SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENRitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Flikker dan op z'n minst die tieten weer in de opquote:
Mogen tieten weer dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Flikker dan op z'n minst die tieten weer in de op
herkenbaar...quote:
Als je een ban wil hebben welquote:
Ja, Fallen! Vertel eens hoe het met jou zit nu!quote:
Kansloos, zoals altijd...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:54 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, Fallen! Vertel eens hoe het met jou zit nu!
Al 9 jaar herkenbaarquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
En dan van die mannen: Als ik jouw was had ik zelfmoord gepleegdDamn dat noem ik nou eens een handige tip
Maar je was vorige keer juist redelijk positief over de richting die het op ging! Heeft ze ondertussen met iemand anders aangepapt of gaat haar huidige relatie nu opeens weer de goede kant op ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kansloos, zoals altijd...![]()
Hevig verliefd, stiekem, maar onmogelijk ivm de dame in kwestie niet zijnde vrijgezel.
Drama all over the place....
Mijn standaard reactie terug was dan ook: Doodgaan is wel het laatste wat ik doe!quote:
Mja, ik wist wel dat ze iemand zag, maar niet dat ze samenwonen. Contact tussen ons is ook erg goed enzo... maar ik houd me in.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:08 schreef koei het volgende:
[..]
Maar je was vorige keer juist redelijk positief over de richting die het op ging! Heeft ze ondertussen met iemand anders aangepapt of gaat haar huidige relatie nu opeens weer de goede kant op ofzo?
Maar wel balen
Erg goed contact, maar niet weten dat ze samenwoont? Maar goed, afstand houden is dan de beste strategie denk ik, en op zoek gaan naar zoveel mogelijk slechte punten van haar om je verliefdheid een beetje in te dammen. Het komende jaar kun je daar toch nog niks mee doen, zelfs als het over gaat tussen hen. Maar wel kutquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik wist wel dat ze iemand zag, maar niet dat ze samenwonen. Contact tussen ons is ook erg goed enzo... maar ik houd me in.
Hoe hun relatie in elkaar steekt, daar vraag ik maar niet naar. Heb ook geen zin om een 'goede vriend waarmee alles te bespreken is' te worden.
SUCKS!![]()
Het erge is dat ik sinds tijden niet zo hevig verliefd ben geweest....![]()
![]()
Zo herkenbaar, ik ben geniaal als ik weet wat er van mij verwacht word. Maar zo gauw het hier op aankomt kom ik nooit verder als: je bent die broerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik wist wel dat ze iemand zag, maar niet dat ze samenwonen. Contact tussen ons is ook erg goed enzo... maar ik houd me in.
Hoe hun relatie in elkaar steekt, daar vraag ik maar niet naar. Heb ook geen zin om een 'goede vriend waarmee alles te bespreken is' te worden.
SUCKS!![]()
Het erge is dat ik sinds tijden niet zo hevig verliefd ben geweest....![]()
![]()
Ja, sorry, dat onderdeel was nooit ter sprake gekomen. We kennen elkaar wel al heel lang, maar ook een behoorlijk lange tijd niet gezien/gesproken. En het contact is de laatste tijd erg goed (bijzonder goed), nadat ik hoorde dat ze samenwonen. Dus ja... euh... I don't know...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:21 schreef koei het volgende:
[..]
Erg goed contact, maar niet weten dat ze samenwoont? Maar goed, afstand houden is dan de beste strategie denk ik, en op zoek gaan naar zoveel mogelijk slechte punten van haar om je verliefdheid een beetje in te dammen. Het komende jaar kun je daar toch nog niks mee doen, zelfs als het over gaat tussen hen. Maar wel kut
Yup, ik heb al heel wat zusjes zo gehad. Maar daar ben ik wel even klaar mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, ik ben geniaal als ik weet wat er van mij verwacht word. Maar zo gauw het hier op aankomt kom ik nooit verder als: je bent die broer
Ik heb genoeg zusjes onderhand
Je 10?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat onderdeel was nooit ter sprake gekomen. We kennen elkaar wel al heel lang, maar ook een behoorlijk lange tijd niet gezien/gesproken. En het contact is de laatste tijd erg goed (bijzonder goed), nadat ik hoorde dat ze samenwonen. Dus ja... euh... I don't know...
Vanavond maar de stad en m'n 10 vieren met een paar vrienden, wie weet kan ik het een beetje vergeten.
Moest nog een onderdeel van het beveiligingsdiploma herkansen vandaag.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Moest nog een onderdeel van het beveiligingsdiploma herkansen vandaag.
Aced it!
Yoah!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:40 schreef koei het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ben je nu gecertificeerd beveiliger?
Nja dat gebeurt tochquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Mijn standaard reactie terug was dan ook: Doodgaan is wel het laatste wat ik doe!
Wait for it...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, ik ben geniaal als ik weet wat er van mij verwacht word. Maar zo gauw het hier op aankomt kom ik nooit verder als: je bent die broer
Ik heb genoeg zusjes onderhand
Ik heb tijd zat, het was meer om aan te geven aan Fallen dat het mij bekend voorkomtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat gebeurt toch. Maar dat kan ook met vriendin
[..]
Wait for it...
Dat was niet waar ik het over had :p. Waar is fruit als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb tijd zat, het was meer om aan te geven aan Fallen dat het mij bekend voorkomt
nu rest de vraag - van wie is kuukske dan?quote:Naam: Kuukske
Functie: Breda promobabe
Omschrijving: Is van Fallen /
Gebouwen, festivals, concerten, filmsets, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:24 schreef Mday het volgende:
[..]
en wat beveilig je dan zoal? Ik hoor dat een bepaald geldtransportbedrijf nog mensen zoekt
Kuukske behoort toch gewoon tot de GAM SC inventaris? Volgens mij heeft Fallen haar gewoon geclaimd, maar dat wil niet zeggen dat hij het alleenrecht heeft natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:30 schreef Mday het volgende:
@fallen
sucks 2 be you mate. Then again, ik denk dat ik een krat pils had gegeven alleen om verliefd te zijn.
oh, en ik dacht dat kuukske van jou was
[..]
nu rest de vraag - van wie is kuukske dan?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:30 schreef Mday het volgende:
@fallen
sucks 2 be you mate. Then again, ik denk dat ik een krat pils had gegeven alleen om verliefd te zijn.
oh, en ik dacht dat kuukske van jou was
[..]
nu rest de vraag - van wie is kuukske dan?
hoho, ik heb niks geclaimd!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:34 schreef koei het volgende:
[..]
Kuukske behoort toch gewoon tot de GAM SC inventaris? Volgens mij heeft Fallen haar gewoon geclaimd, maar dat wil niet zeggen dat hij het alleenrecht heeft natuurlijk!
En Yuri, Brinks is best een leuk bedrijf om bij te werken! De geldlopers waar ik mee werk zijn iig leuk! De ene is gezellig en de ander is vooral erg leuk om naar te kijken
hihi i R idiotquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kuukske werd aan mij toebedeeld toen ze in deze SC terecht kwam, maar daarbuiten is ze 'gelukkig getrouwd' en dus zeer zeker niet van mij.
dat dus. maar minder fijn iddquote:Maar het is ook niet verkeerd om verliefd te zijn, blij dat ik die gevoelens nog heb. Jammer alleen van de f@cked up complexiteit.
Ach, kan je ook niet weten!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:37 schreef Mday het volgende:
[..]
hihi i R idiot
[..]
dat dus. maar minder fijn iddwe proosten er volgende week op ok
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar als je dan het bericht er boven ook had gelezen, dan had je ook gezien dat ik er niet bij ben. Helaas. Maar proosten zal ik doen... al is het op afstand!
een heel gesprek over de kuuk, en dít is wat je zegt?quote:Ik lees mee hoor.
Gelukkig maar...quote:
Ik ben niet zo scherp qua opmerkingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:42 schreef Mday het volgende:
een heel gesprek over de kuuk, en dít is wat je zegt?
Was je weg dan?quote:
Die Hertog Jan-liefhebber, die ik ooit ook eens gemeet heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |