...
[..]
Volgens mij niet, als ik me niet vergis zijn jij en Frankii nog de enige misschieners, Rossje kwam ook niet dacht ik. Lotje daarentegen weer wel omdat we in Den Bosch afspreken.
Maar Koei, ik eet graag mee
Ik wil de eetafspraak ook best naar 20:00 uur zetten. Is voor mij alleen maar beter.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En je bent er zelf pas rond 19.00 ?! Kom je dadelijk nog zelf te laat op je eigen afspraak!
En wat Poit zegt.
Kom jij eigenlijk nog Nick? Lijkt me wel leuk om het schimmige figuur achter de nick (pun intended) te ontmoetenquote:Op zondag 17 juli 2011 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En je bent er zelf pas rond 19.00 ?! Kom je dadelijk nog zelf te laat op je eigen afspraak!
En wat Poit zegt.
Het maakt mij ook niet zoveel uit.. Desnoods vreten we patat bij ad of overvallen we een shoarmaboer.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:30 schreef koei het volgende:
Dit werd overigens geopperd als restaurant: http://www.picasso-restaurant.nl
Het maakt mij niet zoveel uit, dus andere suggesties zijn welkom!
Dat kan ook, scheelt ook weer reserverenquote:Op zondag 17 juli 2011 13:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niet zoveel uit.. Desnoods vreten we patat bij ad of overvallen we een shoarmaboer.
Nja het lijkt mij voor jou beter idd. Hoef je ook niet zo vlug te doenquote:Op zondag 17 juli 2011 13:24 schreef koei het volgende:
[..]
Ik wil de eetafspraak ook best naar 20:00 uur zetten. Is voor mij alleen maar beter.
Maar kom je, of kom je niet?
Weet ik eigenlijk nog niet, ik kan binnen een kwartier in DB zijn, dus kan altijd nogquote:Op zondag 17 juli 2011 13:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Kom jij eigenlijk nog Nick? Lijkt me wel leuk om het schimmige figuur achter de nick (pun intended) te ontmoeten
Ach, zolang ik deze keer wel gewoon om 16:00 uur weg kan, moet ik het wel redden, dan heb ik twintig minuten om even te douchen en me om te kleden. Met de trein van 17:08 ben ik om 18:21 in Den Bosch en mocht ik dat niet redden dan ben ik met de trein van 17:38 ook nog op tijd op het station, dus ongeveer op tijd bij het restaurant.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja het lijkt mij voor jou beter idd. Hoef je ook niet zo vlug te doen
Hmm dan haal je het wel iddquote:Op zondag 17 juli 2011 13:58 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, zolang ik deze keer wel gewoon om 16:00 uur weg kan, moet ik het wel redden, dan heb ik twintig minuten om even te douchen en me om te kleden. Met de trein van 17:08 ben ik om 18:21 in Den Bosch en mocht ik dat niet redden dan ben ik met de trein van 17:38 ook nog op tijd op het station, dus ongeveer op tijd bij het restaurant.
Maakt niets uit! Ik heet ook geen Poitquote:Op zondag 17 juli 2011 14:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zal ik alvast wat verklappen voor de meet?
ik heet in het echt geen lotje, dat denken de meeste wel![]()
Nee jij heet Peterquote:Op zondag 17 juli 2011 14:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Maakt niets uit! Ik heet ook geen Poit
al noemen weinig mensen me niet zo![]()
quote:
Pannekoekenrestaurant?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Wij eten mee op de meet!
Geen friettent of shoarma iig!
De brabanthallen zijn toch in Den Bosch?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:11 schreef Poit het volgende:
Ik wil in ieder geval ergens eten waar heel veel ruimte is!
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik eet mee!
En ik vind dat nick ook moet komen!
Plusone danquote:Op zondag 17 juli 2011 14:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Haha zodat we goed kunnen kiezen waar we gaan zitten.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:11 schreef Poit het volgende:
Is maar goed ook gezien de drijfgassen die uit je poeperd spuiten!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:11 schreef Poit het volgende:
Ieuw!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is maar goed ook gezien de drijfgassen die uit je poeperd spuiten!
Ik heb die vrijdag ervoor toch geen afspraak met jou?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is maar goed ook gezien de drijfgassen die uit je poeperd spuiten!
JA TUURLIJK LAAT HET AAN IEDEREEN WETEN DAT HET NIET MEER GOED GAAT TUSSEN ONS!!!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb die vrijdag ervoor toch geen afspraak met jou?
Oh, sorry hoor.. Blijkbaar ligt het iets gevoeliger bij jou dan bij mij..quote:Op zondag 17 juli 2011 14:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JA TUURLIJK LAAT HET AAN IEDEREEN WETEN DAT HET NIET MEER GOED GAAT TUSSEN ONS!!!
OH HEE, KIJK SPANK EN POIT EENS EEN RELATIECRISIS HEBBEN LOLOLOLOLOL WAT ZULLEN WE DAAROM LACHEN ZEG!!!!
............
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor.. Blijkbaar ligt het iets gevoeliger bij jou dan bij mij..
Neuh, laat hem maar.. Tijd van de maand, jeweetwel. Gaat wel weer over..quote:Op zondag 17 juli 2011 14:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Willen jullie erover praten jongens?
Bwhehehehehhe :pquote:Op zondag 17 juli 2011 14:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JA TUURLIJK LAAT HET AAN IEDEREEN WETEN DAT HET NIET MEER GOED GAAT TUSSEN ONS!!!
OH HEE, KIJK SPANK EN POIT EENS EEN RELATIECRISIS HEBBEN LOLOLOLOLOL WAT ZULLEN WE DAAROM LACHEN ZEG!!!!
............
Roy vertelde dat van de week heel verbaasdquote:Op zondag 17 juli 2011 14:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Geef hem maar gewoon wat chocolade, dat helpt vaak!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, laat hem maar.. Tijd van de maand, jeweetwel. Gaat wel weer over..
Haha ja dat was grappig, daarom meld ik het van te voren maar evenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:05 schreef koei het volgende:
[..]
Roy vertelde dat van de week heel verbaasdDat hij van Fruit (die ook niet echt fruit heet!1!1!1) de groetjes kreeg van iemand, waarbij hij in eerste instantie even geen idee had wie het was
Ik heet overigens in het echt ook geen koei. En ook geen Lilly...
Maar fruit zei ook dat hij echt geen weerwolf was... Dat zegt wel genoeg over zijn betrouwbaarheidquote:Op zondag 17 juli 2011 15:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ja dat was grappig, daarom meld ik het van te voren maar even![]()
Maar dat je geen koei heet had ik wel verwacht, maar fruit zei na die crewmeet dat jij Lilly heet
Haha jaa hij is wel goed in weerwolven! Des te slechter met namenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:12 schreef koei het volgende:
[..]
Maar fruit zei ook dat hij echt geen weerwolf was... Dat zegt wel genoeg over zijn betrouwbaarheid
Ha je mag raden!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe heet lot dan? Nou ben ik nieuwschierig!
weet je hoe lang ik bezig ben als ik alle namen op moet gaan noemenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ha je mag raden!Anders vertel ik het wel op de meet!
Haha is goed want je kan het echt nooooit raden!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
weet je hoe lang ik bezig ben als ik alle namen op moet gaan noemen
Ik wil een dm boehoeeee!
Alles is ons geheimpjequote:Op zondag 17 juli 2011 15:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha is goed want je kan het echt nooooit raden!
Ons geheimpje he, net als de vorige pm's
Pff, ik weet hem ook allangquote:Op zondag 17 juli 2011 15:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha is goed want je kan het echt nooooit raden!
Ons geheimpje he, net als de vorige pm's
Serieus? Dan heb je goed opgelet bij sonyquote:
Met de letter QWE$RTQAGBX)SDFGSquote:Op zondag 17 juli 2011 15:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Serieus? Dan heb je goed opgelet bij sony
ff checken, met welke letter begint het
Ha nee hij staat er niet bij!quote:
Je hebt je wel voorgesteld en Fruit heeft het later ook nog gezegd maar ik moet zeggen dat ik twijfelquote:Op zondag 17 juli 2011 15:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Je weet het gewoon niet! En ik heb me nog wel voorgesteld aan je!
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot mag ik ook niet opscheppen over hoevaak we al sex gehad hebben of is dat ook geheim?
Je hebt het dus gewoon 2 keer gehoord en nog vergeten?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hebt je wel voorgesteld en Fruit heeft het later ook nog gezegd maar ik moet zeggen dat ik twijfel
Check!!!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Nope ons geheimpjehet is spannender als het stiekem is
Ik weet nog wel wat je favoriete schoenen zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 15:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je hebt het dus gewoon 2 keer gehoord en nog vergeten?En ik dacht nog wel dat het echte liefde was
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat je favoriete schoenen zijn
Ja dahag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Jamaar Shar, Lot heeft een naam die begint met een de Y, da kan toch nie!quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja dahag!Haha lekker makkelijk! Maar inderdaad pumps zijn mijn favoriet heb ik er veel van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Jaaa ontzettend! haha fruit maakt er altijd een potje vanquote:
Daar hebben we nog een uitvoerig gesprek over gehad in de bus!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha lekker makkelijk! Maar inderdaad pumps zijn mijn favoriet heb ik er veel van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |